هوم سرویز
موضوعات داغ

✔️ چگونه ساخت کمد دیواری را با کمترین هزینه انجام دهیم؟ | به همراه جدول قیمت به روز

آیا دائم در حال جمع و جور کردن هستید ولی باز هم اتاق ها نامرتب هستند؟ یک کمد بزرگ و جادار همان چیزی است که به آن احتیاج دارید. حتی تصور هم نمی کنید یک کمد ساده لباس چقدر کار راه انداز است. خیلی از خورده ریزهای منزل را می توانید در قفسه های کمد جای دهید. ساخت کمد دیواری در خانه های نقلی اهمیت بیشتری دارد. وقتی فضای خانه کوچک است باید از هر قسمتی استفاده کرد. با طراحی کمد در فضای بین ستون ها یا قناسی دیوار اتاق خواب، می توانید فضای اتاق را به بهترین نحوی استفاده کنید. به این ترتیب از فضای عمودی موجود، بیشترین استفاده را کرده اید و خانه هم نظم و ترتیب بیشتری خواهد داشت.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نصب کمد دیواری در آپارتمان

طراحی و ساخت کمد دیواری با توجه به فضای موجود بهترین انتخاب برای سامان دادن به ریخت و پاش ها در اتاق کودکان است. انواع کمد پذیرایی در منازل لوکس بخشی از دکوراسیون داخلی هستند. حتی تصور اینکه خانه ای بدون کمد لباس باشد، وحشتناک است. برخی از سازندگان بنا برای صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز، کمدهای دیواری را حذف می کنند و این اشتباهی بزرگ ولی قابل جبران است. آیا در خانه ای بدون کمد یا گنجه یا … زندگی می کنید؟ آیا فضای کافی برای جمع آوری لباس ها و لوازم اضافی ندارید؟ کمد دیواری برای همه اتاق ها لازم است و می تواند خرده ریزهای زیادی را در خود جای دهد. با صرف هزینه ای معقول می توانید حتی در یک اتاق کوچک هم کمد جالباسی خودتان را داشته باشید. برای ساخت کمدهای زیبا و جادار با ما تماس بگیرید.

جهت اطلاع از هزینه ساخت کمد دیواری و ثبت سفارش رایگان با هوم سرویز تماس بگیرید. ۹۰۰۰۲۰۲۱

ساخت کمد دیواری
طراحی درب کمد هماهنگ با دکوراسیون داخلی

آیا امکان اجرای کمد در هر فضایی وجود دارد؟

یکی از سوالاتی که زیاد پرسیده می شود در مورد ساخت و طراحی کمد بعد از تکمیل ساختمان است. در بهترین حالت می بایست همه اتاق ها حداقل یک کمد داشته باشند. کمد پذیرایی نیز به عنوان بوفه کارایی دارد و می توان کلی ظرف و ظروف را در آن جاساز کرد. خبر خوب اینکه اصولا کمد در مراحل آخر تکمیل بنا طراحی می شود. در واقع هر زمانی که بخواهید می توانید کمد رختخواب یا جالباسی را سفارش دهید. کمد دیواری ریلی جدید و کمد دیواری مدرن فضاهای کوچکتر را کاربردی تر می کنند. کمد دیواری بزرگ و جا دار  نقش یک اتاق کوچک را دارد که بسیاری از لوازم اضافی را در آن جای داده اید. اگر به تازگی خانه ای خریده اید که در آن هیچ کمدی نصب نیست نگران نباشید. محدودیتی در اجرای کمد نیست و همیشه می توان فضای مناسب را انتخاب کرد.

چه زمانی برای ساخت کمد دیواری مناسب است؟

معمولا موقع بازسازی منزل بهترین زمان برای طراحی و نصب کمد در منزل است. حتی برخی از افراد تعمیرات و نوسازی درب کمد را هم در همین زمان انجام می دهند. به محض ثبت سفارش ساخت کمد دیواری در اپلیکیشن هوم سرویز، هماهنگی برای مراجعه همیار و اندازه گیری انجام می شود. بعد از اندازه گیری ابعاد کمد مراحل ساخت در محل کارگاه انجام می شود. با استفاده از دستگاه های پیشرفت برش، سنباده زنی و …. همه بخش های اصلی سازه ساخته شده و قطعات کمد برای نصب به محل ارسال می شود. بنابراین گرما و سرما یا فصل تاثیری در اجرای سازه ندارد. هر زمان که احساس کردید آماده اید و فرصت دارید برای ثبت سفارش اقدام کنید. طراحی و ساخت کمد دیواری هوم سرویز از سرویس های پرطرفدار با مشتری همیشگی است.

قیمت کمد دیواری و هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری چقدر است؟

ساخت کمد دیواری

طراحی و ساخت کمد دیواری در هوم سرویز

داشتن کمد دیواری یک امتیاز بزرگ برای آپارتمان های نقلی است . ساخت کمد دیواری در منزل، طراحی کمد لباس و کمد پذیرایی یکی از سرویس های محبوب هوم سرویز است که توسط استادکاران با تجربه و آموزش دیده انجام می شود. همیاران متخصص هوم سرویز ابعاد و اندازه کمد دیواری را با توجه به فضای موجود در نظر می گیرند. ورق های ام دی اف با ضخامت بالا ، هایگلاس ترک و بهترین متریال موجود در بازار برای سفارش های طراحی کمد استفاده می شود. برای سفارش نصب کمد دیواری می توانید با تماس تلفنی و یا ثبت درخواست در سامانه هوم سرویز اقدام کنید. انواع مدل کمد دیواری mdf در حیطه کاری ما قرار دارد. همه مراحل ساخت کمد های دیواری در کارگاه انجام می شود و فقط برای نصب در محل ، همیار کارهای لازم را انجامی می دهد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

هزینه ساخت کمد دیواری در هوم سرویز

هزینه ساخت کمد دیواری با توجه به ابعاد و اندازه کمد دیواری و طرح داخل کمد دیواری محاسبه می شود. قیمت کمد دیواری ساده و کمد دیواری مدرن در اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است. همیاران ما با هماهنگی قبلی جهت اندازه گیری به محل مراجعه و راهنمایی لازم را برای طراحی و ساخت کمد دیواری ارائه می کنند.

نگران هزینه های سرسام آور کمد دیواری مدرن و کمد دیواری ریلی جدید نباشید. هزینه ساخت کمد دیواری در هوم سرویز همیشه مورد رضایت خریداران بوده است. قبل از ثبت سفارش در هوم سرویز می توانید قیمت ساخت کمد دیواری را با سایر رقبا مقایسه کنید. کیفیت ساخت، متریال درجه یک، رنگ کمد دیواری طبق سلیقه مشتری و قیمت عالی بخشی از خدمات هوم سرویز برای خدمات طراحی و ساخت کمد دیواری در تهران است.

تعرفه های نجاری و ساخت کمد دیواری هوم سرویز

قیمت ساخت کمد دیواری

ساخت کمد دیواری در منزل

دیگر نگران لباس ها، اسباب بازی های بچه ها، پتوهای اضافی و … نباشید اجرای کمد دیواری حتی پس از ساخت خانه هم امکان پذیر است. مدل کمد دیواری mdf را می توان به هنگام بازسازی منزل سفارش داد. اگر جای کافی برای ساخت کمد و یا باز شدن درب کمد ندارید، از انواع کمد دیواری ریلی استفاده کنید. هدف از ساخت کمد برای منازل، استفاده حداکثری از فضای موجود است. انواع کمد دیواری مدرن بدون کوچکترین آسیبی به دیوارها قابل نصب در اتاق ها هستند. گاهی اوقات به همراه ساخت کمد از سرویس نقاشی ساختمان برای نوسازی دیوارها نیز استفاده می شود. برای اینکه کمد دیواری کاربردی باشد می بایست مواردی را در ساخت آن در نظر گرفت. برخی از مهم ترین موارد در طراحی و ساخت کمد دیواری عبارتند از:

ساخت کمد دیواری
  • چهارچوب کمد دیواری

استحکام کمد و طبقات داخلی وابسته به چارچوب کمد دیواری است. اگر از متریال مقاوم در ساخت چهار چوب کمد دیواری استفاده نشود، پس از مدتی طبقات داخلی تاب برداشته و به اصطلاح شکم می دهد. این مشکلی است که اغلب به هنگام چیدن لوازم سنگین در داخل کمد دیواری رخ می دهد و نشان دهنده عدم استفاده از مواد مرغوب در ساخت کمد دیواری و چارچوب آن است.

چارچوب دوبل ام دی اف و چارچوب تمام فلزی در ساخت کمد دیواری مرسوم است. البته همیشه ساخت چهارچوب کمد دیواری تمام فلز استحکام بیشتری از سایر متریال دارد. هزینه ساخت چهارچوب کمد دیواری با توجه به جنس MDF یا فلز متفاوت است.

کمد دیواری اتاق خواب چه ویژگی هایی دارد؟

ساخت کمد دیواری
کمد جالباسی اتقا خواب کوچک با درب ریلی
  • درب کمد دیواری

در ساخت کمد ساده درب لولایی و کمد دیواری ریلی مدرن از یراق آلات مختلفی استفاده شده که کیفیت کار را تضمین می کند. استفاده از یراق آلات چینی در بخش ریلی، لولا، دستگیره کمد دیواری و غیره بسیار رایج است. بهتر است قبل از سفارش طراحی کمد دیواری در مورد جنس، مدل و اندازه یراق آلات مصرفی با همیار به توافق برسید. یراق آلات بی کیفیت و چینی موجب کم شدن هزینه ها می شوند ولی کیفیت بسیار پایین تری دارند. برای صرفه جویی در هزینه های ساخت از اجناس بی کیفیت استفاده نکنید.

  • محاسبه ابعاد و اندازه کمد دیواری

در بسیاری از اوقات کمد دیواری در اتاق خواب اجرا می شود که در این صورت هم می توان از یک ضلع دیوار برای اجرای کار استفاده کرد و کمد دیواری را در اندازه طول دیوار طراحی کرد و می اینکه از قناسی و یا تو رفتگی بخشی از اتاق خواب برای ساخت کمد دیواری حداکثر استفاده را کرد. برای ساخت کمد دیواری در ضلع دیوار، اندازه دیوار و اندازه طول کف تا سقف محاسبه می شود.  اندازه ارتفاع و طول دیوار در هم ضرب شده و متراژ نهایی کمد دیواری مشخص می شود. قیمت کمد دیواری آماده هم به همین ترتیب براورد می شود. در واقع بلندی کمد دیواری تا سقف در نظر گرفته می شود ولی در مورد سقف کاذب، آرگ ها، باکس های تزئینی و لامپ های تو کار سقفی، باید این موارد را در اندازه گیری لحاظ کرد.

اندازه گیری کمدهای خاص

برای اجرای کمد دیواری در تو رفتگی ، ابعاد اندازه کمد دیواری به گونه ای متفاوت محاسبه می شود! برای این کار دو عرض جلویی و عرض عقبی با دقت اندازه گیری می شود. وجود کمی اختلاف بین این دو اندازه طبیعی است. عمق تو رفتگی را نیز باید در نظر گرفت. گاهی تو رفتگی به دلیل وجود ستون و یا برجستگی کانال کولر ایجاد شده که هر کدام عمق متفاوتی ایجاد کرده اند. بهتر است عمق تو رفتگی در چندین نقطه اندازه گیری شود تا چنانچه اختلاف وجود داشت در نقشه کمد دیواری محاسبه شود. پس از اندازه گیری دقیق می توان نقشه را روی کاغذ پیاده سازی کرد و طرح داخل کمد دیواری، تعداد کشوها و طبقات را مشخص کرد. ساخت کمد دیواری با توجه به اندازه های دقیق انجام خواهد شد. طرح داخل کمد دیواری و تعداد کشوها در قیمت ساخت کمد دیواری تاثیر دارد.

در این ویدئو روشی ساده و کاربردی برای نصب شلف و قفسه چوبی رو بر روی دیوار آموزش میدیم. فوت و فن کوزه گیری نصب قفسه های چوبی را در ویدیوی زیر یاد بگیرید. برای خدمات حرفه ای نصب انواع کابینت، شلف و کمد دیواری در سراسر تهران هم می تونید از متخصصین هوم سرویز کمک بگیرید. 

انوع کمد دیواری مدرن

کمدهای دیواری امروزی بسیار شیک تر و با کلاس تر از کمدهای سال های گذشته طراحی می شوند. اجرا و ساخت کمد دیواری مدرن در ساختمان های لوکس بر زیبایی دکوراسیون داخلی می افزاید و محیط را لاکچری و روح نواز تر می کند. انتخاب رنگ کمد دیواری، طرح روی درب کمد دیواری و استفاده از عناصر دکوراتیو روی درب ها در ساخت کمد دیواری پذیرایی و یا اتاق خواب با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون انجام می شود. صرف نظر از طراحی های ابتکاری و مختلف می توان انواع کمد دیواری را با توجه به طریقه باز و بسته شدن درب به دو گروه تقسیم بندی کرد:

  •  کمد دیواری ریلی مدرن
  • کمد دیواری با درب لولایی

الف-کمد دیواری ریلی مدرن

استفاده از درب های کشویی یا ریلی در ساخت کمد دیواری، چند سالی است که بسیار رایج شده! با استفاده از ریل های فلزی می توان درب را طوری کار کرد که موقع باز و بسته شدن فضای اضافی اشغال نکند. این درب ها جایگزین درب لولایی شده اند و از پر طرفدارترین سازه ها محسوب می شوند. هزینه ساخت درب ریلی در مقایسه با قیمت کمد لباس ساده بیشتر است و این به خاطر استفاده از ریل فلزی در چارچوب است. ریل های با کیفیت که در اثر باز و بسته شدن دچار فرسایش نشوند قیمت بالاتری از متریال ام دی اف دارند. اشغال نشدن فضا در هنگام باز شدن درب از مزایای اصلی کمد دیواری ریلی مدرن است که به ویژه در آپارتمان های کوچک امروزی کاربردی تر است.  انواع کمدهای دیواری با متریال چوب یا ام دی اف را می توان به صورت ریلی طراحی کرد.

ساخت کمد دیواری

ب-کمد دیواری با درب لولایی

برای باز و بسته شدن درب کمد های قدیمی عموما از لولا استفاده می شده است. استفاده از ریل در گذشته چندان رایج نبوده و تنها انتخاب برای مشتری همین درب های لولایی بوده اند. در این سازه، ساخت چهارچوب کمددیواری از چوب راش و بدنه و درب ها از جنس فیبر کار می شود. صرف نظر از معیارهای زیبایی شناختی و رنگ کمددیواری، درب لولایی یک مشکل بزرگ را ایجاد می کند. اشغال فضای اتاق از معایبی است که به هنگام باز و بسته کردن کمدهای با درب لولایی دیده می شود. این معضل در آپارتمان های کوچک امروزی یک مشکل بزرگ محسوب می شود به این ترتیب بسیاری از خانواده ها تمایلی به استفاده از کمد دیواری لولایی ندارند و تمایل دارند از کمد دیواری ریلی مدرن برای اتاق خواب استفاده کنند تا فضای قابل استفاده بیشتری داشته باشند.

با توجه به هزینه ساخت کمد دیواری و قیمت های سرسام بازسازی منزل به نظر می رسد ایده های ابتکاری در طراحی و ساخت کمد دیواری راه حل نهایی باشد. اگر در یک منزل قدیمی زندگی می کنید و اتاق ها دارای کمد دیواری ساده هستند می توانید با استفاده از خدمات همیاران هوم سرویز، درب های ریلی را جایگزین درب لولایی قدیمی کمد دیواری کنید. انجام خرده کاری نجاری و ساخت کمد آماده توسط حرفه ای های هوم سرویز تجربه ای خوشایند برای خانواده هاست. اگر برای طراحی و ساخت کمد دیواری هوم سرویز نیاز به مشاوره رایگان دارید با ما تماس بگیرید.

تبدیل کمد دیواری لولایی به کمد دیواری ریلی جدید

برای تغییر در نوع درب ( لولایی به ریلی) لازم است تا تغییراتی در چارچوب داده شود! دو راه متفاوت برای ریل گذاری وجود دارد که پس از هماهنگی با مشتری قابل اجرا می باشد. ریل را می توان داخل کمد و یا خارج سازه اجرا کرد.  ریل هایی که در خارج از کمد کار می شوند همیشه با ام دی اف پوشش داده می شوند ولی برای اجرای ریل در داخل کمد ، زیل ها در لبه کمد دیواری تا چارچوب فلزی در حدود 6 سانتیمتر با فاصله نصب می شوند. تبدیل کمد دیواری ساده به کمد دیواری ریلی مدرن موجب تغییر در طراحی داخل کمد می شود لذا به همراه تبدیل درب ها می توانید تعداد کشوها و اندازه بین طبقات را نیز تغییر داده و صاحب یک کمد دیواری ریلی مدرن شوید که جایگزین کمد قدیمی و به درد نخورتان شده است.

ساخت کمد دیواری

هزینه ساخت چهارچوب کمددیواری، نوع درب، ابعاد و اندازه کمد دیواری و جنس چوب یا ام دی اف از مولفه های تاثیرگذار در هزینه کمد دیواری هستند که باید با وسواس بیشتری بررسی شوند. سرویس ساخت کمد دیواری هوم سرویز توسط تیم نجاری متخصص انجام می شود. اگر به همراه سفارش کمد دیواری نیاز به رنگ کاری کابینت آشپزخانه، رنگ و نقاشی ساختمان یا خدمات سیم کشی را دارید با ما تماس بگیرید. همیاران ما در محله های شما زندگی می کنند و دلسوزانه کارهای خدماتی منزل را با نرخ مناسب ارائه می دهند. اگر به کیفیت خدمات، سرعت انجام کار و هزینه مناسب اهمیت می دهید با ما تماس بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

سرویس ساخت کمد دیواری در تهران

انواع کمد لباس و کمد رختخوابی با متریال مرغوب طبق سلیقه مشتری در سرویس نجاری هوم سرویز طراحی و ساخته می شود. قیمت های اعلام شده شامل ساخت پک کامل کمد است. در واقع وقتی درب ها، کش.ها، طبقات و قفسه های داخلی به هخراه یراق آلات در سرویس پک کامل لحاظ می شود. قیمت های اعلام شده برای کمدهای با عمق استاندارد ( 50 تا 60 سانتیمتر) در نظر گرفته شده در صورتی که بنابر شرایط تغییراتی در اندازه های استاندارد داده شود از قبل هزینه ها اعلام خواهد شد. ثبت سفارش ساخت کمد هوم سرویز از طریق اپ این سامانه کاملا رایگان است. همه سفارش هایی که توسط این سامانه انجام می شود شامل گارانتی تضمین کیفیت بوده و مورد رضایت مشتری است. طراحی سه بعدی در سفارش هایی که منجر به عقد قرارداد می شود کاملا رایگان است. با ما تماس بگیرید.

مشاهده برخی مدل کمدها

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ساخت کمد دیواری هوم سرویز از اپلیکیشن این سامانه اقدام کنید

  90002021

‫36 دیدگاه ها

  1. سلام بنده برای یک اتاق می خواهم یک کمد دیواری کوچک و یک تخت زمینی که زیر ان از چندین کشو بسازم اگر نقشه اولیه برای شما ارسال شود می توانید از محل بازدید و هزنه ساخت انها اعلام کنید

    1. سلام
      بله حتما، لطفا از طریق نرم افزار یا سایت درخواست ثبت بفرمایید تا بلافاصله همیاران جهت هماهنگی تلفنی و سپس در صورت تایید شما حضوری جهت مشاوره و اجرا خدمت برسند.
      تیم خدمات مشتریان هوم سرویز

  2. ممنون از هوم سرویز
    من برای ساخت کمد دیواری سفارش دادم، فوق العاده بودن.
    ضمنا سایتتون هم فوق العاده هست.

  3. سلام
    سفارش فقط برای شهر تهران است و یا شهرستان های تهران(اسلامشهر) هم سفارش قبول می کنید؟
    کتابخانه هم سفارش قبول می کنید؟
    ممنون

    1. سلام نیمای عزیز
      در شهرستان شما امکان خدمت رسانی وجود داره.
      شما میتونید از طریق نرم افزار یا سایت درخواستتون رو ثبت کنید.
      با تشکر از شما

  4. سلام
    خسته نباشید
    من می خوام کمد دیواری اتاقم رو ریلی کنم چون مدام درش خراب میشه .

    1. سلام خانم صداقتی عزیز
      کافیه درخواست خدمات تعمیر کمد و کابینت و نجاری رو در سامانه ثبت کنید تا همکاران ما این کار رو به راحتی براتون انجام بدن

    1. سلام سعید عزیز
      بله ، ساخت چنین دیوارهایی امکان پذیر است . این دیوار به دو شکل پارتیشن و کمد دیواری ساخته می شوند. که پارتیشن ها با ارتفاع حداکثر 2/50 هستد که تاسقف را پوشش نمیدهند . اما کمد های دیواری این نقص را نداشته و به اشکال مختلف با قابلیت داشتن و یا نداشتن درب های مختلف هم ساخته می شوند.

  5. ممنون از توضیحات کاملتون، فرق کابینت با مغز ترک و ایرانی تو چیه و خودتون کدوم یکی را پیشنهاد می کنید؟ من میخوام برای آشپزخانه خونه یه تغییر کلی تو دکوراسیون بدم و ترجیحا می خوام از جنس هایگلاس استفاده کنم ولی کیفیت و قیمت تواما برام مهمن. لطفا راهنماییم کنید.

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز
      در ساخت کابینت های آشپزخانه استفاده از مغز ترک و ایرانی تفاوت های فاحش و قابل توجهی ندارند ، اما اگر بخواهیم بررسی ریز بینانه تری انجام دهیم می توانیم کابینت با مغز ترک را در جایگاهی بالاتر نسبت به نمونه ایرانی آن قرار دهیم . چرا که مغز ترک دارای تراکم بیشتری نسبت به همتای ایرانی خود میباشد و همین تراکم بیشتر سبب میشود که نفوذ آب در آن به حداقل برسد و عمر طولانی تری داشته باشد .
      بهترین متریال نیز برای هر آشپزخانه بسته به قیمت ، طراحی و کارایی مورد نظر مشتری متفاوت است . در کل متریال کابینت ها در 3دسته ملامینه یا لترون ، ام دی اف و گلاس ها قرار می گیرند که ملامینه یا لترون به دلیل عدم پیوستگی در درونشان ارزانترین و گلاسها هم به خاطر داشتن ظاهر براق گرانترین متریال هستند . اما میبایست این نکته را هم افزود که تنها تفاوت گلاسها و ام دی اف ها در ظاهرشان می باشد هر دو دارای مغز ام دی اف هستند اما گلاسها ظاهر براقی نسبت به ام دی اف دارا می باشند.

  6. سلام من یه کمد و ویترین و تخت نوزاد میخوام که مدد همه رو دارم فقط میتوام ببینم قیمتش چند در میاد شما بسازید؟؟کمد ۹۰ در ۱۸۰ و ویترین ۶۰ در ۱۸۰ و عمقشون ۵۰ باشه. تخت هم یه تشک ۶۰ در ۱۰۰ بخوره و ارتفاعش با تشک ۴۱ بشه. ازین تختهای کنار مادر که به تخت دونفره میچسبه. میخوام زیرشم چرخ بخوره. قیمت هرکدوم جدا با چوب و جدا با ام دی اف چقدر درمیاد؟

    1. سلام رضا عزیز
      مواردی که فرمودید با توجه به مشخصات ریز تر و جنس میتونی قیمت های متفاوتی داشته باشه که باید از خودتون راهنمایی بگیریم. برای همین ازتون خواهش میکنیم در سامانه هوم سرویز درخواستتون رو ثبت کنید(سایت یا اپ) تا همکاران ما بلافاصله با شما تماس بگیرند و به طور دقیق و کارشناسی شده راهنماییتون کنند. در صورتی که با قیمت توافق داشتید میرسند خدمتتون برای انجام وظیفه.
      با سپاس از شما
      شماره تماس پشتیبانی 02191001332

  7. سلام
    منزل ما یک ااتاق حدودا 12متری داره که کمد دیواری این اتاق حدودا 5 متری میشه بسیار هم قدیمیه طوری که استفاده ازش هم برامون سخته همینطور هم ابعاد بزرگش خیلی از فضای اتاق اشغال کرده .
    ما تصمیم گرفتیم که این اتاق برای فرزندمون آماده کنیم میخواستم راهنماییم کنید که میشه این کمد دیواری ،کوچکتر و جمع و جورترش کرد و ابعاد تغییر داد ؟ میخوام ازش یک کمد دیواری ساده و جمع و جور و زیبا برای اتاق بچه ساخته بشه. امکان تغییر ابعاد و هزینه ساخت و طراحی برای ما خیلیل اهمیت داره .
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام عموما کمد های دیواری به دو صورت کمد دیواری های ثابت و فلزی که همان کمد دیواری های قدیمی هستند که داخل اتاق ها ساخته می شدند. نوع دوم هم کمد دیواری های سیار هستند . کمد شما از هر نوع کمد هم که باشد قابلیت تغییر در ابعاد را دارد اما این تغییرات در کمد ها به صورت مشابه صورت نمی گیرد.
      اگر کمد شما از نوع سیار باشد که با هر ابعادی که مد نظر داشته باشید ساخته خواهد شد اما اگر از نوع ثابت و فلزی باشد تغییر ابعاد با بنایی همراه خواهد بود چون می بایست تیغه ای کمد تخریب شود.
      در ادامه نیز چون کمد مدنظر ما متعلق به کودک می باشد بهتر است تا از متریال های براق مانند های گلاسها استفاده نشود چرا که نوزادان نسبت به نور و روشنایی واکنش بیشتری نشان می دهند. پس بهتر است تا از متریال های مات تر استفاده شود.
      امیداریم تونسته باشیم راهنمایی لازم را کرده باشیم

  8. با سلام خدمت شما
    من مدیر یک مهدکودک هستم ما برای بازسازی مجموعمون نیاز داریم که حدودا 40 تا 60 عددکمد برای نگهداری وسایل شخصی بچه ها ساخته بشه . همچنین یکسری قفسه هم برای جای عروسک ها و سایر وسایل نیاز است . جدا از تمام نکات حائز اهمیت اولویت ها ما برای انجام سرویس مدت زمان ساخت و همچنین بسیار بسیار مهم هست که کمد ها به نوعی ساخته شوند که متناسب با فضا و روحیات بچه ها باشند .
    میخواستم از کارشناسان و مجموعه شما این سوال بپرسم که چطور میتونید در انجام این امر به ما کمک کنید.
    سپاس فراوان از شما

    1. سرکار خانم مظفری
      کافیه از طریق سایت یا نرم افزار هوم سرویز درخواستتون رو ثبت کنید تا همکاران ما برای مشاوره و پیگیری درخواستتون بلافاصله با شما تماس بگیرند.
      شماره ویژه 02191001332 هم همیشه پاسخ گوی شماست.
      با سپاس

  9. سلام وعرض ادب
    من یه کمد دیواری دو درب ریلی میخواستم برای اتاق خواب که داخلش طبقه بخوره امکان بازدید و مشاوره در محل به غیر تهران(قم) براتون مقدور هست آیا? مرسی از محبتتون

    1. با سلام
      فعلا خدمات هوم سرویز در شهر تهران هست. اما قطعا به زودی در خدمت شما در شهر قم هم خواهیم بود

    2. سلام…خسته نباشید…خونه ی ما کامل نشده ولی الان اتاق من یه نیم دایره از دیوارش زده تو…و الان دیوار مجاور در رو چهارچوب زدن برای کمد دیواری و توش رو اومدن کاشی کردن…الان نمیدونم چیکار کنم..چون نمیشه کمد دیواریو جلوی قناصی گذاشت چون دیگه در باز نمیشه? ایا میشه کاری براش کرد؟! اخه من از این مدل قدیمیا بدم میاد.

      1. سلام
        با طراحی اختصاصی کمد برای شما این کار امکان پذیره. لطفا رایگان سفارش ثبت کنید تا علاوه بر راهنمایی دقیق تر، نمونه ها و قیمت ها رو خدمتتون ارسال کنیم

  10. سلام.اتاق من کمد دیواری داره ولی میخوام بنایی کنم آیا میشه کمد دیواری رو هم جا به جا هم بزرگ تر کنم ?

    1. سلام خدمت شما، بله این امکان وجود داره، با ثبت سفارش مشاوره رایگان هم در این خصوص دریافت کنید.

  11. سلام وقت بخیر
    من میخواستم برای اتاق خواب سفارش کمد دیواری بدم ۔ فقط موردی که وجود داره من ساکن شهر جدید هشتگرد هستم شما برای این منطقه سرویس دهی دارید ?

    1. با سلام
      فعلا خدمات در شهر تهران ارائه میشه، ولی به زودی در خدمت شما در شهر هشتگرد هم خواهیم بود.

  12. سلام. من ساکن شهر پردیس هستم. دو کمد دیواری قدیمی داریم که فعلا میخواهیم قفسه بندی بشن. آیا شما در پردیس هم کار می کنید؟ ممنون

  13. باسلام و احترام
    براي منزل اجاره اي كه فاقد انباري مي باشد ، امكان ساخت كمد ديواري كه قابل جابجايي براي منازل آينده باشد وجود دارد؟
    به طوري كه در جابجايي مشكلي پيش نياد چون اگر بزرگ باشه ،انتقالش در آينده دردسر مي شود.

    1. سلام کمد دیواری داخل دیوار نصب میشه و امکان جابجایی نداره. اما با توجه به فضا نوع کمد امکان ساخت کمد با قابلیت جابجایی هست.
      لطفا رایگان سفارش ثبت کنید تا راهمایی دقیقتری انجام بشه.

  14. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من یه کمد دیواری میخوام که جدا از اینکه به عنوان کمد ازش استفاده می‌کنیم بشه به عنوان در رخت شور خانه ساخته بشه چون بخاطر محدودیت فضای اتاق مورد نظر و احتیاج صد در صد به کمد یه جور کمد ودر بصورت واحد ساخته بشه یا یه در ۲لنگه که به صورت ریلی باز و بسته بشه که یه لنگه کمد باشه و یه لنگه در ریلی که باز و بسته بشه ممنون میشم راهنمایی کنید در ضمن از سایت بسیار خوبتون تشکر میکنم و آرزوی موفقیت براتون دارم

    1. سلام
      با توجه به ابعاد کمد و فضای در اختیارتون باید کمد اختصاصی براتون ساخته بشه و این موضوع کاملا طبیعیه و بارها برای مشتریان تهیه شده.
      لطفا رایگان سفارش ثبت کنید تا علاوه بر راهنمایی حدود هزینه ها رو خدمتتون اعلام کنیم.

  15. سلام وقت بخیر.
    من در شهر اهواز زندگی میکنم و میخواستم که در کمد دیواری اتاقم رو که مدل قدیمی هستش رو با در رولی هایگلس عوض کنم.
    امکان سفارش و نصب در کمد دیواری در شهر اهواز هم وجود دارد؟
    خیلی ممنون.

  16. سلام و وقت بخیر
    درخواست ساخت یک کمد لباس را دارم با ابعاد 211.5 سانتیمتر ارتفاع، 85 سانتیمتر عرض و 40 سانتیمتر عمق علت اینکه این ابعاد را انتخاب کردم این است که کنار تخت کمجای ما قرار میگیرد و باید با آن در یک راستا به لحاظ ارتقاع و عمق باشد. و این کمد از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم شود و هم بالا و هم پائین آن برای آویز لباس طراحی شود بدنه آن طرح چوب خود رنگ باشد و در آن سفید رنگ باشد. فقط می خواستم راهنمایی بفرمائید به لحاظ قیمت و هزینه ساخت آن و همچنین در آن کشویی باشد بهتر است یا دو لنگه باز شود؟ ممنون از شما.

  17. ممنون از هوم سرویز
    من برای ساخت کمد دیواری سفارش دادم، فوق العاده بودن.
    ضمنا سایتتون هم فوق العاده هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا