بنایی و دکوراسیون

✔️ محاسبه آنلاین قیمت کابینت آشپزخانه | خدمات فنی هوم سرویز

قیمت کابینت آشپزخانه بحث داغ این روزهاست. نرخ اتحادیه کابینت سازان 99 با آنچه که کابینت ساز اعلام می کند تفاوت دارد. گاهی برای ساخت جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه ناچاریم مبالغ بسیار بیشتری هزینه کنیم. این قیمت ها با آنچه از قبل حساب و کتاب شده، تفاوت دارد و خریدار نمی داند علت این تفاوت قیمت ها چیست. قیمت بالا برخی از افراد را به کلی از ساخت کابینت منصرف می کند. و خیلی ها به دنبال تعمیر انواع کابینت آشپزخانه در منزل هستند تا سر و سامانی به کابینت های قدیمی بدهند. در این مطلب روی مواردی که به طور مستقیم روی قیمت های ساخت کابینت تاثیر می گذارد، بررسی شده است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مبنای ارزش گذاری و قیمت کابینت آشپزخانه تردیدهایی را به وجود آورده و بسیاری از مشتری ها نمی دانند قیمت واقعی کابینت آشپزخانه چگونه محاسبه می شود.  قیمت کابینت ام دی اف بالا و پایین دارد. برخی از کابینت سازان هزینه ها را اندکی معقولانه تر در نظر می گیرند اما اگر قیمت هر متر کابینت ام دی اف را ندانید گاهی با قیمت های غیر منصفانه نیز روبرو می شوید. این مشکل فقط در مورد قیمت کابینت های ام دی اف نیست بلکه در دیگر متریال نیز شبهاتی وجود دارد. قیمت کابینت فلزی، هایگلاس، ملامینه و …. نیز دارای نوساناتی است که البته علت مشخصی دارد ولی گاهی موقع سفارش، کمی گیج می شویم.

  • آیا قیمت کابینت آشپزخانه طبق قائده خاصی، تعیین می شود؟
  • آیا قیمت روز کابینت ام دی اف تغییر می کند؟
  • چرا قیمت کابینت آشپزخانه کوچک من بیشتر از قیمت کابینت همسایه شد؟
  • کابینت ام دی اف متری چند است؟
  • آیا قیمت کابینت فلزی آشپزخانه ارزان تر از بقیه متریال است؟

عوامل زیادی در تعیین قیمت کابینت آشپزخانه نقش دارند. حتی کوچک ترین جزئیات موجب افزایش قیمت هر متر کابینت می شوند. با راهنمایی هایی که در این مطلب آمده می توانید با آگاهی دکوراسیون آشپزخانه را تغییر داده و طرح کابینت آشپزخانه دلخواه خود را با قیمت ایده آل سفارش دهید.

انواع کابینت آشپزخانه در طراحی داخلی

خدمات تعمیر کابینت در تهران

قیمت کابینت آشپزخانه متری چقدر است؟

این سوال از پایه اشتباه است. شاید بهتر باشد بپرسیم قیمت پایه کابینت آشپزخانه چقدر است؟ در دکوراسیون داخلی منزل همیشه قیمت کابینت آشپزخانه به صورت متری اعلام می شود. این قیمت مربوط به ماده اولیه برای ساخت کابینت است. برای مثال قیمت کابینت چوبی در هر متر مربع با قیمت کابینت فلزی یکسان نیست. قیمت پایه هر ساله از سوی اتحادیه اعلام می شود. نرخ اتحادیه کابینت سازان 99 نیز اعلام شده ولی این قیمت مربوط به حداقل هزینه هاست و مبنای قیمت گذاری کابینت های از روی همین نرخ محاسبه می شود.

قیمت کابینت mdf و کابینت هایگلاس هم در هر متر مربع تفاوت دارد. قبل از سفارش ساخت کابینت بهتر است نگاهی به قیمت پایه متریال ساخت کابینت داشته باشید.

قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هوم سرویز را می توانید در اپلیکیشن هوم سرویز مشاهده کنید. همیاران هوم سرویز به دور از غوغای ارز و دلار توانسته اند نرخ ثابت قابل قبولی را برای هر متر مربع از کابینت در نظر بگیرند.

جهت اطلاع از هزینه ساخت کابینت و ثبت سفارش رایگان با هوم سرویز تماس بگیرید.
۹۰۰۰۲۰۲۱

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس

قیمت کابینت آشپزخانه در هوم سرویز

قیمت کابینت آشپزخانه هوم سرویز

قیمت قیمت تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت ساخت کمد

شرایط سرویس:

  • قیمت کابینت آشپزخانه اعلام شده بر حسب اجرت کار بوده و هزینه جنس و حمل و نقل را شامل نمی شود.
  • چنانچه مشتری نیاز به تهیه جنس توسط همیار داشته باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید و هزینه حمل را به مشتری ارائه نماید.
  • طراحی سه بعدی کار، در صورت عقد قرارداد هیچگونه هزینه اضافی ندارد. در صورت عدم عقد قرارداد، طراحی سه بعدی به مبلغ 100 هزار تومان هزینه دارد.
  • جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار به مشتری ارائه خواهد شد.
  • همیار موظف است پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل دهد.

ساخت کابینت با قیمت مناسب

با نگاه کردن به جدول قیمت ها تا حدودی هزینه ها مشخص می شود ولی در نظر داشته باشید که در نهایت این کابینت ساز است که قیمت کابینت آشپزخانه را به طور دقیق محاسبه می کند. تعیین قیمت دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون آشپزخانه تنها با در نظر گرفتن متراژ امکان پذیر نیست. کابینت ساز حرفه ای می تواند با توجه به طراحی کابینت ، مواد اولیه و اندازه ها قیمت هر متر کابینت را محاسبه کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

هوم سرویز بهترین متخصصین دکوراسیون داخلی منزل را برای قیمت گذاری درب منزل اعزام می کند. همیاران نجار و کابینت ساز هوم سرویز در ساخت کابینت و دکوراسیون آشپزخانه مهارت و تجربه زیادی دارند. برای هماهنگی، مشاوره و بازدید رایگان با ما تماس بگیرید.

فوت و فن طراحی کابینت در آشپزخانه های کوچک

قیمت کابینت آشپزخانه در تهران

نحوه قیمت گیری کابینت آشپزخانه

برای اینکه بهترین قیمت کابینت آشپزخانه را داشته باشید همیشه از دو یا سه کابینت ساز استعلام بگیرید. انتخاب نجار و کابینت ساز ماهر اصلی ترین اصل در طراحی و ساخت کابینت است. اجرا کننده کار و کابینت ساز قیمت کابینت آشپزخانه را به شما اعلام می کند ولی معیار انتخاب هرگز قیمت ارزان تر نیست.

ممکن است کابینت ساز اولی قیمتی را اعلام کند و کابینت دومی قیمت کابینت آشپزخانه را خیلی کمتر از قبلی تخمین بزند. در این حالت تنها به نرخ اعلام شده برای هر متر از متریال اکتفا نکنید. قیمت تمام شده کار بسیار متفاوت است. برخی از کابینت کارها برای جلب مشتری از ابتدا مبلغ کمتری برای ساخت کابینت در نظر می گیرند و در طی مراحل ساخت، این مبلغ را به دلایل مختلفی افزایش می دهند. حتما موقع سفارش، قرار داد تنظیم کنید و همه جزئیات و موارد دقیق را در قرارداد، بنویسید نحوه اجرای کار، قیمت ها و زمان تحویل باید به طور دقیق، ثبت شود. قبل از انتخاب کابینت ساز و تنظیم قرارداد لازم است تا برخی موارد را در نظر بگیرید.

طرح کابینت را انتخاب کنید

اگر کی توانید به صورت دستی یک طرح ساده از کابینت را روی کاغذ اجرا کنید. در این طرح می توانید جای قرار گیری لوازم بزرگ آشپزخانه نظیر یخچال، ماشین لباسشویی، سینک ظرفشویی و گاز را مشخص کنید. در این مرحله کشیدن طرح های ویژه مهندسی چندان موردی ندارد تنها می خواهید ایده ذهنی خود را روی کاغذ اجرا کرده و به کابینت ساز نشان دهید. اجرا کننده کار می تواند از روی طرح دستی متوجه طراحی کابینت بشود و قیمت کابینت آشپزخانه را اعلام کند. از طرح های آماده کابینت هم می توانید ایده بگیرید.

ساخت کابینت ام دی اف

جنس و مدل کابینت آشپزخانه را مشخص کنید

آشپزخانه بخشی از فضای دکوراسیون داخلی منزل حساب می شود و باید به زیباترین صورت چیدمان شود. انواع کابینت آشپزخانه سفید ، کابینت چوبی، کابینت ام دی اف، کابینت آشپزخانه هایگلاس، کابینت فلزی ، ممبران و … برای دکوراسیون آشپزخانه استفاده می شود.

قیمت کابینت آشپزخانه با متریال مشخص می شود. برای قیمت گیری و ساخت کابینت همه موارد را در نظر بگیرید. جنس متریال اصلی، طراحی کابینت، برند متریال همگی می توانند قیمت کابینت آشپزخانه را تغییر دهند.
برای مثال قیمت کابینت mdf در هر متر مربع از برند ایرانی و خارجی متفاوت است. با کابینت ساز در مورد برند متریال و کشور سازنده صحبت کنید و برندی که بیشتر با بودجه تان سازگاری دارد را انتخاب کنید.

یراق آلات خیلی مهم هستند

برای قیمت گیری در نظر داشته باشید که دستگیره ها، لولاها و پایه ها هم می توانند قیمت کابینت آشپزخانه را تغییر دهند. این مهم است که از قبل اطلاعاتی در مورد قیمت انواع دستگیره کابینت و سایر یراق آلات داشته باشید. استفاده از یراق آلات با کیفیت طول عمر، زیبایی و صد البته قیمت کابینت آشپزخانه را افزایش می دهد. در هنگام قیمت گیری از کابینت ساز در مورد جزئیات و نوع یراق آلات توافق کنید. در این صورت می دانید پولی که هزینه می کنید صرف چه مواردی می شود.

نمونه های کار را ببینید

از بین کابینت سازهایی که به منزل تان آمده و قیمت کابینت آشپزخانه را اعلام کرده اند، کدام شرایط مناسب تری دارند؟ اگر هنوز مردد هستید می توانید نمونه کارهای قبلی را ببینید. اغلب این افراد چند طرح کابینت آشپزخانه از کارهای قبلی را به همراه دارند. همیشه با استادکاری که تجربه بیشتری دارد، کار کنید. افراد حرفه ای و با تجربه کارها را طبق زمان بندی مشخص شده انجام می دهند.

کابینت آشپزخانه کاربردی ترین فضا در قلب خانه

قیمت کابینت آشپزخانه ام دی اف

قیمت کابینت آشپزخانه

با توجه به موارد ذکر شده می توانید قیمت گیری را با اطلاع کافی انجام دهید. لازم است تا همه موارد توافق شده در قرارداد ذکر شود. کابینت آشپزخانه سفید این روزها خیلی روی بورس است یادتان باشد رنگ کابینت و تاج را هم ذکر کنید.

طراحی کابینت، زمان ساخت کابینت و نصب و اجرا را به طور دقیق در موقع تنظیم قرارداد ذکر کنید. با این اطلاعات می توانید بهترین را انتخاب کنید و طرح کابینت آشپزخانه دلخواه تان را با قیمت معقولی اجرا کنید.

اگر برای طراحی کابینت، انتخاب مدل کابینت آشپزخانه و تغییر دکوراسیون آشپزخانه نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید. همیاران نجار و کابینت ساز هوم سرویز علاوه بر ساخت کابینت در زمینه طراحی و ساخت کمد دیواری هم فعالیت دارند و خرده کاری های نجاری منزل را هم انجام می دهند.

قیمت کابینت آشپزخانه برای هر متر مربع متریال در اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است. تضمین کیفیت کاری و رضایت صد در صدی مشتریان برای همه سفارش های ثبت شده در اپلیکیشن لحاظ می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

قیمت کابینت چوبی چقدر است؟

نوع چوب در قیمت کابینت آشپزخانه تاثیرگذار است. بعضی از کابینت ها تمام چوب کار می شوند در حالیکه در ساخت کابینت گاهی روکش چوب استفاده می شود. اگر نحوه قیمت گذاری کابینت آشپزخانه را یاد بگیرید می توانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

در انتخاب کابینت چوبی نوع رنگ را نیز در نظر بگیرید. به طور معمول از رنگ پلی استر برای کابینت چوبی استفاده می شود. کابینت آشپزخانه سفید و کابینت تمام چوب دکوراسیون آشپزخانه را لوکس و فوق العاده زیباتر نشان می دهد.

قیمت کابینت mdf چقدر است؟

ساخت کابینت با ورق های ام دی اف از محبوبیت زیادی برخوردار است. ورق های ام دی اف خارجی و حتی داخلی تحت تاثیر ارز دچار نوسان قیمت هستند. اصلی ترین متریال ساخت کابینت در ایران قیمت ثابتی ندارد و نمی توان برای مدتی طولانی قیمت کابینت آشپزخانه ام دی اف را با نرخ مشخص و ثابت در نظر گرفت. این روزها کابینت سازی هم دست کمی از بازار طلا و جواهر ندارد و قیمت ورق های متریال با جهش زیادی روبرو شده است. بدون تردید این موضوع روی قیمت کابینت mdf و روکش ام دی اف تاثیر خواهد داشت.

قیمت کابینت هایگلاس

کابینت آشپزخانه هایگلاس از متریال با مغزی ام دی اف و روکش پلکسی گلس ساخته می شود. در واقع کابینت هایگلاس و کابینت ام دی اف تنها از نظر روکش تفاوت دارند. روکش براق و صیقلی کابینت آشپزخانه هایگلاس موجب شده تا این طرح کابینت آشپزخانه یک پله بالاتر از سایر متریال قرار گیرد. کابینت هایگلاس در دکوراسیون داخلی منزل و ویلاهای لاکچری نقش اصلی را ایفا می کند.

ساخت کابینت آشپزخانه با نرخ رقابتی

هزینه ساخت کابینت هایگلاس

نرخ ساخت کابینت آشپزخانه

برای تعیین قیمت کابینت آشپزخانه جنس بدنه خیلی مهم است. بدنه کابینت شامل یونیت و اسکلت کابینت است. اگر می خواهید قیمت ساخت کابینت را پرداخت کنید بهتر است دقیقا بدانید جنس اسکلت و یونیت کابینت چیست؟ چنانچه جنس بدنه و اسکلت کابینت هایگلاس از ام دی اف ساده باشد و تنها قسمت های قابل دید از متریال کابینت هایگلاس ساخته شده باشد، قیمت نهایی تغییر خواهد کرد.

قیمت کابینت آشپزخانه در چنین مواردی می بایست کمتر از کابینت آشپزخانه هایگلاس کامل تعیین شود. دقت داشته باشید در صورتی که تنها جنس درب ها هایگلاس است قیمت بالاتری پرداخت نکنید.

پیشنهاد: جنس یونیت آبچکان را PVC سفارش دهید. ورق پی وی سی قیمت بیشتری دارد ولی لازم است تا قیمت کابینت آشپزخانه را کمی بیشتر بپردازید. از مزایای پی وی سی اینست که در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم است. بنابر این نیازی به سمپاشی خانه و از بین بردن سوسک هایی آشپزخانه نخواهید داشت. ورق پی وی سی ضد میکروب و ضد حشره است و مقاومت بسیار بیشتری از سایر متریال دارد.

علت اختلاف قیمت کابینت آشپزخانه با متریال یکسان چیست؟

جنس صفحه کابینت و ضخامت صفحه یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت کابینت آشپزخانه هوم سرویز است که بدون توجه به قیمت کابینت فلزی یا قیمت کابینت چوبی روی مبلغ نهایی افزوده می شود. اما دلیل اصلی اختلاف قیمت های ساخت کابینت در تغییر اندازه کابینت است.

اجرای کابینت دیواری، میز جزیره آشپزخانه، کابینت ایستاده زمینی با اندازه های غیر استاندارد روی قیمت ها تاثیر دارد. البته سلیقه مشتری ها هم یکسان نیست. برخی از افراد ترجیح می دهند مبلغ بیشتری بپردازند ولی از ویترین دکوری، اجرای کابینت معلق، یراق آلات جدیدتر و سایر موارد استفاده کنند.

در نظر داشته باشید فرمول محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه هوم سرویز با توجه به متراژ کابینت زمینی و دیواری در نظر گرفته می شود. به طور معمول یک کابینت زمینی به نسبت 60 درصد و کابینت دیواری 40 درصد قیمت محاسبه می شود.

یک عامل مهم در اختلاف قیمت کابینت آشپزخانه به طور یقین اجرا کننده کار است. دستمزد نجار حرفه ای بیشتر است ولی کیفیت کاری بالاتری را می توان از یک کابینت ساز با تجربه انتظار داشت. اجرای جزئیات ظریف نیاز به سال ها تجربه و کسب مهارت های عملی در ساخت کابینت دارد. قیمت کابینت چوبی، قیمت کابینت mdf ، کابینت فلزی ، کابینت آشپزخانه هایگلاس و … بستگی به مهارت ساخت کابینت دارد.

علت تغییر رنگ کابینت سفید

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در تهران

برای ساخت کابینت جدید آشپزخانه با ما تماس بگیرید. هوم سرویز بهترین کابینت ساز تهران را برای اجرای کار، معرفی می کند. قبل از سفارش می بینید نمونه کارهای قبلی نصاب و کابینت ساز را ببینید و از نظرات مشتری های قبلی نیز باخبر بشوید. برای همه سفارش ها از قبل قرارداد تنظیم می شود و همه موارد درخواستی به طور شفاف در قرار داد نوشته شده است. قیمت پایه بر اساس نرخ اتحادیه محاسبه می شود و امکان طراحی به خواسته مشتری نیز وجود دارد. برای ثبت درخواست از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. در این مرحله هیچ هزینه ای نمی پردازید.

در مدت کوتاهی از طرف تیم پشتیبانی برای هماهنگی های لازم با شما تماس گرفته می شود. آدرس خود را در فرم به درستی وارد کنید تا در ساعت تعیین شده، کابینت ساز به محل مراجعه کند. پس از اندازه گیری آشپزخانه، ساخت کابینت در محل کارگاه انجام می شود. کابینت های آماده برای مونتاژ به محل ارسال شده و به سرعت نصب می شود. هوم سرویز آماده انجام مشاوره رایگان در مورد سفارش ساخت کابینت را دارد. سوالات خود را با ما مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا