قیمت نقاشی خانه چگونه تعیین می شود؟

با وجود انواع کاغذ دیواری های مدل جدید هنوز هم رنگ آمیزی ساختمان روی بورس است. رنگ کردن ساختمان هزینه کمتری از دیگر دیوارپوش ها دارد و این موضوع محبوبیت آن را بیشتر کرده است. قیمت نقاشی خانه به صورت متر مربع محاسبه می شود اما این تنها عامل تعیین کننده هزینه های رنگ آمیزی دیوار و سقف نیست. موارد زیادی می تواند قیمت ها را کاهش یا افزایش دهد قبل از اقدام به رنگ و نقاشی حتما در مورد نحوه قیمت گذاری و هزینه های پرداختی اطلاعات کسب کنید. به این ترتیب می دانید پولی که می پردازید دقیقا صرف چه کاری شده است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

قیمت نقاشی خانه از چند سال پیش خیلی تغییر کرده است. بالا رفتن قیمت ها و نرخ دستمزد نقاشی ساختمان با توجه به نرخ تورم چندان دور از ذهن نیست. بدون تردید گرانی تاثیر خود را روی خدمات ساختمانی و رنگ آمیزی ساختمان هم گذاشته است. اگر قصد نقاشی منزل مسکونی را دارید بهتر است برآورد نسبی هزینه نقاشی و گچبری را از قبل داشته باشید.

قیمت نقاشی خانه

نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان ملاک خوبی برای تعیین قیمت نقاشی ساختمان است. اما این نرخ نیز تابع مولفه های زیادی تغییر می کند. در واقع هزینه نقاشی ساختمان برای واحدهای مختلف یک آپارتمان نیز می تواند متفاوت باشد. نقاشی منزل مسکونی را می توان نوعی کار هنری دانست و همانند همه کارهای هنری، هیچگاه دو اثر متفاوت یکسان قیمت گذاری نمی شوند.

نقاشی ساختمان در تهران

قیمت نقاشی خانه در شهرستان های مختلف و تهران متفاوت است. اما همیشه معیارهای مشخصی برای تعیین اجرت نقاشی ساختمان در نظر گرفته می شود. هوم سرویز مجری پروژه های نقاشی منزل مسکونی در تهران است که هزینه نقاشی ساختمان را طبق نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان اعلام می کند. نقاشی ساختمان غرب تهران، نقاشی ساختمان شرق تهران، نقاشی ساختمان شمال تهران و نقاشی ساختمان جنوب تهران توسط کادر حرفه ای و نقاش با تجربه در همه ایام سال انجام می شود. ما بهترین تیم حرفه ای نقاشی و گچبری تهران را برای نقاشی منزل به محل اعزام می کنیم.

هزینه نقاشی ساختمان در تهران چقدر است؟

قیمت نقاشی خانه در شمال تهران

نقاشی ساختمان شمال تهران

از جنبه زیبایی شناسی نقاشی منزل بخش هنری کارهای ساختمانی است. هنرمند نقاش تنها کسی است که می تواند با رنگ های بی جان، دیوارهای منازل را گرم، صمیمانه و روح نواز جلوه دهد. قیمت نقاشی خانه و ساختمان برای گچبری ها و کارهای هنری همیشه بیشتر است. رنگ آمیزی ساختمان با هدف زیباسازی ظرافت های خاصی دارد که نقاش های با تجربه از آن آگاهند. دستمزد نقاشی ساختمان شمال تهران بدون در نظر گرفتن قیمت ملک در نظر گرفته می شود. نقاشی ساختمان شمال تهران با ترکیب رنگ کامپیوتری قابل اجرا در کنار کاغذ دیواری و سنگ آنتیک نیز می باشد. نقاشی ساختمان شمال تهران دارای تضمین کیفیت هوم سرویز است.

نقاشی ساختمان جنوب تهران

نقاشی منزل و رنگ آمیزی ساختمان از اصلی ترین مراحل در بازسازی منزل است. بدون تردید ارزان ترین و کم هزینه ترین راه برای تغییر دکوراسیون ، نقاشی منزل مسکونی است. قیمت نقاشی خانه در مقایسه با دیگر دیوارپوش ها بسیار هزینه مناسب تری دارد. نقاشی ساختمان جنوب تهران یکی از سرویس های کاربردی هوم سرویز است که همیشه درخواست کننده دارد. نقاشی ساختمان یک کار تخصصی است اگر در این زمینه تجربه ای ندارید با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از لیست قیمت نقاشی ساختمان با ما تماس بگیرید. همیاران نقاش هوم سرویز با اولین تماس، هماهنگی های لازم را برای بازدید رایگان از محل انجام می دهند.

نقاشی ساختمان غرب تهران

آیا منزل نوساز است یا برای بار چندم قصد نقاشی منزل مسکونی را دارید؟ این مهم است که زیرسازی کار و وضعیت دیوارها به چه صورت باشد. قیمت نقاشی خانه با بازدید از محل دقیق تر اعلام می شود. نقاشی ساختمان بهترین راه برای پوشاندن ترک های دیوار و ترمیم آسیب های روی دیوارهاست. قبل از رنگ آمیزی خانه ابتدا زیرسازی و آماده سازی انجام می شود و سپس رنگ دلخواه مشتری اجرا می شود. ارائه کاتالوگ های رنگی تصمیم گیری را ساده تر می کند. نقاشی منزل مسکونی طبق نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان را از ما بخواهید نقاشی ساختمان غرب تهران بخشی از خدمات حرفه ای هوم سرویز است.

نقاشی ساختمان شرق تهران

ساکنین تهرانپارس و شرق تهران می توانند مناسب ترین قیمت نقاشی خانه و اجرت نقاشی ساختمان را از ما بخواهند. هزینه نقاشی ساختمان هوم سرویز در مقایسه با دستمزد نقاشان غیر شرکتی همشه مناسب تر است. نقاشی ساختمان شرق تهران یک سرویس فصلی و مخصوص پایان سال نیست. نقاشی ساختمان شرق تهران از سرویس های دائمی و محبوب هوم سرویز است که همیشه رضایت مشتری را جلب کرده است. همیاران نقاش همگی دارای کارت مهارت حرفه ای از سازمان فنی حرفه ای هستند و در پروژه های نقاشی و رنگ آمیزی خانه دارای مهارت بالایی هستند. برای مشاوره و بازدید رایگان با ما تماس بگیرید.

مزایای نقاشی ساختمان با غلطک چیست؟

معیارهای تعیین قیمت نقاشی خانه چیست؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

معیارهای تعیین قیمت نقاشی خانه چیست؟

رنگ آمیزی خانه شامل رنگ آمیزی سقف و گچبری ، رنگ آمیزی دیوار خانه، رنگ آمیزی پارکینگ و مشاعات، نقاشی منزل مسکونی و ساختمان های اداری است. انواع متریال مختلف برای نقاشی خانه و ساختمان استفاده می شود که روی قیمت نقاشی خانه بیشترین تاثیر را دارند. نوع رنگ بیشترین تاثیر را در هزینه نقاشی ساختمان در تهران دارد.

قیمت نقاشی خانه رنگ روغنی

رنگ روغنی از پر مصرف ترین نوع رنگ در نقاشی ساختمان است که همیشه طرفدار دارد. اگر زیرسازی مناسب انجام شود رنگ روغنی سالیان زیادی با کیفیت مناسب باقی می ماند. قیمت مناسب رنگ روغنی و طول عمر بالای آن دو امتیاز برتر این نوع رنگ هستند. در نظر داشته باشید که نقاشی منزل مسکونی با رنگ روغن با تولید بوی ناخوشایند رنگ همراه است. بهتر است از قبل برای سکونت چند روزه خود در مکانی دیگر برنامه ریزی داشته باشید. تنفس بوی رنگ روغنی تازه برای دستگاه تنفس مشکل ساز است. این روزها با تولید رنگ روغن های بدون سرب و بدون بو، رنگ های روغنی همچون گذشته خطرساز نیستند. قیمت نقاشی خانه با رنگ روغن با توجه به زیرسازی مشخص می شود.3 نوع مات، نیمه براق و براق رنگ روغنی از رنگ های قابل شستشو هستند و موارد استفاده مختلفی دارند که عبارتند از:

  • دیوارهای گچی و سیمانی
  • سقف و دیوار آشپزخانه
  • دیوار اتاق خواب
  • پنجره های فلزی
  • درب ها چوبی خانه

قیمت نقاشی خانه رنگ پلاستیک

ماده اصلی رنگ پلاستیک ساختمانی لاتکس است و 2 نوع متداول رنگ تمام پلاستیک و رنگ نیم پلاستیک در بازار عرضه شده. انواع رنگ پلاستیک حلال در آب هستند و قابلیت شستشوی کمتری دارند. قیمت نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک بر حسب متر مربع اعلام می شود و بستگی به متراژ فضای نقاشی شده دارد. دستمزد نقاشی ساختمان برای اجرای رنگ پلاستیک کمتر از قیمت نقاشی خانه رنگ روغنی است. زمان اجرای رنگ پلاستیک کمتر بوده و در هنگام نقاشی منزل مسکونی بوی شیمیایی و ناخوشایندی ایجاد نمی شود. انواع رنگ پلاستیک بسیار سریع خشک می شوند.

تعرفه قیمت نقاشی ساختمان

اگر قصد نقاشی خانه و ساختمان با قیمت مناسب را دارید از رنگ نیم پلاستیک برای رنگ آمیزی اتاق ها استفاده کنید. با صرف هزینه ای اندک می توانید چند سال بعد از رنگ های دیگری استفاده کنید و همیشه محیطی جدید و دلپذیر داشته باشید. این رنگ شیک و زیبا توسط غلطک، اسپری و قلمو کار می شود. کاربرد اصلی رنگ پلاستیک در سقف و دیوارهای داخلی ساختمان است.

هزینه نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر

قیمت نقاشی خانه رنگ اکریلیک

استفاده از رنگ اکریلیک در رنگ آمیزی خانه قدمت کمتری از رنگ روغنی و پلاستیک دارد. این رنگ از تولیدات جدیدتر برای زیباسازی دکوراسیون داخلی منازل است که تنوع رنگی بسیار بالایی هم دارد. رنگ آکریلیک نوعی پلاستیک پلیمر است که در آب حل می شود ولی پس از خشک شدن دربرابر آب نفوذناپذیر خواهد شد. به این ترتیب پس از خشک شدن رنگ لایه اول می توان لایه های بعدی را به راحتی اجرا کرد. قیمت نقاشی خانه با رنگ اکریلیک و رنگ روغن تقریبا یکسان است و با توجه به هزینه زیرسازی مشخص می شود.

رنگ آکریلیک بسیار متنوع تر از رنگ های رایج است و به دلیل غلظت بالا روی سطوح بافت زیبایی ایجاد می کند. این رنگ از رنگ های ساختمانی بدون بو و انعطاف پذیر است که در زمان کوتاه تری خشک می شود. آکریلیک روی هر سطحی قالب اجراست انواع سطوح آجری، سیمانی، گچی، کاغذی، کناف، چوبی و غیره را می توان با نقاشی منزل اکریلیک رنگ آمیزی کرد. این رنگ خاصیت ضد رطوبتی دارد و در مقابل نور خورشید نیز تغییر رنگ نمی دهد.

قیمت نقاشی خانه با رنگ مولتی کالر

دستمزد نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کار بیش از رنگ پلاستیک است. Multi color رنگی تزئینی است که دکوراتیوها برای زیباسازی منازل مسکونی لوکس از ان استفاده می کنند. نحوه کار با رنگ مولتی کالر ظرافت های خاصی دارد. این رنگ دکوراتیو تنها به وسیله پیستوله روی سطوح مورد نظر پاشیده می شود. نقاشان ساختمان غیر حرفه ای نمی توانند به درستی مولتی کالر را اجرا کنند. دستمزد نقاشی ساختمان برای اجرای تمیز مولتی کالر اندکی بیشتر است. این رنگ بر روی سطوح بدون زیرسازی اجرا می شود و تنها یک لایه مولتی کالر برای پوشش سطح کافیست. از مزایای مولتی کالر آنتی استاتیک بودن آن است. اگر می خواهید دیوارها گرد و غبار را جذب نکنند با مولتی کالر رنگ آمیزی ساختمان را تکمیل کنید.

دلیل افزایش هزینه نقاشی ساختمان چیست؟

پس از ثبت سفارش نقاشی منزل مسکونی در اپلیکیشن هوم سرویز هماهنگی لازم برای بازدید رایگان از محل انجام می شود. قیمت نقاشی خانه برای هر متر مربع به طور شفاف در اپلیکیشن هوم سرویز اطلاع رسانی شده است ولی دستمزد نقاشی ساختمان پس از دیدن ملک به طور دقیق توسط همیار به مشتری اعلام می شود. برخی عوامل هزینه نقاشی ساختمان را افزایش می دهند از جمله:

وسعت فضای مورد نظر

اندازه اتاق ها در قیمت نقاشی خانه تاثیر دارد. اتاق های بزرگ تر در زمان بیشتری رنگ می شوند و دستمزد نقاشی ساختمان هم بیشتر می شود. برای محاسبه هزینه نقاشی منزل باید اندازه طول و عرض دیوارها را محاسبه کنید. همه این اندازه ها را جمع کنید تا متراژ را به صورت متر مربع مشخص کنید. برای رنگ آمیزی سقف خانه هم مبلغ جداگانه حساب می شود. منازل بزرگتر با تعداد اتاق بیشتر همیشه به قیمت بالاتری رنگ امیزی می شوند. هر چه فضای مورد نظر کوچکتر باشد اجرت نقاشی ساختمان کمتر خواهد شد.

نقاشی خانه و رنگ آمیزی ساختمان در تهران

قیمت نقاشی خانه در غرب تهرانارزان راه برای تغییر دکوراسیون داخلی

نوع رنگ در نقاشی منزل مسکونی

قیمت خرید هر قوطی رنگ با توجه به کیفیت ان متفاوت است. قبل از هر تصمیمی می توانید سری به فروشگاه های رنگ ساختمانی بزنید و قیمت های جدید را سوال کنید. قیمت نقاشی خانه ارتباط زیادی به قیمت رنگ ساختمان دارد. رنگ های دکوراتیو و جدیدتر قیمت بیشتری دارند ولی دوام و ماندگاری بالاتری هم دارند. نقاشی ساختمان در تهران هزینه بر است ولی هرگز برای کاهش قیمت نقاشی ساختمان از رنگ های بی کیفیت و ارزان قیمت استفاده نکنید. رنگ های استاندارد طول عمر بالاتری دارند و به این زودی ها پوسته نمی شوند.

نقاشی خانه و ساختمان دکوراتیو

قیمت نقاشی خانه برای رنگ های دکوراتیو همیشه بیشتر می شود. در دکوراسیون لوکس می توانید هر طرح و رنگی را برای دیوارهای داخلی در نظر بگیرید و سلیقه خود را برای رنگ آمیزی ساختمان اعمال کنید. نقاشی و گچبری، نقاشی های هنری روی دیوار با طرح های اختصاصی بدون تردید هزینه نقاشی ساختمان را افزایش می دهد. اگر به کارهای خاص و اختصاصی علاقه دارید با پرداخت دستمزد نقاشی ساختمان می توانید اثری هنری را در منزل داشته باشید. صرف نظر از جداول و لیست قیمت نقاشی ساختمان ، پروژه های دکوراتیو به صورت توافقی بین کارفرما و استاد نقاش قیمت گذاری می شود. لازم به ذکر است که تنها نقاش متخصص می تواند چنین طرح های دکوراتیو را اجرا کند و نقاشان معمولی قادر به انجام کارهای هنری خاص نیستند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

اجرت نقاشی ساختمان

یکی از مواردی که قیمت نقاشی خانه را افزایش می دهد دستمزد نقاشی ساختمان و مزد نقاش است. نقاشی ساختمان یک کار هنری است و هر چقدر هنرمند نقاش کارآمدتر باشد، دستمزد بیشتری را هم محاسبه می کند. دکوراسیون داخلی شیک حتما توسط استادکار نقاش و متخصص در نقاشی دکوراتیو کار می شود. بدیهی است دستمزد نقاشی ساختمان یک نقاش معمولی و متخصص این رشته متفاوت است. البته نتیجه کار نقاش ها هم مثل یکدیگر نیست. اگر کار تمیز می خواهید باید بهای بیشتری بپردازید ولی قطعا ارزشش را دارد. رنگ کردن دیوارها اصولی دارد و اگر به درستی انجام شود، ماندگاری و دوام رنگ بسیار بیشتر خواهد شد.

 قبل از رنگ و نقاشی ساختمان، ابتدا ایرادات احتمالی نظیر ترکیدگی لوله، نم و نشتی را برطرف کنید.

نقاشی منزل مسکونی نوساز

اگر ساختمان نوساز است و دیوارها و درب و پنجره هنوز رنگ نخورده باشد قیمت نقاشی خانه متفاوت خواهد بود. علت اصلی افزایش قیمت نقاشی ساختمان در منازل نوساز به دلیل زمان بیشتری است که صرف زیرسازی و رنگ آمیزی سطوح رنگ نخورده می شود. لازم است تا گچ دیوار ابتدا برای رنگ آمیزی آماده شود. پس از مسطح کردن و سنباده زنی نوبت به اجرای روغن الیف می رسد. این امر گچ دیوار را برای پذیرش رنگ، آماده می کند. بدون زیرسازی و روغن الیف، رنگ به خورد دیوار می شود و هزینه رنگ آمیزی بسیار بیشتر خواهد شد. آستر اولیه روی زیرسازی اجرا می شود و گاهی لازم است تا دو دست آستر، کار شود. 

نقاشی ساختمان در تهران را به بهترین ها بسپارید. رنگ آمیزی ساختمان، نقاشی منزل مسکونی، نقاشی آپارتمان، رنگ آمیزی منزل را با حرفه ای های هوم سرویز تجربه کنید. قیمت نقاشی خانه هوم سرویز طبق نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان و به صورت توافقی محاسبه می شود. برای نقاشی خانه و ساختمان با ما تماس بگیرید.

شرکت نقاشی ساختمان در تهران

رنگ آمیزی سقف منزلخدمات رنگ و نقاشی خانه و محل کار

تعرفه های سرویس نقاشی ساختمان هوم سرویز

قیمت نقاشی ساختمان

خدمات رنگ و نقاشی ساختمان در تهران

سرویس نقاشی ساختمان هوم سرویز سفارش های همه مناطق تهران را با هماهنگی قبولی انجام می دهد. قیمت گذاری ها طبق نرخ اتحادیه بوده و در جدول بالای این مطلب به طور شفاف اطلاع رسانی شده است. جهت اطلاع از تغییرات قیمت به اپ هوم سرویز مراجعه کنید. برای تعیین قیمت نقاشی ساختمان، نوع رنگ مورد استفاده (روغنی، پلاستیک، مولتی کالر، اکریلیک) و متراژ ساختمان و نوع زیرکاری ساختمان( گچ، رنگ یا کاغذ دیواری) در نظر گرفته می شود. مجموع این موارد تعیین کننده قیمت نهایی کار رنگ و نقاشی است. اگر در مورد خرید رنگ یا انتخاب آن نیاز به همفکری دارید با ما تماس بگیرید. در صورت نیاز، رنگ توسط همیار خریداری شده و به همراه فاکتور به مشتری ارائه می شود.

برای ثبت سفارش سرویس نقاشی هوم سرویز از طریق اپلیکیشن این سامانه اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا