نظافت و پذیرایی

شستشوی مبلمان تهران با بهترین کیفیت

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نظافت سالیانه منزل شامل تمیز کردن همه اتاق ها و لوازم منزل است. شستشوی مبل و تمیز کردن اثاثیه منزل هم بخشی از نظافت سالیانه است که معمولا به همراه خانه تکانی نوروزی انجام می شود. این روزها همه خانواده ها از سرویس شستشوی مبل در محل و خشکشویی مبل در منزل برای تمیز کردن مبل ها استفاده می کنند. شستشوی مبلمان تهران از سرویس های پر تقاضا قبل از سال جدید است.

شستشوی مبلمان تهران

برای تمیز کردن مبل ها از آب فراوان و کف استفاده نمی شود بلکه همه کارها با دستگاه مبل شور در محل و درست جلوی چشم تان انجام خواهد شد. شستشوی مبل تهران یک سرویس تخصصی است که هوم سرویز مجری آن است. همیاران ما امکانات بهترین مبل شویی در تهران را درب منزل تان می آورند و شستشوی مبل را در کمتر از نصف روز تمام می کنند. طریقه شستن مبل را گام به گام بررسی می کنیم.

شستشوی مبلمان تهران با هوم سرویز

شستشوی مبل

قبل شستشوی مبل در محل همیشه اول گرد و خاک مبل ها گرفته می شود. باور کنید همین جاروبرقی های ساده می تواند بسیاری از گرد و غبارهای مبل را تمیز کند. جاروبرقی بهترین دستگاه مکنده برای غبارروبی مبلمان است که در هر خانه ای حداقل یک نوع آن وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه:هزینه شستشوی مبل در منزل با دستگاه مبل شور

طریقه شستن مبل

همه مبل های استاندارد دارای برچسب در زیر یا پشت مبل هستند. همیاران شستشوی مبلمان تهران دستورالعمل شستشو را از روی برچسب مشخص می کنند. اگر خودتان هم به برچسب مبلمان نگاه کنید متوجه می شوید که همه مبل ها را نمی توان با آب شست. خشکشویی مبل در منزل برای پارچه های ظریف تر رویه مبل بهترین پیشنهاد است.

شستشوی مبل در محل

خیلی از لکه های روی مبل هم تنها با استفاده از بخار آب پاک می شوند. لازم نیست برای شستن مبل از مواد شوینده قوی استفاده کنید. دستگاه مبل شور برای همین روزهاست. شستشوی مبلمان تهران از آب فراوان برای شستن مبل ها استفاده نمی کند. خشکشویی مبل و موکت با توجه به جنس مبلمان انجام می شود.

نرخ شستشوی مبلمان تهران

بهترین مبل شویی در تهران

گاهی برای شستن مبل ها از اسفنج و آب و صابون استفاده می کنیم که به نظر راه حل ساده ای است. اما نتیجه اصلا خوشایند نیست و گاهی وضعیت مبل ها بدتر می شود. از بین بردن لکه های قدیمی با مواد شوینده خانکگی امکان پذیر نیست برای اینکه وضع از این بدتر نشود با بهترین مبل شویی در تهران تماس بگیرید.

خشکشویی مبل در محل

اگر تازگی ها سری به بازار فروش مبل زده باشید از قیمت هنگفت خرید مبلمان خبر دارید. قیمت خشکشویی مبل خیلی کمتر از قیمت خرید یک دست مبل نو است. پس قبل از اینکه با روش های خانگی، مبلمان با ارزش و گرانقیمت خود را نابود کنید با خدمات شستشوی مبلمان تهران هماهنگ کنید.

پیشنهاد مطالعه: خشکشویی مبلمان در منزل ویژه خانه تکانی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

شستشوی مبلمان تهران با دستگاه مبل شور

اگر روی مبل لکه های نوشابه، چربی، جوهر و …. وجود دداشته باشد به همراه خشکشویی مبلمان در منزل از لکه بری با مواد مخصوص هم استفاده می شود. گاهی شستن مبل با بخار یا آب کافی نیست و باید از لکه برهای قوی تر استفاده کرد. در این مورد به همیاران هوم سرویز اطمینان کنید. نیروهای تعلیم دیده در شستشوی مبلمان تهران می دانند چگونه لکه های سرسخت را از روی مبلمان پاک کنند.

قیمت شستشوی مبلمان تهران

شستشوی مبل در تهران

روش شستشوی مبل پارچه ای، شستشوی مبل چرمی ، چوبی، استیل و … یکسان نیست. با توجه به جنس رویه ، طریقه شستن مبل هم انتخاب می شود. صندلی های ناهارخوری سفید نیاز به دوبار شستشو دارند تا کاملا تمیز شوند. قیمت شستشوی مبل و هزینه خشکشویی مبل بسیار مقرون به صرفه است همین حالا برای ثبت سفارش رایگان با ما تماس بگیرید.

خشکشویی مبلمان در منزل

شستشوی مبلمان تهران سرویسی رفاهی برای خانواده های تهرانی است که موجب صرفه جویی و پس انداز زیادی هم می شود. شاید تصور می کنید که مبلمان کهنه شده و باید مبلغ زیادی برای خرید مبلمان در این آشفته بازار خرج کنید! تنها با درخواست سرویس شستشوی مبلمان تهران از صرف هزینه های اضافی خلاص خواهید شد. مبل ها تا زمانی که سالم هستند، قابل استفاده می باشند. روش خشکشویی مبل بدون هیچ دردسری مبل ها را به زیبایی و تمیزی روز اول تحویل تان می دهد.

روش شستشوی مبلمان در تهران

نگران هزینه ها نباشید

قیمت شستشوی مبل اصلا زیاد نیست. با صرف هزینه ای اندک می توانید سرویس شستشوی مبلمان تهران را برای همه محلات درخواست کنید. همیاران هوم سرویز در همسایگی شما حضور دارند. خشکشویی مبل و موکت ، خشکشویی تشک خوشخواب و پشتی های سنتی با بهترین مواد شوینده انجام می شود. هزینه خشکشویی مبل و قیمت شستشوی مبل بسیار کمتر از هزینه خرید مبلمان است ولی نتیجه کار بسیار راضی کننده خواهد بود.

تضمین کیفیت مبل شویی در تهران

شستشوی مبلمان تهران با دستگاه مبل شور و همیاران تعلیم دیده همان سرویس محبوب خانواده های تهرانی است که هوم سرویز کیفیت آن را تضمین می کند. در صورت عدم رضایت از سرویس خشکشویی مبل با ما تماس بگیرید تا سرویس یکبار دیگر تکرار شود.

برای اطلاع از قیمت شستشوی مبل و ثبت سفارش رایگان با هوم سرویز تماس بگیرید.
90002021 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا