نظافت و پذیرایی

خدمات مبل شویی در تهران✔️ هزینه خدمات خشکشویی مبل هوم سرویز

چیدمان مدرن و لوکس همیشه با یک دست مبل زیبا و خوشرنگ، بهتر دیده می شود. مبل ها بخشی از دکوراسیون منازل هستند که در همه خانه های بزرگ و کوچک وجود دارند. با مراقبت از مبلمان طول عمر آن بیشتر خواهد شد. با همه مراقبت هایی که از مبل ها می کنید باز هم انواع و اقسام آلودگی ها و کثیفی ها روی مبل ها جا خوش می کنند. شستشوی مبل و مبل شویی در تهران شبیه شستشوی فرش است و می بایست توسط متخصص انجام شود. همانطور که فرش ها را برای شستشو به قالیشویی می سپارید مبل ها را نیز نباید خودتان با آب و شوینده های معمولی بشویید. با استفاده از خدمات خشکشویی مبل نیازی به حمل مبلمان به کارگاه نیست و شستشو درب منزل انجام می شود.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

خدمات مبل شویی در تهران

تمیز کردن مبل با دستمال نمدار، جوش شیرین، نمک و دیگر موادی که در خانه دارید، نمی تواند ذرات ریز آلاینده ها را از بین ببرد. با شیوه های نادرست مبل شویی موجب نفوذ آلودگی به بافت پارچه رویه مبل و حتی اسفنج داخلی مبلمان خواهید شد. شسشتوی مبل ها با روش های سنتی به وضوح ظاهر مبلمان را خراب می کند. خدمات خشکشویی با دستگاه مخصوص انجام می شود و بدون آسیب به رویه و اسکلت، مبلمان را تمیز می کند. با توجه به اینکه حمل مبلمان به محل کارگاه به دلیل حجیم بودن آن بسیار مشکل است، ما برای شستن مبلمان در محل حاضر می شویم. سرویس شستشوی مبل ها یکی از صدها خدمات درب منزل هوم سرویز است که در همه ایام سال سفارش می پذیرد.

هزینه شستشوی مبل در منزل با دستگاه مبل شور

قیمت خشکشویی مبل تهران

خدمات مبل شویی چیست؟

شستشوی مبل، کوسن، پشتی های سنتی و هر حجمی که دارای رویه پارچه ای است در حوزه خدمات مبل شویی قرار می گیرد. اگر مبلمان کلاسیک یا مدرن دارید می توانید از خشکشویی مبل در منزل برای تمیز کردن رویه مبل ها استفاده کنید. همه قسمت های جدا شونده مبل ها، نشیمن جدا شونده، پشتی هایی که از مبل ها جدا می شوند، همگی را می توان با سرویس شستشوی مبل با دستگاه تمیز کرد. خدمات مبل شویی تنها یک سرویس فصلی و مخصوص آخر سال نیست. همیشه می توانید از سرویس مبل شویی و شستشوی مبل هوم سرویز استفاده کنید. برای ثبت سفارش رایگان همین حالا تماس بگیرید.

بدترین و بهترین روش شستشوی مبل پارچه ای !

مبل شویی در منزل

برای تمیز کردن مبل ها، لکه بری و شستشوی مبلمان نیازی نیست مبل ها را به جایی ببرید. همیاران هوم سرویز برای شستن مبل ها درب منزل مراجعه می کنند. با ثبت سفارش رایگان در سامانه هوم سرویز می توانید از خدمات مبل شویی در منزل استفاده کنید. با ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای شستشوی مبل انجام شود. همیاران هوم سرویز در همه مناطق تهران خدمات شستشوی مبل با دستگاه مبل شور را ارائه می دهند. یک دستگاه کوچک برای شستن مبل ها به محل آورده می شود. این دستگاه دارای دو محفظه جداگانه برای آب و مواد شوینده است. 

خشکشویی مبل در منزل

مبل شویی یک حرفه تخصصی است و نباید توسط افراد بی تجربه انجام شود. برای اینکه کیفیت مبل ها حفظ شود و بافت پارچه رویه مبل و اسفنج ها دچار آسیب نشود، از خدمات خشکشویی مبل در محل استفاده کنید. خدمات مبل شویی و خشکشویی مبلمان آسیبی به مبلمان گرانقیمت و لوکس تان نمی رساند ولی همه کثیفی های روی مبل را از بین می برد. شرکت های زیادی در زمینه خشکشویی مبلمان فعالیت دارند. برای اینکه خدمات بهتری دریافت کنید سفارش تان را در بهترین مبل شویی تهران ثبت کنید. افرد با تجربه و آموزش دیده می دانند با چه شوینده ای مبل های با ارزش تان را شستشو دهند. با همه اینها برخی از افراد برای کاهش هزینه ها از روش های سنتی استفاده می کنند که به شدت به ساختار مبل آسیب می زند.

شست و شوی مبل با تخفیف ویژه

شستن مبل راحتی

شستشوی مبل با دستگاه

از شامپو فرش هم می توانید برای از بین بردن لکه های تازه قهوه و چای استفاده کنید. بعضی اسپری های تمیز کننده مخصوص هم برای مبلمان به فروش می رسد که به خوبی کثیف کاری های سطحی را تمیز می کنند. اما از بین بردن کامل الودگی ها و پاک کردن لکه های قدیمی روی مبل به این سادگی ها نیست. هیچیک از روش های شستشوی خانگی نمی توانند مبل ها را مثل روز اول تمیز و پاکیزه کنند. مبل شویی و شستشوی مبل با دستگاه شیوه ای مطمئن برای نظافت مبلمان است که به رنگ پارچه رو مبلی هم آسیب نمی زند. دستگاه مبل شور، ویژه شستشوی مبلمان طراحی شده و دارای سیستم شستشوی مخصوصی است.

طرز کار دستگاه مبل شور

یک وسیله نظافت صنعتی با دو مخزن برای آب تمیز و کثیف،نازل، کف ساز، خرطومی و موتور مکنده ، اساس دستگاه مبل شور را تشکیل می دهد. مبل شویی با دستگاه بسیار ساده است طرز کار دستگاه مبل شور به این ترتیب است که آب و فوم مواد شوینده توسط قسمت نازل دستگاه روی سطح پاشیده می شود. سری فرچه مانند کار شستشو و تمیزکاری را انجام می دهد. چیزی شبیه کف اصلاح برای مبل شویی استفاده می شود که همه آلودگی ها را جذب می کند. پس از آن همیار با سری مخصوص دستگاه مبل شور روی سطح مبل می کشد و همه قسمت های رویه، پشت و کناری مبل ها را به خوبی تمیز می کند.

سپس آب آلوده از روی مبل ها به درون محفظه مخصوص هدایت می شود. در نهایت آب کثیف به فاضلاب تخلیه خواهد شد. قدرت مکش دستگاه به حدی زیاد است که مبلمان تقریبا خشک، تحویل داده می شود. کل این عملیات کمتر از 2 ساعت طول می کشد. نیازی به جابجا کردن مبل ها نیست و در حین شستشو، آب و کثیفی روی زمین نمی ریزد. اما توصیه می شود فرش زیر مبل ها را کمی کنار بزنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

نکات شستشوی مبل در محل

گرد و غبار بیشترین آسیب را به الیاف رویه مبل ها می زند و موجب پوسیدگی و از بین رفتن الیاف رویه مبل می شوند. جارو کردن مرتب مبل ها با جاروبر قی مانع از نفوذ گرد و غبار به داخل بافت پارچه می شود. اگر مدتی در منزل نیستید روی مبل ها را با پارچه ای بزرگ بپوشانید. انواع کاور مبل برای این کار تولید شده که می توانید با توجه به بودجه تان یکی را انتخاب کنید. در صورت حضور در منزل با جاروبرقی غبار روی مبل ها را تمیز کنید. غبار گیری قبل از مبل شویی و شستشوی مبل در منزل ضروری است و کیفیت کار شستشو را افزایش می دهد. با نازل مخصوص می توانید درزهای کنار دسته ها و قسمت های مختلف مبلمان را غبارگیری کنید.

شستشوی مبل در محل و خدمات خشکشویی مبل

شستشوی مبلمان با دستگاه

  • شستن لکه های روی مبل

لکه جوهر روی مبل ، لکه خون خشک شدهف لکه قهوه روی مبلمان، لکه چربی، لکه رنگ روی مبل ها و هر نوع لکه تر و خشک دیگری به سختی از رویه مبل ها پاک می شود. کشیدن برس های سیمی و مواد لکه بر قوی هم می تواند پارچه رویه را به کلی نابود کند. برای مبل شویی و لکه بری مبلمان از دستگاه مبل شور استفاده می شود. این دستگاه بدون نیاز به جا به جایی می تواند انواع آلودگی های رویه مبل را تمز کرده و لکه ها را نیز به طور کامل از بین ببرد.

پیشنهاد مطالعه:شست و شوی مبل با تخفیف ویژه

  • مبلشویی و خشک کردن مبل ها

برای خشک کردن و از بین بردن کف های پاشیده روی سطح مبل از موتور مکنده دستگاه مبل شور استفاده می شود. همه آلودگی ها و کثیفی ها به همراه آب و کف با دستگاه مکش می شود و به مخزن مخصوصی که برای آب کثیف روی دستگاه مبل شور نصب شده، منتقل می شود.

تجربه کسی که مبل شویی با دستگاه را بر عهده دارد بسیار مهم است. نحوه صحیح شستشوی مبل و خشک کردن آن بستگی به مهارت کارگر مبل شور دارد. این دستگاه می تواند بخش زیادی از آب و رطوبت مبل ها را با موتور مکنده از بین ببرد و مبلمان به صورت تقریبا خشک شده تحویل داده می شود.

  • مراقبت از مبل ها پس از مبل شویی

شستشوی مبل در تهران برای نظافت مبل ها توسط مبلشویی هوم سرویز انجام می شود. شستشوی مبل با مواد شوینده مناسب جنس پارچه مبلمان انجام شده و پس از مبل شویی ، رطوبت مبل ها به طور کامل با دستگاه مکنده گرفته می شود. در واقع مراقب خاصی پس از شستشوی مبل در منزل لازم نیست و می توانید از مبل ها به فاصله کوتاهی استفاده کنید.

به توصیه همیارن هوم سرویز بهتر است چند ساعت از نشستن روی مبل ها خودداری کنید تا اسفنج مبل نیز به طور کامل خشک شود. برای مثال اگر مبل ها را بعد از ظهر شسته اید، بهتر است شب روی مبل ها ننشینید و تا فردا صبح صبر کنید.

مبل شویی و خشکشویی مبل

زمان شستشوی مبلمان چقدر است؟

همه مراحل مبل شویی، خشکشویی مبل در منزل و خشک کردن مبل ها در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. مهارت کسی که با دستگاه مبل شور کار می کند روی کیفیت شستن مبل ها و همچنین زمان شستشو تاثیر دارد. از مرحله ای که آب و مواد شوینده در دستگاه وارد می شود تا مکش آب کثیف در حدود 2 تا 3 ساعت زمان می برد.

به همین سرعت می توانید مبل های لک شده، کثیف و الوده را تمیز کنید. سرعت شستشوی مبل با دستگاه به خصوص در موقع خانه تکانی های آخر سال یک مزیت بزرگ محسوب می شود. هم اکنون برای ثبت سفارش شستشوی مبل ها اقدام کنید تا با ترافیک سفارش های پایان سال مواجه نشوید.

مزایای شستشوی مبلمان با دستگاه

تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه موجب سهولت شستشوی مبل شده و مبل شویی را بسیار ساده کرده است. شستشوی مبل با دستگاه به دلیل سرعت در شستشو و مکش رطوبت، تولید بوی نامطبوع در اسفنج نکرده و پاکیزگی کامل را به همراه دارد. مبل شویی در بهداشت محیط و سلامت افراد خانواده تاثیرگذار است.

مبلمان از وسایل پر کاربرد است که می بایست عاری از آلودگی و میکروب باشد. دستگاه مبل شور طوری طراحی شده که همه قسمت های مبلمان را بشوید و هیچ قسمتی از مبل ها بدون شستشو باقی نمی ماند. سهولت شستشو، سرعت شستن مبل ها و خشک شدن سریع مبلمان از مهم ترین مزایای شستشوی مبلمان با دستگاه است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

قیمت مبل شویی در منزل چقدر است؟

قیمت مواد شوینده، دستمزد کارگر شوینده و مواد لکه بر را که در نظر بگیرید، هزینه شست شوی مبل در منزل بسیار مقرون به صرفه است. قیمت شستشوی مبل برای یک دست اعلام می شود ولی جنس رویه مبل، تعداد مبلمان، تشکچه هایی که از مبل ها جدا می شوند و حتی اندازه بزرگی مبل ها می تواند کمی قیمت مبل شویی در منزل را افزایش دهد. برای اطلاع از هزینه شستشوی مبل در منزل با هوم سرویز تماس بگیرید. شستشوی مبل در تهران به ارزان ترین قیمت و با بهترین کیفیت پذیرفته می شود.

بهترین فصل برای مبل شویی در تهران

این سرویس در همه ایام سال ارائه می شود. با توجه به اینکه عملیات مبلشویی در فضای داخلی انجام می شود، تغییرات جوی تاثیری روی اجرای کار نمی گذارد. در رزوهای گرم تابستان و یا حتی در روزهای برفی زمستان می توانید سفراش خود را در اپ هوم سرویز ثبت کنید.

خدمات مبل شویی و شستشوی مبل در تهران یکی از سرویس های نظافتی هوم سرویز است که در همه مناطق درخواست کننده دارد. بهترین مبل شویی در غرب تهران، بهترین مبل شویی شرق تهران، مبلشویی قیمت مناسب جنوب تهران، خدمات شستشوی مبل در شمال تهران همگی شعبه های فعال شستشوی مبلمان هوم سرویز هستند.

برای استفاده ازخدمات شستشوی مبل در تهران می توانید اپلیکیشن هوم سرویز را روی گوشی نصب کرده و سفارش خود را ثبت کنید. اگر استفاده از اپلیکیشن ها و ثبت سفارش از طریق گوشی موبایل برایتان دشوار است می توانید با شماره هوم سرویز تماس بگیرید. همیاران هوم سرویز در همه ایام هفته آماده ثبت سفارش های شما هستند.

قیمت مبلشویی

مبل شویی در تهران : خشکشویی کاناپه بزرگ

برای شستشوی مبلمان چرمی اغلب از شیوه خشکشویی مبلمان استفاده می شود. هزینه خشکشویی مبل در تهران با توجه به جنس مبلمان، اندازه و ابعاد مبل ها، تعداد پشتی و نشیمن هایی که قابلیت جدا شدن را دارند و همچنین تعداد صندلی های مبل حساب می شود. قیمت خشکشویی و مبل شویی برای مبل هایی که رویه حساس و ابریشمی دارند همیشه بالاتر است.

در مورد کاناپه های بزرگ هم به همین صورت است. هزینه پایه برای یک دست مبلمان هفت نفره محاسبه شده که شامل یک کاناپه هم هست. دقت بیشتری برای خشکشویی مبل های با ارزش و نفیس لازم است و وقت شستشوی مبل هم بیشتر می شود در این صورت ممکن است اندکی هزینه خشکشویی مبل ها بیشتر شود. در نهایت با توجه به کیفیت تمیزی مبل ها و همچنین زمان خشکشویی مبل در منزل ، پرداخت هزینه خشکشویی بسیار مقرون به صرفه تر است.

بهترین مبل شویی در تهران کجاست؟

خوشبختانه هزینه شست و شوی مبل در منزل ارزان است و بر دوش خانواده ها سنگینی نمی کند. هزینه خشکشویی مبل در منزل، قیمت شستشوی مبل با دستگاه مبل شور و به طور کلی خدمات مبل شویی در تهران هزینه زیادی ندارد. بیشتر کیفیت کار و مهارت کسی که با دستگاه مبل شور کار می کند، ملاک انتخاب بهترین مبل شویی در تهران است. به اعتبار شرکت نظافتی و رضایت مشتری پس از دریافت سفارش توجه کنید و بهترین مبل شویی در تهران را برای نظافت مبلمان نفیس تان انتخاب کنید.

هزینه مبل شویی در تهران چقدر است؟

هوم سرویز شرکت نظافتی جامعی است که همه خدمات منزل را در سطح تهران ارائه می دهد. خدمات مبل شویی و شستشوی مبل در تهران یکی از صدها سرویس کاربردی هوم سرویز است که با قیمت استثنایی ارئه شده است. هزینه شستشوی مبل در منزل و قیمت خشکشویی مبل در تهران طبق نرخ اتحادیه محاسبه می شود و مبلغ اضافی در محل دریافت نخواهد شد.

هزینه خشک شویی مبلمبل شویی در تهران

لیست قیمت خشکشویی مبل هوم سرویز

قیمت خشکشویی مبل

خدمات مبل شویی در تهران

ثبت سفارش مبلشویی در منزل از طریق اپلیکیشن هوم سرویز انجام می شود. کلیه عملیان سفارش گیری کاملا رایگان است و مشتری در این مرحله هیچ پولی نمی پردازد. در صورتی که مبل ها خیلی کثیف شده و نیاز به لکه بری و شستشوی ویژه دارد در قسمت توضیحات این منظور را یادآوری کنید. خشکشویی مبلمان نفیس با مواد شوینده خارجی و با کیفیت انجام می شود. در کمتر از 2 ساعت مبلمان شسته و خشک تحویل داده می شود.  این سفارش شامل گارانتی است و در صورت عدم رضایت، یکبار دیگر سرویس تکرار خواهد شد. 

برای ثبت سفارش رایگان سرویس خشک شویی مبل از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید
90002021 -021

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید من قصد شستشو مبل دارم ولی بعضی ها میگن خوب نیست و… دنبال بهترین مبل شویی در تهران هستم که کاری با کیفیت مبلی پاک و تمیز تحویل بدن سایت شما یکی از دوستام معرفی کرد میخواستم ببینم قبلش چک میشه و خودتون پیشنهاد میکنید بهترین روش تا مبل آسیب نبینه ؟ امکان مشاوره قبل از کار هست یا خیر

    1. سلام دوست عزیز
      بله، با ثبت سفارش ابتدا راهنمایی و کارشناسی انجام میشه و در صورت تایید همیار اعزام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا