نظافت و پذیرایی
موضوعات داغ

✔️ قیمت قالیشویی در سال 1400 از سمت اتحادیه اعلام شد + جدول قیمت

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

قیمت قالیشویی سال 1400 برای روزهای پایانی سال اعلام شد. این رقم طبق روال سال های گذشته با افزایش قیمت متعارف روبرو بوده است. تقاضای زیاد برای شستشوی فرش در قالیشویی مصادف با ایام خانه تکانی همیشه موجب افزایش هزینه قالیشویی می شود. به طور معمول خدمات قالیشویی در بهمن و اسفند ماه درخواست کننده بیشتری دارد. برای اطلاع از نرخ قالیشویی و تعرفه خدمات قالیشویی در محله خود با ما همراه باشید.

نرخ اتحادیه قالیشویی 1400

اتحادیه قالیشویی تهران ، قیمت قالیشویی سال 1400 را با توجه به نرخ تورم و افزایش قیمت سرویس های خدماتی اطلاع رسانی کرده است. قیمت اعلام شده به صورت حداقل نرخ قالیشویی و پایه در نظر گرفته شده است. نرخ اتحادیه قالیشویی 1400 با احتساب قیمت پایه برای سفارش های مختلف برآورد خواهد شد.

میزان قیمت قالیشویی در تهران بر حسب متر مربع برای شستشوی فرش ماشینی حداقل 5000 تومان و برای شستشوی فرش دستباف حداقل 7000 تومان در نظر گرفته شده ولی عوامل زیادی موجب افزایش قیمت قالیشویی سال 1400 می شوند که به آن می پردازیم.

پیشنهاد مطالعه: قیمت قالیشویی و خدمات قالیشویی در تهران چقدر است؟

قیمت قالیشویی سال 1400

شبهات زیادی در مورد نحوه محاسبه قیمت قالیشویی در تهران وجود دارد و هنوز بسیاری از خانواده ها نمی دانند نرخ قالیشویی در تهران چگونه محاسبه می شود. در این مورد اساس قیمت گذاری قالیشویی تهران هوم سرویز، نرخ اتحادیه قالیشویی 1400 است ولی برخی عوامل می توانند قیمت شستن فرش در قالیشویی را افزایش دهند مهم ترین این عوامل عبارتند از:

ارزان ترین قیمت قالیشویی سال 1400قیمت قالیشویی سال 1400
  • نرخ قالیشویی بر اساس اندازه و ابعاد فرش

قیمت شستن فرش در قالیشویی به صورت تعداد محاسبه نمی شود بلکه بر اساس متر مربع قیمت گذاری می شود. برای مثال برای شستشوی فرش 12 متری، قیمت قالیشویی سال 1400 برای هر متر ربع در عدد 12 ضرب می شود. بنابر این هر چه ابعاد فرش بزرگتر باشد، پول بیشتری برای خدمات قالیشویی باید بپردازید. نرخ اتحادیه قالیشویی 1400 هم بر همین اساس یعنی قیمت واحد برای هر متر مربع محاسبه شده است.

  • قیمت قالیشویی بر اساس جنس فرش

میزان تراکم بافت قالی روی کیفیت ان تاثیر دارد ولی قطعا شستن فرش های متراکم تر دشوار تر است. قالیشویی خوب فرش ها را بر اساس جنس و نوع الیاف دسته بندی می کند و طبق پروسه جداگانه ای شستشو می دهد. به این ترتیب همیشه برای شستن فرش دستباف زمن بیشتری صرف خواهد شد و این روی مبلغ نهایی قیمت قالیشویی سال 1400 تاثیر دارد. به عبارت ساده تر قیمت شستشوی فرش ماشینی همیشه بیشتر از فرش دستباف است.

  • هزینه شستشوی فرش های نفیس

فرش های دستباف هم دارای کیفیت متفاوتی هستند برای شستن فرش در قالیشویی قالی های ارزشمند و گرانقیمت به صورت مجزا و تحت پروسه دقیق تری شستشو داده می شوند. فرش های ظریف نیاز به شستشوی اختصاصی با مواد شوینده مناسب دارند. شوینده های قوی تار و پود فرش های ظریف را نابود می کند. بهترین قالیشویی در تهران شستشوی فرش دستباف را به صورت تخصصی انجام می دهد.

  • نحوه شستن فرش در قالیشویی

از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت قالیشویی سال 1400 چگونگی شستن فرش هاست. به طور معمول به سه شیوه متفاوت فرش ها شستشو داده می شوند:

  • الف- شستشوی دستی
  • ب- شستشوی نیمه اتوماتیک
  • ج- شستشوی اتوماتیک

بهترین قالیشویی تهران به سیستم قالیشویی مکانیزه مجهز است. دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کار شستشوی فرش ها را ساده کرده و پروسه شستن فرش در قالیشویی سریع تر و با کیفیت بهتری انجام می شود.

برخی از قالیشویی های قدیمی هنوز از سیستم شستشوی دستی استفاده می کنند و همه کارهای قالیشویی توسط نیروی انسانی و کارگر قالیشویی انجام می شود. تفاوت کیفیت شستشو و همچنین تفاوت قیمت قالیشویی در این شیوه ها به خوبی دیده می شود. قیمت قالیشویی سال 1400 با دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک کمتر از شستشوی دستی محاسبه می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قالیشویی هم ارائه میده؟
قیمت قالیشویی سال 1400 در تهرانقیمت قالیشویی سال 1400

قیمت خرید دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک صنعتی بسیار بالاست ولی در مقابل عمر طولانی دستگاه بسیار مقرون به صرفه است. کارگاه های قالیشویی که مجهز به سیستم مکانیزه هستند همیشه تعداد کارگرهای کمتری دارند. علت کاهش قیمت شستشوی قالیشویی مکانیزه اینست که سرمایه اولیه خرید دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک پس از مدتی جبران خواهد شد در حالی که دستگاه تا سالیان طولانی همچنان به کار ادامه می دهد. قیمت قالیشویی سال 1400 رابطه مستقیم با نحوه شستشوی قالی دارد.

  • شوینده مناسب در بهترین قالیشویی

کیفیت شوینده ها و موادی که در قالیشویی مورد استفاده قرار می گیرد روی قیمت قالیشویی سال 1400 تاثیر مستقیم دارد. شرکت های مختلفی در زمینه ساخت و تولید شوینده ها فعالیت دارند و محصولات گوناگونی را برای شستشوی قالی عرضه می کنند. قالیشویی خوب همیشه از مواد شوینده با کیفیت تری برای تمیز کردن فرش ها استفاده می کند. دور از ذهن نیست که شوینده های با کیفیت تر قیمت بیشتری داشته باشند و بدون تردید این موضوع نرخ قالیشویی را افزایش می دهد.

  • رفع لکه های سطح فرش

فرش های اتاق نشیمن و آشپزخانه بیش از فرش اتاق خواب در معرض لک شدن قرار دارند. برای از بین بردن لکه های قالی مواد شوینده و لکه بر تخصصی وجود دارد. این مواد بدون آسیب به الیاف فرش می توانند علاوه بر لکه بری، ضد عفونی فرش را هم انجام دهند.

شاید شما ندانید بهترین قالیشویی تهران از چه نوع مواد لکه بری استفاده می کند برای اطمینان همیشه از قالیشویی مجاز استفاده کنید تا مشکلی پیش نیاید. در لیست قیمت قالیشویی سال 1400 شامل لکه بری فرش های عتیقه و نفیس نیست معمولا این فرش ها به صورت توافقی و پس از رویت قیمت گذاری می شوند.

  • خدمات قالیشویی تخصصی

مراکز قالیشویی تخصص همیشه خدمات تخصصی را نیز ارائه می دهند. ریشه زنی، شیرازه بافی، رفوگری، پرزگیری و … در قالیشویی تهران به همراه سرویس شستشوی فرش و لکه بری ارائه می شود. خدمات قالیشویی تخصصی روی قیمت قالیشویی سال 1400 اثر گذار است. توجه داشته باشید که نرخ پایه شستشوی فرش برای هر متر مربع از روی نرخ اتحادیه قالیشویی 1400 محاسبه می شود ولی خدمات تخصصی به این مبلغ اضافه خواهد شد.

  • قیمت اعلاشویی قالی

اعلاشویی قیمت شستن فرش در قالیشویی را افزایش می دهد. قیمت قالیشویی سال 1400 برای خدمات اعلاشویی در قالیشویی خوب به صورت مجزا محاسبه می شود. طبق تجربه اعلاشویی برای شستن فرش هایی که دچار آسیب شده اند، مناسب تر است. آیا یک سوختگی کوچک روی قسمتی از فرش دیده می شود؟ با یک قالیشویی خوب در تهران تماس بگیرید و سفارش اعلاشویی فرش را درخواست بدهید به این ترتیب علاوه بر شستشوی فرش ها خدمات تخصصی را نیز دریافت خواهید کرد.

قیمت قالیشویی سال 97 اتحادیه

  • ضمانت نامه برای فرش های نفیس

قیمت قالیشویی سال 1400 برای کارگاه های قالیشویی که ضمانت سلامت فرش یا بیمه نامه را ارائه می دهند همیشه بیشتر خواهد شد. بیمه نامه برای همه قالی ها صادر نمی شود ولی فرش های دستباف و نفیس که قیمت بالاتری دارند مثل فرش ها ابریشمی یا گل ابریشم نفیس بهتر است دارای بیمه نامه باشند. به ای ترتیب در صورت آسیب احتمالی به فرش در حین شستشو، قالیشویی خوب همیشه خسارت را پرداخت خواهد کرد. افزایش قیمت قالیشویی در صورت صدور بیمه سلامت کاملا منطقی است.

  • هزینه حمل فرش به قالیشویی

نرخ قالیشویی در تهران با توجه به جزئیات اختصاصی مشخص می شود. قیمت قالیشویی سال 1400 پایه ای برای قیمت گذاری فرش است و هر کدام از خدمات اضافی می تواند روی هزینه شسشتوی فرش تاثیر داشته باشد. برای مثال شرکت های قالیشویی تهران برای حمل فرش به کارگاه مبلغی را دریافت می کنند که روی فیش نهایی اضافه می شود. سرویس حمل فرش نرخ قالیشویی را افزایش می دهد این مبلغ در خدمات قالیشویی هوم سرویز قابل مشاهده است.

قالیشویی خوب در تهران

خدمات قالیشویی سیار یکی از سرویس های است که در قالیشویی خوب تهران ارائه می شود. در این سرویس نیروی قالیشویی برای شستن فرش ها درب منزل مراجعه می کند و با استفاده از دستگاه نیمه اتوماتیک و محلول های مخصوص، خشکشویی فرش در منزل را انجام می دهند.

قیمت قالیشویی سال 1400 برای قالیشویی سیار به صورت توافقی تعیین می شود. لازم به ذکر است که در سرویس خشکشویی فرش، قالی ها پس از شستشو نیاز به خشک شدن در زمان طولانی را ندارند.

قالیشویی قیمت مناسب تهران هوم سرویز

سرویس شستشوی فرش در قالیشویی یکی از خدمات محبوب هوم سرویز است که در روزهای آخر سال با استقبال بیشتری هم روبرو می شود. همه شهروندان تهرانی با سامانه خدمات منزل هوم سرویز آشنایی دارند و از سرویس های نظافتی- خدماتی آن استفاده کرده اند. خدمات قالیشویی هوم سرویز در همه مناطق تهران به صورت تخصصی ارائه می شود.

قیمت قالیشویی سال 97

قیمت قالیشویی شمال تهران

خدمات قالیشویی خوب در شمال تهران را از ما بخواهید. قیمت قالیشویی سال 1400 برای اعلاشویی، لکه بری فرش های سفید و رنگ روشن ، نفیس و گرانقیمت به صورت توافقی انجام می شود. اینجا یک قالیشویی تخصصی است که علاوه بر شستن فرش ها و لکه بری، خدمات رفوگری، ریشه بافی و ترمیم فرش های آسیب دیده را نیز انجام می دهد.

قالیشویی غرب تهران

قالیشویی خوب در غرب تهران با دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک آماده شستن فرش های دستباف و ماشینی است. در صورت نیاز می توانید ترمیم فرش های سوخته، رفع پارگی فرش، بافت ریشه و شیرازه بافی را به همراه سرویس شستشوی فرش ثبت کنید. قیمت خدمات تخصصی و رفع ایراد ظاهری فرش به صورت توافقی محاسبه می شود. قیمت قالیشویی سال 1400 به همراه خدمات تخصصی روی فاکتور محاسبه می شود.

قالیشویی شرق تهران

هوم سرویز خدمات قالیشویی خوب در شرق تهران را برای ساکنین محل ارائه می دهد. غبار روبی، شستشوی فرش مکانیزه و لکه بری زیر نظر اساتید با تجربه در حوزه فرش انجام می شود. قیمت قالیشویی سال 1400 برای قالیشویی با کیفیت شرق تهران به صورت متر مربع محاسبه می شود. اندازه، نوع بافت، نحوه شستشوی فرش و مواد شوینده با کیفیت بیشترین تاثیر را در هنگام قیمت گذاری دارند. هوم سرویز قالیشویی قیمت مناسب تهران است که نرخ اتحادیه قالیشویی 1400 را در همه سفارش ها مبنا قرار داده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات قالیشویی هم ارائه میده؟

قالیشویی جنوب تهران

به دنبال لیست قالیشویی خوب در جنوب تهران هستید؟ با ما تماس بگیرید. بهترین قالیشویی در تهران از نیروهای تخصصی هوم سرویز است که خدمات قالیشویی جنوب تهران را بر عهده دارد. استفاده از تجهیزات پیشرفته در قالیشویی مکانیزه موجب شده تا شستن فرش ها با کیفیت بالاتری انجام شود. قالیشویی جنوب تهران با استفاده از دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک به صورت حرفه ای فرش های نفیس را شستشو می دهد.

پیشنهاد مطالعه:ثبت سفارش رایگان در قالیشویی آنلاین

مراحل شستن فرش در قالیشویی مکانیزه

بهترین قالیشویی تهران یک قالیشویی اتوماتیک است که از دستگاه های پیشرفته برای شستن فرش ها استفاده می کند. همه مراحل شستشو به صورت مکانیزه انجام می شود و متخصصین صنعت فرش تنظیم دستگاه را بر عهده دارند. از مزایای شستشوی مکانیزه کاهش قیمت قالیشویی سال 1400 است.

نحوه شستشوی قالی با دستگاه به طور خلاصه شامل خیس کردن فرش و پاشیدن مواد شوینده روی فرش می شود. سپس فرچه های بزرگ کار شستشوی فرش را با حرکنت افقی انجام می دهند. شستشو در قالیشویی مکانیزه در جهت خواب فرش است و به صورت پیچشی با فرچه ای دیگر قسمت زیر فرش هم تمیز می شود. پس از عبور فرش از غلتک و اتوکشی، فرش لول شده از دستگاه خارج می شود. در نهایت فرش آبگیری شده به صورت لول و کاور شده برای حمل آماده می شود.

نرخ قالیشویی در تهران

تعرفه قالیشویی هوم سرویز به صورت شفاف اطلاع رسانی شده است. قیمت قالیشویی سال 1400 برای شستشوی فرش ماشینی کمتر از شستن فرش دستباف است. اگر می خواهید بهترین نرخ قالیشویی در تهران را پرداخت کنید از خدمات قالیشویی مکانیزه استفاده کنید. قالیشویی اتوماتیک به بهترین شیوه ای فرش ها را تمیز و پاکیزه می کند. قالیشویی ارزان قیمت تهران از دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک برای همه سفارش ها استفاده می کند ولی اگر مشتری بخواهد ما آماده شستشوی دستی فرش را نیز داریم. مهم رضایت مشتری است که در هوم سرویز همیشه در نظر گرفته می شود.

برای اطلاع از قیمت قالیشویی و ثبت سفارش رایگان با هوم سرویز تماس بگیرید

90002021

‫9 دیدگاه ها

      1. سلام
        عذر میخوام
        ی سوال داشتم شماره اتحادیه قالیشویی در اراک رو میخواستم
        متاسفانه یکی از قالیشویی ها، یکی از فرش ها رو اشتباه آورده الان 1 ماهه که هر چی زنگ میزنم میگم میارم ولی فقط میپیچونن
        میشه راههنماییم کنید

    1. انتطار ی که از زحمتکشان هوم سرویز میره اینه که قیمتها در کلیه خدمات از قیمتهای متداول و معمول کمی ارزانتر باشه قطعا اگر خدمات بنحو احسن انجام بشه هوم سرویز یک برند موفق و مجرب همیشه بر سر زبانها خواهد بود موفق باشید.

  1. با سلام … آیا تو این شرایط کرونا هم خدمات در منزل دارید … و اینکه قیمت ها افزایش داشته به خاطر کرونا

  2. خوبه قیمت ها نسبت به پارسال تغییر خیلی زیادی نکرده مثل بقیه چیزا که بیش از ۱۰۰ درصد گرون شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا