نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری

از 2120 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نصب کاغذ دیواری در زمستان 1402 چقدر است؟

قیمت نصب کاغذ دیواری عرض 50و60(هر رول)

70,000 الی 90,000 تومان

قیمت نصب کاغذ دیواری عرض 70(هر رول)

95,000 الی 125,000 تومان

قیمت نصب کاغذ دیواری عرض 106(هر رول)

160,000 الی 200,000 تومان

قیمت نصب کاغذ دیواری سقف(هر رول)

140,000 الی 220,000 تومان

قیمت کندن کاغذ دیواری(متر مربع)

16,000 الی 23,000 تومان

قیمت باز وبسته کردن رادیاتور

90,000 تومان

قیمت زیرسازی

توافقی

قیمت خرده کاری

توافقی

متوسط قیمت1,100,000 تومانکمینه قیمت900,000 تومانبیشینه قیمت3,700,000 تومان

آنچه درباره نصب کاغذ دیواری خواهید خواند

  • روش نصب کاغذ دیواری پذیرایی و اتاق خواب چگونه است؟
  • قیمت کاغذ دیواری بر چه اساسی تغییر می کند؟
  • انواع کاغذ دیواری های موجود در بازار
  • نحوه تشخیص کاغذ دیواری مرغوب از نمونه های بی کیفیت
  • نصب کاغذ دیواری پذیرایی و اتاق خواب روی سطوح مختلف چه شرایطی دارد؟
  • نصب کاغذ دیواری چقدر طول می کشد؟
  • مراحل نصب کاغذ دیواری
  • چه خدماتی در سرویس نصب کاغذ دیواری هوم سرویز ارائه می شود؟
  • نصاب کاغذ دیواری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
  • هزینه نصب کاغذ دیواری چگونه تعیین می شود؟
  • چه مواردی بر قیمت نصب کاغذ دیواری تاثیر دارد؟
  • بهترین نصاب کاغذ دیواری را با همیاران هوم سرویز تجربه کنید

روش نصب کاغذ دیواری پذیرایی و اتاق خواب چگونه است؟

نصب کاغذ دیواری از زمان گذشته نقش بسیار موثری در دکوراسیون منزل دارد. اگر در فکر نصب کاغذ دیواری اتاق خواب یا پذیرایی هستید و سوالاتی در ارتباط با قیمت نصب کاغذ دیواری دارید و یا به دنبال نصاب کاغذ دیواری هستید و یا خودتان در فکر نصب آن هستید باید حتما با مراحل نصب، چسب کاغذ دیواری، میزان چسب و نحوه چسباندن کاغذ دیواری روی سطوح مختلف مانند نصب کاغذ دیواری روی گچ، روی رنگ روغن و روی کاشی اطلاعات داشته باشید.

کاغذ دیواری با روی کار آمدن طرح های کلاسیک از زمان های گذشته مطرح شد. این سبک از دیوارآرایی به علت تنوع زیاد، سرعت بالای نصب و عدم بوی تند و البته قیمت کاغذ دیواری و هزینه نصب کاغذ دیواری مناسب و ریخت و پاش کمتر جایگاه ویژه ای در بین طراحان و البته عامه مردم پیدا کرد. اگر در فکر عوض کردن کاغذ دیواری های منزلتان و نصب کاغذ دیواری روی کاغذ دیواری هستید و سوالتی در ارتباط با انواع آنها، قیمت نصب کاغذ دیواری و قیمت هر رول کاغذ دیواری دارید با ما هوم سرویز همراه شوید.

قیمت کاغذ دیواری بر چه اساسی تغییر می کند؟

اگر در پروسه بازسازی ساختمان هستید و بین نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری دودل هستید. قطعا به دنبال مقایسه قیمت کاغذ دیواری با سایر موارد هستید. تا به حال فکر کرده اید که قیمت کاغذ دیواری متری چند است؟ و یا قیت هر رول کاغذ دیواری بر چه اساسی تغییر می کند.

در درجه اول در تعیین قیمت کاغذ دیواری متراژ دیوارها باید در نظر گرفته شود. قیمت هر رول کاغذ دیواری بر اساس متراژ هر رول که بین 10 تا 15 متر دارد تغییر می کند. ایرانی یا خارجی بودن، جنس کاغذ دیواری و قابل شستشو بودن و نبودن و عرض آن از مواردی است که قیمت کاغذدیواری را تغییر می دهد. البته قیمت نصب کاغذ دیواری را نیز باید در نظر بگیرید. برخی فروشگاه های کاغذدیواری در حین خرید هزینه نصب کاغذدیواری را بر روی قیمت کاغذ دیواری محاسبه می کنند. در ادامه به معرفی انواع کاغذدیواری می پردازیم.

انواع کاغذ دیواری های موجود در بازار

· کاغذ دیواری ارزان

این نوع جزو نازک ترین موارد موجود در بازار هستند. طول عمر این نوع از کاغذ دیواری ارزان 1 الی 2 سال می باشد و غیر قابل شستشو هستند. این مدل به علت ضخامت کم و کیفیت پایین مناسب نصب کاغذ دیواری اتاق کودک و پذیرایی نیست.

· کاغذ دیواری pvc با روکش وینیل

این نوع جزو موارد ساده و شیک محسوب می شوند. نصب کاغذ دیواریpvc بسیار با دوام است و به راحتی پاره نمی شوند. معمولا برای نصب در محیط اداری و نصب کاغذ دیواری اتاق کودک این نوع پیشنهاد می شود. زیرا طول عمر بالایی دارند و با نام کاغذ دیواری قابل شستشو شناخته می شوند. البته قیمت نصب کاغذ دیواری و قیمت هر رول نیز بالاتر از سایر موارد است.

· کاغذ دیواری نانو

اگر صرفا کیفیت مد نظرتان است این مورد را پیشنهاد می کنیم. این نوع علاوه بر ویژگی های پی وی سی ویژگی های منحصر به فرد دیگری مانند مقاومت در برابر آلودگی، عایق صدا و گرما و ضد حساسیت بودن هم دارند. با توجه به تمام این مزیت ها مطمئنا قیمت کاغذ دیواری نانو نیز نسبت به سایرین بیشتر خواهد بود. معمولا برای محیط های اداری از این نوع مدل با رنگ های ملایم استفاده می شود.

· کاغذ دیواری مخملی یا بافت دار

کاغذ دیواری مخملی بسیار مناسب پذیرایی است. این نوع از دیوار پوش ها به علت تکه های مخملی قابل شستشو نیستند. اگر پذیرایی شما دکوراسیونی حالت کلاسیک دارد، نصب کاغذ دیواری بافت دار مخملی انتخاب مناسبی برای شماست. البته اگر مشکلی از بابت پرداخت قیمت نصب کاغذ دیواری پذیرایی ندارید، چون قیمت این مدل ها کمی بالاست!

نحوه تشخیص کاغذ دیواری مرغوب از نمونه های بی کیفیت

پس از انتخاب مدل شاید مهمترین مسئله ای که مطرح می شود نحوه تشخیص نمونه مرغوب است. نمونه های مرغوب معمولا وزن هر متر مربع آن بین 300 تا 400 گرم است. یعنی به طور متوسط هر رول 10 متری از آن باید وزنی حدود 4 کیلوگرم داشته باشد. باید جنس را لمس کنید که حالت کششی خوبی داشته باشد و مقاومت خوبی در برابر پارگی از خود نشان دهد. همچنین باید بررسی کنید که قابل شستشو می باشد یا خیر.

نصب کاغذ دیواری پذیرایی و اتاق خواب روی سطوح مختلف چه شرایطی دارد؟

ما انواع کاغذدیواری را معرفی کردیم. اما شاید سوال دیگری که همواره مطرح می شود نحوه نصب کاغذ دیواری پذیرایی است. خیلی از افراد به دنبال آموزش نصب کاغذ دیواری هستند تا در هزینه ها صرفه جویی کنند. اما خوب همچنین به راحتی آن چیزی که به نظر می رسد نیست.

· نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن

خوشبختانه به راحتی نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن قابل انجام است. تنها مسئله زیرسازی کار است. در واقع هر چقدر زیرسازی با دقت بیشتری انجام شود. طول عمر، زیبایی و ظرافت کار بیشتر می شود. در ابتدا باید لیزی رنگ روغن به وسیله سمباده نرم گرفته شود یا می توانید تمام سطح را با چسب پرایمر مخصوص بپوشانید تا چسبندگی بیشتر شود.

· نصب کاغذ دیواری روی گچ

در بین سطوحی که بیان شد، نصب کاغذ دیواری روی گچ از همه آسانتر و کم هزینه تر خواهد بود. فقط اینکه باید سطح کاملا یکدست باشد. در صورتی که ترک و شکستگی در گچ وجود دارد، باید از گچکار خود بخواهید سطح گچی را کاملا بتونه کاری کرده و صاف نماید. همچنین دقت کنید که بعد از بتونه کاری و زیرسازی باید کاملا خشک شده و سپس سایر مراحل انجام شوند.

· نصب کاغذ دیواری روی رنگ پلاستیک

به علت پایین بودن چسبندگی رنگ پلاستیک نصب کاغذ دیواری روی پلاستیک اصلا توصیه نمی شود. حلال رنگ پلاستیک آب می باشد و به علت مخلوط شدن با لایه گچ، متاسفانه مقاومت گچ را نیز کاهش می دهد. به همین علت پس از مدتی با هم کنده خواهند شد.

راه حل اینکار به توصیه نصاب کاغذ دیواری به دو صورت می باشد. یا اینکه کل دیوار را با بتونه روغنی یا رنگ روغن پوشش دهید، که هزینه اینکار بسیار بالاست یا اینکه کل سطح را پرایمر زیر کار رنگ روغن بزنید. پرایمرزیر کار به دو صورت حلال آب و تینر وجود دارند. برای انجام زیرسازی مقداری پرایمر را با چسب چوب و چسب کاغذ مخلوط کنید و به صورت یکنواخت به کل سطح بمالید. معمولا نهایت دوبار انجام اینکار سطح را آماده خواهد کرد. البته بخاطر داشته باشید پس از هر دور زدن سطح باید به کلی خشک شود و سپس اقدام به دور بعدی نمایید.

· نصب کاغذ دیواری روی دیوار سیمانی

نصب کاغذ دیواری روی سیمان اصلا امکان پذیر نیست. چون به محض زدن چسب در داخل شیارهای سیمان نفوذ می کند و به کاغذ نمی چسبد. تنها راه نصب یک لایه گچکاری می باشد.

· نصب کاغذ دیواری روی کاشی

بهترین راه حل خلاصی از ظاهر یکنواخت کاشی نصب کاغذ دیواری روی کاشی یا سرامیک است. فقط اینکه مراحل نصب در این مورد بیشتر است. مواردی مانند رفع برآمدگی کاشی، بتونه کاری و زیر سازی، رفع درز کاشی ها و رفع تمامی آلودگی از از روی کاشی علی الخصوص چربی های کاشی، مراحلی هستند که باید حتما انجام شوند.

· نصب کاغذ دیواری روی بلکا و مولتی کالر

بلکا نوعی پوشش دیواری سلولوزی است. که بعضی ها آن را به اشتباه رنگ بلکا می نامند. برای اجرای کاغذ دیواری روی بلکا باید ابتدا بلکا را از روی دیوار پاک کنید. کافیست محدوده مورد نظرتان را با آب خیس کنید و ۵ دقیقه صبر کنید. سپس بلکا را به راحتی می توانید با کاردک از سطح جدا کنید. بعد از برداشتن بلکا اجازه دهید سطح کارتان کاملا خشک شود. سپس زیر سازی های لازم را انجام دهید. اگر در هر جایی خرابی یا ترک دیدید آن را با بتونه کاری کنید. سپس سایر مراحل نصب انجام شود.

· نصب کاغذ دیواری روی کاغذ دیواری

قطعا اینکار امکان پذیر نیست. برای چسباندن نمونه جدید باید کاغذ قبلی به کل کنده شود و سطح کاملا سمباده زده و یکدست شود. قطعا مهمترین عامل در زیبایی کار، نصب اصولی است. هرچه اینکار بهتر انجام شود طول عمر آن نیز بیشتر خواهد شد. ازین رو پیشنهاد می کنیم قبل از هر تصمیمی با یک نصاب کاغذ دیواری حرفه ای مشورت کنید تا بهترین تصمیمات را بگیرید.

· نصب کاغذ دیواری سقف

معمولا برای اتاق خواب برای عمق بخشیدن به فضا از نصب کاغذ دیواری روی سقف استفاده می شود. شرایط چسباندن روی سقف کمی سخت تر از دیوار می باشد. از این رو دستمزد نصب و قیمت نصب کاغذ دیواری سقف کمی بالاتر تمام می شود و به مهارت بیشتری نیاز دارد.

نصب کاغذ دیواری چقدر طول می کشد؟

مدت زمان نصب کاغذ دیواری به متراژ فضا و همچنین شرایط زیرسازی بستگی دارد. به عبارت دیگر اگر همه شرایط محیا باشد قطعا سریع ترین راه همین مورد است و در نهایت یک با دو روز کل فضا توسط نصاب کاغذ دیواری انجام می شود و در نهایت چند ساعت کاملا خشک می شود و فضا قابل استفاده است. همچنین چون چسب کاغذ دیواری پایه آب دارد اصلا بوی بدی ندارد و مشکلی برای افراد ایجاد نمی کند.

مراحل نصب کاغذ دیواری

1. ابزار مورد نیاز را تهیه کنید

مواردی مانند میزکار، کاردک، تیغ موکت بر، قلمو برای چسب کاغذ دیواری و خط کش و متر برای اندازه گیری دقیق را تهیه کنید.

2. زیرسازی دیوار را فراموش نکنید.

به خاطر داشته باشید تنها سطحی مناسب نصب کاغذ دیواری است که کاملا صاف و بدون برجستگی یا تورفتگی باشد. در واقع مهم ترین مرحله نصب کاغذ دیواری زیرسازی است که باید با دقت انجام شود. برای نصب دیوار روی گچ باید کل دیوار روغن الیف زده شود و هیچ آثاری از رطوبت روی دیوار نباشد همه این موارد را مانند نصاب کاغذ دیواری حرفه ای در نظر بگیرید.

3. چسب کاغذ دیواری را آماده کنید.

چسب کاغذ دیواری به صورت پودری در فروشگاهها است باید با مقدار مناسبی آب قاطی کنید تا خمیر به دست بیاید.

4. اندازه گیری و برش کاغذ دیواری

در اندازه گیری حداقل 10 سانت کاغذ را بیشتر برش دهید. ابتدا کاغذ را کاملا صاف روی دیوار قرار دهید و مطمئن باشید تا پایان مسیر کاغذ دیواری صاف است. در هنگام نصب کاغذ دیواری طرح دار این پروسه سخت تر است در واقع در این مرحله نصاب کاغذ دیواری باید کاملا طرح ها را در کنار هم قرار دهد.

5. مراحل چسب کاری

باید مقداری چسب روی دیواری به با قلمو به صورت کاملا صاف زده شود. مانند یک نصاب کاغذ دیواری حرفه ای چسب را به صورت یکنواخت به پشت کاغذ دیواری و سطح دیوار بزنید و از شره کردن چسب جلوگیری کنید.

6. نصب کاغذدیواری روی دیوار

بر اساس مواردی که گفته شد کاغذ دیواری را به آرامی روی دیوار قرار داده و با کمک یک فرد مراقب باشید که کاغذ دیواری کاملا صاف باشد و با کاردک تمام هوای زیر کاغذ دیواری را بردارید.

چه خدماتی در سرویس نصب کاغذ دیواری هوم سرویز ارائه می شود؟

  • زیرسازی دیوار و سقف
  • نصب انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی
  • نصب پوستر
  • نصب کاغذ دیواری سه بعدی
  • نصب کاغذ دیواری پشت چسب دار

نصاب کاغذ دیواری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

نصاب کاغذ دیواری حرفه ای باید دارای ویژگی هایی باشد تا نتیجه کار مطلوب باشد.

  • دارای مهارت لازم در زمینه نصب انواع کاغذدیواری طرحدار و ساده
  • انجام زیرسازی کامل
  • اندازه گیری دقیق و توجه کامل به مشخص نبودن درزها
  • ارائه قیمت مشخص و دقیق
  • خوش قولی و حضور به موقع و تحویل کار در موئد زمانی مشخص شده

هزینه نصب کاغذ دیواری چگونه تعیین می شود؟

قیمت نصب کاغذ دیواری به موارد متعددی وابسته است. به خاطر داشته باشید که این اقدامات تخصصی هستند و هر کسی نمی تواند رول ها را بدون نقص روی دیوار اجرا کند. هزینه نصب کاغذ دیواری با در نظر گرفتن عرض هر رول محاسبه می شود. به عبارت دیگر قیمت بر اساس قیمت کاغذ دیواری خارجی و قیمت هر رول کاغذ دیواری ایرانی بستگی دارد. نصاب کاغذ دیواری حرفه ای می تواند با کمترین میزان ضایعات کار نصب را انجام دهد. رول، واحد اندازه گیری است و هزینه ها بر اساس تعداد رول مصرف شده محاسبه می شود. اغلب فروشنده بر مبنای متراژ قیمت می دهند در حالیکه موقع خرید کاغذ دیواری ، قیمت هر رول کاغذ دیواری محاسبه می شود. بنابراین باید از قبل مساحت مورد نظر را اندازه گیری کرده باشید. بر اساس مساحت می توانید تعداد رول مورد نیاز را خریداری کنید. اندازه رول ها همیشه ثابت نیست و بستگی به عرض آن دارد.

کاغذ دیواری ها از هر جنس یا برندی باشند همگی در 4 اندازه متفاوت تولید می شوند. موقع خرید دقت کنید تعداد رول ها را با توجه به متراژ و پوشش دهی هر رول در نظر بگیرید. اندازه رول های کاغذدیواری استاندارد در بازار ایران عبارتند از:

۱- عرض ۵۳ سانتیمتر در طول ۱۰ متر برای پوشش ۱٫۵۹ متر طول دیوار

۲عرض ۷۰ سانتیمتر در طول ۱۰ متر برای پوشش ۲٫۱۰ متر طول دیوار

۳- عرض ۱۰۰ سانتیمتر در طول ۱۰ متر برای پوشش ۳ متر طول دیوار

۴عرض ۱۰۶ سانتیمتر در طول ۱۵٫۵ متر برای پوشش ۵٫۳۰ متر طول دیوار

چه مواردی بر قیمت نصب کاغذ دیواری تاثیر دارد؟

· قیمت کاغذ دیواری و تاثیر آن بر هزینه نصب کاغذ دیواری

طبعا هرچه کاغذ دیواری گران تر باشد اجرت نصب کاغذ دیواری نیز بالا می رود چون حساسیت کار بالاتر می رود. کاغذ دیواری مینیمال قیمت بالاتری دارند.

· متراژ کار

در شرایط ثابت قیمت نصب کاغذ دیواری بر اساس متر مربع توسط نصاب کاغذ دیواری اعلام می شود.

· شرایط زیر کار بر اجرت نصب کاغذ دیواري

همانطور که پیش تر گفته شد هرچه زیر کار محیا باشد سرعت کار بالاتر می رود و دستمزد نصاب کاغذ دیواری نیز کمتر می شود. اما اگر به بتونه کاری و یا زیرسازی های دیگر نیاز باشد قطعا قیمت بالاتر می رود. زیرسازی عامل بسیار موثر و تاثیرگزاری بر قیمت نصب کاغذ دیواری است. باید سطح به کلی توسط نصاب کاغذ دیواری یکدست شود. قبل از جمع بندی هزینه نصب کاغذ دیواری، حتما به هزینه جانبی زیر سازی توجه کنید.

بهترین نصاب کاغذ دیواری را با همیاران هوم سرویز تجربه کنید

با تمام این تفاسیر قطعا اجرای کاغذ دیواری نیاز به مهارت دارد و حتما باید توسط نصاب کاغذ دیواری حرفه ای انجام شود. عواملی از قبیل صاف نصب کردن، عدم وجود هوا در زیر کار و عدم نشان داده شدن لبه ها در انتهای کار از مهارت نصاب کاغذ دیواری محسوب می شود. قبل از نصب باید زیر سازی درست و اصولی انجام شود. زیرا در غیر این صورت عمر آن کاهش پیدا می کند برای جستجو نصاب کاغذ دیواری کافیست در هوم سرویز درخواست ثبت کنید تا بهترین نصابان کاغذ دیواری هوم سرویز با شما تماس بگیرند و قیمت نصب و دستمزد نصاب کاغذ دیواری را برایتان شرح دهند و پس از توافقات اولیه در محل حضور پیدا کرده و با بررسی شرایط در صورت رضایت در موعد زمانی تعیین شده برای اجرای کار در محل حضور پیدا کنند.

همیار شماییم تا پایان سرویس..

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نصب کاغذ دیواری و همچنین ارایه خدمات نصب کاغد دیواری قابل شستشو نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات دکوراسیون ارائه می دهد که شامل نصب پرده جدید توسط نصاب پرده حرفه ای, دوخت پرده ساده و شیک, نصب پوستر کاغذ دیواری, نصب دیوار پوش پی وی سی , بازسازی خانه ویلایی و آپارتمانی, بازسازی آشپزخانه قدیمی, طراحی دکوراسیون داخلی, طراحی دکوراسیون مغازه, نصب موکت راه پله, طراحی و اجرای روف گاردن, ساخت آبنما در حیاط منزل, محوطه سازی باغ و ویلا, ساخت آلاچیق ساده فلزی, ساخت آلاچیق چوبی و پرگولا, اجرای نمای کامپوزیت ساختمان, غرفه سازی نمایشگاه می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب کاغذ دیواری

نصب کاغد دیواری قابل شستشو

نصاب کاغذ دیواری حرفه ای برای اجرای سبک های خاص

نصب کاغذ دیواری خارجی و ایرانی

نصب کاغذ دیواری پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه

زیرسازی کاغذ دیواری

تعمیرات و مرمت کاغذ دیواری

کندن کاغذ دیواری و ...

نظرات کاربران

با سلام،جناب آقای نام آور به نحو احسنت کار را انجام و به پایان رساندند.برای انجام کار بعدی حتما از ایشون کمک میگیرم.

profile picture
ندا قشقایی

بسیار وقت شناس بودن ودر کارشون دقیق و حساس و حرفه ای

profile picture
میترا غفارپور

آقای نام ور فوق العاده کارشون تمیز، ظریف و حرفه‌ای بود، از لحاظ اخلاق و رفتار واقعا برخورد محترمانه‌ای داشتند و اجرت کارشون رو منصفانه برآورد کردند، از نظر وقت شناسی هم بی‌نظیر بودن دقیقا سر همون ساعتی که اعلام کردند کار رو تحویل دادند، بنده واقعا از همکاری با ایشون و نتیجه کارشون نهایت رضایت رو دارم هوم سرویز واقعا متخصصانش رو گلچین کرده

profile picture
منیر سیدصالحی

ایشان وقت شناس بوده و عالی کار کردند.از زحماتشون سپاسگزارم

شرایط نصب کاغذ دیواری روی دیوار و سقف با نصاب کاغذ دیواری

کلیه قیمت های اعلام شده توسط سامانه بر حسب اجرت کار بوده و هزینه جنس و حمل و نقل را شامل نمی شود.

همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به انجام کار نماید.

تامین چسب مورد نیاز کاغذ دیواری بر عهده همیار می باشد و هزینه ای برای مشتری در بر نخواهد داشت.

تهیه اقلام و مصالح درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

هزینه زیرسازی در صورت لزوم پس از بازدید اعلام می شود.

جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.

همیار موظف می باشد پس از اتمام کار، محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.

همیار معرفی شده از نظر احراز هویت و عدم سوء پیشینه مورد تایید سامانه هوم سرویز بوده و هوم سرویز مسئولیتی در قبال نحوه انجام کار همیار نخواهد داشت لذا پیشنهاد می کنیم حتما نسبت به عقد قرارداد با همیار پس از توافق نهایی توجه فرمایید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

painting
نقاشی ساختمان
قیمت از 1,200,000 الی 6,000,000 تومان
repair-sofa
تعمیر مبل
قیمت از 800,000 الی 5,000,000 تومان
home-decoration
طراحی دکوراسیون داخلی
قیمت از 600,000 الی 3,500,000 تومان
making-wall-closet
ساخت کمد دیواری
قیمت از 50,000 الی 13,000,000 تومان