نظافت و پذیرایی

کفسابی در تهران با کیفیت عالی

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کفسابی در تهران یکی از اقدامات مهم برای نظافت ساختمان است که به زیباتر شدن کف ساختمان نیز کمک می کند. کفسابی ساختمان شامل کفسابی پارکینگ، کفسابی پله و پاگرد و سنگسابی کفسابی است. کف سابی یک کار تخصصی است که با دستگاه کف ساب دستی و صنعتی انجام می شود. در صورتی که عملیات کفسابی توسط فرد با تجربه انجام شود، طول عمر ساختمان را افزایش می دهد.

کفسابی ساختمان چیست؟

کف ساختمان در معرض کثیفی و آلودگی های زیادی است. انواع آلودگی های محیط موجب آسیب دیدن کف ساختمان می شوند. به طور معمول نظافت دوره ای ساختمان و کف بنا یک راه ساده برای تمیز کردن کف ساختمان است. اما چنانچه به شیوه های متداول نتوان کف ساختمان را تمیز کرد، از خدمات کفسابی در تهران استفاده می شود.عمل ساییدن سنگ کف با دستگاه مخصوص را کفسابی گویند. به این ترتیب کف سنگی، موزاییک یا سرامیک کاملا تمیز و صیقلی می شود. کفسابی سنگ در تهران به صورت دوره ای در ساختمان انجام می شود.

تمیز کردن سنگ کف با اسکرابر

کفسابی ساختمان

کفسابی در تهران

کفسابی ساختمان هوم سرویز از دو جهت اهمیت دارد. اول اینکه کف ساختمان به شکلی اصولی تمیز می شود. از بین بردن بقایای رنگ ساختمان، آثار کثیفی های محیط و لکه های پارکینگ و کف ساختمان با دستگاه کفساب و سنگ ساب دستی به خوبی تمیز می شود. اما دلیل مهم تر اینکه سنگ، سرامیک یا موزاییک کف کاملا ساب خورده و صیقلی می شود. به این ترتیب عمر مفید مصالح کف ساختمان بیشتر می شود. کفسابی در تهران اغلب به هنگام بازسازی بنا انجام می شود و لایه های آسیب دیده از روی سنگ جدا می شود. خدمات کف سابی شامل این موارد است:

  • کفسابی پارکینگ

اگر سنگ های کف پارکینگ دارای پستی بلندی باشند می توان این مشکل را با کفسابی برطرف کرد. دستگاه سنگساب به خوبی روی سنگ های کف پارکینگ را ساب می دهد تا یکدست شوند. علاوه بر آن هر گونه کثیفی هم به هنگام ساب دادن با دستگاه برداشته می شود. کفسابی پارکینگ به صورت دوره ای توصیه شده است.

  • کفسابی پله و پاگرد

ساختمان های قدیمی بیشتر با مشکل خرابی کف روبرو هستند. به جای صرف هزینه زیاد برای تعویض کف می توان با سرویس کفسابی در تهران همه آسیب های کف بنا را برطرف کرد. هزینه سنگسابی و کفسابی پله و پاگرد بسار مقرون به صرفه است.

چگونه بازسازی خانه قدیمی را با قیمت مناسب انجام دهیم؟

سنگسابی کفسابی در تهران

سنگسابی کفسابی

کف سابی سنگ در تهران با دستگاه های مجهز و توسط نیروهای متخصص انجام می شود. بعد از بردشتن آلودگی ها و لایه های زبر روی سنگ، کف ساختمان به زیبایی و درخشندگی روز اول دیده می شود. کفسابی در تهران یکی از سرویس های خدماتی هوم سرویز است که به صورت منطقه ای اجرا می شود. سنگ سابی ارزان هوم سرویز شامل کفسابی موزاییک، سرامیک و سنگ است. کفسابی سنگ گرانیت، مرمریت، دهبید، سنگ تراورتن و لاشه سنگ با دستگاه سنگ ساب بخشی از سرویس کفسابی در تهران است.

قیمت کفسابی در تهران

هزینه کفسابی پله، کفسابی پاگرد و قیمت کفسابی پارکینگ به صورت مساوی بین ساکنین آپارتمان ها تقسیم می شود. به این ترتیب سهم هر واحد چندان فشاری بر خانواد وارد نمی کند. بزرگی فضای پارکینگ، راه پله و مشاعات روی قیمت نهایی تاثیر دارد. نوع دستگاه سنگ ساب و جنس کف ساختمان هم قیمت را بالا و پایین می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کف سابی هم ارائه میده؟

تمیز کردن سنگ کف پارکینگ

سنگسابی در تهران

قیمت کفسابی سرامیک

تمیز کردن سرامیک با سفید کننده های شیمیایی و اسیدی موجب آسیب جدی به رویه سرامیک می شود. از سویی رفت و آمد زیاد هم راه پله و پاگرد را بسیار کثیف می کند. اگر همه شوینده ها را امتحان کرده اید ولی هنوز لکه های کوچک و بزرگ، زشت و بد ترکیب روی پله ها دیده می شوند چاره کفسابی در تهران و پولیش سرامیک است.

قیمت کفسابی موزاییک

قیمت دستگاه کف ساب دستی برای تمیز کردن موزاییک بسیار ارزان تر از چیزی است که فکر می کنید. اگر روغن ماشین، بتونه، سیمان یا رنگ ساختمانی در محوطه پارکینگ دیده می شود، چاره کفسابی ساختمان است. قیمت کفسابی پارکینگ برای مجتمع های بزرگتر و دارای بیش از یک طبقه پارکینگ، بیشتر خواهد بود.

چگونه بازسازی ساختمان را در کوتاه ترین زمان انجام دهیم؟

انواع خدمات کف سابی ، سنگسابی و نماشویی در تهران

قیمت کف سابی سنگ

کفسابی در تهران برای صیقلی کردن سنگ کف ساختمان بهترین شیوه است. در این تکنیک از رزین برای پر کردن درزهای بین سنگ ها استفاده می شود که موجب شیشه ای شدن سطح سنگ هم می شود. سپس سنگ ساب با استفاده از دستگاه ساب های براق کننده را روی سنگ اجرا می کند تا سطوح کاملا آینه ای و شفاف شوند. قیمت کف سابی سنگ با رزین ایتالیایی برای براق شدن کمی بیشتر است.

قیمت سنگ ساب دستی

اگر سنگ آسیب ندیده و دارای درزهای زیادی نیست می توانید از سنگ سابی ارزان و کفسابی در تهران استفاده کنید. در این سرویس با استفاده از چسب سنگ و یا دوغاب همه درزهای سنگ پر می شود. برای صیقلی و اینه ای شدن روی سنگ هم از شیوه سنگسابی ایتالیایی استفاده می شود. قیمت سنگ ساب دستی بستگی به متراژ محوطه و جنس سنگ دارد. سنگ های سخت تر که به سختی ساب می خورند، قیمت خدمات کفسابی در تهران را افزایش می دهند.

برای اطلاع از قیمت کفسابی و ثبت سفارش رایگان از اپ هوم سرویز استفاده کنید.
90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا