تعمیر لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ

از 1414 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر لپ تاپ در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ

توافقی

قیمت تعمیر و بازخوانی هارد لپ تاپ

200,000 الی 500,000 تومان

قیمت تعمیر نمایشگر لپ تاپ

توافقی

قیمت برطرف کردن مشکلات نرم افزاری لپ تاپ(تعویض ویندوز یا نصب انتی ویروس و...)

200,000 الی 400,000 تومان

متوسط قیمت500,000 تومانکمینه قیمت400,000 تومانبیشینه قیمت700,000 تومان

آنچه درباره تعمیر لپ تاپ خواهید خواند

  • تعمیر لپ تاپ به صورت تخصصی را به متخصصین بسپارید
  • تعمیر لپ تاپ در محل
  • تعمیرات فوری لپ تاپ آیا امکان پذیر است؟
  • تعمیر لپ تاپ در حضور مشتری انجام می شود؟
  • انواع خدماتی که در تعمیرات لپ تاپ آنلاین ارائه می شود
  • تعمیرات سخت‌افزاری لپ تاپ
  • تعمیر نرم افزاری لپ تاپ
  • عیب یابی لپ تاپ و تعمیرات تخصصی لپ تاپ را به هوم سرویز بسپارید
  • انواع برندهایی که در سرویس تعمیرات تخصصی لپ تاپ هوم سرویز ارائه می شود
  • هزینه تعمیر لپ تاپ به چه مواردی وابسته است؟
  • تعمیر در نمایندگی تعمیر لپ تاپ به چه صورت است؟
  • نحوه ثبت درخواست در مرکز تعمیرات تخصصی لپتاپ هوم سرویز چگونه است؟

تعمیر لپ تاپ به صورت تخصصی را به متخصصین بسپارید

تعمیرات لپ تاپ به صورت تخصصی به دغدغه خیلی از کاربران تبدیل شده است. تعمیر لپ تاپ شکسته و تعمیر لپ تاپ قدیمی نیز از مواردی هستند که بیشتر درخواست می شود. کلیه تعمیرات نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ نیاز به دانش فنی و تجربه بالا دارد. از این رو تعمیر لپ تاپ در محل و تعمیر نوت بوک باید توسط تعمیرکار لپ تاپ ماهر و آموزش دیده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ انجام شود. با چه مشکلی روبه رو شده اید؟ مدل لپ تاپ شما چیست؟ ایسوس، دل، لنوو، سونی ؟ آیا نیاز به تعمیر لپ تاپ قدیمی دارید؟ با هر مشکل سخت افزاری و نرم افزاری روبه رو هستید می توانید روی خدمات تعمیرات تخصصی لپ تاپ هوم سرویز حساب کنید.

در ادامه به راهکارهای عیب یابی و تعمیر قطعات لپ تاپ و عوامل موثر بر قیمت تعمیر لپ تاپ در محل می پردازیم.

تعمیر لپ تاپ در محل

امروزه لپ تاپ ها جای سیستم ها و کامپیوترهای بزرگتر را گرفته است. این اقلام هم به علت جابجایی راحت تر و هم به واسطه قیمت مناسب نسب به کارایی هایشان بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. در صورت خرابی لب تاب ها پیدا کردن مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ ها کار آسانی نیست که بتوانند عیب یابی و تعمیرات لپ تاپ را به درستی انجام دهند. از طرفی سپردن لپتاپ ها به مراکزی که نمی شناسیم از جهت امنیت اطلاعات، تصاویر و همچنین قطعات لپتاپ نیز حائز اهمیت است. تعمیر لپ تاپ در محل این دغده ها را کاهش داده است و ما را از مشقت ماندن در ترافیک و معطل شدن رها ساخته است. با استفاده از خدمات تعمیر لپ تاپ در منزل با یک تماس تکنسین های این مرکز به آدرس موردنظر آمده و به عیب یابی و تعمیرات تخصصی لپ تاپ شما در محل می پردازند.

تعمیرات لپ تاپ در محل همچنین از جهت دیگری اهمیت پیدا کرده است، که تعدادی از آنها برای کارهای تخصصی و سنگین استفاده می شود. از این رو قطعات جانبی زیادی به آنها وصل است. به همین دلیل جابجایی آن ها سخت است. از این رو برای تعمیرات تخصصی لپ تاپ در محل انجام می شود.

تعمیرات فوری لپ تاپ آیا امکان پذیر است؟

استفاده از سیستم هایی مانند لپتاپ ها و کامپیوترها گاهی ضروری است و خرابی این تجهیزات گاهی مصادف است با تعطیلی کسب و کار. از این رو خدمات تعمیرات فوری لپ تاپ و تعمیرات کامپیوتر بهترین راهکار برای جلوگیری از این اتفاقات است. مواردی مانند تعمیر شارژ لپ تاپ، تعمیر باتری لپ تاپ و یا تعویض باتری لپتاپ و حتی تعمیر فلت لپ تاپ اغلب به صورت فوری در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

تعمیر لپ تاپ در حضور مشتری انجام می شود؟

بسیاری از افراد به دلیل مسائل امنیتی و یا حتی عدم اطمینان به تعمیرکار لپ تاپ، ترجیح به تعمیر لپ تاپ در حضور مشتری دارند. به این ترتیب کلیه مراحل عیب یابی و تعمیر لپ تاپ در محل انجام می شود. اگر در مواردی نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه یا قطعاتی باشد به مشتری توضیحات داده شده و سپس به تعمیرگاه مجاز تعمیر لپ تاپ انتقال داده می شوند. به این ترتیب مشتریان در تمام مراحل حضور دارند و به خوبی می دانند کدام قطعات تعمیر یا تعویض شده است.

انواع خدماتی که در تعمیرات لپ تاپ آنلاین ارائه می شود

در تعمیر نوت بوک و لپتاپ قسمت های مختلف دستگاه بررسی شده و در صورت تشخیص عدم امکان تعمیر، قطعه مورد نظر تعویض می شود. در این میان تعمیرات لپ تاپ آنلاین به دو قسمت تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ و تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ تقسیم بندی می شوند. اقداماتی مانند بازیابی اطلاعات، ویروس کشی، رفع مشکلات بوت، رفع کند بودن سرعت اجرای برنامه ها، نصب ویندوز، نصب برنامه ها، … جزو خدمات نرم افزاری لپ تاپ می باشند. اما ایرادات مربوط به تصاویر مانیتور، تعویض رم لپ تاپ، ارتقا لپ تاپ، ارتقا گرافیک لپ تاپ، تعمیر اسپیکر، تعمیر تاچ و ... در گروه موارد سخت افزاری هستند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

تعمیرات سخت‌افزاری لپ تاپ

مهم ترین و تخصصی ترین بخش تعمیرات نوت بوک و تعمیر لپتاپ ها به سخت افزار یا تعمیرات قطعات لپتاپ مرتبط است. مواردی مانند تعمیر شارژر لپ تاپ، تعمیر باتری لپ تاپ، تعمیر کیبورد لپ تاپ، تعمیر هارد لپ تاپ و تعمیرات مانیتور لپ تاپ و .. در این بخش گنجانده می شوند. تعدادی از خدماتی که در تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ ارائه می شود عبارت اند از :

  • تعویض LCD شکسته لپ تاپ
  • تعویض کیبورد لپ تاپ
  • تعمیر مادر برد لپ تاپ
  • تعمیر لپ تاپ آب خورده
  • تعمیر تاچ پد
  • تعویض رم لپ تاپ
  • تعمیر و تعویض سی پی یو لپ تاپ
  • تعمیر کارت شبکه لپ تاپ و ...

تعمیر نرم افزاری لپ تاپ

تعمیر نرم افزری لپ تاپ نیز دنیای بسیار وسیعی است. تمام موارد مانند تعویض ویندوز، ارتقاء لپ تاپ و نصب نرم افزارهای تخصصی و عمومی و مواردی مانند بک آپ اطلاعات و غیره نیز جزو خدمات تعمیرات نرم افزاری لپتاپ هستند. تعدادی از خدمات که در تعمیرات نرم افزرای لپ تاپ ارائه می شود شامل موارد زیر است

  • نصب درایورهای لپ تاپ
  • بازیابی اطلاعات و بک آپ گیری از اطلاعات
  • ارتقا لپ تاپ
  • نصب نرم افزار تخصصی و عمومی
  • نصب آنتی ویروس و فایروال ها
  • تعمیر لپ تاپ در مواقعی که تصویر ندارد
  • تعمیر لپ تاپ در مواقعی که بوت نمی شود
  • تعمیر لپ تاپ که هنگ می کند

در ادامه به معرفی مهم ترین قطعات لپ تاپ که بیشتری درخواست را داشته می پردازیم :

· تعویض یا تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ

کارت گرافیک، کارت ویدئو، کارت نمایشگر، آداپتور نمایشگر، آداپتور گرافیک و برد گرافیک همه بر یک موضوع دلالت دارند. این قطعه تصاویر خروجی نمایشگر را تولید می کند. تعویض کارت گرافیک لپ تاپ، تعمیر کارت گرافیک و ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ از خدماتی است که بر اساس ایراد لپتاپ انجام می شود. اما با توجه به محل قرارگیری کارت گرافیک که روی مادر بورد قرار گرفته است این خدمات باید توسط تعمیرکار لپ تاپ ماهر انجام شود.

· تعویض باتری لپ تاپ

باتری های لپ تاپ دارای عمر مفیدی هستند و پس از مدت زمان معین ممکن است بر اساس استفاده غیر صحیح دچار ایراداتی شوند. از این رو تعویض باتری لپ تاپ برای برندهای مختلف انجام می شود. در صورتی که با ایراداتی نظیر روشن نشدن لپ تاپ، خاموش شدن دستگاه، شارژ نشدن لپ تاپ مواجه شده اید باتری دستگاه را بررسی کنید. قبل از تعویض باتری لپ تاپ با اقداماتی مانند احیا باتری لپ تاپ، تعویض سلول باتری، شوک دادن به باتری، کالیبره کردن باتری و ... تعمیر باتری لپتاپ انجام می شود و در صورت غیر موثر بودن باتری را با نمونه ارجینال تعویض می کنند.

· تعمیر مادربرد لپ تاپ

مادربرد یکی از مهم ترین قطعات در لپ تاپ است که تاثیر بالایی در کارکرد لپتاپ دارد. با خرابی مادر برد ممکن است لپ تاپ خاموش شود و دیگر روشن نشود. همچنین اگر با روشن کردن لپ تاپ، صفحه مانیتور لپ تاپ روشن نشود یا تصاویر در هم را به نمایش بگذارد. این ها همه دلایلی بر خرابی مادربرد است که باید توسط تعمیرکار لپ تاپ به خوبی بررسی و عیب یابی شوند. در صورت نیاز اقدام به تعمیر مادر برد لپ تاپ یا در موارد حادتر اقدام به تعویض مادربرد لپ تاپ نمود.

· تعمیر کارت شبکه لپ تاپ

امروزه اگر دستگاهی مانند لپتاپ به اینترنت متصل نشود قطعا بلا استفاده است. اتصال به اینترنت تنها با استفاده از کارت شبکه انجام می شود. اگر به هر دلیلی لپ تاپ به وای فای وصل نمی شود و با امتحان تمام موارد نرم افزاری مشکل حل نشد، ایراد کار به این قطعه بر می گردد و باید اقدام به تعویض کارت شبکه لپ تاپ نمود.

· تعویض فن لپ تاپ

اغلب ایرادی که برای فن لپ تاپ اتفاق می افتد به علت آلودگی و انباشته شدن گرد و غبار روی آن است که از کارکرد درست آن جلوگیری می کند. از این رو با سرویس لپ تاپ از بروز ایرادات در لب تاپ جلوگیری می شود. در صورت عدم سرویس لپ تاپ ، حجم آلودگی بالا می رود و ممکن است فن آسیب ببیند. در این صورت، اقدام به تعویض فن لپ تاپ می کنند.

· تعمیر هارد لپ تاپ

بدسکتوری هارد، هنگ کردن هارد لپ تاپ، دیتکت نشدن هارد، ریکاوری هارد، بک آپ و بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده، تعمیر هارد لپ تاپ و تعویض برد هارد سوخته و گیر کردن هارد اکسترنال و … از مواردی هستند که در راستای تعمیرات هارد لپ تاپ مطرح می شود. هزینه بازیابی اطلاعات هارد به علت زحمت و تخصص بیشتر، بالاست و به راحتی انجام نمی شود. همچنین در هر مرکز تعمیرات لپ تاپ بر اساس نوع تجهیزات مورد استفاده قیمت های مختلفی را به عنوان قیمت بازیابی اطلاعات هارد اعلام می کنند.

· تعمیر قاب لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ شکسته و تعویض قاب لپ تاپ که ممکن است بر اثر ضربه خوردن یا پرت شدن دستگاه از ارتفاع اتفاق بیوفتد نیز انجام می شود. در مواردی خوشبختانه می توان اقدام به تعمیر قاب لپ تاپ نمود و نیاز به تعویض قاب نیست. البته این به میزان آسیب دیدگی بستگی دارد. اگر لولای لپ تاپ ایراد دارد باید به کل قاب عوض شود. با توجه به اینکه قاب به به ال سی دی متصل است. فرآیند تعویض قاب بسیار تخصصی است و باید توسط تعمیرکار لپتاپ حرفه ای و با تجهیزات لازم انجام شود.

· تعمیر شارژر لپ تاپ

قبل از هر اقدامی باید به تعمیر آداپتور لپ تاپ پرداخته شود. تعمیر شارژر لپ تاپ به این قطعه وابسته است. با تست آداپتور، مدارها بررسی می شوند. اگر با تعمیر این قطعه مشکل حل شود که نیاز به شارژر جدید نیست در غیر این صورت باید به فکر خرید شارژر لپ تاپ ارجینال بر اساس مدل لپ تاپ خود باشید.

· تعمیر فلت لپ تاپ

تعمیر فلت لپ تاپ بسیار تخصصی است و حتما باید در مرکز تعمیرات لپ تاپ انجام شود. اگر صفحه نمایش به یکباره سیاه شود، چشمک زدن لپ تاپ و خاموش شدن مانیتور لپ تاپ و یا سیاه سفید شدن لب تاپ و ظاهر شدن خطوط راه راه همه عواملی هستند که بر خرابی فلت لپ تاپ دلالت دارند.

· تعمیر یا تعویض ال سی دی لپ تاپ

در صورت خرابی یا شکستن نمایشگر تنها راه تعویض ال سی دی لپ تاپ است. اگر لپ تاپ را روشن کردید صدای فن را می شنوید ولی هیچ تصویری مشاهده نمی کنید قطعا باید به فکر تعمیر ال سی دی لپ تاپ باشید. البته در بیشتر موارد تعمیر نمایشگر لپ تاپ پیشنهاد نمی شود زیرا هزینه اضافی است و دوام چندانی ندارد. هزینه تعویضlcd لپ تاپ به نوع نمایشگر و مدل لپ تاپ بستگی دارد. تعویض lcd باید با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام شود.

· سرویس لپ تاپ در محل : رفع ایراد و نحوه تعمیر هنگ کردن لپ تاپ

فکر نمی کنم هیچ کاربری را بتوان پیدا کرد که با هنگ کردن لپ تاپ مواجه نشده باشد. این ایراد ممکن است به سخت افزار یا نرم افزار لپتاپ مرتبط شود. گاهی تنها را تعمیر هنگ کردن لپ تاپ، رها کردن لپتاپ است!! بله همین. چند ساعت لپ تاپ را خاموش کنید و دوباره امتحال کنید. با استفاده از دکمه end task تمام صفحات فعال را ببندید و سپس دوباره دستگاه را راه اندازی کنید.

اما اگر با مواردی مانند قفل کردن کیبورد لپ تاپ و تایپ اشتباه دکمه ها مواجه شده اید. ایراد از قطعات لپ تاپ است که باید به بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید. در بیشتر مواقع تعمیر کیبورد لپ تاپ با سرویس لپ تاپ در محل و گردگیری رفع می شود.

عیب یابی لپ تاپ و تعمیرات تخصصی لپ تاپ را به هوم سرویز بسپارید

همانطور که می دانید مهم ترین قسمت در مراحل تعمیرات تخصصی لپ تاپ به عیب یابی آن برمی گردد. در مرکز تعمیرات لپ تاپ هوم سرویز ابتدا تمام قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه بررسی می شود تا قطعه معیوب شناسایی شود. پس از عیب یابی لپ تاپ، هزینه تعمیر لپ تاپ برآورد می شود و به اطلاع کاربر رسانیده می شود. سپس از ارائه مشاوره های لازم، تعمیرات لپ تاپ آغاز می شود. اگر به دنبال مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ هستید به متخصصین ما مراجعه کنید. در مرکز هوم سرویز تعمیرات تمامی برندهای لپ تاپ و نوت بوک پذیرفته می شود.

انواع برندهایی که در سرویس تعمیرات تخصصی لپ تاپ هوم سرویز ارائه می شود

  • تعمیر لپ تاپ لنوو
  • تعمیرات اپ تاپ ایسوس
  • تعمیر لپ تاپ دل
  • تعمیرات لپ تاپ اچ پی
  • تعمیرات لپ تاپ ایسر
  • تعمیر نوت بوک
  • تعمیر لپ تاپ قدیمی ...

هزینه تعمیر لپ تاپ به چه مواردی وابسته است؟

قیمت تعمیر لپ تاپ به موارد متعددی وابسته است. نمی توان قیمت ثابتی را به عنوان هزینه تعمیرات لپ تاپ ارائه داد. در ادامه به عنوان عوامل موثر بر هزینه تعمیر لپ تاپ در محل می پردازیم.

· عیب سخت افزاری یا نرم افزاری و تاثیر آن بر هزینه تعمیر لپ تاپ

در مرحله عیب یابی توسط تعمیرکار لپ تاپ مشخص می شود که ایراد به کدام قسمت مربوط است. طبیعتا ایرادات نرم افزاری هزینه کمتری نسبت به هزینه تعمیرات سخت افزار لپ تاپ دارد.

· نوع قطعه یا قطعات معیوب بر قیمت تعمیر لپتاپ در محل تاثیر دارد

گاهی برای تعمیرات تخصصی لب تاب نیاز به تجهیزات خاصی است که در این موارد هزینه تعمیر لپ تاپ بیشتر می شود. همچنین نوع قطعه معیوب مورد دیگری است که قیمت تعمیر لپ تاپ در محل را کاهش یا افزایش می دهد. به طور مثال هزینه تعویض ال سی دی لپ تاپ با هزینه تعویض کیبورد یکسان نیست.

· تعمیر یا تعویض قطعات لپ تاپ بر قیمت تعمیرات لپ تاپ تاثیر دارد

در صورت نیاز به تعویض قطعه قیمت روز قطعه بر هزینه تعمیرات لپ تاپ تاثیر می گذارد. مواردی مانند قیمت تعویض قاب لپ تاپ، هزینه تعویض ال سی دی لپ تاپ، قیمت تعویض لولا لپ تاپ، قیمت تعویض کیبورد لپ تاپ و قیمت تعویض تاچ پد لپ تاپ بر اساس قیمت روز قطعه اعلام می شوند. در صورت نیاز به سایر خدمات تعمیر لپتاپ نیز هزینه ارتقا رم لپ تاپ، قیمت ارتقا هارد لپ تاپ، قیمت ارتقا سی پی یو و کارت گرافیک نیز بر اساس نوع و مدل لپتاپ و قطعه مورد نظر متفاوت است.

تعمیر در نمایندگی تعمیر لپ تاپ به چه صورت است؟

قبل از مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیرات لپ تاپ ابتدا باید با شماره نمایندگی تعمیرات لپ تاپ تماس بگیرید. پس از تماس و هماهنگی های لازم دستگاه را به محل مورد نظر انتقال می دهید و باید منتظر بمانید تا در صف تعمیرات لپ تاپ قرار بگیرد و توسط متخصصین بررسی شود.

بعد از گذشت چند روز که اغلب هم کم نیست متخصصین با شما تماس می گیرند و عیب یابی لپ تاپ انجام می شود و اطلاعات لازم در ارتباط با قطعه یا قطعات معیوب و هزینه تعمیر لپ تاپ در اختیارتان قرار می دهند.

پس از اعلام آمادگی شما باید چند روز منتظر بمانید تا تعمیرات لپ تاپ به اتمام برسد و با شما تماس گرفته شود که متاسفانه این زمان نیز کوتاه نخواهد بود زیرا نمایندگی تعمیر لپ تاپ همیشه پر از دستگاه های معیوب هستند که باید به ترتیب بررسی، عیب یابی و تعمیر شوند.

در صورتی که به جای این خدمات می توانید از خدمات تعمیر لپ تاپ در محل هوم سرویز بهره مند شوید و بدون معطلی از خدمات ما بهره مند شوید.

نحوه ثبت درخواست در مرکز تعمیرات تخصصی لپتاپ هوم سرویز چگونه است؟

تعمیر لپ تاپ قدیمی در صورت موجود بودن قطعات، تعمیرات لپ تاپ ایسوس، تعمیرات لپ تاپ لنوو، تعمیر لپ تاپ ایسر، تعمیر لپ تاپ دل، تعمیر لپ تاپ اچ پی، تعمیرات لپ تاپ اپل و تعمیرات نوت بوک توسط متخصصین هوم سرویز انجام می شود.

قبل از هر گونه تصمیم گیری با ثبت درخواست رایگان در سامانه هوم سرویز می توانید از خدمات عیب یابی لپتاپ و مشاوره رایگان قبل از تعمیر لپ تاپ بهره مند شوید. با ثبت درخواست رایگان در سامانه هوم سرویز و درج شماره تماس و آدر متخصصیبن ما با شما تماس خواهند گرفت. سپس بعد از هماهنگی در محل حاضر شده و خدمات تعمیر لپ تاپ در محل ارائه می دهند. متخصصین ما با عیب یابی صحیح، قطعه یا قطعات معیوب را شناسایی می کنند و سپس اعلام می کنند که قطعه قابل تعمیر است یا باید به کل تعویض شود. سپس با توجه به این موارد هزینه تعمیر لپ تاپ اعلام می شود.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر لپ تاپ و همچنین ارایه خدمات تعمیرات لپ تاپ در محل نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات خدمات کامپیوتر ارائه می دهد که شامل نصب ویندوز 10 , تعمیر کامپیوتر رومیزی, نصب بازی روی کامپیوتر, خدمات کامپیوتری در محل, ریکاوری اطلاعات گوشی موبایل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های رایانه و تکنولوژی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ در محل

سرویس لپ تاپ و راه اندازی لپ تاپ

تعمیر ال سی دی لپ تاپ، مادربرد و سی پی یو لپ تاپ

تعمیر شارژر لپ تاپ

ارتقا لپ تاپ و تعویض هارد لپ تاپ، رم، CPU، ارتقا کارت گرافیک

تعمیر لپ تاپ سوخته ، تعمیر لپ تاپ شکسته، آب خورده و بازیابی هارد لپ تاپ

تعمیر کیبورد لپ تاپ، تاچ پد و اسپیکر لپ تاپ

تعمیرات انواع لپ تاپ ایسوس، دل، لنوو، اچ پی، سونی وایو، اپل، ایسر، توشیبا و...

نظرات کاربران

profile picture
مهدی مجیدی

متخصص ماهری بودند. با سپاس از هوم سرویز

profile picture
محبوبه صدری

مهارت زیاد لبتاپ سریع عيب یابی و تعمیر شد

profile picture
شریفی

کارشون خیلی خوب بود و متخصص ماهری بودن و مشکل رو سریع برطرف کردن و منصف بودن

profile picture
محمد محمدی

Honest

شرایط خدمات تعمیر لپ تاپ در محل

تهیه لوازم، قطعات و نرم افزارها در خصوص تعمیر لپ تاپ پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد مشاوره لازم را به مشتری ارایه نماید و در صورت تایید مشتری تعمیرات لپ تاپ را انجام دهد.

همیار موظف است بلافاصله پس از تحویل لپ تاپ وضعیت سلامت دستگاه مشتری را بررسی نماید و پس از مشورت با مشتری نسبت به رفع خرابی لپ تاپ اقدام نماید. به همین ترتیب مشتری نیز پس از انجام تعمیرات می بایست وضعیت دستگاه را بررسی نماید. چنانچه دستگاه دارای عیب یا خرابی باشد بلافاصله به همیار اطلاع رسانی نماید.

تعمیرات لپ تاپ انجام شده توسط همیار شامل یک هفته گارانتی همیاران می باشد و در صورت بروز خرابی همیاران می بایست نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.

هزینه دقیق تعمیرات لپ تاپ پس از بررسی همیار متخصص به مشتریان اعلام خواهد شد، لذا همیاران بر اساس توضیحات مشتری، برآورد اولیه هزینه را به صورت تلفنی به مشتریان ارایه داده و پس از بررسی فیزیکی دستگاه قیمت دقیق تعمیر لپ تاپ به مشتریان اطلاع رسانی می شود. پس از تایید مشتری نسبت به تعمیر و یا انصراف از آن اقدام خواهد شد. همیار بدون هماهنگی با مشتری مجوز تعمیرات لپ تاپ را نخواهد داشت.

همیاران هوم سرویز احراز هویت و صلاحیت شده و دارای مدارک فنی معتبر می باشند و همچنین تضامین و قرارداد مستقلی از ایشان نزد هوم سرویز وجود دارد، ولیکن در حین سپردن خدمات مورد نظر شما به همیاران حتما نظرات و تجربیات سایر مشتریان از خدمات اخذ شده از همیار را ملاک انتخاب و تایید همیار قرار دهید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

modem-router-repair
تعمیر مودم و روتر
قیمت از 200,000 الی 500,000 تومان
mobile-services
تعمیر موبایل
قیمت از 150,000 الی 150,000 تومان
smartwatch-repair
تعمیر ساعت هوشمند
قیمت از 300,000 الی 300,000 تومان
replace-phone-lcd-touch
تعویض تاچ ال سی دی گوشی
قیمت از 200,000 الی 200,000 تومان