رایانه و تکنولوژی

تعمیرات لپ تاپ حرفه ای در تهران

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

تعمیرات لپ تاپ حرفه ای تخصصی است که نیاز به دانش آکادمیک و تجربه عملی دارد. با توجه به اینکه امروزه لپ تاپ ها به نوعی عصای دست افراد شده اند، خراب شدن و از کار افتادن آن یک مصیبت بزرگ است. تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ در شرکت های کامپیوتری چند روز زمان می برد و این می تواند خسارت زیادی به کسب و کارها وارد کند. خدمات تعمیر لپ تاپ در محل هوم سرویز یکی از کاربردی ترین سرویس های خدماتی درب منزل است که از طریق اپ این سامانه ارائه شده است.

 

پیشنهاد مطالعه: انجام خدمات کامپیوتری در محل

تعمیر لپ تاپ در محل

یک تیم متخصص و کاربلد بسیج شده اند تا همه کارهای تعمیراتی لپ تاپ و رایانه را در محل انجام دهند. در هر کجای تهران که هستید با ما تماس بگیرید. همیاران هوم سرویز برای تعمیر لپ تاپ در محل تهران همیشه آماده هستند. تعویض یا ارتقا قطعات سخت افزاری و همچنین نصب ویندوز و درایورها از خدماتی است که در محل انجام می شود. لپ تاپ های خانگی و یا شرکتی را به دست حرفه ای های متخصص بسپارید تا بهترین خدمات را با نرخ مناسب دریافت کنید.

تعمیر لپ تاپ در محل تهران

قیمت خرید لپ تاپ این روزها سر به فلک کشیده و باید قدر داشته ها را بیشتر بدانیم. یک تعمیرکار کارکشته به راحتی می تواند ایرادات سیستم را تشخیص دهد و عیب دستگاه را برطرف کند. مهم تشخیص صحیح ایراد دستگاه است اگر لپ تاپ دچار مشکل شده، هرگز بدون داشتن تجربه اقدام به باز کردن آن نکنید. تنها با یک تماس تعمیرکار حرفه ای در محل حاضر می شود و در زمان کوتاهی مشکل را برطرف می کند. تعمیرات لپ تاپ لنوو، تعمیرات لپ تاپ ایسوس ،تعمیرات لپ تاپ دل ، تعمیرات لپ تاپ سونی، تعمیرات لپ تاپ hp و …. در حیطه کاری همیاران هوم سرویز قرار دارد.

تعمیرات لپ تاپ

لپ تاپ وسیله ای بسیار پیچیده و حساس است بنابراین تنها یک فرد آموزش دیده می تواند آن را تعمیر کند. به طور کلی همه مشکلات رایج در لپ تاپ ها مربوط به بخش سخت افزار یا نرم افزار آن است. قیمت تعمیرات لپ تاپ با توجه به نوع مشکل مشخص می شود. تکنسین تعمیر لپ تاپ هوم سرویز کارهای تعمیرات را در دو حیطه انجام می دهد:

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ

تکنسین تعمیر مجازPC تنها کسی است که قادر به تعمیرات سخت افزاری در یک لپ تاپ یا رایانه است. مدارهای الکترونیکی حساس یا برخی از قطعات در اثر استفاده دچار آسیب می شوند و کارکرد لپ تاپ را مختل می کنند با تعویض قطعات معیوب و جایگزین کردن آن با قطعه سالم می توان تا سال های زیادی از این وسیله پر کاربرد استفاده کرد.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ

با همه تلاشی که می کنید نمی توانید سالیان سال از یک ویندوز استفاده کنید. به مرور باگ ها و ایراداتی در سیستم به وجود می آید که ناشی از مشکلات سیستم عامل روی لپ تاپ است. در اغلب موارد با نصب مجدد ویندوز، بسیاری از مشکلات سیستم به طور کامل حل خواهد شد. نصب ویندوز و درایورها از کارهایی است که در زمان بسیار کوتاهی در محل انجام می شود.

قیمت تعمیرات لپ تاپ

به طور کلی تعمیر لپ تاپ از سرویس های گران قیمت است. علت اصلی بالا بودن نرخ تعمیر لپ تاپ در محل مربوط به استفاده از قطعات اصلی است. اگر دستگاه نیاز به تعویض قطعه سخت افزاری داشته باشد هزینه ها بسیار بالاتر می رود. در صورت موجود بودن از قطعه دارای گارانتی برای تعمیرات استفاده می شود و در قبال آن فاکتور خرید نیز به مشتری داده می شود. پیدا کردن قطعات جایگزین لپ تاپ دشوار است و به سادگی نمی توان قطعه مناسب را پیدا کرد. نوسانات ارزی نیز روی قیمت قطعات لپ لپ تاثیر دارد. با همه این احوال سعی شده تا قیمت تعمیر لپ تاپ هوم سرویز به صورت مناسب و ثابت در نظر گرفته شود.

  • تعمیرات لپ تاپ لنوو

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ لنوو در تهران پذیرفته می شود. قیمت این تعمیرات پس از بازدید و عیب یابی دستگاه اطلاع رسانی می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کامپیوتر هم ارائه میده؟
  • تعمیرات لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های ایسوس اداری و خانگی قابل تعمیر هستند. تعویض قطعات ایسوس یک کار حرفه ای است. برای اینکه خدمات حرفه ای تری دریافت کنید با شرکت خدماتی معتبر تماس بگیرید. هوم سرویز کیفیت خدمات تعمیر لپ تاپ در محل را تضمین می کند.

  • تعمیرات لپ تاپ دل

جستجو برای تعمیر لپ تاپ دل را رها کنید. تکنسین مجاز برند دل با ما همکاری دارد. برای اینکه قیمت خدمات دریافتی کمتر شود حتما با نمایندگی مجاز دل در سامانه خدمات منزل هوم سرویز هماهنگ کنید.

  • تعمیرات لپ تاپ سونی

استفاده مداوم از دستگاه های الکترونیکی نظیر لپ تاپ موجب خرابی و ایراد در دستگاه می شود. برای انجام تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ سونی و نصب و راه اندازی ویندوز با ما تماس بگیرید.

  • تعمیرات لپ تاپ hp

پرینتر اچ پی و لپ تاپ hp از دستگاه هایی هستند که به این زودی ها خراب نمی شوند ولی لپ تاپ هم مثل همه وسایل الکترونیکی دیگر، دچار مشکل می شود. نصب و راه اندازی ویندوز، عیب یابی و تعمیر لپ تاپ دل در محل از خدمات تخصصی هوم سرویز در تهران است.

برای اطلاع از قیمت تعمیرات لپ تاپ و ثبت سفارش رایگان از اپ هوم سرویز سفارش خود را ثبت کنید.
90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا