پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما

از 1424 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت پیچ و رولپلاک نما در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما ساخنمان(خرده کاری)

1,200,000 الی 2,500,000 تومان

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما ساخنمان(متر مربع)

توافقی

متوسط قیمت5,150,000 تومانکمینه قیمت300,000 تومانبیشینه قیمت10,000,000 تومان

آنچه درباره پیچ و رولپلاک نما خواهید خواند

  • پیچ و رولپلاک نمای ساختمان چگونه انجام می شود؟
  • چه ساختمان هایی نیاز به محکم سازی و پیچ کردن نمای ساختمان دارند؟
  • روش های پیچ و رولپلاک نما
  • پیچ و رولپلاک نما با داربست
  • بهترین زمان پیچ رولپلاک سنگ نما
  • قیمت پیچ و رولپلاک نما ساختمان به چه مواردی بستگی دارد؟
  • نصب پیچ و رولپلاک نما را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان چگونه انجام می شود؟

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان جهت پیشگیری از ریزش سنگ و ترمیم نمای ساختمان انجام می شود. پروسه انجام خدمات پیچ و رولپلاک نما شاید ساده به نظر برسد اما این خدمات باید توسط متخصصین و به درستی انجام شود تا عواقب بدی به دنبال نداشته باشد. پیچ و رولپلاک نما بر روی نماهای سنگی و نمای رومی به کار برده می شود تا تایل های سنگی که شل شده اند سقوط نکنند و عواقب جانی و مالی در پی نداشته باشند. در ادامه به معرفی انواع روش های پیچ رولپلاک نمای ساختمان و عوامل موثر بر قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و بهترین مجری پیچ روپلاک نما و شرکت پیچ روپلاک نما ساختمان می پرداریم.

چه ساختمان هایی نیاز به محکم سازی و پیچ کردن نمای ساختمان دارند؟

پیچ و رولپلاک نما در کلیه ساختمان هایی که در نمای آنها از سنگ استفاده شده است، ضروری است. البته این اقدامات زمانی ضرورت پیدا می کنند که شاهد ریزش سنگ هر چقدر کم باشیم. زیرا سقوط هر تکه سنگ هر چقدر کم، نشان دهنده ی این مورد می باشد که سایر سنگ های نما نیز شل هستند. نماهای سنگی دارای عمر مفیدی هستند و بعد از گذر از آن زمان خاص به علت از بین رفتن مقاومت سیمان و ملات زیر سنگ، سنگ نماها شل می شوند. البته در ساختمان های بالای چهارطبقه به علت مواردی مانند نشست ساختمان، عوامل جوی و زلزله نیز ممکن است دچار ریزش سنگ نما شوند که باید سریعا با مجری پیچ رولپلاک نما بدون داربست تماس بگیرید تا از وقوع حادثه جلوگیری کنید. زیرا در صورت بروز حادثه تمامی اهالی ساختمان در مقابل خسارت مالی و جانی پدید آمده مسئول هستند و باید اقدام به پرداخت خسارت نمایند.

روش های پیچ و رولپلاک نما

خدمات محکم سازی سنگ نما به دو صورت انجام می شود. مورد اول پیچ رولپلاک نمای ساختمان با داربست و مورد بعدی پیچ و رولپلاک نما بدون داربست با راپل یا طناب است.

خدمات پیچ و رولپلاک نما با طناب از جمله خدمات تخصصی است که توسط مجری پیچ و رولپلاک نما راپل ارائه می شود. در این روش محکم کاری سنگ نما با استفاده از طناب بدون نصب داربست انجام می شود. پیچ رولپلاک نما با طناب از سقوط سنگ نما کاملا جلوگیری می کند. پیچ و رولپلاک نما با راپل در ارتفاع و توسط راپل کار با تجربه باید انجام شود. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با راپل باید با استفاده از تجهیزات کاملا استاندارد انجام شود.

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب توسط راپل کار و با استفاده از دو طناب محکم و حمایت کننده انجام می شود که این طناب ها فشاری در حدود 1500 کیلوگرم را تحمل می کنند. این روش هیچ گونه فضایی را اشغال نمی کند و مانعی برای سایر افراد و وسایل نقلیه به وجود نمی آورد.

پیچ و رولپلاک نما با داربست

البته که ایمن ترین روش برای خدمات محکم کاری و ترمیم نمای ساختمان استفاده از داربست است. اما پیچ ورولپلاک نما با داربست بسیار زمانبر و پر هزینه است. زیرا علاوه بر پرداخت هزینه پیچ رولپلاک نما ساختمان، هزینه داربست نیز باید در نظر گرفته شود. همچنین در مواردی مانند پیچ و رولپلاک نما با داربست مانع عبور و مرور افراد و وسیله نقلیه نیز می شود.

بهترین زمان پیچ رولپلاک سنگ نما

عملیات محکم کاری و پیچ کردن نمای ساختمان در تمام فصول سال به جز در روزهای بارانی و برفی و مواقعی که دمای هوا بسیار کم است انجام می شود. به این علت که راپل کار برای پیچ و روپلاک سنگ نما از تجهیزات برقی استفاده می کند که در صورت بارش باران به این تجهیزات آسیب می رسد. همچنین در دماهای بسیار پایین استحکام سنگ کاهش پیدا می کند و با انجام دریل کاری ممکن است آسیب بیشتری به سنگ ها وارد شود. همچنین با توجه به این که در فصول سرد سال و یا در فصولی که امکان طوفان و بادهای شدید وجود دارد خطر ریزش سنگ های نما بیشتر می شود. بهتر است در آب و هوای مناسب اقدام به تعمیر نمای ساختمان و پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان نمود.

قیمت پیچ و رولپلاک نما ساختمان به چه مواردی بستگی دارد؟

یکی از مهم ترین مواردی که در کنار کیفیت مطرح می شود مبحث هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان است. قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما به موارد متعددی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عواملی که موجب تغییر در قیمت پیچ و رولپلاک نما می شود، دستمزد پیچ روپلاک کار نما یا راپل کار است. مجری پیچ روپلاک نما باید مهارت کافی در این زمینه را داشته باشد. خیلی از افراد با دریافت اجرت پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان کمتر این اقدامات را انجام می دهند اما به جای ترمیم و تعمیر نما موجب بروز اتفاقات و خسارات بیشتر می شوند.

مورد دیگر تعداد طبقات ساختمان یا ارتفاع ساختمان است که با قیمت پیچ و رولپلاک نما ارتباط مستقیمی دارد. به این ترتیب که هر چه ساختمان بلندتر باشد هزینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیز افزایش پیدا می کند.

روش انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما نیز بر هزینه تمام­ شده آن تاثیر دارد. برای مثال، هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب یا راپل، از قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما با داربست کمتر خواهد بود. مورد دیگری که بر قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب یا داربست تاثیر دارد، جنس سنگ نما است. به طور مثال هزینه پیچ و رولپلاک سنگ نمای تراورتن از سنگ مرمر کمتر محاسبه می شود. همچنین ابعاد سنگ های به کار رفته در نما نیز در قیمت پیچ روپلاک نما تاثیر دارد. زیرا سنگ های یا عرض بزرگتر راحت تر سوراخ می شوند و هزینه کمتری در پی دارند.

نصب پیچ و رولپلاک نما را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

در صورتی که در مرحله ساخت نمای ساختمان هستید و برای محکم کاری نیاز به نصب پیچ و رولپلاک نما دارید و یا جهت تعمیرات نیازمند این خدمات هستید تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. همیاران ما جهت مشاوره و برآورد قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس پیچ و رولپلاک نما و همچنین ارایه خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب یا راپل نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات ساختمانی ارائه می دهد که شامل درخواست کارگر ساده ساختمانی و کارگر ساده بنایی, دریل کاری دیوار , کانال سازی کولر ، هواساز و چیلر, شارژ کپسول پودر و گاز آتش نشانی, آکوستیک کردن اتاق خواب, نصب مه پاش و رطوبت ساز خانگی, برش لیزری پلکسی, اجرای سقف شیروانی ویلا، آلاچیق و پارکینگ می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب یا راپل

پیچ رولپلاک سنگ نما با داربست

پیچ و رولپلاک سنگ نمای تراورتن

پیچ رولپلاک و تعمیرات نمای رومی و سنگی

پیچ و روپلاک سرامیک نما

پیچ روپلام نمای سنگی و ...

نظرات کاربران

profile picture
نادره شاه حسینی

کارشون خوب بود ممنون

شرایط پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

همیار می بایست پس از بررسی محیط شرایط کار را به طور کامل به مشتری توضیح داده و نکات ایمنی حین انجام کار را گوشزد نماید.

نوع تجهیزات و شرایط مناسب و نیازمندی ها به صورت کامل توسط همیار به مشتری اعلام خواهد شد.

رعایت نکات ایمنی محیط انجام کار بر عهده مشتری می باشد. لذا در حین انجام کار توجه داشته باشید محیط اطراف محل انجام سرویس توسط همیار، خلوت و از عبور و مرور در زیر محوطه انجام کار خودداری شود.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

canopy-building
ساخت سایبان
قیمت از 1,700,000 الی 1,700,000 تومان
facade-washing
نماشویی
قیمت از 1,700,000 الی 1,700,000 تومان
painting-building-facade
نقاشی نمای ساختمان
قیمت از 300,000 الی 10,000,000 تومان
terrace-net
توری تراس
قیمت از 1,100,000 الی 2,400,000 تومان