هوم سرویز

بهترین مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ✔️ کاشی کاری در تهران

در مورد انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک حساسیت های بیشتری وجود دارد. هر نوع کاشی و یا هر طرح و نقشی را نمی توان در فضاهای کوچکتر به کار برد. شاید این کاشی خوش رنگ و لعاب که در فروشگاه دیده اید در یک حمام و توالت بزرگ و جادار، حسابی زیبا دیده شود اما در مورد فضاهای محدود، ملاک های زیادی را باید در نظر گرفت. بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل یک مقوله پیچیده و البته هزینه بر است. برای مثال نصب کاشی و سرامیک با نصاب ماهر مقدار زیادی از بودجه را صرف می کند. بنابراین بهتر است از قبل در انتخاب کاشی ها دقت کنید تا پس از نصب، دچار پشیمانی نشوید. در اغلب اوقات وقتی یک کاشی با فضا همخوانی نداشته باشد، مشتری از این انتخاب رضایت نخواهد داشت. در این مطلب نکاتی را یادآوری کرده ایم که تصمیم گیری را ساده تر می کند.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

تا همین چند سال گذشته سرویس های بهداشتی در گوشه ای از حیاط قرار داشت. این روزها سرویس بهداشتی یکی از بخش های اصلی از فضای داخلی خانه ها شده است. شاید قبلا دکوراسیون این بخش از خانه اهمیتی نداشت ولی امروزه دکوراسیون سرویس های بهداشتی چندان هم سرسری گرفته نمی شود. از چیدمان لوازم و تجهیزات اصلی حمام و دستشویی که بگذریم، نوبت به انتخاب کاشی ها می رسد. انتخاب کاشی چندان هم کار ساده ای نیست به خصوص وقتی مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک را انتخاب می کنیم. هر گونه اشتباه در انتخاب طرح و رنگ کاشی می تواند موجب بی نظمی در این فضای کوچک شود پس لازم است تا با دقت بیشتری کاشی سرویس بهداشتی را انتخاب کنید.

بهترین مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک کدام است؟

کاشی کاری سنتی، کاشی کاری ایرانی و کاشی کاری مدرن سبک های رایج در طراحی هستند که هر کدام طرفداران خود را دارند. انواع کاشی سرویس بهداشتی ایرانی و خارجی هم در بازار موجود است که هر کدام قیمت متفاوتی دارد. از آنجایی که کاشی توالت و حمام در معرض آب و رطوبت قرار دارد، توصیه می شود از کاشی های با کیفیت برای نصب استفاده کنید. کاشی های درجه دوام بیشتر و البته قیمت بالاتری هم دارند.

۹ عامل اثرگذار بر قیمت نصب کاشی و سرامیک

انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

رنگ کاشی سرویس بهداشتی کوچک

رنگ ها در دکوراسیون داخلی جادو می کنند. استفاده مناسب از رنگ ها همان کاری است که یک طراحی خوب با بد را مشخص می کند. کاشی و سرامیک تاثیر زیادی در رنگ این فضای کوجک دارد بنابر مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک را از رنگ های مناسب انتخاب کنید. برای ایجاد نمایی دلبازتر از رنگ هایی با تم روشن و ترجیحا براق استفاده کنید. رنگ های روشن به خصوص برای سرویس های بهداشتی بدون پنجره و کوچک بهترین پیشنهاد است زیرا هم نور محیط را منعکس می کند و هم تمیزی را نشان می دهد. تنالیته رنگ سفید با هر سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی هماهنگ هستند و فضایی شیک و لوکس را ایجاد می کنند اما به جز رنگ سفید انتخاب های دیگری هم دارید.خبر خوب اینکه همه شرکت های تولید کننده کاشی، رنگبندی کاملی را از تولیدات خود عرضه می کنند و قدرت انتخاب بیشتری دارید.

  • رنگ آبی برای کاشی دستشویی کوچک

آبی فضای حمام و سرویس بهداشتی را آرام بخش و ملایم تر می کند. طیف رنگ آبی تیره و روشن برای مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک مناسب است اما هر چه آبی کمرنگ تر باشد، فضا بزرگ تر دیده می شود. همیشه امکان ترکیب رنگ آبی با رنگ سفید وجود دارد و می توانید این ترکیب را نیز تجربه کنید.

برق انداختن انواع سنگ و سرامیک با تکنیک هایی ساده

بهترین مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچکمدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

  • کاشیکاری سرویس بهداشتی به رنگ سبز

سبز رنگ مورد علاقه طبیعت دوستان است. اگر امکان نگهداری از گیاهان خانگی را ندارید می توانید از زیبایی رنگ سبز در دکوراسیون داخلی بیشتر استفاده کنید. در هر دو سبک کاشی کاری مدرن و کاشی کاری سنتی ، کاشی های سبز به کار می روند. برای تعادل در فضا از طیف ملایم تر سبز و یا ترکیب سبز و سفید برای کاشیکاری سرویس بهداشتی هوم سرویز کمک بگیرید.

  • نصب کاشی قرمز در حمام و توالت

تصور استفاده از رنگ قرمز تند در یک فضای کوچک هم هیجان انگیز است اما به خاطر داشته باشید که قرمز تند و پر انرژی خیلی زود خسته کننده می شود. اگر قرمز رنگ مورد علاقه تان است می توانید از تنالیته کمرنگ تر قرمز مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک را انتخاب کنید. ترکیب سرامیک های سفید رنگ با قرمز هم کمی فضا را متعادل می کند. پس از نصب کاشی هوم سرویز حتما از اکسسوری های سفید رنگ برای تلطیف فضا بهره ببرید.

قیمت نصب سرامیک دیوار چقدر است؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاشی کاری و سرامیک هم ارائه میده؟

کاشی کاری مدرن

 

  • رنگ زرد کاشی سرویس بهداشتی ایرانی

رنگ و مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک یک عنصر مهم در طراحی داخلی است. زرد از رنگ های پر انرژی و شاد است که می تواند یک فضای متفاوت را در سرویس بهداشتی ایجاد کند. برای هارمونی بیشتر می توانید از تنالیته بسیار روشن تر زرد برای سرویس بهداشتی ایرانی استفاده کنید. رنگ های تند طیف زرد اصلا برای این فضای کوچک پیشنهاد نمی شود.

  • کاشی سرویس بهداشتی مدرن با رنک خاکستری

استفاده از طوسی و خاکستری برای رنگ و مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک یک ریسک بزرگ است. با توجه به اینکه خاکستری فضای حمام را تاریک و بسته نشان می دهد دکوراتیوها تمایلی به این رنگ ندارند. اما ترکیب رنگی خاکستری آبی و خاکستری روشن به همراه سفید موجب خلق فضایی لوکس و مدرن می شود.

رفع نم سرویس بهداشتی و حمام فوری

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک و کم جا

طرح کاشی کاری سرویس بهداشتی کوچک

یکی از بهترین راه ها برای داشتن دکوراسیون خاص و لوکس توجه به کاشیکاری سرویس های بهداشتی است. در انتخاب کاشی توالت و کاشی سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به ارتفاع سقف توجه کنید. گاهی سقف سرویس بهداشتی کوتاه است با انتخاب یک مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک با طرح عمودی و ساده می توان فضا را بلندتر از اندازه واقعی نشان داد. به همین ترتیب برای انتخاب کاشی توالت و سرویس بهداشتی با عرض کم می توانید از نصب کاشی با طرح افقی بیشترین بهره را ببرید. بهتر است با یک رنگ روشن دیوارها را کاشی کنید و از طرح های عمودی یا افقی به صورت نواری در کاشیکاری سرویس بهداشتی استفاده کنید. استفاده از مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک با طرح های شلوغ و درهم اصلا پیشنهاد نمی شود.

اندازه کاشی سرویس بهداشتی کوچک

علاوه بر رنگ و مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک باید به اندازه کاشی و سرامیک هم توجه کنید. ابعاد کاشی توالت و کاشی سرویس بهداشتی ایرانی بستگی به بزرگی فضای سرویس بهداشتی دارد. به طور معمول کاشیکاری با کاشی های کوچک تر برای سرویس بهداشتی با ابعاد کمتر مناسب تر است. کاشی های با ابعاد بزرگ برای فضاهای بزرگتر به کار می روند. دقت داشته باشید که وزن کاشی های بزرگ بیشتر از انواع کوچکتر است و در این مورد استحکام دیوار هم اهمیت دارد. اگر به دنبال یک طراحی لوکس برای نصب کاشی در توالت و حمام هستید می توانید از ترکیب دو اندازه بزرگ و کوچک در کاشیکاری یک دکوراسیون لوکس را داشته باشید.

سرویس کاشی کاری و سرامیک هوم سرویز خدمتی ارزنده از همیاران با تجربه و حرفه ای است که در همه مناطق تهران ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت کاشی کاری و سرامیک و ثبت سفارش از اپ هوم سرویز استفاده کنید.

چگونه کاشی کاری آشپزخانه را انجام دهیم؟

کاشی توالت ایرانی

قیمت نصب کاشی و سرامیک هوم سرویز

قیمت سرامیک کاری و نصب سرامیک

خدمات کاشی و سرامیک در تهران

سرویس نصب کاشی و سرامیک و کاشی کاری مدرن سرویس بهداشتی از سرویس های محبوب هوم سرویز است. این سرویس توسط تیم حرفه ای از بهترین کاشیکاران انجام می شود. نصب سرامیک حمام و توالت، کاشی کاری دیوار و ترمیم کاشیکاری قدیمی از خدماتی است که هم اکنون در سطح تهران بزرگ فعال است. جهت ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. سفارش دهی و مشاوره تلفنی کاملا رایگان است. لیست قیمت های به روز شده در جدول بالا اطلاع رسانی شده است. دستمزدها شامل هزنه خرید مصالح و کاشی و سرامیک نیست. در صورت تمایل می توانید مصالح را خود تهیه کنید اما همیاران آمادگی خرید مواد مورد نیاز را دارند. در صورت خرید مصالح توسط همیار، حتما فاکتور خرید را دریافت کنید. سفارش های آخر هفته و روزهای تعطیل را از قبل رزرو کنید تا هماهنگی های لازم انجام شود.

 سفارش رایگان نصب کاشی و سرامیک را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید

یک دیدگاه

  1. ما به خونه جدید رفتیم و منزلمون احتیاج به کاشی و سرامیک جدید داشت آقای عبدالهی کار ما قبول کرد اما نمیخواست انجام بده چون کار نیمه تمام نفر قبلی بود و نصفه باقی مونده بود اما بیچاره وقتی دید ما نیاز داریم قبول کرد انجام بده .هم کارش خوب بود هم منصف بود .از طرف من بهش 5تا ستاره بدین ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا