خانگی و ساختمانی

آموزش تعویض پارچه مبل راحتی در یک روز تعطیل

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

همه زیبایی مبل ها به پارچه های رویه مبل است. پارچه رویه مبل راحتی خیلی زود آسیب می بیند. با همه مراقبت هایی که می کنید باز هم پارچه ها رنگ و روی خود را از دست می دهند و دیگر زیبایی روزهای اولیه را ندارند. اگر اسکلت مبل راحتی سالم است و فقط رویه مبل آسیب دیده، با تعویض پارچه مبل راحتی و رویه کوبی مبل می توانید چند سال دیگر هم از آن استفاده کنید. اگر تازگی ها قیمت مبلمان را دیده باشید حتما به فکر تعمیر پارچه مبل راحتی می افتید. هزینه تعویض پارچه مبل و قیمت تعویض روکش مبل خیلی کمتر از خرید یک دست مبلمان جدید است.

تعویض پارچه مبل راحتی

شاید باور نکنید ولی خیلی ها خودشان پارچه رویه مبل را در منزل عوض می کنند. البته تعویض رویه مبل در منزل کار ساده ای نیست. مخصوصا وقتی برای اولین بار قصد تعویض رویه مبل را داشته باشید کار خیلی دشوار به نظر می رسد. تعویض پارچه مبل استیل یا تعمیر مبل چرمی در منزل سخت تر هم هست. برای شروع روی تعویض پارچه مبل راحتی کار کنید. حتی با این شیوه می توانید کوسن ها و قسمت های جدا شدنی نشیمن مبلمان را هم خودتان نونوار کنید. یادتان باشد که تعویض پارچه مبل را با کمک اعضای خانواده انجام دهید تا کارها بهتر و با سرعت بیشتری پیش برود. دست تنها و بی تجربه که باشید کارها اصلا طبق روال پیش نمی رود.

تعمیرات مبل در تهران با قیمت باورنکردنی!

رویه کوبی مبل در منزل

رویه کوبی مبل در منزل

رویه کوبی مبلمان یک کار تخصصی است که توسط افراد حرفه ای انجام می شود. سرویس تعمیر مبل در خانه هوم سرویز همه کارهای تعمیر مبل در منزل از جمله رویه کوبی، تعمیر پایه های شکسته، رنگ کاری مبل استیل، تعمیر مبل چرمی، رویه کوبی مبل راحتی و …. را انجام می دهد. اما اینبار خودتان می خواهید کارهای رویه کوبی و تعویض پارچه مبل راحتی را به کمک اعضای خانواده انجام دهید. البته در صورتی که پایه های مبل شکستگی دارد یا دسته های مبل نیاز به رنگ کاری دارد باید از یک حرفه ای کمک بگیرید ولی اگر اسکلت و اسفنج نشیمن مبل ها سالم است خودتان می توانید پارچه رویه مبل را عوض کنید. برای یک روز پر جنب و جوش خود را آماده کنید.

خرید پارچه مبل راحتی

اگر رویه مبل را خودتان عوض کنید دیگر هزینه تعویض پارچه مبل را نمی پردازید ولی هنوز هم باید مبلغی را برای خرید پارچه مبل راحتی کنار بگذارید. در این مورد اصلا صرفه جویی نکنید. زیبایی مبلمان و دوام روکش مبل ها بستگی به انتخاب پارچه مناسب دارد. سعی کنید یک پارچه با جنس شبیه به روکش اولیه تهیه کنید ولی برای تنوع بهتر است رنگ رویه را تغییر دهید. از مبل ها عکس بگیرید و به فروشنده نشان دهید. به این ترتیب می توانید روی راهنمایی او برای خرید پارچه روکش مبل ها حساب کنید. حالا موقع جدا کردن رویه قدیمی از روی مبلمان است.

تعمیر مبل و تعویض رویه مبل در منزل!

قیمت تعویض پارچه مبل

تعویض پارچه مبل قدیمی

برای تعویض پارچه مبل راحتی لازم است تا مبل را پشت و رو کنید تا به قسمت زیرین مبل برسید. یک پارچه سفید یا سیاه به عنوان لایه زیرین دیده می شود که باید آن را جدا کنید. روکش زیره مبل با میخ و سوزن های مخصوص وصل شده که به راحتی با انبر دست خارج می شود. این کار نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد. سعی کنید روکش های قدیمی را پاره نکنید همین روکش ها را برای ادامه کار لازم دارید. شاید بهتر باشد از مراحل قبل و بعد عکس بگیرید تا بعد از جدا کردن قبلی و تعویض پارچه مبل راحتی دوباره کار را به همین شکل جمع کنید.

تعمیر مبل راحتی

الان روکش قبلی را از روی مبل جدا کرده اید و می توانید فوم و ابرهای زیر کار را ببینید. اگر اسفنج نشیمن یا فنر زیر مبل خراب شده باشد باید آن ها را هم عوض کنید. تعمیر مبل برای کسانی که تجربه ای در این کار ندارند کار ساده ای نیست. فقط در صورتی که اسکلت و اسفنج ها سالم باشد می توانید تعویض پارچه مبل راحتی را خودتان انجام دهید. در صورت نیاز به تعمیر مبل راحتی هوم سرویز با ما تماس بگیرید.

تعویض رویه مبل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر مبل هم ارائه میده؟

برش پارچه رویه مبل جدید

حالا موقع برش زدن پارچه رو مبلی جدید است. نیاز به مهارت خیاطی یا الگوکشی ندارید. پارچه تازه خریداری شده را روی یک سطح صاف پهن کنید. پارچه بدون تا و چین خوردگی باشد. سپس پارچه روکش قدیمی را روی این پارچه بیندازید. در واقع پارچه روکش قدیمی به عنوان الگو استفاده می شود. دور تا دور این الگو را از هر طرف به فاصله 6 سانتی متر بیشتر علامت زده و با قیچی ببرید. دقت کنید برش ها تمیز باشد و کاملا دور الگو برش داده شود.

تعویض پارچه مبل راحتی در تهران

نصب پارچه مبل راحتی

اگر در خیاطی کمی وارد باشید می توانید دور تا دور محل برش ها را تودوزی و لبه دوزی کنید ولی اگر اصلا به دوخت و دوز وارد نیستید هم مشکلی ندارد. با کمک دیگر اعضای خانواده و نگاه کرده به عکس هایی که اول از رویه مبل گرفته بودید متوجه می شوید که طریقه نصب و تعویض پارچه مبل راحتی چگونه است. حالا با صبر کار را شروع کنید. پارچه رو مبلی تازه را روی مبل بگذارید و همه قسمت ها را در جای خودش فیکس کنید. برای این کار باید از ماشین منکنه بزرگ و یا میخ های ریز استفاده کنید. دستگاه های پانچ کاغذ قدرت اتصال پارچه به چوب را ندارد. ماشین های پانج مبلی بزرگتر هستند. اطراف پارچه رو مبلی را پانچ کنید . با حوصله قبل از اتصال هر قسمت، پارچه را صاف کنید تا چروک نخورد.

تعویض پارچه مبل راحتی و دورگیری نهایی

نگران پارچه های اضافی و محل دوخت یا جای میخ ها نباشید. از یک نوار قیطون 2 سانتیمتری برای پوشاندن این قسمت ها استفاده کنید. با کمک چسب می توانید نوار را روی انتهای پارچه بچسبانید. به این ترتیب دیگر محل نصب پارچه رو مبلی دیده نمی شود. تکه ای پارچه سفید یا مشکی را در زیر مبل و همانند قبل بچسبانید تا پارچه های اضافی زیر مبل دیده نشود. به همین راحتی می توانید یک روکش مبل جدید را در یک روز تعطیل نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا