نظافت و پذیرایی

نظافت منزل شرق تهران با حرفه ای های هوم سرویز

شرکت های خدماتی نظافت منزل با ارائه سرویس های منطقه ای توانسته اند رضایت مشتری را جلب کنند. نظافت منزل شرق تهران یکی از محبوب ترین سرویس ها برای نظافت منزل و محل کار است. کسانی که در شرق تهران زندگی می کنند می توانند از شرکت خدماتی محلی، کارگر خدماتی برای نظافت و تمیزکاری را درخواست کنند. به این ترتیب در زمان و هزینه ها کلی صرفه جویی می شود. کارگر منزل خانم یا آقا را از شرکت نظافتی شرق تهران بخواهید. برای آشنایی با خدمات ارائه شده و سرویس های نظافتی در منطقه، با ما همراه شوید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

محدوده نظافت منزل شرق تهران کجاست؟

شرکت خدمات نظافتی شرق تهران محدوده وسیعی را زیر پوشش دارد از جمله: نظافت منزل تهران پارس و حکیمه، شهرک امید ، استخر، سراج، دلاوران، نظافت منزل نارمک، رسالت، هروی، هنگام، نظافت منزل تهران نو، نظافت منزل امام حسین، شمیران نو، نظافت منزل پیروزی، هفت حوض، نظافت منزل لویزان، وحیدیه، دماوند، قاسم آباد، نظافت منزل شرق تهران در مسعودیه، حشمتیه، مجیدیه، سرخه حصار، نظام آباد و …..

نکات مهم نظافت منزل در پیشگیری از کرونا

خدمات نظافت منزل شرق تهران

شرکت نظافتی شرق تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

خدمات نظافت منزل هوم سرویز شامل همه تمیزکاری های داخل منزل و فضای مشاعات است. شرکت خدمات نظافت منزل شرق تهران تنها برای ساختمان هایی که در این محدوده قرار گرفته سرویس دهی دارد. خدمات نظافت منزل شمال تهران، شركت خدمات نظافت منزل در غرب تهران و نظافت منزل جنوب تهران برای دیگر مناطق در نظر گرفته شده است. شرکت خدمات نظافتی شرق تهران یک شرکت دائمی است که سرویس های مناسب نظافت آپارتمان و مجتمع های مسکونی را ارائه می دهد. و محدوده کار نظافت شرق تهران در دو قسمت است:

  • الف- نظافت فضای داخلی ساختمان
  • ب- نظافت فضای بیرونی ساختمان

الف- نظافت فضای داخلی ساختمان

خدمات در منزل شامل نظافت همه اتاق ها، آشپزخانه و سرویس های بهداشتی است. گردگیری و جاروکشی، شستشوی لباس ها و اتوکاری، جمع کردن ریخت و پاش ها و خالی کردن سطل زباله همگی بخشی از کارهای نظافتی داخل منزل است. تمیزکاری ها را به شرکت نظافت منزل شرق تهران بسپارید و خیال تان بابت نظافت منزل راحت باشد. کارگر منزل خانم در زمینه نظافت فضای داخل منزل به خوبی آموزش دیده است و با زیر و بم تمیزکاری آشنایی دارد. یک نکته مهم اینکه کارگرهای خانم با دقت بیشتر و حرفه ای تر کارهای ظریف و ریزه کاری ها را انجام می دهند. از طرفی خانم ها با نظافتچی خانم احساس راحتی بیشتری دارند.

به دلیل تقاضای بالا برای اعزام کارگر خانم، حتما سرویس مورد نظر را از قبل رزرو کنید

نکات نظافت منزل و ترفندهایی که باید هر کدبانویی بداند!

تمیز کردن خانه

  • نظافت آشپزخانه توسط نظافتچی خانم

آیا چربی و روغن حاصل از آشپزی روی همه کابینت ها را لک کرده است؟ خدمات نظافت منزل شرق تهران شامل تمیز کردن کابینت آشپزخانه، شستشوی ظروف، تمیز کردن لوازم آشپزخانه و سینک ظرفشویی، نظافت فر، میز کانتر، پاک کردن کف آشپزخانه و دیوارها می شود. آشپزخانه های اوپن بخشی از فضای پذیرایی هستند و باید به خوبی و با دقت بیشتری تمیز شوند. علاوه بر آن نظافت آشپزخانه با بهداشت و سلامت خانواده در ارتباط است. در این فضا غذا پخته می شود و بنابراین کوچکترین کثیفی و آلودگی اصلا قابل چشم پوشی نیست.

  • شستشوی حمام و دستشویی

خدمات نظافت منزل شرق تهران برای فضای داخلی منازل شامل شستشوی سرویس های بهداشتی هم می شود. کارگر نظافتچی به خوبی با اصول حرفه ای تمیز کاری و برق انداختن سرویس های بهداشتی آشنایی دارد. نظافت روشویی، تمیز کردن کاسه توالت و توالت فرنگی، شستشوی کف حمام و کاشی های دیوار با شوینده مناسب بخشی از کارهای معمول در شرکت خدمات نظافتی تهران است. به طور معمول برای امور نظافتی داخل ساختمان، کارگر خانم پیشنهاد می شود. کارگرهای نظافتچی آقا برای تمیز کردن محوطه بیرونی، کارایی بهتری دارند.

کارگر نظافت منزل پاره وقت در تهران

شرکت نظافتی شرق تهران نظافت منزل و محل کار

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

ب- نظافت فضای بیرونی ساختمان

تمیز کردن محوطه بیرونی درست به اندازه نظافت داخل ساختمان اهمیت دارد. فضای بیرونی توسط افراد ساکن در مجتمع، تمیز نمی شود بلکه از کارگرهای شرکتی برای این منظور استفاده می شود. با ثبت سفارش نظافت منزل هوم سرویز کارگر نظافتچی به محل اعزام می شود و نظافت بیرونی منزل را به طور کامل انجام می دهد. همه قسمت های مشاع ساختمان در محدوده نظافت فضای بیرونی هستند. به این ترتیب نیازی نیست تا هر واحد به صورت مجزا، بخشی از این فضا را تمیز کند. خدمات شستشو و تمیز کاری فضای بیرونی شامل این موارد است:

با توجه به اینکه ساکنین آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی نیاز به نیروی خدماتی برای نظافت راه پله دارند تصمیم گرفته شد تا نظافتچی آقا در نظافت منزل شرق تهران برای تمامی درخواست های ثبت شده در سامانه به محل اعزام شود. نظافت راه پله با جارو کردن شروع می شود. پس از جاروکشی، همه پله ها با تی مرطوب به خوبی تمیز و در صورت نیاز لک گیری می شود. در آپارتمان ها طریقه نظافت راه پله از بالا به پایین است و همه تمیزکاری ها از طبقات بالایی به سمت طبقه اول انجام می شود. گردگیری نرده ها، تمیز کردن لامپ، پاک کردن شیشه ها همگی به صورت توافقی قابل انجام است. قیمت نظافت منزل و راه پله ها برای هر طبقه اضافی، شامل پرداخت مبلغ بیشتری است.

  • نظافت منزل شرق تهران : دیوارها

تمیز کردن دیوارهای مشاع بخشی از خدمات نظافتی ضروری است. این بخش از ساختمان در نظافت هفتگی، تمیز نمی شود. لازم است تا از قبل با شرکت خدماتی در مورد شستشوی دیوارها با گردگیری هماهنگ کنید. استفاده از شوینده های مناسب برای تمیز کاری و شستشوی دیوارها در کنار حرفه ای بودن نظافتچی آقا دو عامل مهم در جلب رضایت مشتری است. چگونگی و زمان نظافت دیوارها از قبل با مشتری هماهنگ می شود. به طور معمول شستشوی دیوارها در تابستان و روزهای قبل از عید نوروز، درخواست کننده بیشتری دارد. 

نکته: قبل از ورود همیار به محل، برای دسترسی به دیوارها، چارپایه یا نردبان دو طرفه تهیه کنید.

ثبت سفارش رایگان در بهترین شرکت خدماتی در تهران

شرکت خدمات نظافتی

  • شستشوی محوطه پارکینگ در نظافت منزل شرق تهران

نظافت منزل برای فضای بیرونی شامل شستن پارکینگ و محوطه اطراف نیز هست. شستشوی پارکینگ از موارد ضروری در نظافت آپارتمان است. لیست شرکتهای خدماتی نظافتی تهران را نگاه کنید همیشه خدمات نظافت پارکینگ را در سرویس ها می بینید. پارکینگ ها اغلب دارای لکه های روغن زیادی هستند و لازم است تا به خوبی تمیز شوند. استفاده از شوینده ها و همچنین نحوه شستشوی پارکینگ خیلی مهم است. تنها با باز کردن شلنگ آب نمی توان لکه های سر سخت روغن ماشین را از کف پارکینگ تمیز کرد. تحهیزات شستشوی پارکینگ تاثیر زیادی در نتیجه کار دارد.

نظافت منزل شرق تهران با همیاران هوم سرویز

برای ثبت درخواست نظاقت منزل به سامانه خدمات نظافتی هوم سرویز مراجعه کنید. خدمات نظافت منزل ، نظافت راه پله و مشاعات، نظافت آپارتمان، شستشوی پارکینگ و محوطه بخش از خدمات نظافتی در شرق تهران است. لازم به ذکر است که نظافت منزل توسط خانم جوان و نظافت مشاعات توسط نظافتچی آقا با تجربه انجام می شود. هنگام ثبت سفارش برای نیروی خدماتی حتما جنسیت را مشخص کنید. 

توجه: اعزام نظافتچی خانم تنها برای تمیزکاری فضای داخلی امکان پذیر است! حتما در زمان حضور کارگر های نظافتچی خانم، می بایست یک خانم در محل حضور داشته باشد.

نظافت منزل و محل کارخدمات نظافت محل کار به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه

تعرفه نظافت منزل و محل کار هوم سرویز

قیمت سرویس نظافت منزل
قیمت نظافت شرکت و محل کار

خدمات نظافت منزل و محل کار در تهران

سرویس های نظافتی هوم سرویز از شرق تا غرب تهران ارائه می شود. اگر در یکی از محله های شرق تهران زندگی می کنید با ما تماس بگیرید. نیروی نظافتچی خانم و آقا با تجربه کافی و کاملا تضمین شده، به محل اعزام می شود. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. در این مرحله هیچ هزینه ای نمی پردازید. پس از دیدن نتیجه کار و در صورت رضایت، هزینه خدمات دریافت می شود. برای رضایت بیشتر شما، سرویس های نظافتی به همراه تضمین کیفیت کار ارائه می شوند. در صورت عدم رضایت، این سرویس یکبار دیگر به صورت رایگان انجام خواهد شد. 

توجه: هوم سرویز خدمات ویژه نظافت هفتگی و ماهانه را برای ساختمان های اداری و تجاری نیز ارائه می دهد. جهت اطلاع از شرایط قراداد و برخورداری از تخفیف ها با ما تماس بگیرید. مدیریت کامل نظافت در سازمان ها و شرکت ها به صورت سالانه نیز پذیرفته می شود.

برای ثبت سفارش سرویس نظافت داخل منزل یا محل کار از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

90002021

‫3 دیدگاه ها

  1. من تازه به شرق تهران اسباب کشی کردم یه نیروی جوان میخواستم که بتونه توی چیدن وسایل کمکم کنه نیروی نظافتی خانمی که خوش سلیقه باشه و کار نظافتش هم خوب باشه از چندتا شرکت دیگه مکم گرفتم ولی نیروها مسیر و میپرسیدن میگفتن به ما خیلی دوره نمیایم من و دوسه روز معطل کردن تا با شرکت هوم سرویز اشنا شدم وقتی تماس گرفتم گفتم صد در صد نیرو برای این منطقه دارین گفتن بله ولی باورم نمیشد روی ثبت درخواست بعد از نیم ساعت با من تماس گرفتم و فرداش برای کارم اومدن بسیار خوب و خوش سلیقه بودن خیلی کمکم کردن من یک روزه کل خونه رو مرتب کردم ممنونم بابت نیروهای خوبتون

  2. واقعا باید قبول کنیم که سرویس دهی شرکت ها به شرق تهران بسیار ضعیف هست تنها جاییکه من هیچوقت برای سفارشم به مشکل برنخوردم و کارگر همون روزی که خواستن برام فرستادن شرکت شما هست نیروهای خوبی دارین سر موقع میان و کارشونو انجام میدن بیشتر هم از سمت شرق میان راه هاشون دور نیست که اذیت شن ممنونم از شرکت خوبتون

  3. با عرض سلام و خسته نباشید . من شدیدا دنبال نیروی نظافتی خانم بودم که به همسرم توی کارهای خونه کمک کنن نیروی ثابتی که برامون میومد این اواخر نصف کارهارو انجام نمیداد شدیدا از کارشون ناراضی شده بودیم تصمیم گرفتیم از نیروهای نظافت شرکت شما کمک بگیریم و ازشون خواستیم برای دوروز در هفته تشریف بیارن منزل ما برای انجام امور نظافتی . فوق العاده از کارشون راضی هستیم کاملا حرف گوش کن و کاری هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا