چگونه یک کمد جالباسی جا دار و بزرگ داشته باشیم؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اگر شانس این را داشته اید که در یک ساختمان با کمد دیواری های بزرگ و جا دار زندگی می کنید حتما قدرش را خیلی بدانید. این را آنهایی که حتی یک کمد جالباسی کوچک هم ندارند بهتر درک می کنند. کمد دیواری اتاق خواب فضایی برای نگهداری از لباس ها و وسایل شخصی است که خیلی زود پر از وسایل ریز و درشت می شود. اینجاست که واقعا پیدا کردن لوازم و لباس ها خیلی دشوار می شود. اگر فضای کافی دارید حتما با ساخت کمد دیواری ریلی و کشویی جای لباس ها را بازتر کنید. اما اگر محدودیت فضا دارید و امکان نصب کمد لباس دیگری را ندارید، می توانید همان کمد قبلی را با چیدمان صحیح، نظم و ترتیب بیشتری بدهید.

کمد جالباسی خود را سر و سامان دهید

قبل از هر کاری لازم است تا همه وسایل داخل کمد جالباسی را بیرون بیاورید. یک اصل کلی را فراموش نکنید کمد لباس تنها برای پیراهن و شلوار نیست بلکه کیف و کفش، چتر و همه لوازم در ارتباط با پوشاک را در خود جای می دهد. حتی می توانید اکسسوری های خود را هم در همین کمد نگهداری کنید. نگهداشتن کتاب های اضافی، لوازم برقی و … در کمد جالباسی توصیه نمی شود. یک محدوده اختصاصی برای لوازم شخصی و لباس ها نباید با انبوهی از وسایل دیگر انباشته شود.

طراحی و ساخت کمد دیواری با قیمت مناسب

کمد لباس

کمد لباس اختصاصی

چه مستاجر باشید چه صاحبخانه و چه یک نفر شاید یا یک خانواده پر جمعیت، به هر حال کمد جالباسی باید در خانه تان وجود داشته باشد. حالا این کمد دیواری می تواند در خود ساختمان کار شده باشد یا اینکه یک کمد لباس آماده را در گوشه اتاق قرار دهید. مهم اینست که یک کمد برای نگهداری از لباس ها داشته باشید. کمد دیواری اتاق خواب کاربردی ترین فضا در یک خانه است که موجب نظم و ترتیب در خانه می شود. تصور کنید در یک خانه بدون کمد جالباسی چه ریخت و پاشی وجود دارد. به هر حال لباس ها هم یک جایی لازم دارند.

  • رگال لباس در کمد دیواری

کمد جالباسی یک کمد دیواری ساده یا کشودار است که حتما در آن رگال لباس وجود دارد. با استفاده از یک میله چوبی یا فلزی می توان یک رگال لباس بسیار ساده ولی کاربردی را در کمد دیواری نصب کرد. حالا می توانید لباس ها را به چوب لباسی آویزان کنید و خیلی مرتب و منظم به رگال بیاویزید. با همین کار ساده هم فضای زیادی در کمد دیواری باز می شود.

قیمت کمد جالباسی جدید

  • قفسه بندي داخل كمد ديواري

طراحی کمد دیواری اتاق خواب کوچک اهمیت بیشتری دارد. در این فضا حتی نباید یک سانتیمتر را هم خالی بگذارید. برای استفاده حداکثری از سطح لازم است تا کمد دیواری را قفسه بندی کنید. به این ترتیب سطح عمودی بیشتری را برای قرار دادن لباس ها، کیف و کفش ها در اختیار دارید. قفسه بندي داخل كمد ديواري یا ورق ام دی اف چندان هزینه ای ندارد ولی قطعا فضای کمد را جا دارتر و بزرگتر نشان می دهد. در حالی که از بیرون چیزی مشخص نیست وسایل زیادی از جمله کیف و کفش ها روی قفسه های کمد دیواری اتاق خواب جا خوش می کنند.

  • کمد دیواری کشویی

لباس های راحتی، لباس زیر و …. را معمولا در کشوهای کمد دیواری جا می دهند اگر کمد دیواری فاقد کشوهای بزرگ و کوچک است از یک نجار حرفه ای برای ساخت کشوی کمد جالباسی کمک بگیرید. با سفارش کمد لباس هوم سرویز می توانید طرح اختصاصی و صد البته کاربردی تری را داشته باشید. یک کمد دیواری بدون قفسه بندی، کشو و رگال اصلا کمد لباس نیست و بیشتر شبیه به انباری است. اگر بخواهیم منصف باشیم حتی انباری ها هم با قفسه بندی جادار تر می شوند. اگر فضای اتاق کوچک است می توانید به جای دروار از همین کشوهای کمد لباس استفاده کنید. در یک کشو اکسسوری ها را قرار دهید تا همیشه در دسترس باشند.

مدل کمد دیواری اتاق بچه با طرح های شیک و زیبا

قیمت کمد جالباسی ریلی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟
  • درب کمد جالباسی

معمولا بر روی درب کمد جالباسی با آینه کار می شود تا امکان پرو لباس هم باشد. در برخی از موارد هم می توان یک آینه قدی را بر روی درب از داخل نصب کرد تا این فضا کاربری اتاق پرو را هم داشته باشد. اما نکته اصلی در طراحی و ساخت کمد دیواری، طراحی درب است. انواع مدل کمد دیواری جدید ، طرح کمد دیواری اتاق خواب، درب کمد دیواری اتاق بچه بخشی از دکوراسیون داخلی اتاق هم هست. یک کمد در حالت عادی با درب ها معنا پیدا می کند. طراحي داخل كمد ديواري اصلا دیده نمی شود ولی درب ها همیشه در دید قرار دارند پس لازم است تا در انتخاب درب ها وسواس بیشتری به خرج دهید.

درب کمد دیواری ریلی

کمد دیواری های قدیمی همگی دارای درب لولایی بودند. این روزها انواع کمد دیواری کشویی و کمد دیواری ریلی سااخته می شود که بر خلاف کمد جالباسی قدیمی درب ها روی لولا باز و بسته نمی شوند. کمد ریلی از انواع کمد لباس جدیدتر هست که نمای بسیار شکیل تری دارد و اغلب هم با درب های آینه ای کار شده است. امکان طراحی درب ریلی با متریال چوب هم وجود دارد که قیکنت کمد دیواری ام دی اف را افزایش می دهد. کمد ریلی برای باز و بسته شدن نیاز به فضای اضافی برای چرخش درب روی لولا ندارد. در این کمد لباس درب روی ریل به چپ و راست حرکت می کند و هیچ فضای اضافی را اشغال نمی کند. به این ترتیب می توانید از فضای کنار کمد جا لباسی هم استفاده کنید.

کمد جالباسی و کمد لباس

قیمت کمد دیواری و هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری چقدر است؟

ساخت كمد ديواري

اگر با همه این تمهیدات هنوز فضای کافی برای قرار دادن لباس ها ندارید باید به فکر ساخت یک کمد دیواری جدید باشید. قیمت ساخت کمد دیواری هوم سرویز با توجه به مواد اولیه و کارایی آن بسیار مقرون به صرفه است. همین حالا سفارش خود را به رایگان در اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید تا همیار متخصص راهنمایی تان کند. نگران کمبود جا در اتاق های کوچک نباشید. حتی در فرو رفتگی های کنار ستون ها و قناسی ها هم می توان یک کمد جالباسی جمع و جور ولی کار راه انداز را طراحی کرد.

برای سفارش ساخت کمد دیواری هوم سرویز از اپلیکیشن این سامانه اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا