خانگی و ساختمانی

عایق رطوبتی نانو چه کاربردی دارد؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

عایق رطوبتی ساختمان از عملیات مهم و ضروری است که نمی توان آن را حذف کرد. وجود نم و رطوبت در ساختمان موجب آسیب جدی به بنا شده و طول عمر سازه را کوتاه می کند. دیوارهای زرد رنگ و کپک زده، اولین آثار نم و نشتی در ساختمان هستند. برای اینکه ساختمان با اولین بارش دچار مشکل نشود لازم است تا پشت بام به خوبی عایق بندی شود. انواع قیرگونی، آسفالت، نصب ایزوگام و … برای جلوگیری از نم به داخل ساختمان استفاده می شود. عایق رطوبتی نانو از فناوری های جدیدتر برای عایق بندی ساختمان است که کاربرد گسترده ای در ساخت و ساز بنا دارد.

عایق رطوبتی نانو چیست؟

نانو تکنولوژی از فناوری های پیشرفته است که در صنعت ساختمان سازی استفاده فراوانی دارد. عایق های نانو سازگار با محیط زیست هستند و بر پایه آب می باشند. استفاده از عایق نانو به دلیل انعطاف پذیری، وزن سبک، اجرای سریع تر و سهولت خشک شدن بسیار مورد توجه معماران و سازندگان بنا قرار گرفته است. عایق رطوبتی نانو قابل استفاده در همه سطوح افقی، عمودی و حتی شیب دار است از این رو می توان این متریال را برای عایق بندی پشت بام، سرویس های بهداشتی، کف آشپزخانه، عایق بندی دور دودکش ها و یا هر جای دیگری استفاده کرد. عایق نانو خیلی زود خشک شده و روی سطح یک پلیمر کاملا ضد آب و آب بندی شده را تشکیل می دهد.

قیمت نصب ایزوگام در هوم سرویز

قیمت عایق رطوبتی نانو

عایق رطوبتی پشت بام

همه پشت بام ها نیاز به عایق بندی کامل دارند. بدون عایق پشت بام، بنا در برابر شرایط آب و هوایی و بارش های جوی بسیار آسیب پذیر است. زردی و کپک سقف را باید به سرعت تعمیر کرد. نم و رطوبت موجب زنگ زدگی مصالح ساختمانی و حتی فروپاشی مصالح می شود. در گذشته استفاده از قیر و گونی برای عایق بندی بام رواج بیشتری داشت. امروزه انواع ایزوگام در ایران تولید می شود که برای عایق بندی بام به کار می رود. شرکت ایزوگام شرق و شرکت ايزوگام بام گستر دليجان بهترین مارک ایزوگام برای پوشش بام هستند. با ورود نسل جدید عایق رطوبتی بام بسیاری از ساختمان های جدید با این متریال عایق بندی شده اند.

عایق بندی سرویس های بهداشتی

عایق های رطوبتی با ترکیبی از الیاف و رزین های محلول در آب، از نفوذ رطوبت به سطح زیرین جلوگیری می کنند. یکی از مهم ترین موارد استفاده از عایق نانو در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها است. علاوه بر بام می توان از این فناوری پیشرفته برای فضای داخل هم استفاده کرد. نانو عایق ها خیلی سریع تر از قیرگونی خشک می شوند و قابلیت نفوذ ناپذیری بسیار بالاتری هم دارند. لازم است تا کف و دیوارهای سرویس بهداشتی با عایق رطوبتی به طور کامل پوشیده شود تا امکان نفوذ آب به طبقات زیرین به صفر برسد. تکنولوژی ساخت عایق های رطوبتی در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. حتی امکان استفاده از تکنولوژی نانو به عنوان عایق رطوبتی استخر هم وجود دارد.

نکات مهم درباره عایق رطوبتی استخر

نصب عایق رطوبتی نانو

عایق رطوبتی استخر

استفاده از قیر به عنوان عایق استخر مدت هاست که چندان رواجی ندارد. انواع عایق استخری نانو و رنگ نانو برای پوشش کف و دیواره های استخر می تواند به طور کامل مانع نفوذ آب شود. توجه داشته باشید که حتی کوچکترین درز و شکاف در دیواره های استخر می تواند هزینه زیادی را بر روی دوش خانوار تحمیل کند. قیمت عایق استخر نانو با در نظر گرفتن کاهش آب بهای مصرفی، بسیار مقرون به صرفه است. برای اطلاع از قیمت روز ایزوگام و عایق رطوبتی با ما تماس بگیرید. نصب عایق رطوبتی هوم سرویز با مواد نانو و نانو رنگ ها ایده ای متفاوت برای بازسازی استخرهای قدیمی است که هزینه مناسبی هم دارد.

نصب عایق رطوبتی نانو

تکنولوژی نانو با ایجاد تغییر در خواص فیزیکی و شیمیایی مواد، در صنعت ساختمان سازی و سازه های بتنی و فلزی کاربرد گسترده ای دارد. لوله های آب نانو، اتصالات و پیچ و مهره ها، تجهیزات انتقال برق و گاز، بتن، کابل های فولادی نانو و …. بسیاری از هزینه های ساخت و ساز را کاهش داده اند با ورود نانو رنگ های عایق ساختمان، صنعت ساختمان سازی دچار تحول بزرگی شد. در مقایسه با قیر داغ برای قیرگونی و مشکلاتی که ایجاد می کرد، عایق رطوبتی نانو یک شگفتی بزرگ است. نصب عایق های رطوبتی یک کار تزئینی نیست و باید در برنامه ریزی ساخت و ساز در نظر گرفته شود. عایق نانو بر روی همه سطوح قابل اجراست و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. اما مهم ترین ویژگی مربوط به سرعت نصب بالای عایق های نانو است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ایزوگام طرح دار خدمتی نوین از هوم سرویز

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ایزوگام، قیرگونی و آسفالت هم ارائه میده؟

قیمت نصب عایق رطوبتی نانو

عایق کاری ساختمان هوم سرویز

انواع عایق های رطوبتی با بهترین نوع ایزوگام طرح دار هوم سرویز، عایق رطوبتی نانو، عایق بندی پشت بام سفید، عایق بندی استخرهای عمومی و شخصی، قیرگونی سرویس های بهداشتی، استفاده از نانو رنگ ها برای عایق بندی ساختمان و اجرای عایق در سراسر تهران از سرویس های کاربردی در هوم سرویز است. تیم متخصص و با تجربه ایزوگام کار آماده انجام پروژه های عایق کاری ساختمان در زمان مورد نظر شما را دارند. تعویض عایق کاری فرسوده، ترمیم عایق آسیب دیده و نصب عایق جدید توسط حرفه ای های هوم سرویز.

قیمت عایق رطوبتی نانو

متراژ و سطح مورد نظر برای عایق کاری به همراه متریال استفاده شده ملاک قیمت گذاری برای عایق کاری ساختمان است. قیمت ایزوگام با نصب هوم سرویز با استعلام از قیمت روز ایزوگام در نظر گرفته می شود. قیمت عایق استخر با توجه به بزرگی و اندازه استخر لحاظ می شود. به طور کلی عایقهای رطوبتی تولید شرکت های معروف و بهرتین کارک ایزوگام، قیمت بالاتری دارند. صرفه جویی در هزینه عایق بندی ساختمان اصلا به نفع تان نیست. بهتر است از بهترین متریال برای عایق کاری بام و سرویس های بهداشتی استفاده شود در غیر این صورت خیلی زود با مشکل نم و رطوبت مواجه می شوید.

برای ثبت سفارش رایگان سرویس ایزوگام، قیرگونی و آسفالت و عایق نانو از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا