ساخت سایبان

ساخت سایبان

از 1350 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت ساخت سایبان در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت ساخت و اجرای سایبان(هر کیلو)

16,000 الی 35,000 تومان

قیمت ساخت و اجرای سایبان برای مسقف کردن پارکینگ

توافقی

قیمت ساخت و نصب سایبان کولر آبی

120,000 الی 180,000 تومان

متوسط قیمت1,700,000 تومانکمینه قیمت1,700,000 تومانبیشینه قیمت1,700,000 تومان

آنچه درباره ساخت سایبان خواهید خواند

  • ساخت سایبان حیاط و پارکینگ
  • ساخت سایبان پارکینگ چه مزایایی دارد؟
  • انتخاب مدل ساخت پارکینگ در حیاط
  • انواع سایبان پارکینگ خودرو
  • نصب سایبان استخر
  • سایبان ارزان آیا امکان پذیر است؟
  • قیمت ساخت سایبان حیاط و پارکینگ به چه مواردی بستگی دارد؟
  • ساخت سایبان حیاط و ساخت پارکینگ را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

ساخت سایبان حیاط و پارکینگ

ساخت سایبان با اهداف متفاوت و در فضاهای مختلفی اجرا می شود. سایبان حیاط و ساخت پارکینگ جهت ایجاد فضای سرپوشیده برای حفاظت بهتر از خودرو در حیاط اجرا می شود. ساخت سایبان حیاط منزل در انواع مختلف جمع شونده، سایبان برقی، آکاردئونی، شیب دار و غیره ساخته می شوند. در ساخت پارکینگ از متریال های مختلفی استفاده می شود و با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم در فضای مورد نظر انتخاب می شوند. البته این موارد تنها مختص پارکینگ نیست بلکه در مواردی ساخت سایبان درب حیاط، ساخت سایبان بالکن، ساخت سایبان تراس، سایبان مغازه، سایبان حیاط و غیره کاربرد دارد. ساخت سایبان حیاط بر اساس نوع خودرو، فضای در دسترس و همچنین نوع معماری خانه، طراحی می شوند.

در ادامه به مزایای ساخت پارکینگ در حیاط منزل و عوامل موثر بر قیمت ساخت سایبان در حیاط منزل می پردازیم.

ساخت سایبان پارکینگ چه مزایایی دارد؟

ساخت پارکینگ در حیاط با کمک سایبان از مرسوم ترین روش های استفاده بهینه از فضای در دسترس است. در معنای کلی مزایای ساخت پارکینگ در حیاط بر کسی پوشیده نیست. اما مواردی مانند سایبان برقی و یا ساخت سایبان پارکینگ ساده در فضاهای مختلف به کار برده می شود تا نهایت استفاده از فضای موجود صورت بگیرد. با استفاده از ساخت سایبان پارکینگ ویلا و آپارتمان ها از تابش مستقیم نور خورشید به بدنه خودرو و ایجاد خرابی در بدنه جلوگیری می شود. همچنین ساخت پارکینگ در حیاط از یخ زدگی خودرو در هنگام بارش برف و باران در فصول سرد سال نیز جلوگیری می کند. همچنین موجب می شود فضایی به دور از نور مستقیم خورشید یا بارش های جوی در حیاط برای نشستن و استفاده از فضای آزاد برای ساکنین ساختمان ایجاد شود.

سایبان پارکینگ در محوطه آزاد به طور مثال جلوی کارخانه ها و کارگاه ها و همچنین جهت ساخت پارکینگ در حیاط منزل شخصی و ویلایی کاربرد دارد.

انتخاب مدل ساخت پارکینگ در حیاط

نوع کاربرد و نیاز تعداد افراد تعیین کننده مدل است. نوع سازه، ابعاد و تعداد ماشین های مورد نظر بری قرار گیری در پارکینگ خودرو همه از مواردی هستند مدل ساخت پارکینگ در حیاط تاثیر دارند. میزان بارش برف نیز از مواردی است در انتخاب مصالح سایبان تاثیر دارد. زیرا سقف پارکینگ حیاط باید دارای مقاومت کافی برای تحمل وزن بالا را داشته باشد.

انواع سایبان پارکینگ خودرو

نصب سایبان ماشین و حیاط بر اساس نحوه طراحی سایه بان و همچنین مصالح و متریال مورد نیاز تقسیم بندی می شوند.

سایبان پارکینگ ثابت

منظور از ثابت و متحرک، باز و بسته شدن سقف پارکینگ است. این ساختار از رایج ترین انواع سایبان حیاط است. برای شروع ابتدا لازم است تا سازه اصلی و چارچوب، ساخته شود. اندازه ثابتی وجود ندارد و این مورد با توجه به مکان پارک اتومبیل، اندازه گیری می شود. بعد از اندازه گیری دقیق، می توان سازه اصلی را اجرا کرد.

سایبان حیاط متحرک

این مدل از لحاظ کاربردی بسیار متفاوت است. بر خلاف نوع ثابت، این سازه قابلیت حرکت دارد. به این ترتیب هر زمان که لازم است می توان آن را باز کرده و روی اتومبیل را پوشش دهید. در بقیه موارد نیازی نیست و می توان به سادگی آن را جمع کرد. اغلب حرکت سقف توسط فشار یک دکمه و نیروی برق انجام می شود.

سایبان پارکینگ جمع شونده

سایبان های جمع شونده مانند سایبان مغازه و سایبان بالکن هستند. اینها به صورت بازویی باز و بسته می شوند و به سایبان های برقی و سایبان متحرک مشهورند و مجهز به موتور برقی هستند. سایبان حیاط جمع شونده مناسب برای ساخت سقف پارکینگ خودرو، ساخت سایبان ورودی ویلا، ساخت سایبان بالکن است. سایبان خودرو برقی در مقابل رطوبت و وزش باد مقاوم است.

ساخت سایبان چتری یا بادبانی

یکی از زیباترین مدل ها، مدل چتری است. برای محوطه سازی در حیاط ویلا و ساخت سایبان حیاط از مدل چتری استفاده می شود. این ها به دو صورت ثابت و متحرک ساخته و روی زمین نصب می شوند.

سایبان پارکینگ آکاردئونی

ساخت سایبان آکارئونی برای پارکینگ های مراکز تجاری بهترین گزینه است. سایبان آکاردئونی به شکل ساز آکاردئونی باز و بسته شده و مناسب برای فضاهای محدود و وسیع هستند.

ساخت سایبان چادری

در ساخت چهارچوب سایه بان چادری می توان از متریال های مختلفی استفاده نمود. روی چهارچوب نیز پوشش پارچه ای قرار داده می شود و موجب محافظت از خودرو می شود.

سایبان پارکینگ پیش ساخته

سایبان پیش ساخته نیز نمونه ی دیگری برای ساخت پارکینگ است. در این سازه از فولاد یا آلومنیوم استفاده می شود. سقف این نوع سایه بان معمولا فلزی نیست و گرما را از خود عبور نمی دهند و موجب می شوند در روزهای گرم تابستان سایه ی گرمی ایجاد نشود و دچار زنگ زدگی نخواهند شد.

نصب سایبان استخر

وجود استخر در خانه یک مزیت بزرگ است اما این روزها با وجود ساختمان های مشرف و برج های بلند، استفاده از استخرهای خصوصی کمی مشکل ساز شده است. به خصوص استخرهای روباز کاملا در دید همسایه ها قرار دارند و نمی توان به راحتی و بدون نگاه مزاحم از استخر استفاده کرد. صنعت کاران با تولید انواع پوشش سقف استخر و ساخت سایبان استخر توانسته اند این مشکل بزرگ را حل کنند. با ساخت سایبان حیاط و متحرک دیگر نگران دید مزاحم نخواهید بود.

نصب سایبان استخر تنها برای جلوگیری از دید همسایه ها نیست بلکه از ورود گرد و خاک به داخل آب هم تا حدود زیادی جلوگیری می کند. استخرهایی که با انواع سقف پوشیده شده اند، امکان استفاده چهار فصل را نیز دارند و آب استخر تا مدت بیشتری تمیز باقی می ماند. سقف های استخری مثل سایبان پارکینگ در منازل، در فضای باز و زیر نور خورشید قرار دارند. بنابراین مهم ترین ویژگی این سقف ها، مقاومت آن در تغییرات دمای محیط است. این سقف باید تحمل دمایی بالایی داشته باشد تا بتواند بدون آسیب در گرمای تابستان باقی بماند.

سایبان ارزان آیا امکان پذیر است؟

ساخت پارکینگ ارزان تنها با روش های سنتی قابل اجرا است. برای ساخت پارکینگ در حیاط منزل می توانید از روش های قدیمی نیز استفاده کنید و انتظار بالاترین میزان استحکام را نیز داشته باشید. البته ساخت سایبان حیاط ارزان خواسته بسیاری از افراد است اما در این بین استفاده از متریال باکیفیت و درجه یک نیز مهم است.

قیمت ساخت سایبان حیاط و پارکینگ به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت سایبان پارکینگ به موارد متعددی بستگی دارد. هزینه ساخت سایبان حیاط در درجه اول به مدل بستگی دارد زیرا متریال متفاوت، قیمت سایبان پارکینگ را تغییر می دهند. در تعیین قیمت سایبان حیاط فاکتورهایی مانند متریال نقش بسیار موثری دارد. به طور مثال اگر سقف سایبان از پارچه تشکیل شده باشد یا از چوب و فلز در قیمت سایبان حیاط تغییر ایجاد می کنند. نوع طراحی سایبان نیز نقش موثری در قیمت دارد. مورد دیگر اینکه سایبان حیاط ثابت یا متحرک، مکانیکی و برقی بودن آن یا یا دستی بودن آن نیز بر قیمت ساخت پارکینگ حیاط تاثیر دارد. مورد دیگر اینکه قیمت سایبان حیاط به مساحت مورد نظر نیز وابسته است. طبعا هرچه مساحت بیشتر باشد قیمت ساخت سایبان حیاط نیز افزایش پیدا می کند. در هر صورت نمی توان قیمت ثابتی را به عنوان هزینه ساخت پارکینگ حیاط اختصاص داد و باید فضا به طور دقیق توسط نصاب بررسی و اعلام شود.

ساخت سایبان حیاط و ساخت پارکینگ را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

اگر به دنبال ساخت و نصب سایبان حیاط، تراس، بالکن، سایبان روی استخر و ساخت سایبان پارکینگ اتومبیل در منزل هستید تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. متخصصین ما جهت مشاوره و برآورد قیمت سایبان حیاط با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس ساخت سایبان و همچنین ارایه خدمات ساخت سایبان حیاط نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات جوشکاری و آهنگری ارائه می دهد که شامل جوشکاری سیار, درب حیاط تک پنلی (تک درب), ساخت حفاظ شاخ گوزنی در تراکم و ارتفاع های متفاوت , ساخت حفاظ پنجره , حفاظ استیل بانکی و ساده, حفاظ فرفورژه طرح دار و معمولی, ساخت و نصب پله استیل گرد, ساخت درب آکاردئونی دو لوزی و سه لوزی, تابلوسازی مغازه , ساخت سوله کارخانه, ساخت کانکس سیار و ثابت, نصب سایبان کولر آبی, کلیه خدمات آهنگری در پروسه ساخت اسکلت ساختمان, خدمات تراشکاری , جوشکاری پلاستیک می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس ساخت سایبان

ساخت سایبان حیاط

ساخت پارکینگ و سایه بان تراس

ساخت سایبان استخر، بالکن با انواع متریال

ساخت سایبان متحرک و ثابت

نصب سایبان چتری حیاط ویلا و باغ

ساخت و نصب سایبان برقی و تاشو

نظرات کاربران

profile picture
مریم نیکنام

بسیار عالی خیلی راضی بودم

profile picture
بهروز خوش فطرت

بسیار با تجربه و خوش برخورد

profile picture
سینا حسنجانی

فوق العاده بسیار خوش برخورد و کاری

profile picture
حسین ویسی

ایشان با تسلط و به خوبی کار کردند....علاوه برپنجره های مشکل دار بقیه را بدون هیچ چشمداشتی کنترل و رگلاژ کرد.خیلی راضی هستم

شرایط طراحی و ساخت سایبان استخر، سایبان تراس و ساخت پارکینگ

قیمت دقیق ساخت سایبان مورد نظر شما پس از بازدید و مراجعه حضوری کارشناس مشخص می شود.

ساخت انواع سایبان ساده، متحرک و برقی مخصوص پوشش سقف پارکینگ، استخر، تراس و ... توسط همیاران متخصص هوم سرویز انجام می شود.

هزینه های اعلامی با احتساب یراق آلات و سایر هزینه ها بوده و همیار مجاز به دریافت هیچگونه هزینه اضافه تری نمی باشد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

garden-design
محوطه سازی و طراحی باغچه
قیمت از 500,000 الی 19,000,000 تومان
fountain
طراحی و ساخت آبنما
قیمت از 1,000,000 الی 12,000,000 تومان
build-wooden-pavilion
ساخت آلاچیق چوبی
قیمت از 1,000,000 الی 12,000,000 تومان
install-lamp-chandeliers
نصب لامپ، چراغ و لوستر
قیمت از 380,000 الی 1,100,000 تومان