نظافت و پذیرایی

بهترین مواد شوینده مبل پارچه ای چه هستند؟ ✔️ شستشوی مبل در منزل

مبلمان از لوازم کاربردی و مورد استفاده روزانه در منازل مسکونی است. در برخی خانه ها دو دست مبل وجود دارد که یکی برای پذیرایی از مهمان ها بوده و دیگری برای استفاده اهالی خانه است. برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان، دوخت پیراهن مبل ایده بدی نیست ولی در مورد مبل های اتاق نشیمن معمولا   از روکش مبل استفاده نمی شود. پارچه رویه مبل اتاق نشیمن در معرض انواع آلودگی ها قرار دارد. از گرد و خاک گرفته تا دست های چرب بچه ها و …. همگی رویه مبل را کثیف و لک می کنند. شست و شوی مبل در منزل با مواد شوینده مبل برای از بین بردن این آلودگی ها موثر است اما در نظر داشته باشید که همه شوینده های موجود در بازار مناسب مبل ها نیستند. برای جلوگیری از آسیب به پارچه رویه مبل شوینده های ملایم خانگی را استفاده کنید.

دوخت پیراهن مبل

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

یک دست مبلمان در اتاق نشیمن فضا را صمیمی و البته شیک تر نشان می دهد. این روزها حتی در آپارتمان های نقلی هم مبل ها بخشی از دکوراسیون داخلی هستند. نشستن روی مبل های راحتی خستگی یک روز کاری را از تن بیرون می کند. تماشای تلویزیون روی کاناپه ای بزرگ و جادار یک حس و حال دیگری دارد. برخی از لوازم مثل همین مبل های کوچک و بزرگ مورد استفاده روزانه قرار دارند و در معرض انواع آلودگی ها هم هستند. با همه مراقبت هایی که می کنید باز هم نمی توانید از کثیفی یا لک شدن مبلمان جلوگیری کنید. شستشوی مبل برای تمیز کردن لکه ها و آلودگی ها اجتناب ناپذیر است، اما هر شوینده ای را نمی توانید روی سطح پارچه ای، چرمی، چوبی یا استیل مبلمان استفاده کنید. برای اینکه مبلمان آسیب نبیند می توانید مواد شوینده مبل خانگی را امتحان کنید. 

شستشوی مبل با روش های بی خطر

مبل شویی در منزل از سرویس های کاربردی در شرکت های نظافتی است. برای اینکه مبل ها به خوبی تمیز شوند و اثری از لکه و کثیفی روی مبلمان باقی نماند ترفندهای مختلفی انجام می شود. شرکت های نظافتی برای شستشوی مبل با دستگاه همیشه استانداردهایی را رعایت می کنند و مواد شوینده مبل مناسب را به کار می برند. در این مطلب راهکارهای سبز برای شستشوی مبل در منزل را پیشنهاد می دهیم. نظافت مبل ها به صورت هفتگی خیلی خوب است ولی لازم است تا به محض ریختن نوشابه، غذا و … به سرعت لکه روی مبل را تمیز کنید تا نیاز به لکه برهای قوی و شیمیایی نباشد.

هزینه شستشوی مبل در منزل با دستگاه مبل شور

بهترین مواد شوینده مبل خانگیمواد شوینده مبل خانگی

تمیز کردن مبل در منزل

قبل از اینکه اقدام به شستشو یا لکه گیری کنید لازم است تا مبلمان را به خوبی تمیز کنید. برای تمیز کردن مبل مخمل و مبل پارچه ای از جاروبرقی استفاده کنید. با سری مخصوص باریک جاروبرقی همه گوشه ها و کناره های مبلمان را به خوبی گردگیری کنید. جاروکشی مبلمان بخشی از نظافت منزل است و باید هم زمان با جارو کردن بقیه اتاق ها انجام شود. اما جاروبرقی نمی تواند همه کثیفی های سطح مبلمان را پاک کند.

مبل شویی در منزل و موگیری

حالا با استفاده از یک برس نرم یا غلتک های مخصوص، روی سطح پارچه ای مبل ها بکشید تا موها به خوبی از روی مبل برداشته شود. شاید به نظر نرسد ولی در نهایت از حجم مویی که در برس یا غلتک گیر کرده، متعجب خواهید شد. تمیز کردن مبل مخمل تفاوتی با مبلمان پارچه ای ندارد فقط باید مراقب خواب پارچه باشید و برس را از جهت خواب روی سطح مبل حرکت دهید.

خشکشویی مبلمان در منزل

مواد شوینده مبل مخملمواد شوینده مبل دوست دار طبیعت

بوگیرها و مواد شوینده مبل

گاهی رویه مبل ها بوی عرق یا غذا را به خود جذب می کند و به اصطلاح مبلمان بوی ناخوشایندی می دهد. برای بو زدایی مبلمان پارچه های پس از جاروبرقی و موگیری می توانید از جوش شیرین استفاده کنید. جوش شیرین را روی سطح مبل ها بپاشید و همه قسمت ها را حسابی با جوش شیرین بپوشانید. با دست کمی جوش شیرین را روی پارچه مبل ها حرکت داده و پخش کنید. حالا بقیه اتاق ها را جارو کنید و بعد از یکی دو ساعت به سراغ مبلمان بروید. لازم است تا دوباره روی مبل ها را با جاروبرقی تمیز کنید و همه جوش شیرین ها را از روی مبل ها تمیز کنید. خواهید دید که علاوه بر بوی بد، لکه های سطحی و تازه ایجاد شده هم از روی مبلمان ناپدید شده است.

شامپوی مخصوص رایج ترین مواد شوینده مبل

برای شست و شوی مبل در منزل شامپوهای مخصوص تولید شده است. این شامپوها آسیبی به رویه مبل ها نمی رسانند و قیمت چندانی هم ندارند. هزینه شستشوی مبل هوم سرویز در مقابل خرید یک دست مبلمان جدید بسیار کمتر است. اگر وقت یا حوصله تمز کردن مبل ها را ندارید یا روی پارچه های رو مبلی پر از لکه ها و جای انگشتان چرب بچه ها شده از سرویس شستشوي مبل با دستگاه استفاده کنید. به این ترتیب به سرعت کارهای نظافتی و تمیز کاری مبل ها در محل انجام می شود.

شستشوی مبل در محل و خدمات خشکشویی مبل

طریقه شستن مبل با مواد شوینده

بهترین مواد شوینده مبل کدام است؟

از مواد شوینده شیمیایی و کارخانه ای که بگذریم در همه خانه ها لوازم شوینده خانگی و خوبی وجود دارد که برای لکه برای و تمیز کردن مبل ها عالی است. برای شستن مبل با بخارشو یا خشکشویی مبلمان در منزل هم می توانید از همین روش لکه بری با مواد شوینده خانگی استفاده کنید. با توجه به نوع لکه ها باید از شوینده مناسب آن استفاده کنید برخی از بهترین مواد شوینده مبل خانگی عبارتند از:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟
  • صابون مایع

دو قطره صابون مایع را در یک لیتر آب حل کنید. از یک پارچه بدون پرز ترجیحا کتانی برای شستن لکه های مبل استفاده کنید. پارچه را در محلول صابون زده و با آن روی لکه ها را به آرامی پاک کنید. بهترین روش شستشوی مبل پارچه ای در منزل همین راه است. مراقب باشید همه مواد شوینده مبل را روی سطح مبلمان نپاشید و تنها روی لکه ها را پاک کنید.

شست و شوی مبل با تخفیف ویژه

هزینه شستشوی مبلمان
  • لکه بری با نمک

برای پاک کرده لکه چربی از روی مبل ها یک ترفند قدیمی وجود دارد.نمک را روی قسمت لک شده بمالید و کمی مالش دهید. نمک خشک همه چربی ها را به خد جذب می کند البته برای اینکار باید کمی سرعت عمل داشته باشید و سریع چربی را پاک کنید. لکه های چربی قدیمی در بافت پارچه نفوذ کرده اند و به این راحتی پاک نمی وشند.

  • الکل سفید از مواد شوینده مبل

الکل سفید از مواد شوینده مبل بی خطر است. هر شوینده ای که استفاده می کنید را از قبل روی قسمت پشت یکی از مبل ها امتحان کنید. به این ترتیب خیالتان بابت بی ضرر بودن ان راحت می شود. برخی از پارچه های مبلی نسبت به شوینده ها واکنش نشان می دهد. هرگز الکل سفید را مستقیم روی مبل نریزید. ابتدا کمی الکل سفید را روی پارچه ریخته و سپس پارچه آغشته به الکل را روی مبل بکشید. به خصوص وقتی جوهر روی پارچه مبلمان پاشیده شده باشد این روش جواب می دهد. برای شستشوی مبل های خیلی کثیف و از بین بردن لکه های سر سخت روی مبل ها با خشکشویی مبل هوم سرویز تماس بگیرید.

قیمت خشکشویی مبل هوم سرویز

قیمت خشکشویی مبل

خدمات خشک شویی مبلمان در تهران

 شستشوی مبلمان اداری و خانگی در لیست خدمات نظافتی هوم سرویز قرار دارد. کلیه امور نظافت مبل ها اعم از لکه بری و سفید شویی، شستشو با شوینده های استاندارد، عملیات آبکشی و خشکشویی مبلمان با دستگاه نیمه اتوماتیک در محل انجام می شود. هزینه سرویس شستشوی مبل ها در جدول منتشر شده همین صفحه اطلاع رسانی شده است. کلیه هزینه ها طبق نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده است. برای ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. در این مرحله هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. این سرویس در همه ایام سال فعال است و برای مناطق مختلف تهران و حومه سفارش می پذیرد. موقع ثبت سفارش، آدرس و اطلاعات تماس را به درستی در فرم مربوط درج کنید تا هنگام مراجعه به محل، همیاران با مشکل روبرو نشوند. 

به دلیل شرایط ویژه و همه گیر شدن ویروس کرونا در صورت درخواست، سرویس ضد عفونی نیز به همراه شستشوی مبل ها قابل انجام است. در فرم سفارش این موضوع را یادآوری کنید. در روز مراجعه همیار حتما یک نفر در منزل حضور داشته باشد. تکنسین اعزامی دستگاه شستشو و مواد شوینده را با خود می آورد و نیازی به تهیه مواد از طرف مشتری نیست.

برای ثبت سفارش رایگان سرویس خشک شویی مبل از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا