آیا تعمیر پنجره دوجداره امکان پذیر است؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

پنجره دو جداره تحولی بزرگ در صنعت ساختمان سازی به وجود آورده است. با استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی خبری از آلودگی صوتی نیست و اتلاف انرژی ساختمان به حداقل می رسد. طول عمر بالای درب و پنجره دو جداره موجب شده تا در ساخت ساختمان های جدید همیشه این متریال در اولویت باشد. در صورت بروز مشکل و یا اشکال در این سازه، امکان ترمیم و اصلاح خرابی وجود دارد. تعمیر پنجره دوجداره یک کار تخصصی است و تفاوت زیادی با تعمیرات پنجره های قدیمی دارد. تعمیرکار متخصص و آشنا با تکنولوژی ساخت دو جداره می تواند هر مشکلی را به راحتی برطرف کند.

چرا درب و پنجره دو جداره نیاز به تعمیر دارد؟

اگر ساخت پنجره دو جداره استاندارد باشد و نصب آن توسط نصاب حرفه ای انجام شود، هیچ مشکلی در این سازه وجود ندارد. اما گاهی دیده شده که مشکلات ناشی از نصب غیر اصولی و یا استفاده از مواد بی کیفیت در ساخت، مشکلاتی را به وجود آورده است. به طور معمول بهترین پنجره دو جداره عایق صدا و حرارت است. از درز و کناره های پنجره دو جداره نباید آب به داخل نفوذ کند و در کل نباید شاهد برخی ازمشکلات رایج در درب و پنجره های دو جداره باشید. اگر با این مشکلات مواجه هستید با تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

 درب و پنجره یو پی وی سی ارزان و با کیفیت

هزینه تعمیر پنجره دوجدارهتعمیر پنجره دوجداره فوری در تهران

تعمیر پنجره دوجداره وقتی سرما وارد می شود

ورود سرما از پنجره دو جداره اصلا طبیعی نیست. به طور کلی یکی از مزایای عمده این پنجره ها صرفه جویی در مصرف انرژی است. تکنولوژی ساخت دو جداره طوری است که از قسمت شیشه امکان تبادل هوایی وجود ندارد. اما گاهی دیده که موقع نصب نکات فنی رعایت نمی شود. برای حل مشکل ورود هوا از درز پنجره باید عایق بندی با لاستیک و چسب مخصوص انجام شود. عملیات رگلاژ و عایق بندی در هنگام نصب پنجره دو جداره انجام می شود. این عملیات کاملا تخصصی است و آلومینیوم کارهای معمولی نمی توانند عایق بندی پنجره دو جداره را انجام دهند. عایق بندی پنجره دو جداره یو پی وی سی و آلومینیومی هر دو ضروری است و منجر به افزایش کیفیت عایق پنجره می شود. 

نصب توری درب و پنجره، توری درب کشویی، توری درب بالکن 

تعمیر پنجره دوجداره وقتی آلودگی صوتی وجود دارد

یکی دیگر از مزایای انواع پنجره دو جداره اینست که سر و صدای بیرون به داخل ساختمان کاهش پیدا می کند. درب و پنجره دو جداره آلودگی صوتی را از بین برده و فضایی آرام را در ساختمان ایجاد می کند. گاهی برای افزایش عایق بندی صوتی از شیشه های سه جداره در ساختمان های نزدیک به فرودگاه استفاده می شود. اگر با نصب پنجره دو جداره، هنوز مشکل صدا وجود داشته باشد احتمال زیاد این مشکل مربوط به عایق بندی نادرست، خارج شدن از رگلاژ، نصب غیر اصولی و یا استفاده از پروفیل بی کیفیت و شیشه های غیر استاندارد است. قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی و بهترین پنجره دو جداره یو پی وی سی برای پروفیل با کیفیت بالاتر است ولی در نهایت این پنجره ها کارایی بهتری دارند.

چرا قیمت پنجره دوجداره همیشه ثابت نیست؟

تعمیر پنجره دوجداره ارزانتعمیر پنجره دوجداره ارزان در تهران

تعمیر پنجره دوجداره وقتی آب به داخل نفوذ می کند

آیا به هنگام بارش باران ، آب به داخل ساختمان نفوذ می کند؟ این مشکل اغلب در فصل زمستان دیده می شود که ناشی از عایق بندی و درزبندی نامناسب پنجره دو جداره است. عایق درز پنجره دو جداره هم مانع نفوذ آب و نزولات جوی به داخل ساختمان می شود و هم جلوی ورود گرد و غبار و آلودگی هوا به داخل را می گیرد. با تعویض یراق آلات و عایق بندی با چسب مخصوص می توان مشکل نفوذ آب به داخل ساختمان را برطرف کرد. تعمیرکار در و پنجره هوم سرویز در تهران می تواند همه کارهای تعمیراتی پنجره دو جداره را در سریع ترین زمان انجام دهد. قبل از رسیدن زمستان برای عایق بندی و درزگیری پنجره های دو جداره اقدام کنید.

تعمیر پنجره دوجداره وقتی پنجره به سختی باز و بسته می شود

گاهی موقع باز کردن و یا بستن پنجره ها به سختی حرکت می کنند . در پنجره دو جداره آلومینیومی و درب و پنجره upvc هم امکان بروز این مشکل هست. علت اصلی مربوط به نصب نادرست و عدم رگلاژ صحیح در موقع نصب پنجره است. از طرفی اگر فریم نامناسب به کار برده شود امکان مشکل باز و بستن درب و پنجره دو جداره در آینده وجود دارد. هرگز برای صرفه جویی در هزینه ساخت پنجره دو جداره از مواد بی کیفیت و ارزان استفاده نکنید. در صورتی که هم اکنون با مشکل باز و بسته شدن پنچره ها مشکل دارید با ما تماس بگیرید.

چگونه بهترین پنجره دو جداره را انتخاب کنیم؟

هزینه تعمیر پنجره دوجداره upvcبهترین تعمیرکار پنجره دو جداره

تعمیر پنجره دو جداره وقتی یراق آلات نامرغوب است

بدترین مشکل مربوط به زمانی است که سازنده از یراق آلات بی کیفیت و ارزان قیمت در ساخت پنجره دو جداره استفاده کرده است. به این ترتیب با هزینه ای که کرده اید یک محصول بی کیفیت و غیر کاربردی نصیب تان شده است. چاره این مشکل هم نزد ماست. خدمات تعمیرات درب و پنجره دو جداره هوم سرویز شامل تعویض تجهیزات جانبی نامرغوب هم می شود. تعمیر پنجره دوجداره هافمن، پنجره وین تک ، وستا بست، پنجره دو جداره کشویی و ریلی با تیم متخصص و آموزش دیده انجام می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات درب و پنجره یو پی وی سی هم ارائه میده؟

تعمیر پنجره دوجداره در تهران

سرویس درب و پنجره یو پی وی سی هوم سرویز از خدماتی است که در همه مناطق تهران ارائه می شود. تیم تعمیرکار حرفه ای و آموزش دیده همیاران در کوتاه ترین زمان به محل مراجعه می کنند و همه مشکلات از قبیل رگلاژ در و پنجره، تعمیر لولا، ریل، تعویض شیشه و دستگیره را برطرف می کنند. نگران قیمت درب و پنجره upvc و هزینه های تعمیرات آن نباشید. در اینجا همه قیمت ها طبق نرخ اتحادیه محاسبه می شود. قبل از تماس با ما حتما از دیگران قیمت ها را پرس و جو کنید. از نرخ های اعلامی شگفت زده خواهید شد.

جهت اطلاع از قیمت پنجره دو جداره هوم سرویز و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا