نرده فرفورژه
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
خانگی و ساختمانی
/
نصب نرده و حفاظ فرفورژه

نرده فرفورژه

از 1324 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نرده فرفورژه در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت نصب نرده(متری)

70,000 الی 120,000 تومان

قیمت نصب انواع حفاظ(متری)

85,000 الی 145,000 تومان

متوسط قیمت1,500,000 تومانکمینه قیمت1,176,000 تومانبیشینه قیمت5,500,000 تومان

آنچه درباره نرده فرفورژه خواهید خواند

  • نرده فرفورژه پنجره، بالکن و راه پله
  • مراحل ساخت نرده فرفورژه
  • کاربردهای ساخت و نصب نرده فرفورژه کدام است؟
  • محافظ پنجره فرفورژه
  • نرده راه پله فرفورژه
  • نرده فرفورژه بالکن
  • نرده فرفورژه مدرن چیست؟
  • عوامل موثر بر قیمت نرده فرفورژه چیست؟
  • ساخت انواع نرده و حفاظ فرفورژه با متخصصین هوم سرویز

نرده فرفورژه پنجره، بالکن و راه پله

کلمه فرفورژه که بر روی سازه های آهنی گذاشته شده است از یک واژه فرانسوی به معنای گلنرده برگرفته شده است. معنای این لغت به معنای ایجاد پیچ و تاب در آهن است. نرده فرفورژه نیز به همین علت اینگونه نامگذاری شده است. در واقع آهنگران در ساخت نرده فرفورژه با ساخت گل و بوته های آهنی به میله های تاب خورده نقش های زیبایی به وجود می آورند.

فرفورژه یکی از بادوام ترین مواد در دسترس و البته ارزانترین آنها است. زیرا که با توجه به مقاومت بالای این فلز نسبت به سایر فلزات قیمت بسیار مناسب تری دارد. همچنین حفاظ فرفورژه برای مکان هایی که باید در مقابل آتش مقاوم باشند گزینه خوبی است. از مزایای دیگر نصب حفاظ فرفورژه قابلبت رنگ پذیری آنها است. این قابلیت موجب می شود که با انواع دکوراسیون و نما کاملا همخوانی پیدا کند. در ادامه به معرفی انواع کاربرد نرده فرفورژه ای و عوامل موثر بر قیمت نرده فرفورژه می پردازیم.

مراحل ساخت نرده فرفورژه

ساخت حفاظ فرفورژه بالکن و پنجره در کارگاه شروع می شود و بر اساس نوع طرح درخواستی مشتری و اندازه های گرفته شده اقدام به ساخت ساز در ابعاد مورد نظر می کنند. مرحله ساخت نرده فرفورژه شامل برش آهن، ایجاد طرح و گل جوشکاری و در نهایت رنگ کاری نرده است. پس از ساخت، نرده آهنی را به محل مورد نظر انتقال می دهند و سپس مرحله نهایی نوبت به نصب و جوشکاری نهایی می رسد. در ادامه به معرفی کاربرد ساخت نرده و قیمت فرفورژه خواهیم پرداخت.

کاربردهای ساخت و نصب نرده فرفورژه کدام است؟

هیچ محدودیتی نمی توان برای استفاده از آهن در ساخت سازها قائل شد. در واقعیت حفاظ فرفورژه در تمام قسمت های داخلی و خارجی خانه و آپارتمان از نرده فرفورژه راه پله، حفاظ فرفورژه پنجره، حفاظ فرفورژه بالکن و حفاظ فرفورژه تراس و یا در حفاظ فرفورژه دیوار و غیره کاربرد دارد. اما اولین و بیشترین استفاده از نرده فرفورژه در ساخت نرده راه پله ساختمان است. بعدها از انواع طرح های فرفورژه برای ساخت درب و نرده فلزی پنجره نیز استفاده شد.

محافظ پنجره فرفورژه

یکی از راهکارهای حفظ ایمنی ساختمان، ساخت و نصب محافظ پنجره فرفورژه است. نرده فرفورژه پنجره یکی از راهکارهای موثر و البته کم هزینه برای حفظ ایمنی ساختمان است. زیرا اغلب طبقات اول یا دوم که در ارتفاع کمتری از کوچه یا خیابان هستند دسترسی راحت تری برای دزدان دارد. از این رو با نرده فرفورژه می توان از ورود افراد دیگر به خانه جلوگیری کرد. همچنین با نصب حفاظ فرفورژه بالکن می توان ظاهر زیبایی را به نمای ساختمان بخشید.

نرده راه پله فرفورژه

نرده فرفورژه راه پله یکی از ضروری ترین مواردی است که قبل از هر چیزی باید به فکر آن باشید. نرده فرفورژه یکی از بهترین نرده ها برای پله گرد و پله پیچ است. ساخت نرده فرفورژه راه پله از زمانهای گذشته در گروه نرده های لوکس و سلطنتی بوده است و برای خانه های اشرافی مورد استفاده قرار می گرفته است. ضروریت نرده راه پله فرفورژه زمانی مشخص می شود که بخواهید از پلکان بدون محافظ رفت و آمد کنید. البته نرده فرفورژه بیشتر برای پله گرد و پله دوبلکس کاربرد دارد. زیرا که این نرده های آهنی در صورتی که در معرض رطوبت نباشند، طول عمر بسیار بالاتری دارند و می توانند سالیان سال زیبا باقی بمانند.

نرده فرفورژه بالکن

در ساخت نرده بالکن از مواردی است که متریال و استحکام نرده آن بیش از هر چیزی اهمیت دارد. از این رو ساخت نرده فرفورژه بالکن به علت استفاده از آهن بیشتر پیشنهاد می شود. همچنین نرده فرفورژه تراس موجب ایجاد ظاهر لاکچری در ساختمان می شود. اغلب در ساختمان هایی که نماهای سنگی و آجری دارند، ساخت نرده فرفورژه بالکن زیبایی بی نظیری ایجاد می کند.

از مزایای دیگر نصب حفاظ فرفوژه بالکن این است که در هر ابعادی و هر شکلی قابل انعطاف و نصب است. به عبارت دیگر قابلبت فرم گیری آهن موجب می شود که هیچ محدودیتی برای سازنده و کارفرما وجود نداشته باشد و انواع طرح ها قابل اجرا باشند.

نرده فرفورژه مدرن چیست؟

معمولا در ساختمان هایی که ظاهر و نمای مدرن تری دارند نیز برای ساخت نرده فرفورژه باید طرح ها و اشکال مدرنی را انتخاب کرد. همانطور که پیش تر هم بیان کردیم ساخت فرفورژه هیچ محدودیتی ندارد. به همین علت ساخت نرده فرفورژه مدرن نیز روی کار آمده است. ساخت نرده فرفورژه مدرن یک ظاهر شیک و لاکچری به نمای ساختمان می بخشد. از جهت دیگر نصب نرده فرفورژه مدرن از استحکام بالایی نسبت به نمونه کلاسیک خود برخوردار است و حفاظ بسیار قابل اعتمادی محسوب می شود.

عوامل موثر بر قیمت نرده فرفورژه چیست؟

مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت ساخت نرده و حفاظ فرفورژه مقدار آهن مورد نیاز است. قیمت فرفورژه بر اساس مقدار آهن مصرفی متناسب با نوع طرح نرده و همچنین ابعاد درب و پنجره است. هر چه ابعاد بزرگتر باشد و تعداد گل و نقش های فرفورژه پیچیده تر باشد میزان آهن مورد نیاز و قیمت فرفورژه و قیمت ساخت آن نیز افزایش پیدا می کند. قیمت ساخت حفاظ فرفورژه مدرن نسبت به سایر موارد کمتر است. زیرا طزاحی های مدرن ساده تر هستند به این ترتیب که دستمزد و اجرت ساخت حفاظ فرفورژه کمتری دارد.

ساخت انواع نرده و حفاظ فرفورژه با متخصصین هوم سرویز

ساخت حفاظ و نرده فرفورژه اگر به صورت اصولی و حرفه ای توسط نصاب حفاظ فرفورژه انجام شود امنیت و زیبایی بی نظیری به همراه دارد. همانطور که می دانید زیبایی کار در گرو مهارت آهنگر و جوشکار اجرا کننده نرده فرفورژه راه پله و بالکن است. با توجه به بودجه مد نظر خود می توانید اقدام به نصب نرده فرفورژه ساده یا طرح هایی با تعداد گلهای پیچیده تر کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان واطلاع از هزینه می توانید به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست کنید. همکاران ما جهت تخمین قیمت هر متر نرده فرفورژه در محل مورد نظر حضور پیدا خواهند کرد و بر اساس بودجه شما بهترین انتخاب ها را در اختیار شما قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نرده فرفورژه و همچنین ارایه خدمات حفاظ فرفورژه طرح دار و معمولی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات جوشکاری و آهنگری ارائه می دهد که شامل جوشکاری سیار, درب حیاط تک پنلی (تک درب), ساخت حفاظ شاخ گوزنی در تراکم و ارتفاع های متفاوت , ساخت حفاظ پنجره , حفاظ استیل بانکی و ساده, ساخت و نصب پله استیل گرد, ساخت درب آکاردئونی دو لوزی و سه لوزی, تابلوسازی مغازه , ساخت سوله کارخانه, ساخت کانکس سیار و ثابت, ساخت سایبان حیاط, نصب سایبان کولر آبی, کلیه خدمات آهنگری در پروسه ساخت اسکلت ساختمان, خدمات تراشکاری , جوشکاری پلاستیک می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نرده فرفورژه

حفاظ فرفورژه طرح دار و معمولی

نرده فرفورژه تراس

نصب نرده فرفورژه بالکن

ساخت و نصب حفاط فرفورژه درب

ساخت حفاظ فرفورژه راه پله

حفاظ فرفورژه پنجره

ساخت حفاظ فرفورژه دیوار و ...

نظرات کاربران

profile picture
شرمین هاشمی

واقعا با حوصله و ماهر بودند و تمام ریزه کاریها رو انجام دادند

profile picture
یاسمن نیرومند

اقای امیری در زمینه گل و گیاه دارای تحصیلات عالیه و خبره هستند و حین انجام کار توضیحات لازم جهت نگهداری گیاهان رو آموزش دادند و کلیه کارهای لازم را با دقت انجام دادند از زحمات ایشان تشکر دارم

profile picture
اردشیر فضل علی

کیفیت کارشون خیلی عالی بود. همون قیمتی که تو تماس تلفنی داده بودن رو گرفتن. واقعا برخورد خیلی خوبی داشتن. اگه میتونستم امتیاز 50 میدادم بهشون به خاطر اخلاقی که داشتن و رفتار خوبشون با مشتری. حتی بهمون گفتن که اگه مجددا سرویس خواستید با شرکت تماس بگیرید این حرفشون باعث شد من به ایشون و به شرکت هوم سرویز بیشتر از قبل اعتماد کنم. ما هرکاری داشته باشیم از هوم سرویز نیرو میگیریم چون دیگه کیفیت بالای نیروهاشون ثابت شده.

profile picture
حسن شفیعی

بسیار مودب و متخصصص در امر سمپاشی و آشنایی با عمموم سمها

شرایط نرده فرفورژه بالکن، حفاظ فرفورژه تراس، راه پله و پنجره

قیمت دقیق حفاظ و نرده فرفورژه پس از بازدید و مراجعه حضوری کارشناس مشخص می شود.

هزینه های اعلامی با احتساب یراق آلات و سایر هزینه ها بوده و همیار مجاز به دریافت هیچگونه هزینه اضافه تری را نخواهد داشت.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

painting-doorof-building-yard
نقاشی درب حیاط ساختمان
قیمت از 2,800,000 الی 7,000,000 تومان
facade-washing
نماشویی
قیمت از 1,700,000 الی 2,500,000 تومان
finishing-building
فینیشینگ ساختمان
قیمت از 1,500,000 الی 2,500,000 تومان
blacksmithing
آهنگری
قیمت از 750,000 الی 1,400,000 تومان