بنایی و دکوراسیون

بهترین رنگ کاشی توالت کدام است؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کاشیکاری سرویس بهداشتی بخشی از دکوراسیون داخلی است. طرح کاشی سنتی، مدرن و یا کاشی کاری ایرانی برای زیباسازی این فضا مناسب است. نصب کاشی هیچ فضایی را اشغال نمی کند بنابر این حتی در سرویس بهداشتی های خیلی کوچکتر هم می توانید کاشیکاری را انجام دهید. موضوع مهم در انتخاب کاشی توالت ، کیفیت و جنس آن است. کاشی های استاندارد و درجه یک سال های زیادی زینت بخش فضای حمام و توالت هستند. انتخاب رنگ مناسب برای کاشی سرویس بهداشتی یکی از دغدغه های اصلی در هنگام خرید است. کاشی سرویس بهداشتی ایرانی در رنگ های مختلفی تولید شده و این انتخاب را مشکل تر کرده است. با توجه به اینکه معمولا کاشی کاری ساختمان سالانه عوض نمی شود باید بهترین رنگ و طرح کاشی کاری را انتخاب کنید.

کاشی توالت را چه رنگی انتخاب کنم؟

کاشی کاری ساختمان شامل نصب کاشی در آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. بهتر است رنگ و طرح کاشی حمام و توالت با کاشی کاری آشپزخانه تفاوت داشته باشد. برای کاشی دستشویی ایرانی دکوراتیوها رنگ های خاص را پیشنهاد می دهند. زیباترین طرح کاشی کاری سنتی یا کاشی کاری مدرن یکی از این 6 رنگ است. حتی مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک را نیز می توانید از این رنگ های فوق العاده زیبا انتخاب کنید.

9 عامل اثرگذار بر قیمت نصب کاشی و سرامیک

رنگ کاشی سرویس بهداشتیکاشی کاری ارزان در تهران
  • کاشی سرویس بهداشتی ایرانی سفید

سفید رنگ مورد علاقه دکوراتیوها برای دکوراسیون فضاهای کوچک تر است. رنگ سفید با انعکاس نور، فضا را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهد. اما علت استفاده از رنگ های روشن و سفید در سرویس بهداشتی یک علت دیگر هم دارد. سفید رنگ پاکی و تمیزی است. کوچک ترین کثیفی روی کاشی توالت سفید به چشم می آید و می توانید به سرعت آلودگی ها را پاک کنید. بهداشت سرویس حمام و دستشویی در اولویت قرار دارد. با توجه به سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی می توانید از تنالیته سفید یخچالی یا سفید کرم در ترکیب رنگی کاشی استفاده کنید. کاشی سفید رنگ هیچوقت از مد نمی افتد و با هر سبک طراحی نیز همخوانی دارد. تنوع در طرح، اندازه و مدل کاشی سفید رنگ بسیار زیاد است. حالب اینکه به راحتی می توانید رنگ دیگر لوازم را با کاشی کاری سفید هماهنگ کنید.

  • کاشی توالت و حمام آبی رنگ

آبی از رنگ های آرامش بخش است و یکی از رنگ های محبوب در کاشی کاری سرویس بهداشتی است. همه تنالیته های آبی را می توانید به صورت تک رنگ و یا ترکیبی در کاشی توالت و حمام استفاده کنید. ترکیب کاشی کاری سفید و آبی هم از طرح های پر طرفدار است. در انتخاب اکسسوری های مناسب سرویس بهداشتی قدرت انتخاب زیادی دارید اما همیشه تمرکز را روی کاشیکاری قرار دهید. وان، توالت فرنگی، جا حوله ای کابینت زیر روشویی و … را از سفید یا آبی انتخاب کنید تا فضا بیش از حد شلوغ به نظر نرسد.

چگونه بهترین مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک را انتخاب کنیم؟

کاشی حمام سنتیسرویس نصب کاشی و سرامیک فوری
  • کاشی کاری مدرن سبز در سرویس بهداشتی

حمام و سرویس بهداشتی سبز مورد علاقه طبیعت دوستان است. این رنگ ملایم و دوست داشتنی توجه دکوراتیوها را جلب کرده است. علاوه بر حس خوبی که از رنگ سبز در فضا ایجاد می شود، مدرن بودن سبز اهمیت زیادی دارد. سبز رنگی برای همه فصول است و هیچگاه قدیمی نمی شود. یکی از ویژگی های کاشی توالت و حمام سبز اینست که این طرح کاشی کاری، تناسب خوبی با متریال طرح چوب دارد. اگر از طبیعت دوستان دو آتشه هستید سایر المان های طراحی را از طرح چوب انتخاب کنید. رنگ سبز و چوب هر دو یادآور طبیعت هستند و احساس فضا را تغییر می دهند. از قفسه های چوبی برای روشویی کمک بگیرید و لوازم حمام را در آن جاساز کنید.

  • سرامیک کاری وکاشی کاری ایرانی خاکستری

اگر فضای سرویس بهداشتی به اندازه کافی بزرگ است قدرت انتخاب بیشتری دارید. نصب کاشی و سرامیک برای حمام و توالت یک انتخاب مهم است. اگر به دنبال ترکیبات رنگی زیبا و متنوع هستید خاکستری با شکوه را انتخاب کنید. خاکستری روشن را می توانید برای مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک هم استفاده کنید. طوسی و خاکستری از یک خانواده هستند و قابلیت ترکیب با سایر رنگ ها را دارند. کاشی توالت خاکستری درست همانند کاشی سفید رنگ می تواند با ترکیبات متنوع و خلاقانه ای در سروی بهداشتی استفاده شود. طیف رنگی، صورتی، نارنجی، زرد به همراه کاشی خاکستری جذابیت بیشتری دارند. اگر طرح کاشی دستشویی ایرانی را از خاکستری ساده انتخاب کرده اید حتما از وسایل طرح چوب قهوه ای برای دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده کنید. به این ترتیب یک ترکیب بی نظیر را با کمترین هزینه ایجاد کرده اید.

رفع نم سرویس بهداشتی و حمام فوری

کاشی توالت ایرانیکاشی طرح های متنوع کاشی توالت و حمام
  • طرح کاشی سنتی با رنگ زرد

یک حمام زرد رنگ یادآور یک روز آفتابی و با نشاط است. هم طیف روشن و تیره زرد رنگ برای کاشی توالت و حمام مناسب است. دکوراسیون خلاقانه نیاز به شهامت دارد. کمی جسور باشید و ترکیبات رنگی متنوع تر را برای کاشی کاری ساختمان استفاده کنید. کاشی کاری ایرانی هوم سرویز با توجه به ابعاد و بزرگی فضا قابل انجام است. اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک است از تنالیته روشن تر زرد و یا ترکیب زرد با خاکستری یا سفید استفاده کنید.

  • طرح کاشی کاری قرمز برای سرویس بهداشتی

انتخاب رنگ قرمز برای کاشی توالت و حمام کمی جسورانه است ولی حتما از نتیجه راضی خواهید بود. قرمز رنگ هیجان و انرژی است و شاید کمتر در ترکیب رنگی سرویس بهداشتی دیده شود. شاید خیلی زود از نصب کاشی و سرامیک قرمز با تنالیته تیره تر و تند خسته شوید ولی حتما تنالیته قرمز ملایم را می پسندید. قرمز در کاشیکاری خلاقانه و مدرن جایگاه بالایی دارد. ترکیب رنگی قرمز ملایم و سفید فوق العاده گیرا و جذاب است. رنگ کاشی توالت انرژی و نشاط را در فضا به وجود می آورد و این به مفهوم یک تحول چشمگیر در فضایی فراموش شده است. در اغلب موارد برای کاشی کاری آشپزخانه دقت بیشتری می شود ولی کاشیکاری سرویس بهداشتی با سهل انگاری انجام می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاشی کاری و سرامیک هم ارائه میده؟

 ثبت سفارش رایگان سرویس کاشی کاری و سرامیک را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا