خانگی و ساختمانی

چگونه توری پنجره آلومینیومی را تمیز کنیم؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

باز کردن پنجره ها یک راه ساده برای تهویه و عوض کردن هوای داخل ساختمان است. پنجره های باز، محل ورود حشرات هم هستند. با نصب توری پنجره در پشت قسمت بازشوی پنجره ها می توان جلوی ورود حشرات به داخل خانه را گرفت. توری پنجره آلومینیومی یکی از انواع توری فلزی است که در بسیاری از ساختمان ها نصب شده است. با اینکه انواع توری های پلیمری و پلاستیکی مدرن تولید شده ولی هنوز هم بسیاری تمایل دارند از توری آلومینیومی برای ساختمان های مسکونی استفاده کنند.

توری پنجره آلومینیومی

این سازه همان توری های آشنای قدیمی است. هم پروفیل فریم و هم توری از جنس آلومینیوم ساخته شده و استحکام خوبی دارد. انواع توری آلومینیومی قابل نصب بر روی هر پنجره ای است. بازشوی توری پنجره آلومینیومی به سه حالت است. این توری ها در سه حالت ثابت، لولایی و حالت کشویی ساخته می شوند. در هر سه حالت امکان شستشوی توری پنجره وجود دارد. با توجه به گرد و غبار و آلودگی هوا بهتر است توری آلومینیومی ماهی یکبار شستشو دهید تا ظاهر تمیزتر و مناسب تری داشته باشد.

نصب توری پنجره و رهایی از حشرات مزاحم

نصب توری پنجره آلومینیومیساخت توری پنجره دوجداره فوری

نحوه تمیز کردن توری پنجره آلومینیومی

برای شستن توری پنجره حتما آن را از پنجره جدا کنید. توری کشویی یا ریلی را می توانید با یک حرکت از ریل خارج کنید. برای جدا کردن توری لولایی آلومینیومی آن را از لولا خارج کنید. توری های ثابت اغلب روی پنجره های انبار یاز یر زمین ها نصب هستند که با باز کردن پیچ ها از پنجره جدا می شوند. بعد از اینکه قاب توری را از پنجره جدا کردید آن را روی یک حوله یا پاچه بزرگ قرار دهید تا توری در اثر برخورد با زمین آسیب نبیند. بهتر است توری ها را به یکباره از پنجره جدا نکنید تا زمان کافی برای نظافت و شستشوی توری درب و پنجره داشته باشید. در صورت کمبود وقت بقیه کارها را در روزهای بعد هم می توانید انجام دهید.

غبار روبی و گردگیری توری پنجره آلومینیومی

بر خلاف توری های مدرن، شستشوی توری های آلومینیومی بسیار ساده است. حالا که قاب توری را از پنجره جدا کردید با استفاده از سری کوچک جاروبرقی روی توری ها را به آرامی تمیز کنید. بسیاری از غبارات ریز لا به لای توری را می توانید با جارو برقی کاملا پاک کنید. البته هنوز هم کثیفی و آلودگی روی قاب توری آلومینیومی وجود دارد. جارو برقی را روی همه قسمت های توری به جز قاب، بکشید. این کار را با احتیاط انجام دهید تا به توری فلری آسیب وارد نشود. اگر بخشی از قسمت فلزی توری از قاب خارج شده با استفاده از یک چاقوی کره خوری سیم توری را به داخل قاب فشار دهید. مراقب باشید توری فلزی را پاره نکنید و تنها گرد و خاک آن را تمیز کنید.

قیمت توری پنجره با نرخ رقابتی!

ساخت توری پنجره آلومینیومی تعمیر و تعویض توری پنجره قدیمی

شستشوی توری پنجره آلومینیومی با آب صابون

در یک ظرف بزرگ مقداری آب و صابون را مخلوط کنید تا کف صابون ایجاد شود. با یک پارچه یا تکه ای اسفنج می توانید کف صابون را روی توری آلومینیومی بریزید و به آرامی توری را تمیز کنید. توری آلومینیومی در برخورد با آب و شوینده های معمولی آسیب نمی بیند. با حوصله قسمت جلو و پشت توری را با محلول آب و صابون پاک کنید. آب سیاهی که از توری خارج می شود مربوط به کثیفی و گرد و خاک است. برخی تصور می کنند توری آلومینیومی موجب سیاه شدن آب می شود. توری تمیز و پاکیزه هرگز آب را کثیف و سیاه نمی کند. یکبار به طور کامل دو طرف توری آلومینیومی را با شیونده تمیز کنید.

آبکشی توری پنجره آلومینیومی

در این مرحله می توانید با شلنگ آب، سطح توری آلومینیومی را شستشو دهید. برای راحتی توری را به یک تکیه گاه، تکیه دهید. مراقب باشید توری به روی زمین نیفتد. با فشار آب کاملا لا به لای توری فلزی و قاب آلومینیومی را بشویید. همه شوینده ها را از روی توری پنجره آلومینیومی پاک کنید تا کاملا تمیز و پاکیزه شود. بعد از شستن چند دقیقه ای زمان لازم است تا آب اضافی توری ها چیده شود.

خشک کردن توری پنجره آلومینیومی

حالا با یک پارچه خشک توری را آبگیری کنید. گرفتن آب توری فلزی، قبل از نصب الزامی است. خیلی ساده با کشیدن دستمال دورتادور قاب و روی توری فلزی را خشک کنید. در همه مراحل باید صبر و حوصله داشته باشید. اگر عجله دارید این کار را به زمان دیگری موکول کنید. شستشوی توری پلیسه ای و توری آکاردئونی به سادگی توری پنجره آلومینیومی نیست. این توری های فلزی خیلی زود کثیف می شوند و جلوی دید پنجر را می گیرند. بعد از اینکه قاب و سطح توری فلزی کامل خشک شد می توانید نسبت به نصب توری اقدام کنید.

کدام توری پنجره دوجداره را انتخاب کنم؟

قیمت توری آلومینیومیسرویس یاخت و نصب توری پنجره در تهران

نصب توری پنجره آلومینیومی

توری آلومینیومی کشویی را در ریل قرار دهید و یکی دوبار باز و بسته کنید تا کامل داخل ریل جای بگیرد. توری فلزی لولایی را هم به سادگی می توانید مثل قبل روی لولا قرار دهید. به طور کلی نصب مجدد توری روی قاب پنجره کار پیچیده ای نیست. حالا که توری تمیز و پاکیزه شده حتما دید شفاف تری به فضای بیرون دارید. انواع توری پنجره تا حدودی مانع دید صد در صدی می شوند ولی توری های فلزی در صورت کثیف بودن، تاری دید بیشتری ایجاد می کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

توری پنجره آلومینیومی هوم سرویز

اگر توری های قبلی نیاز به تعمیر دارد یا می خواهید توری های قدیمی را تعویض کنید با ما تماس بگیرید. سرویس نصب توری هوم سرویز در همه محله های تهران فعال است. نصب توری پنجره آلومینیومی و توری فلزی بر روی انواع پنجره ها امکان پذیر است. اگر به دنبال متریال شیک تری هستید توری پلیسه و توری پنجره آکاردئونی را سفارش دهید. توری های مدرن اغلب برای توری پنجرخ دو جداره کارایی بهتری دارند و به نمای ساختمان را لطمه ای نمی زندد. قیمت توری فلزی و قیمت توری پلیسه طبق نرخ اتحادیه برای هر متر مربع اعلام می شود. پس از اندازه گیری دقیق پنجره ها، قیمت نهایی اطلاع رسانی می شود. همه سفارش های ثبت شده در اپلیکیشن هوم سرویز شامل گارانتی خدمات هستند.

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس نصب توری پنجره از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا