لوله کشی و تاسیسات

آموزش نصب توالت فرنگی

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

استفاده از توالت فرنگی برای خیلی از افراد و به خصوص سالمندان یک ضرورت است. در ساختمان هایی که توالت فرنگی نصب نشده باید می توان تبدیل توالت ایرانی به فرنگی را انجام داد. نصب توالت فرنگی در سرویس های بهداشتی بزرگتر حتی در کنار دستشویی ایرانی و یا گوشه ای از حمام هم امکان پذیر است. در این صورت نیازی به تبدیل دستشویی ایرانی به فرنگی نیست. روش نصب توالت فرنگی چندان دشوار نیست. اگر کمی به کارهای فنی و لوله کشی علاقه مند باشید خودتان هم می توانید توالت فرنگی تازه خریداری شده را نصب کنید.

چگونه توالت فرنگی را نصب کنیم؟

اگر از قبل لوله کشی آب و فاضلاب برای توالت فرنگی وجود نداشته باشد حتما باید از یک لوله کش ماهر کمک بگیرید. اما اگر توالت فرنگی قدیمی در ساختمان نصب باشد یا حداقل تجهیزات نصب مهیا باشد، کار ساده می شود. برای نصب توالت فرنگی نیاز به ابزار مناسب دارید. پیچ گوشتی دو سو و چهارسو، انبر دست، آچار فرانسه در هر خانه ای پیدا می شود. یک حلقه مومی و درزگیر هم تهیه کنید تا بتوانید حلقه مومی قدیمی را تعویض کنید.

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

نصب توالت فرنگی در حمامتبدیل دستشویی ایرانی به فرنگی

باز کردن توالت فرنگی و تعویض حلقه مومی

توالت فرنگی فرسوده قبلی را با باز کردن پیچ ها جدا کنید. حلقه مومی قدیمی، زنگ زده و فرسوده است حتما این حلقه را با همانی که خریداری کردید، تعویض کنید. با پیچ گوشتی دوسو، پیچ های حلقه مومی را باز کرده و حلقه جدید را فیکس کنید. برخی از این حلقه ها دارای پیچ نیستند ولی حتما از نوعع پیچ دار استفاده کنید. کارایی این حلقه ها بهتر است. دقت کنید که پیچ ها درست قرار گرفته باشد. برای راحتی روی دهانه فاضلاب را با کهنه پارچه ای بپوشانید تا به راحتی کار را انجام دهید. سپس کهنه را بردارید.

روش نصب توالت فرنگی

اکنون به آرامی کاسه توالت را در محل صحیح جاگذاری کنید. کاسه توالت باید روی حلقه مومی قرار گیرد. اگر به درستی این مرحله انجام نشود، آب توالت به روی سرامیک ها نفوذ می کند. وقتی کاسته توالت را به درستی نصب کردید می توانید آن را به آرامی کمی فشار دهید تا کاملا روی سرامیک کف توالت فیکس شود. به این ترتیب توالت فرنگی در جای صحیح قرار گرفته است. این مرحله به نظر ساده می رسد و در واقع ساده هم هست به شرطی که با حوصله کاسه توالت را نصب کنید. در غیر این صورت با مشکل نفوذ آب روی سرامیک های کف دستشویی مواجه می شوید.

هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی چقدر است؟

قیمت نصب توالت فرنگیآموزش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی برای مبتدی
بستن پیچ های کاسه توالت فرنگی

برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با یک حرفه ای مشوت کنید. بدون داشتن ابزار مناسب و همچنین تجربه حرفه ای نمی توانید به تنهایی تبدیل دستشویی ایرانی به فرنگی را خودتان انجام دهید. البته همیشه می توانید روی خودتان برای نصب توالت فرنگی جدید به جای توالت فرنگی قدیمی حساب کنید. اکنون نیمی از کار انجام شده و لازم است تا پیچ های کاسه توالت را محکم کنید. از سفت کردن بیش از حد مهره ها خودداری کنید زیرا به مرور زمان موجب آسیب به سطح کاسه توالت و پایه آن می شود. بست های پلاستیکی هم ایده خوبی نیستند. اگر چه این بست ها نوعی پوشش تزئینی به حساب می آیند ولی موجب بروز مشکلاتی در آینده می شوند. همین واشرهای معمولی مناسب تر است.

لق گیری کاسه توالت 

با همه دقتی که انجام می دهید شاید کمی لقی وجود داشته باشد. در اغلب موارد این لقی مربوط به کف زمین توالت است. نصاب حرفه ای توالت فرنگی هوم سرویز ترفندهای برای گرفتن لقی کاسه توالت به کار می برد. برای این کار می توانید از یک تکه فلز کوچک استفاده کنید و لقی را بگیرید. می توانید از واشرهای فلزی و یا یک سکه کوچک استفاده کنید و آن را به طور کامل در زیر کاسه توالت قرار دهید. البته اگر با بستن پیچ ها کاسه توالت کاملا محکم نصب شده باشد نیازی به لق گیری نیست. توالت فرنگی دیواری هم به همین شیوه نصب می شود و اصلی ترین تفاوت مربوط به محل فاضلاب و حلقه مومی است. بقیه مراحل دقیقا شبیه به نصب توالت فرنگی در سطح سرویس بهداشتی است.

تعمیر فلاش تانک در کمتر از یک ساعت

توالت فرنگی در حمامتعمیر توالت فرنگی و تعویض قطعات فوری

نصب تجیهزات جانبی توالت فرنگی

شیلنگ ارتباط دهنده، قسمت نشیمن توالت فرنگی و پوشش درب پلاستیکی را با حوصله نصب کنید. معمولا کیت نشیمن توالت فرنگی به صورت مجزا در زمان خرید تحویل داده می شود. کیت پلاستیکی بسیار مناسب تر و بهداشتی تر است. این قسمت را با پیچ گوشتی در جای خود نصب کنید. بستن پیچ های عقبی کمی دشوارتر است و نیاز به دقت بیشتری دارد. حتی اگر قصد نصب توالت فرنگی را ندارید و می خواهید تنها کیت نشیمن گاه را تعویض کنید هم این کار به راحتی امکان پذیر است.

درزگیری کامل توالت فرنگی

حتی اگر هیچ آبی هم به بیرون نفوذ نکند حتما درزگیری بین کاسه توالت و کاشی کف دستشویی را انجام دهید. با استفاده از چسب مخصوص دورتادور توالت فرنگی را با چسب بپوشانید. انواع آنتی باکتریال چسب هم در بازار موجود است. درزگیری مانع از تجمع کثیفی و جرم در زیر توالت فرنگی می شود. برای حفظ بهداشت دستشویی درزگیری را به طور صحیح انجام دهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تبدیل توالت ایرانی به فرنگی هم ارائه میده؟

رفع نم سرویس بهداشتی و حمام فوری

نصب توالت فرنگی حرفه ای

اگر با این راهنمایی ها هنوز نمی توانید توالت فرنگی را نصب کنید و یا زمان انجام این کار را ندارید از حرفه ای ها کمک بگیرید. خدمات نصب توالت فرنگی هوم سرویز شامل: باز کردن توالت فرنگی قدیمی، تعمیر توالت فرنگی، نصب توالت فرنگی دیواری و تبدیل دستشویی ایرانی به فرنگی می باشد. هزینه تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با مناسب ترین قیمت براورد می شود.برای ثبت سفارش خود از اپلیکیشن رایگان هوم سرویز استفاده کنید. همه سفارش های ثبت شده در اپ این سامانه شامل گارانتی کیفیت کار و تخفیف می باشد.

هزینه نصب توالت فرنگی در سامانه هوم سرویز

قیمت نصب و تعمیر توالت فرنگی
قیمت تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

برای ثبت سفارش رایگان سرویس تبدیل توالت ایرانی به فرنگی از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا