بنایی و دکوراسیون
موضوعات داغ

روش محاسبه قیمت درب چوبی اتاق خواب ✔️ با لیست قیمت و ثبت سفارش

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

معمولا همراه با تغییر دکوراسیون منزل، درب های اتاق خواب و سرویس های بهداشتی هم تعویض می شود. درب اتاق خواب با درب ورودی ساختمان یا ورودی آپارتمان تفاوت دارد. انواع درب با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. قیمت درب چوبی اتاق خواب نوسان طیف متفاوتی دارد. کیفیت درب و متریال ساخت آن از اثرگذارترین عوامل در قیمت خرید درب اتاق خواب هستند. همانطور که طراحی و ساخت کمد دیواری یکسان نیست، درب اتاق خواب هم دارای تنوع زیادی است. اگر قصد تعویض درب های رنگ و رو رفته قدیمی را دارید، بهتر است کمی اطلاعات در مورد جنس و چوب درب ها داشته باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت درب چوبی اتاق خواب

به طور معمول اندازه درب اتاق خواب استاندارد، مشخص است و از این نظر تفاوتی وجود ندارد. بر خلاف درب پارکینگ یا ورودی ساختمان، ابعاد درب اتاق خواب چندان تفاوتی در قیمت ایجاد نمی کند. اما سه عامل بیشترین تاثیر را در قیمت درب چوبی اتاق خواب دارند.

  • کیفیت چوب در ساخت درب
  • روکش بالایی درب اتاق خواب
  • رنگ درب چوبی

طراحی و ساخت کمد دیواری با قیمت مناسب

 درب چوبی اتاق خواب قیمت

کیفیت چوب در ساخت درب

چوب متریال اصلی در تولید درب های چوبی اتاق خواب است. جنس چوب و کیفیت آن مهم ترین عامل در کیفیت چوب در تعیین قیمت است. درب تمام چوب و درب ام دی اف هر کدام قیمت متفاوتی دارند. بدون تردید قیمت درب چوبی اتاق خواب با چوب طبیعی بیشتر از ام دی اف است. این موضوع در مورد همه سازه های چوبی مثل کمد اتاق خواب بچه و یا کمد جالباسی هم صدق می کند. حتی تفاوت قیمت زیادی هم بین ورق های ام دی اف ایرانی و خارجی وجود دارد. این تفاوت در انواع چوب طبیعی نیز به وضح دیده می شود. هر چه چوب طبیعی مرغوب تر باشد، قیمت بالاتری دارد. انواع چوب طبیعی برای ساخت درب اتاق خواب عبارتند از:

  • درب چوبی اتاق خواب یولکا

در صنعت چوب، اغلب درب ها یا با چوب روسی ویا با چوب کاج و صنوبر تولید می شوند. به متریال کاج و صنوبر و نوعی از چوب روسی، یولکا هم گفته می شوند. در بازار این چوب ها رایج ترین متریال برای ساخت درب اتاق خواب هستند. در این میان چوب صنوبر به لحاظ ظاهری، زیباتر است. چوب صنوبر در مقایسه با کاج و چوب روسی، مستحکم تر است. صنوبر قابلیت رنگ پذیری بیشتر و سیلر خوری بهتری دارد. قیمت درب چوبی اتاق خواب صنوبر با چوب روسی و کاج تفاوت دارد. در نظر داشته باشید که درب چوب صنوبر در طول زمان تغییر رنگ می دهد و تمایل به قرمز پیدا می کند و البته در برابر ضربات هم مقاومت چندانی ندارد.

قیمت کمد دیواری و هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری چقدر است؟

قیمت درب چوبی اتاق خواب ارزان
  • قیمت درب چوبی اتاق خواب با چوب گردو

علاوه بر درب اتاق خواب، درب ورودی آپارتمان هم با چوب گردو ساخته می شود. گردو به طور طبیعی دارای گره ها و نقش و نگارهای بسیار زیابی است. از نظر استحکام چوب گردو از بهترین چوب های مقاوم است. این چوب هرگز موریانه نمی زند و حشرات موذی نمی توانند به آن آسیب برسانند. درجه سختی چوب گردو بسیار بالاست و همین امر موجب افزایش قیمت درب چوبی اتاق خواب با چوب گردو می شود.

قیمت ساخت و تعمیر درب چوبی
  • چوب گیلاس برای درب چوبی اتاق خواب

سطح چوب گیلاس بسیار صاف بوده و دارای زیبایی خاصی است. کمد دیواری جدید و درب اتاق خواب را از چوب گیلاس سفارش دهید تا دکوراسیون شیک تری داشته باشید. بدون تردید ساخت کمد دیواری و درب اتاق خواب با چوب گیلاس بسیار هزینه بر است. با توجه به اینکه درخت گیلاس رشد چندانی ندارد تهیه الوار از ان بسیار دشوار است و در ساخت درب های لوکس از آن استفاده می شود. از طرفی نگهداری از چوب گیلاس ساده نیست و حتی با پوشش سیلر روی درب هم نمی توانید از آسیب به درب اتاق جلوگیری کنید. البته چنانچه به دنبال یک درب ایمن از نظر آتش سوزی هستید، درب با متریال چوب گیلاس بهترین انتخاب است. این متریال مقاومت بسیار زیادی در برابر دما و حریق احتمالی دارد. این متریال بسیار کمیاب بوده و در سطح وسیع برای ساخت درب اتاق به کار نمی رود.

ساخت همه مدل کمد دیواری به قیمت توافقی

زیباترین درب چوبی اتاق خواب
  • درب چوبی ماهون

چوب درخت ماهون یا ماهگون اغلب در ساخت دست سازهای چوبی نظیر گیتار و لوازم تزئینی به کار می رود. قیمت درب چوبی اتاق خواب با چوب ماهگونی هر چه که باشد، می ارزد. درب چوبی ماهونی بسیار زیبا و چشم نواز است. جنس چوب طوری است که عایق انرژی خوبی برای اتاق خواب هم محسوب می شود. این متریال در برابر تغییرات دما بسیار مقاوم است. از ماهون در ساخت درب های داخل ساختمان و درب های بیرونی هم استفاده می شود. با همه زیبایی این سازه رطوبت را جذب می کند و به مرور تغییر رنگ رو به سیاهی می دهد. بنابراین لازم است تا پس از مدتی نسبت به ترمیم و لکه گیری درب اتاق خواب اقدام کنید.

  • ساخت درب چوبی اتاق خواب هوم سرویز

ساخت کمد چوبی هوم سرویز و درب چوبی اتاق خواب توسط حرفه ای های هوم سرویز با طراحی ویژه پذیرفته می شود. قیمت درب چوبی اتاق خواب و کمد چوبی با در نظر گرفتن جنس چوب به کار رفته در سازه، محاسبه می شود. انواع چوب طبیعی و ام دی اف با روکش چوب بنابر سفارش برای ساخت درب اتاق خواب استفاده می شود. اگر به دنبال کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید با ما تماس بگیرید. پروسه ساخت درب اتاق خواب در محل کارگاه انجام می شود. دستگاه های پیشرفته صنعتی برای برش، صیقل و ساخت درب ها استفاده می شود. دستگاه های به روز و تخصص به کار رفته در طراحی و ساخت درب چوبی، موجب کیفیت درب های ساخته شده می شود. همه سفارش های ثبت شده در اپلیکیشن هوم سرویز شامل گارانتی تضمین کیفیت ساخت هستند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت و تعمیر درب چوبی هم ارائه میده؟

سفارش رایگان ساخت درب چوبی را در اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام من برای درهای ورودی دو عدد و برای اطاقها سه عدد درب چوبی لازم دارم میشه راهنمایی بفرمایید که مثلا قیمت درب ورودی یک متر و چهل عرض در دو متر و ده سانت ارتفاع و یا درب اتاق نود سانت در دو متر و ده سانت هر کدوم چند در میاد ، لازم به ذکر است که من چهار چوبها را قبلا از نوع فرانسوی کار گذاشتم برای نصب درب چوبی مشکلی ندارد ؟

  2. سلام. اگر اندازه و مشخصات یک درب ورودی آپارتمان را به شما بدهم و درب هم روکش چوب هست. میخواستم بپرسم یک روزه آیا میتونم در را تحویل بگیرم؟ خیلی زمان برای من مهم است. لطفاً راهنمایی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا