بنایی و دکوراسیون

قیمت نرده استیل در تهران چقدر است؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

شکل ظاهری و زیبایی نرده های ساختمان از مواردی هستند که بسیار به آن توجه می شود. شاید بحث زیبایی شناسی برای حفاظ پنجره آهنی یک کارگاه تولیدی چندان مهم نباشد اما در ساختمان های لوکس نمی توان هر نرده ای را نصب کرد. نرده های حفاظ در یک ساختمان مسکونی باید کیفیت بالا و ظاهر مناسبی داشته باشند. انواع نرده استیل راه پله و بالکن و حفاظ استیل پنجره به دلیل ظاهر چشم نواز، توجه ها را جلب کرده اند. ظاهر لوکس و نقره ای رنگ استیل زیبایی و امنیت را یکجا ارائه می دهد. با توجه به قیمت نرده استیل بسیاری از دکوراتیوها برای طراحی داخلی و خارجی از نرده های صاف و صیقلی و پولیش خورده استیل استفاده می کنند.

نرده استیل چیست؟

این نرده ها به لحاظ کارایی تفاوتی با نرده آهنی ندارند تنها تفاوت در پروفیل ساخت و شکل ظاهری حفاظ است. نرده استیل راه پله، حفاظ استیل پنجره، نرده استیل بالکن همگی از پروفیل استیل ساخته می شوند. استیل در برابر رطوبت و بارش باران دچار پوسیدگی، خوردگی، زنگ زدگی و ریختگی نمی شود. اشعه ماوراء بنفش خورشید نمی تواند جلای استیل را از بین ببرد. برخی از خواص بهبود یافته در استیل نظیر انتی باکتریال بودن و نظافت آسان موجب شده تا درخواست نصب نرده استیل در اماکن مختلف بیشتر شود. قیمت نرده استیل در برابر طول عمر بالای سازه بسیار مقرون به صرفه است. استیل قابل بازیافت بوده و تا زمانی که ساختمان پابرجاست، به زیبایی باقی می ماند.

چگونه بهترین حفاظ پنجره آهنی و نرده بالکن را انتخاب کنیم؟

قیمت نرده استیل جانپناه

انواع نرده استیل

با توجه به ویژگی های بهبود یافته استیل را می توان در هر فضایی به کار برد. حفاظ پنجره استیل در نمای خارجی ساختمان نصب می شود. این حفاظ جایگزین خوبی برای حفاظ پنجره آهنی ساده است. حفاظ راه پله استیل برای پله های داخلی و بیرونی ساختمان به کار می رود. نصب حفاظ راه پله استیل، زیبایی و نمای پله های دوبلکس را خیره کننده نشان می دهد. ظاهر استیل لوکس و شیک است بنابراین استقبال زیادی از انواع نرده استیل در ساختمان های عمومی شده است. علاوه بر منازل، رستوران ها، هتل های لوکس، ادارات و …. در هر مکان دیگری می توان از نرده استیل برای حفظ امنیت ساختمان استفاده کرد. برخی از کاربردی ترین موارد استفاده از استیل عبارتند از:

قیمت نرده استیل

استیل ترکیبی از آهن با آلیاژهای فلزی است. جنس آلیاژها و ترکیب آن در تعیین قیمت پروفیل استیل تاثیرگذار است. برای محاسبه هر متر مربع از استیل، کیفیت پروفیل در نظر گرفته می شود. استیل های با کیفیت، استحکام و ماندگاری بالاتری دارند. قیمت نرده استیل با کیفیت همیشه بیشتر از پروفیل های بازیافتی و کارکرده است. برای محاسبه قیمت نهایی نرده استیل، طول و ارتفاع نرده در نظر گرفته می شود. این عدد در قیمت هر متر مربع از پروفیل ضرب شده و هزینه مزد ساخت به آن افزوده می شود. میزان تراکم نرده ای افقی و ستون های عمودی روی قیمت ها تاثیر دارد. محل نصب نرده تعیین کننده پروفیل به کار رفته در نرده است.

طراحی و ساخت حفاظ استیل پنجره فوری

قیمت نرده استیل برای راه پله

نرده استیل راه پله

قیمت نرده استیل راه پله

ساخت و نصب نرده های محکم برای راه پله ها ضروری است. نرده راه پله باید امن و قابل اتکا باشد. استفاده از یراق آلات استیل روی نرده راه پله امکان پذیر است. به این ترتیب علاوه بر نرده ای محکم، شکل ظاهری نرده نیز قابل قبول است. انواع نرده استیل پیش ساخته و فانتزی برای پله خم، راه پله، پله پیچ و … به کار می رود. پروفیل نرده استیل راه پله در چند کیفیت تولید می شود. قیمت نرده استیل راه پله با پروفیل 304 در مقایسه با پروفیل 210 بیشتر است. اگر از لوله استیل به جای نرده استیل در راه پله استفاده شود، هزینه کاهش می یابد. کیفیت نرده استیل ارتباط مستقیم با جنس آلیاژهای به کار رفته در استیل دارد. قیمت هر متر مربع نرده استیل راه پله با کیفیت استیل و طول راه پله در ارتباط است.

قیمت نرده استیل بالکن

مدل نرده استیل بالکن روی قیمت آن اثرگذار است. برخی از نرده ها به منظور جلوگیری از سقوط و برای بالا بردن امنیت بالکن نصب می شوند. ارتفاع نرده های حفاظ بالکن در این مورد از نرده های راه پله بلندتر است. اما اگر نرده استیل بالکن به جهت جلوگیری از سرقت در ساختمان نصب می شود، ارتفاع آن از سقف تا کف بالکن در نظر گرفته می شود. قیمت نرده استیل ضد سرقت بیشتر از نرده استیل جانپناه بالکن است. نرده استیل بالکن نیاز به مراقبت خاصی ندارد و هرگز دچار آسیب نمی شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت حفاظ استیل پنجره و بالکن هم ارائه میده؟

بهترین حفاظ پنجره دو جداره کدام است؟

قیمت نرده استیل بالکن

قیمت حفاظ استیل پنجره

نرده پنجره برای جلوگیری از ورود بیگانگان به داخل ساحتمان نصب می شود. البته در برج های مسکونی نیز نصب حفاظ برای جلوگیری از سقوط ساکنین و حفظ جان افراد الزامی است. این حفاظ در قسمت بیرونی و لبه خارجی پنجره نصب می شود و در برابر ضربات تحمل بالایی دارد. قیمت نرده استیل پنجره برای حفاظ ضد سرقت در طبقات اول بالاتر از نرده های ضد سقوط پنجره است. برخی از ویژگی های حفاظ استیل پنجره عبارتند از:

  • دوام و استحکام بسیار بالا
  • ضد زنگ زدگی
  • ضد خراش
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • ضد پوسیدگی
  • بدون تغییر رنگ در طول زمان
  • ظاهر زیبا و چشم نواز

قیمت نرده استیل بانکی

انواع حفاظ استیل پنجره برای امنیت در اماکن عمومی و ساختمان های تجاری نصب می شوند. استیل بانکی معروف ترین سازه امنیتی برای محافظت از درب بانک هاست که به نمای ساختمان آسیب نمی زند. پروفیل ساخت این حفاظ کیفیت بالاتری دارد. انواع نرده استیل ضد سرقت علاوه بر بانک ها در طلا فروشی ها، صرافی ها، ساختمان های تجاری و … نصب می شود. قیمت نرده استیل برای فضای بیرونی و فضای داخل متفاوت است. حفاظ استیل پنجره دیوارکوب، حفاظ استیل پنجره هلالی، حفاظ استیل پنجره افقی، حفاظ استیل پنجره عمودی هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

سفارش سرویس ساخت حفاظ آهنی پنجره را از طریق اپ هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا