نظافت و پذیرایی

سرویس تمیز کردن سنگ کف پارکینگ ✔️ کفسابی و ساب زنی سنگ کف

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

پارکینگ ساختمان مثل اتاق پذیرایی در یک آپارتمان است! یک پارکینگ کثیف با کف ناهوار و پر از لکه های روغن، عمر ساختمان را بیشتر نشان می دهد. کفسابی و تمیز کردن پارکینگ باید در راس برنامه های مدیریت ساختمان باشد. به خصوص در ساختمان های تجاری و اداری اهمیت تمیز کردن سنگ کف پارکینگ بیشتر هم می شود. پارکینگ اولین قسمتی است که قبل از ورود به ساختمان مشاهده می کنید. این فضا بیش از محیط های دیگر در معرض آلودگی قرار دارد. شن و ماسه، گرد و خاک، زباله، نمک، روغن ماشین و دیگر آلاینده ها سطح پارکینگ را پر از لکه های جوراجور می کنند. تمیز کردن و برق انداختن سنگ کف پارکینگ به شیوه های خانگی اصلا کار ساده ای نیست. 

تمیز کردن سنگ کف پارکینگ

نمک و شن به همراه بارندگی های زمستانی وارد پارکینگ می شود. چرخ های ماشین انواع آلودگی ها را وارد پارکینگ ساختمان می کنند. وزن اتومبیل ها و شن های ریز و درشت ، دو عامل مهم برای ساییدگی سنگ کف پارکینگ هستند. به این موارد روغن ناشی از روغن ریزی ماشین های پارک شده و موارد دیگر را هم اضافه کنید. حتی اگر کف پارکینگ با سنگ مرمر یا سنگ گرانیت هم پوشیده شده باشد، دیر یا زود دچار آسیب و کثیفی می شود. جارو کردن روزانه برای از بین بردن زباله و گرد و خاک پارکینگ های تجاری و اداری الزامی است. حتی پارکینگ مجتمع های مسکونی هم می بایست به صورت روزانه یا هفتگی جارو و نظافت شود. جمع کردن زباله ها و شن و ماسه های کف پارکینگ به تنهایی موثر نیست و هنوز خیلی کارها برای تمیز نگهداشتن کف پارکینگ باید انجام داد.

کفسابی در تهران با کیفیت عالی

تمیز کردن پارکینگ با کف سنگتمیز کردن سنگ کف ساختمان

تمیز کردن سنگ کف پارکینگ مسکونی

اهمیت تمیز کردن کف پارکینگ در ساختمان های مسکونی بیشتر است. ماشین های لوکس ساکنین باید جای پارک مناسبی داشته باشند. زباله ها و شن های کف پارکینگ محل خوبی برای پارک اتومبیل های مدل بالا نیستند. با توجه به اینکه پارکینگ از مشاعات ساختمان است اغلب توسط ساکنین تمیز نمی شود. مدیریت ساختمان های مسکونی وظیفه تمیز نگداشتن این بخش را هم دارد. برای نظافت پارکینگ و تمیز کردن سنگ کف با خدمات کفسابی هوم سرویز تماس بگیرید. کفسابی و تمیز کردن سنگ کف پارکینگ در همه مناطق تهران بخشی از خدمات همیاران ماست.

تمیز کردن سنگ کف پارکینگ تجاری

لکه گیری و تمیز کردن کف پارکینگ در ساختمان های تجاری درست به اندازه ویترین فروشگاه های تجاری اهمیت دارد. پارکینگ های کثیف با کف ناهموار از دید مراجعه کننده ها دور نمی ماند. رونق کسب و کارتان بستگی به جلب رضایت مشتری دارد. کف پارکینگ ساختمان های تجاری به صورت منظم توسط شرکت های خدماتی نظافت می شود. در اغلب موارد برای برق انداختن سنگ کف پارکینگ از دستگاه های پولیش مخصوص استفاده می شوند. دستگاه های کف ساب برای از بین بردن ناهمواری های کف پارکینگ و دستگاه اسکرابر برای تمیز کردن و لکه گیری استفاده می شود.

شستشوی نمای ساختمان در تهران

قیمت کفسابی پارکینگ

تمیز کردن کف پارکینگ به شیوه سنتی

استفاده از آب فراوان و شوینده ها برای تمیز کردن کف پارکینگ یک شیوه رایج است. ابتدا با جاروی دسته بلند همه گرد و خاک، شن و ماسه، زباله ها و … از محیط حذف می شود. سپس توسط پودر و آب کف پارکینگ شسته می شود. اگر لکه های روغن و بنزین روی کف سنگ ریخته شده، لازم است تا لکه گیری انجام شود. از بین بردن لکه های روغن اتومبیل از سنگ کف پارکینگ سخت ترین کاری است که برای نظافت انجام می شود. استفاده از مواد پاک کننده اسیدی برای پاک کردن سنگ پیشنهاد نمی شود. شوینده های اسیدی موجب آسیب به سطح سنگ می شوند و نباید برای لکه بری سنگ استفاده شوند. با این مواد می توانید کف پارکینگ را تمیز کنید اما انتظار معجزه نداشته باشید. اغلب لکه های تازه با این مواد از بین خواهند رفت:

  • نوشابه کوکاکولا
  • جوش شیرین
  • پودر ماشین ظرفشویی
  • شوینده های تجاری

تمیز کردن سنگ کف با اسکرابر

اسکرابر یک وسیله مناسب برای تمیز کردن کف ساختمان در اماکن پر تردد است. این وسیله به صورت برقی و باتری تولید شده و اغلب برای نظافت کف در مجتمع های تجاری، فرودگاه ها، ساختمان های اداری و پارکینگ ها استفاده می شود. اسکرابر دارای دو محفظه جداگانه برای آب و شوینده است. شوینده و آب از یک محفظه مخصوص به کف پارکینگ پاشیده می شود و برس های بزرگ کار ساب و تمیز کردن سنگ کف پارکینگ را انجام می دهند. قسمتی برای مکش آب آلوده در دستگاه وجود دارد که با سری مخصوص و قدرت بالا همه آب های کثیف را وارد محفظه دستگاه می کند. به این ترتیب بدون هیچ آلودگی یا مزاحمت می توان از اسکرابر برای نظافت و تمیز کردن سنگ کف پارکینگ استفاده کرد. معمولا اسکرابر برای نظافت ساختمان های خیلی کوچک با متراژ کم، به کار نمی رود.

شستشوی نمای ساختمان در تهران

تمیز کردن سنگ کف پارکینگ کوچک

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کف سابی هم ارائه میده؟

قیمت تمیز کردن سنگ کف پارکینگ

شرکت های خدماتی برای تمیز کردن سنگ کف ساختمان سرویس های متنوعی را ارائه می دهند. با توجه به میزان خسارت به کف می توانید از سرویس های مناسب استفاده کنید. هزینه تمیز کردن سنگ کف با اسکرابر در مقایسه با نظافت با آب و پودر شویندهف تفاوت دارد. علاوه بر شیوه های شستسوی پارکینگ، متراژ فضای مورد نظر روی قیمت ها تاثیرگذار است. استفاده از خدمات روزانه یا ماهانه قیمت ها را تغییر می دهد. علاوه بر این همیشه می توانید برای از بین بردن ناهمواری های کف پارکینگ هم با شرکت خدمانی هماهنگ کنید.

تمیز کردن کف پارکینگ در تهران

سرویس کفسابی هوم سرویز با دستگاه پولیش و توسط تکنیسین با تجربه انجام می شود. از بین بردن لکه های قدیمی روغن کف پارکینگ بدون آسیب به سطح سنگ، کفسابی بتن، ساب سنگ با دستگاه کف ساب، کفسابی موزاییک و سنگ کف پارکینگ، تمیز کردن سنگ کف با دستگاه پولیش در همه مناطق تهران پذیرفته می شود. با ثیت رایگان سفارش در اپلیکیشن هوم سرویز می توانید از مشاوره رایگان برای شستشوی کف پارکینگ و تخفیف های دوره ای استفاده کنید.

ثبت سفارش رایگان سرویس کفسابی از طریق اپلیکیشن هوم سرویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا