نظافت و پذیرایی

بهترین شرکت نظافتی شرق تهران کجاست؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

استفاده از خدمات شرکت های نظافتی برای مناطق شرق تهران، اهمیت زیادی دارد. دسترسی به نیروی کار ماهر با توجه به گستردگی محلات شرق تهران کار ساده ای نیست. شرکت نظافتی شرق تهران با اعزام کارگر نظافت منزل و نیروی نظافتچی برای شرکت ها، توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. شرکت خدمات نظافت منزل شرق تهران هوم سرویز به صورت شبانه روزی و در همه ایام سال فعالیت دارد. نظافت منزل شرق تهران از محبوب ترین سرویس های سامانه خدمات درب منزل هوم سرویز است.

محدوده شرکت نظافتی شرق تهران

شرکت خدمات نظافت منزل شرق تهران در محدوده منطقه فعالیت دارید. حوزه خدمات نظافتی هوم سرویس در شرق تهران شامل محله های تهران پارس، حکیمیه، استخر،سراج، دلاوران، هنگام، فرجام، هفت حوض، نارمک، رسالت، تهران نو، نیروی هوایی، مجیدیه، نارمک است. مناطق ۴، ۸، ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ از بخش های شرق تهران هستند. شرکت خدماتی هوم سرویز در دیگر محله های تهران نیز با ارائه خدمات منطقه ای توانسته رضایت کامل مشتری را در سفارش ها کسب کند. دیگر حوزه های خدمات نظافتی هوم سرویز عبارتند از:

کارگر نظافت منزل پاره وقت در تهران

شرکت نظافتی شرق تهران

وظایف شرکت نظافتی شرق تهران

هوم سرویز یک برنامه منظم و دقیق را برای رسیدگی به امور نظافتی در شرق تهران در نظر گرفته است. برای این منظور اعزام کارگر نظافتچی آقا و خانم با توجه به درخواست مشتری انجام می شود. همه امور تمیزکاری داخل ساختمان و نظافت راه پله و مشاعات در حیطه کاری همیاران هوم سرویز قرار دارد. نظافت محل کار و منزل دو بخش مجزا در شرکت خدمات نظافتی شرق تهران است که توسط نیروهای تعلیم دیده و کاربلد انجام می شود.

  • نظافت محل کار

ادارات واقع در شرق تهران می توانند از خدمات شرکت نظافتی شرق تهران استفاده کنند. به طور معمول کارهای نظافت شرکت ها و سازمان ها به شرکت های خدماتی سپرده می شود. نظافت محل کار از دو جنبه اهمیت دارد. اول اینکه کارمندان در محیط های کاری منظم و تمیز احساس بهتری دارند و راندمان کاری کارکنان بیشتر می شود. دیگر اینکه مراجعه کنندگان به محیط های اداری از روی ظاهر ساختمان و تمیزی راه پله و اتاق ها در مورد کسب و کارتان قضاوت می کنند. ایتن موضوع به خصوص در شرکت های خصوصی و کسب و کارهای کوچک اهمیت بیشتری دارد و می تواند روی جذب سرمایه نیز تاثیرگذار باشد.

نظافت منزل توسط خانم جوان

  • نظافت منزل

شرکت نظافتی شرق تهران با اعزام نیروی نظافتچی درب منزل، بخش بزرگی از دغدغه ساکنین را برطرف کرده است. بسیاری از سفارش های ثبت شده در سامانه خدمات منزل هوم سرویز مربوط به افراد سالمند بوده که توانایی تمیز کردن منزل را ندارند. زوج های جوان شاغل نیز بیشترین درخواست را برای نظافت منزل شرق تهران داشته اند. با توجه به تخصصی شدن کارهای نظافتی به نظر می رسد خانواده ها تمایل دارند تا از نیروهای ماهر در این زمینه کمک بگیرند. به این ترتیب وقت آزاد بیشتری را برای تفریح و رسیدگی به فرزندان به دست می آورند. ما علاوه بر شرق تهران در دیگر مناطق نیز خدمات نظافتی را ارائه می دهیم.

شرکت خدماتی تهران با صدها سرویس ویژه

شرکت نظافتی شرق تهران قیمت

كارگر خانم جهت نظافت منزل

شرکت نظافتی شرق تهران برای نظافت آپارتمان و فضای داخل منزل، نیروی خانم را به محل اعزام می کند. طبق تجارب قبلی خانم نظافتچی در این موارد کارایی بهتری دارد: گرد گیری اثاث منزل، شستشوی ظروف و لباس ها، اطوی لباس، نظافت اتاق خواب و داخل کمدها، تمیز کردن ظروف شکستنی، جمع و جور کردن ریخت و پاش ها و ….. كارگر خانم جهت نظافت منزل بیشترین تقاضا را در شرکت نظافتی شرق تهران دارد. نظافتچی آقا برای تمیزکاری فضای داخل منزل توصیه نمی شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

كارگر آقا جهت نظافت منزل

نیروی نظافتی آقا برای شستشوی فرش و موکت، جا به جایی لوازم منزل، شستشوی دیوارها و سقف آشپزخانه می تواند کمک موثری باشد. البته برای نظافت داخل منزل همیشه نظافتچی خانم به کارگر آقا ارجح است مگر اینکه بخواهید یک نظافت کلی داشته باشید. شرکت نظافتی شرق تهران پیشنهاد می کند کارگر آقا را برای نظافت راه پله و مشاعات، انتخاب کنید. تمیز کردن کف پارکینگ، پشت بام، راه پله، حیاط و محوطه از وظایف نیروی خدماتی آقا است.

نظافت راه پله و مشاعات ساختمان ضرورتی که نباید نادیده گرفت

شرکت نظافتی شرق تهران ارزان

زمان کاری شرکت نظافتی شرق تهران

برای انتخاب زمان مراجعه نظافتچی آقا و خانم محدودیتی وجود ندارد. شرکت خدمات نظافت منزل شرق تهران به صورت ساعتی نیز کارگر را درب منزل اعزام می کند. برای نظافت مجتمع مسکونی می توانید به صورت قراردادی در بازه زمانی هفتگی یا ماهانه از خدمات نظافتچی شرکت نظافتی شرق تهران استفاده کنید. اعزام نظافتچی، آبدارچی و نیروی خدماتی برای شرکت ها به صورت توافقی و قراردادی انجام می شود. امکان اعزان نظافتچی به صورت 4 ساعته، تمام وقت روزانه، هفتگی و ماهانه و سالیانه برای همه شرکت های واقع در شرق تهران پیش بینی شده است.

قیمت نظافتچی در شرکت خدماتی شرق تهران

برای درخواست هایی که به کارگر ساعتی نیاز دارند، قیمت ها برای 4 ساعت اول در نظر گرفته می شود. به ازای هر ساعت اضافی لازم است تا مبلغ بیشتری پرداخته شود. برای اطلاع از قیمت نیروهای نظافتچی با ما تماس بگیرید. چنانچه نیاز به نظافتچی تمام وقت و دوره ای دارید می توانید از قبل هماهنگ کنید. قراردادهای دوره ای شامل تخفیف و نرخ های متعادل تری در مقایسه با نظافتچی های ساعتی است. شرکت نظافتی شرق تهران آمادگی عقد قرارداد ماهانه و سالانه با برج های مسکونی و شرکت ها را دارد. اعزام نظافتچی آقا و خانم برای نظافت منزل و محیط کار به صورت قراردادی انجام می شود.

شرکت نظافتی شرق تهران هوم سرویز

در شرکت خدمات نظافتی شرق تهران نظافتچی آقا و خانم طبق سفارش مشتری، اعزام می شود. با توجه به اینکه اغلب درخواست های نظافت منزل مربوط به کارگر خانم است حتما از قبل در این مورد هماهنگی را انجام دهید. از طریق تلفن و یا نرم افزار هوم سرویز می توانید سفارش خود را ثبت کنید. در زمان مورد نظر شما نظافتچی به محل اعزام می شود.

برای ثبت سفارش سرویس نظافت داخل منزل یا محل کار از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا