بنایی و دکوراسیون

نصب حفاظ پنجره از داخل ✔️ نصب حفاظ پنجره مدرن

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

وقتی پشت پنجره ها حفاظ پنجره آهنی نصب باشد، خیال تان بابت ورود سارقین و سقوط کودکان به پایین کاملا راحت می شود. سازه های امنیتی در اشکال گوناگونی طراحی شده اند و تقریبا همیشه در بیرون از پنجره ها نصب می شوند. حفاظ پنجره با طراحی مختلف روی نمای ساختمان اثر گذار است. به همین دلیل بهتر است برای همه پنجره های نمای بیرونی به هنگام ساخت بنا، از حفاظ یکسان استفاده شود. در صورتی که این سازه در ساختمان نصب نیست همیشه می توانید با نصب حفاظ پنجره از داخل ساختمان، امنیت آپارتمان را بالا ببرید. 

نصب حفاظ پنجره از داخل

انواع حفاظ پنجره آهنی، حفاظ استیل پنجره ، حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره آهنی ساده را می توان هم در پشت پنجره و هم در داخل نصب کرد. حفاظ پنجره داخل ساختمان به دلیل تمایل شخصی، سفارش دهنده ها نصب می شود. انواع حفاظ پنجره مدرن به لحاظ زیبایی آسیبی به نمای ساختمان وارد نمی کنند ولی تقاضای زیادی برای نصب حفاظ هوم سرویز از داخل پنجره نیز ثبت می شود. برای نصب حفاظ در داخل پنجره باید قوطی پروفیل به اندازه قاب داخلی ساخته شود و از لولا برای نصب حفاظ آهنی استفده می شود. حفاظ های داخل پنجره ثابت نیستند و قابلیت باز و بسته شدن از لولا را دارند. به این ترتیب دسترسی به شیشه های پنجره برای تمیزکاری و نظافت شیشه ها هم امکان پذیر است.

چگونه بهترین حفاظ پنجره آهنی و نرده بالکن را انتخاب کنیم؟

حفاظ پنجره از داخلاجرای نرده آهنی برای قاب داخلی پنجره ساختمان

مزایای نصب حفاظ پنجره از داخل ساختمان

اصلی ترین دلیل برای ساخت حفاظ و نصب از داخل ساختمان، تمایل شخصی افراد است. به هر حال سلیقه ها متفاوت است.  وقتی حفاظ از نمای داخل نصب می شود، چندان هم مشکلی ایجاد نمی کند و حتی گاهی مزایایی را به همراه دارد. برخی از افراد به دلیل همین مزایا، طرفدار نصب حفاظ پنجره از داخل ساختمان هستند. شاید مشتری ده ها دلیل برای این سفارش داشته باشد که کاملا شخصی است. اما در اغلب موارد دو دلیل عمده برای تقاضای نصب حفاظ از داخل بنا وجود دارد. این دلایل به تنهایی برای چنین تصمیم بزرگی کفایت می کند.

  • کنترل نور با طراحی های متنوع

حتی یک حفاظ پنجره آهنی ساده نیز می تواند نور ورودی به داخل ساختمان را کاهش دهد. استفاده هوشمندانه از سازه هایی با طراحی زیبا و متفاوت راهی برای تنظیم نور ورودی به داخل ساختمان است. برای مثال اگر بازتاب نور پنجره روی تلویزیون می افتد می توان طرح حفاظ را طوری انتخاب کرد که این مشکل برطرف شود. استفاده از حفاظ پنجره با طرح های خیلی بسته و متراکم که به طور کلی مانع ورود نور به داخل ساختمان می شوند، اصلا توصیه نمی شود. اما با کمی خللاقیت می توان یک سازه متفاوت را در داخل بنا نصب کرد که نه تنها تور اضافی بلکه دید مزاحم را نیز کاملا پوشش دهد. حفاظ پنجره از داخل تداخلی با طراحی و دکوراسیون داخلی ندارد. 

بهترین حفاظ پنجره دو جداره کدام است؟

نصب حفاظ در نمای داخلینصب نصب حفاظ پنجره آکاردئونی از داخل

چگونه قیمت حفاظ پنجره را تخمین بزنیم؟

  • طراحی حفاظ پنجره از داخل

با وجود انواع حفاظ مدرن پنجره با طراحی های زیبا، هنوز برخی از افراد تمایلی به نصب آن ندارند. بدون تردید حفاظ پنجره روی نمای خارجی ساختمان تاثیر می گذارد که این موضوع برای بسیاری از افراد ناخوشایند است. جالب است بدانید که امکان نصب حفاظ پنجره هم در نمای خارجی و هم نمای داخلی وجود دارد. اگر به طرح های خاص، فانتزی، ابتکاری و …علاقه مندید، نرده آهنی حفاظ را در داخل ساختمان نصب کنید. به این تردید کاری با نمای ساختمان ندارید و مورد قضاوت دیگران هم قرار نمی گیرید. علاوه بر طرح حفاظ پنجره، امکان رنگ آمیزی های متفاوت هم برای این سازه وجود دارد. به این ترتیب دیگر نگران نمای ساختمان نیستید و می توانید رنگ هماهنگ با دکوراسیون داخلی را برای حفاظ پنجره از داخل انتخاب کنید. 

اندازه استاندارد حفاظ پنجره از داخل چقدر است؟

مهم ترین کاربری حفاظ پنجره جهت جلوگیری از سرقت در ساختمان است. در این صورت لازم است تا حفاظ به طور کامل دور تا دور قاب پنجره و شیشه ها را پوشش دهد. تراکم سازه و استفاده از نرده های افقی و عمودی به لحاظ ایجاد مانع موقع ورود سارق، بسیار اهمیت دارد. با توجه به اینکه حفاظ از داخل نصب شده، سارق نمی تواند از بیرون ساختمان در مورد ساختار آن بررسی انجام دهد. یکی دیگر از دلایل نصب حفاظ جلوگیری از سقوط اشیا و کودکان است. در این موارد می توان از نرده های کوتاه تر نیز استفاده کرد. با نصب نرده های کوتاه از داخل پنجره ها می توانید مانع افتادن ناگهانی کودکان به بیرون بشوید. معمولا نرده های حفاظ برای پنجره های سراسری نصب می شود تا ایمنی فضای داخل را افزایش دهد.

بهترین رنگ حفاظ پنجره ساختمان کدام است؟

نصب حفاظ پنجره از داخل بناطراحی و ساخت حفاظ پنجره و سازه های امنیتی فلزی

قیمت حفاظ پنجره برای داخل

نصب حفاظ پنجره از داخل یا بیرون پنجره، در قیمت آن تاثیر چندانی ندارد. مهم ترین موارد در قیمت گذاری حفاظ پنجره جنس قوطی پروفیل و مواد اولیه برای ساخت حفاظ است. پس از اندازه گیری ابعاد پنجره از قاب داخل، مقدار پروفیل برای ساخت براورد می شود. کیفیت یراق آلات و تجهیزات نصب ( لولا، گیره و ..) روی قیمت ها تاثیر می گذارد. توصیه می شود موقع ساخت حفاظ پنجره بیشتر به استحکام آن توجه کنید و برای کاهش قیمت ها از امنیت سازه کم نکنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت حفاظ آهنی پنجره هم ارائه میده؟

سفارش ساخت حفاظ پنجره از داخل

آیا قصد دارید حفاظ پنجره را از داخل نصب کنید؟ انواع حفاظ پنجره مدرن با طراحی های چشم نواز و هماهنگ با دکوراسیون داخلی را از ما بخواهید. حفاظ پنجره هوم سرویز  با بهترین متریال توسط تیم جوشکاری حرفه ای کار شده است. یکی از فعالیت های هوم سرویز اجرای حفاظ پنجره از داخل به سفارش مشتری است. تمامی مراحل طراحی، ساخت و رنگ آمیزی حفاظ در محل کارگاه انجام می شود. سازه آماده برای نصب در داخل ساختمان به محل ارسال می شود. با هماهنگی قبلی و در زمان مورد نظر شما، همیاران هوم سرویز برای نصب حفاظ پنجره از داخل به محل مراجعه می کنند. کیفیت کار ما را از دوستان و آشنایان خود بپرسید. ما در همه محله های تهران فعالیت داریم.

برای ثبت سفارش رایگان ساخت حفاظ از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا