ایزوگام

ایزوگام

از 1019 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت ایزوگام در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت نصب ایزوگام زیر 10 متر مربع(با هزینه جنس)

85,000 الی 1,500,000 تومان

قیمت نصب ایزوگام بین 10 تا 50 متر مربع(هر متر مربع با هزینه جنس)

110,000 الی 140,000 تومان

قیمت نصب ایزوگام 50 متر مربع به بالا(هر متر مربع با هزینه جنس)

75,000 الی 100,000 تومان

متوسط قیمت700,000 تومانکمینه قیمت490,000 تومانبیشینه قیمت1,300,000 تومان

آنچه درباره ایزوگام خواهید خواند

  • نصب ایزوگام
  • ایزوگام پلیمری
  • ایزوگام دمیده
  • نصب ایزوگام تک لایه
  • نصب ایزوگام دو لایه
  • ایزوگام با روکش آلومینیومی
  • نصب ایزوگام با روکش سنگ ریزه
  • نصب ایزوگام پشت بام و شیروانی
  • اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی و حمام
  • نصب ایزوگام روی دیوار
  • نصب ایزوگام روی آسفالت
  • نصاب ایزوگام حرفه ای چه مراحلی را باید انجام دهد؟
  • نصب ايزوگام بدون داربست
  • ترمیم و تعمیر ایزوگام را هرچه سریع تر انجام دهید
  • قیمت نصب ایزوگام چقدر است؟
  • خدمات ایزوگام کاری پشت بام، سقف و دیوار ساختمان را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

نصب ایزوگام

با نزدیک شدن به فصل های بارانی سال افراد باید به فکر تعمیر ايزوگام و تعویض عایق کاری و نصب ایزوگام سقف و دیوار خانه باشند. البته عایق کاری و اجرای ایزوگام منحصر به پشت بام نیست. بلکه گاهی مکان هایی مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی که در معرض رطوبت بیشتری هستند نیز به ایزولاسیون نیاز دارند.

انواع ایزوگام بر اساس مواد اولیه تشکیل دهنده، تعداد لایه قیر و جنس روکششان دسته بندی می شوند. بر اساس مواد تشکیل دهنده به دو دسته پلیمری و دمیده تقسیم می شوند. در ادامه به معرفی انواع ايزوگام و قیمت نصب ایزوگام می پردازیم.

ایزوگام پلیمری

این دسته از ۶۰ تا ۷۰ درصد قیر خالص تشکیل شده اند. روش تولید آن‌ها از تقطیر نفت خام در پالایشگاه‌ها است. این نوع عایق ها از قیر خالص، لایه آلومینیوم، پلی آستر،پودر تالک، پوشال گونی پلاستیکی و … تشکیل شده است.

ایزوگام دمیده

این نوع از قیر دمیده تشکیل شده است. برای به دست آوردن این مواد، در داخل مازوت یا نفت کوره ای، هوا دمیده می شود. به همین خاطر نسبت به تغییرات دما مقاوم تر هستند و درجه نرمی بیشتری نسبت به غیر خام دارد. البته از نظر کیفیت نسبت به پلیمری کیفیت پایین تری دارد.

نصب ایزوگام تک لایه

تعداد لایه های ايزوگام ربطی جنس آن ندارد. این مدل ظریف است و انعطاف بالایی دارد.

نصب ایزوگام دو لایه

این نوع ايزوگام، از پلی استر ضخیم با استحکام بالا و دو لایه تیشو تشکیل شده است. استفاده از این نوع برای کاربردهایی که حساسیت بالایی نسبت به رطوبت وجود دارد، استفاده می‌شود. ايزوگام دولایه از ضخامت و استحکام بالاتری برخوردار است.

ایزوگام با روکش آلومینیومی

برای نصب ايزوگام پشت بام از این نوع کاربرد دارد. البته از نمونه های بدون آلومینیوم در پی ساختمان و در ايزوگام سرویس بهداشتی و حمام نیز به کار می رود.

نصب ایزوگام با روکش سنگ ریزه

در محل هایی که هم باید عایق رطوبتی شوند و هم به جنبه زیبایی کار اهمیت می دهند، اقدام به نصب ایزوگام روی شیروانی با روکش سنگ ریزه می کنند.

نصب ایزوگام پشت بام و شیروانی

شاید به ندرت نیاز به تعویض ايزوگام داخل ساختمان، پس از ساخت بنا باشد. اما بدون تردید لازم است تا هر چند سال یکبار ایزولاسیون پشت بام را ترمیم کرد. لازم است تا بهترین نوع ايزوگام برای پوشش بام ساختمان استفاده شود. انواع بی کیفیت و ارزان قیمت عایق، مناسب پشت بام نیستند. سطح پشت بام در معرض تابش مستقیم نور خورشید و بارش های فصلی قرار دارد. از طرفی تغییرات دمای هوا در فصل تابستان و زمستان روی آن تاثیر می گذارد. برای اینکه پول تان به هدر نرود حتما از برندهای مرغوب و با کیفیت برای عایق بندی پشت بام خریداری کنید.

وقتی صحبت از ترمیم و یا تعویض عایق بندی پشت بام است، به هزینه فکر نکنید. حتی یک درز کوچک در عایق می تواند خسارات زیادی به همراه داشته باشد. قیمت ایزوگام یک بار است ولی خیال تان بابت پشت بام به کلی راحت خواهد شد. قیمت اجرای ایزوگام در مقابل کارایی، دوام و ماندگاری بالای آن بسیار مقرون به صرفه است.

اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی و حمام

حمام و دستشویی از مکان های همیشه مرطوب در یک ساختمان است. اگر تصمیم به نوسازی سرویس بهداشتی دارید حتما در مورد مقاوم کردن کف و دیوارها در برابر آب و رطوبت از قبل تصمیم گیری کنید. با حذف عایق بندی حمام و توالت مقدار زیادی از هزینه های کار کم می شود ولی در نهایت این اصلا به نفع تان نیست. ایزوگام کاری ساده ترین راه برای جلوگیری از نم و نشتی در ساختمان است. اما شاید ندانید که همین اقدامات رایج یک عایق حرارتی خوب هم به حساب می آیند. در شرایطی که دیوارهای خارجی و حمام به هم متصل هستند ایزوگام کاری دیوار ضروری تر است.

نصب ایزوگام روی دیوار

ایزوگام کاری دیوار معمولا برای دیوارهایی که در معرض باران، رطوبت و همچنین نور مستقیم خورشید هستند پیشنهاد می شود. از مزایای ايزوگام دیوار، وزن کم آن و راحتی نصب و قیمت ایزوگام است. که به علت نصب آسان و سریع، دستمزد نصب آن نیز کمتر خواهد بود. همچنین این عایق مانع جذب گرما از بیرون و خروج گرما و سرمای داخل فضا شود. به عبارت دیگر عایق حرارتی هم می باشد.

نصب ایزوگام روی آسفالت

قبل از اجرای ایزوگام، ابتدا لازم است ترک ها و خرابی های سطح توسط مشعل خوب صاف شده و زیرکاری صحیح صورت گیرد.

اگر ماسه های آسفالت پوسیده باشد، بهتر است روی آسفالت قیر ریخته شود و سپس اقدام به ایزوگام کاری روی آسفالت شود.

نصاب ایزوگام حرفه ای چه مراحلی را باید انجام دهد؟

هر پروسه ای در کنار کیفیت متریال باید به درستی توسط نصاب ایزوگام انجام شود تا نتیجه ای قابل قبول داشته باشد. مراحل زیرسازی روی هر سطحی باید به درستی انجام شود. برای توضیح طریقه نصب ايزوگام، در ابتدا باید زیر سازی سطح انجام بگیرد. در واقع شیب سازی و ماهیچه کشی باید به طریقی انجام شود که آب به سمت آبراهها هدایت شود. به طور مثال پیشنهاد می شود درهر متر ایزوگام کاری به سمت آبراه، بین یک تا 3 سانت تغییر شیب ایجاد شود. زیر سازی باید یکدست باشد و باید درزگیری آسفالت پشت بام به درستی انجام شود.

نصب ايزوگام بدون داربست

نصب ايزوگام بدون داربست به طور کل برای دیوارهای تا کمتر از 4 متر پیشنهاد می شود و به وسیله بالابر انجام می شود. در ارتفاع های بیشتر برای تضمین سلامت کارگران حتما باید داربست نصب شود و تجهیزات بر روی تخته های داربست قرار بگیرد.

ترمیم و تعمیر ایزوگام را هرچه سریع تر انجام دهید

خدمات ترمیم و تعمیر ايزوگام برای آن دسته افرادی است که هنوز کارشان به چکه و نشتی آب نرسیده است. با انجام به موقع ترمیم و تعمیر از هزینه های مضاعف بعدی جلوگیری خواهد شد. قبل از ایجاد نم و نشتی با تشخیص ایرادات اولیه طول عمر نصب ايزوگام را تا 15 سال افزایش داد. همچنین با بررسی مداوم و رفع پوسیدگی، خراش و سوراخ های کوچک میتوانید از تعویض ايزوگام در آینده جلوگیری کنید.

قیمت نصب ایزوگام چقدر است؟

قیمت نصب ایزوگام به عوامل زیادی بستگی دارد. اولین عامل، قیمت هر رول ايزوگام می باشد. در واقع متریال مورد نظر از لحاظ دولایه یا تک لایه بودن و برند آن مانند شرق، دلیجان، بام گستر و تبریز نقش بسیار مهمی در قیمت ایزوگام دارند. همچنین در صورت نیاز به زیر سازی و کف سازی قیمت ايزوگام تغییر خواهد کرد.

در حالت معمول قیمت نصب ایزوگام برای حداقل ۱۰ متر فضا در نظر گرفته می شود. در مورد پشت بام اصلا مشکلی وجود ندارد و معمولا همه پروژه ها بیشتر از ۱۰ متر هستند. ولی در مورد قیمت ايزوگام کاری سرویس های بهداشتی گاهی متراژ کوچک تر است و هزینه به صورت پروژه ای اعلام می شود.

قیمت هر متر ايزوگام با توجه به برند و کیفیت آن براورد می شود. آب بندی و عایق کردن پشت بام علاوه بر کیفیت به نصب صحیح هم وابسته است. قیمت نصب ایزوگام در پشت بام هایی که متراژ بیشتری دارند، به صرفه تر است. در واقع طبق تعداد رول مصرفی و سختی کار، قیمت ها نصب نیز محاسبه می شود. با توجه به اینکه دستمزد نصاب برای هر نوع یکسان است.

خدمات ایزوگام کاری پشت بام، سقف و دیوار ساختمان را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

ما توصیه میکنیم که قیمت ایزوگام ارزان را ملاک انتخاب خود قرار ندهید. درواقع خدماتی از قبیل عایق کاری در واقع تعیین کننده سلامت ساختمان ساکنین آن هستند. که اگر درست و اصولی انجام شوند تا مدت ها شما را از هر گونه نگرانی نم ساختمان و غیره دور می کند. تیم هوم سرویز با کمک بهترین و مجرب ترین اجرا کنندگان خدمات عایق کاری ساختمان و اجرای ایزوگام طرح دار آماده خدمات رسانی می باشد. تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید تا متخصصین جهت مشاوره و ارائه قیمت با شما تماس بگیرند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس ایزوگام و همچنین ارایه خدمات نصب ایزوگام پشت بام نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات عایق کاری ارائه می دهد که شامل آسفالت کاری پشت بام, اجرای قیرگونی پشت بام, آب بندی استخر خاکی و استخر کاشی شده , نصب عایق رطوبتی نانو استخر می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های خانگی و ساختمانی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس ایزوگام

نصب ایزوگام پشت بام

نصب ایزوگام دیوارها و ایزوگام کاری کف ساختمان

تعمیر ایزوگام

نصب ایزوگام بدون داربست روی دیوارهای جانبی

تعویض ایزوگام پشت بام و سقف

ایزوگام کاری دیوار و کف سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه و غیره

نصب ایزوگام دلیجان، شرق، بام گستر و سایر برندهای استاندارد و معتبر موجود در بازار

نظرات کاربران

profile picture
محمد بصیری

یا سلام و تشکر از مدیریت هوم سرویز، جناب آقای بیگی از نظر اینجانب بعنوان مدیر ساختمان بسیار شخص محترم ،و تمام ایتم های بالا را دارا میباشد امیدوارم سلامت و تندرست باشند.

profile picture
پیمان خسروی

خیلی خوب بود به موقع اومدن از جنس مرغوب استفاده کردند و کار را به خوبی انجام دادند

profile picture
محمد زندوکیلی

مرتب و کاربلد. خیلی عالی بودند

شرایط اجرای ایزوگام شیروانی و نصب ایزوگام پشت بام

کلیه قیمت های اعلام شده توسط سامانه بر حسب قیمت جنس و اجرت کار می باشد.

چنانچه سطح کار موزائیک باشد نخست همیار آن را با سیمان و دو غاب سیمانی کاملا صاف و یکنواخت نموده و سپس اقدام به ایزوگام می نماید.

چنانچه که سطح زیرین فلزی است زنگ زدگی و آلودگیها باید پاک شده، از یک پوشش آستری ضد زنگ استفاده شود.

در محیط نم دار امکان انجام ایزوگام وجود ندارد.

معیار محاسبه قیمت در خصوص این سرویس متراژ(متر مربع) کار می باشد و قیمت ها اعلام شده بر حسب قیمت جنس و اجرت کار می باشد.

چنانچه مشتری نیاز به تهیه جنس مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید و همچنین هزینه حمل و نقل را به مشتری ارایه نماید.

جهت انتخاب جنس حتما برند ایزوگام یا قیرگونی می بایست مورد توافق مشتری قرار گیرد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

fixing-roof
رفع نم ساختمان
قیمت از 1,300,000 الی 3,500,000 تومان
mosquito-netting-service
توری پنجره
قیمت از 800,000 الی 4,200,000 تومان
masonry
بنایی ساختمان
قیمت از 1,200,000 الی 7,000,000 تومان
tar-paper-installation
قیرگونی
قیمت از 490,000 الی 6,700,000 تومان