نظافت و پذیرایی

ساب سنگ چیست و چرا انجام می شود؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کف ساختمان مثل یک آینه همه کثیفی ها را در معرض دید قرار می دهد. سنگ های پر از لکه و ناهماهنگ، بنا را زشت و فرسوده نشان می دهند. تنها را خلاص شدن از ان لکه های ناخوشایند کفسابی سنگ است. استفاده از شوینده های اسیدی برای شستشوی کف ساختمان اصلا پیشنهاد نمی شود. این مواد به سطح روی سنگ و سرامیک به شدت آسیب می زنند. ساب سنگ و تمیز کردن سنگ کف با دستگاه پولیش، تنها راه بازگرداندن برق و جلا و زیبایی سنگ کف ساختمان است. انواع سنگ ساختمانی نظیر مرمر، تراورتن، گرانیت و حتی موزاییک کف را می توان با کف ساب مثل روز اول تمیز و درخشان کرد.

ساب سنگ چیست؟

ساب زنی شیوه ای برای بازسازی و نوسازی سنگ کف ساختمان است. سنگ کف بنا در معرض فشار و آسیب های محیطی بسیاری است. در طول زمان سرامیک و سنگ کف پارکینگ و ساختمان دچار سایش و فرسودگی می شود. اگر ساب سنگ به صورت اصولی انجام شود همه مشکلات سنگ رفع شده و کف ساختمان کاملا بهینه سازی می شود. ساب زن یک نیروی اموزش دیده و متخصص است که می تواند به بهترین شکل ممکن و با استفاده از دستگاه مخصوص، کف ساختمان را نوسازی کند. به طور معمول از ساب سنگ در دو مورد استفاده می شود:

  • تمیز کردن سنگ کف
  • ترمیم و نوسازی سنگ

کفسابی در تهران با کیفیت عالی

ساب سنگ در تهرانشستشوی نما و کفسابی

تمیز کردن سنگ کف

استفاده از شوینده های قوی و مواد پاک کننده اسیدی برای تمیز کردن کف پارکینگ موجب می شود که سنگ به شدت آسیب ببیند. به مرور زمان رد شوینده های اسیدی نظیر جوهر نمک، روی سنگ باقی می ماند و به اصطلاح سنگ دو رنگ می شود. در واقع لکه های بزرگ و کوچک روی سطح سنگ دیده می شود. در این مواقع دیگر شستن کف و نظافت ساختمان اصلا فایده ای ندارد و لکه ها هرگز با شیوه های خانگی پاک نخواهند شد. استفاده از دستگاه سنگ ساب برای رفع این مشکل و ساب سنگ لکه دار بهترین راهکار است.

ترمیم و نوسازی سنگ

سنگ کف صاف و یک دست است اما در مرور زمان به دلیل اسیب های فیزیکی آسیب می بیند. یکی از مشکلات رایج، ناهمواری سطح سنگ است. ساب سنگ برای مواقعی که سنگ دچار پستی و بلندی شده و نیاز به ترمیم دارد، پیشنهاد می شود. سنگ های قدیمی کف ساختمان که دیگر رنگ و رویی ندارند نیز با این شیوه به زیبایی قبل می شوند. با استفاده از  سرویس کفسابی و سنگ سابی هوم سرویز می توان همه بخش های آسیب دیده کف از جمله سوراخ و حفره های کوچک بین سرامیک و سنگ را نیز اصلاح کرد. در این شیوه از متدهای پیشرفته از جمله روش ایتالیایی برای ساب سنگ استفاده می شود.

تمیز کردن سنگ کف با اسکرابر

هزینه ساب سنگترمیم آسیب های کف ساختمان

آیا شستشوی کف و کفسابی یک سرویس است؟

کفسابی و ساب سنگ کاملا یک سرویس جداگانه است و با شستن کف ساختمان تفاوت دارد. در این تکنیک هدف تمیز کردن و از بین بردن آلودگی های روی سنگ نیست. در سرویس کفسابی مشکلات سنگ برطرف می شود. در واقع با ساب زدن سطح کار عاری از پستی بلندی شده و یکسان دیده می شود. در برخی از شیوه های پیشرفته، امکان برق انداختن فوق العاده روی سطح کف نیز وجود دارد. اگر می خواهید کف ساختمان همانند یک آیینه درخشان و براق بشود با ما تماس بگیرید. سرویس کفسابی هوم سرویز و ساب سنگ برای بهبود وضعیت ظاهری سنگ است. البته رفع ایرادات سطح سنگ به خودی خود باعث تمیز شدن کف ساختمان هم خواهد شد.

تمیز کردن سنگ کف پارکینگ

مزایای ساب زنی کف

ساب سنگ با دستگاه برای قسمت های اصلی انجام می شود. برای گوشه ها و قسمت هایی که امکان استفاده از دستگاه نیست می توان از ساب دستی استفاده کرد. همیشه کناره های دیوارها، ستون ها، پیچ راه پله و .. به صورت دستی ساب زده می شود. به این ترتیب همه پستی و بندی های سنگ کاملا از بین می رود. به همراه سنگ سابی همه بند کشی های سنگ و سرامیک نیز ترمیم می شود. برخی از مزایای ساب زنی و کفسابی سنگ عبارت است از:

  • صرفه جویی در هزینه تعویض سنگ
  • افزایش ماندگاری و دوام سنگ کف
  • هم سطح کردن سطح سنگ 
  • ترمیم آسیب سنگ پارکینگ

شستشوی نمای ساختمان در تهران

ساب سنگ و کفسابیکفسابی با دستگاه پیشرفته

قیمت ساب سنگ چقدر است؟

هر جوری که محاسبه کنید همیشه هزینه کفسابی و ساب زنی از قیمت تعویض سنگ قدیمی، کمتر است. اگر بخواهید کل کف پارکینگ و فضای داخل را عوض کنید علاوه بر هزینه، کثیف کاری هم بیشتر می شود. نحوه قیمت گذاری به نوع سنگ و اندازه محیط بستگی دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کف سابی هم ارائه میده؟

الف- اندازه فضا

هر چقدر که متراژ فضا بیشتر باشد، قیمت نهایی هم نرخ متعادل تری دارد! در واقع قیمت ساب زنی برای محل های بزرگتر خیلی مقرون به صرفه تر است. به خصوص اگر بخواهید این هزینه را با قیمت تعویض سنگ مقایسه کنید، قیمت ساب زنی خیلی مناسب است. در بناهایی که یکبار از خدمات ساب زنی استفاده شده باشد، دفعات بعدی همیشه قیمت کمتری دریافت می شود. علت اصلی مربوط به اینست که پستی و بلندی سنگ در نوبت اول گرفته شده و دیگر نیازی به هم سطح کردن کف نیست.

ب- نوع سنگ

جنس سنگ کف ساختمان نقش مهمی در تعیین قیمت کفسابی در تهران دارد. سنگ های ساختمانی به دو دسته نرم و سخت تقسیم بندی شده اند. ساب سنگ نرم همیشه قیمت کمتری نسبت به ساب زنی سنگ های سخت تر دارد. ارزان ترین قیمت ها مربوط به کفسابی در ساختمان هایی با کف موزاییک و سرامیک است. سنگ تراورتن، دهبید، مرمریت، لاشه سنگ،  فلکس استون FlexStone، موزاییک و .. از انواع سنگ های نرم هستند. گرانیت هم از سخت ترین سنگ های کف ساختمان است که برای ساب زنی قیمت بیشتری دارد.

سرویس کفسابی هوم سرویز

خدمات شستشوی کف و اسید شویی، ساب زنی، کفسابی از سرویس های فعال هوم سرویز در تهران است. برای تمیز کردن کف از دستگاه اسکرابر و پولیش استفاده می شود. سرویس کفسابی با توجه به نوه سنگ کف ساختمان قیمت گذاری خواهد شد. همه سفارش های ثبت شده از طریق اپلیکیشن هوم سرویز دارای تضمین کیفیت خدمات هستند. کیفیت عالی را با قیمت مناسب دریافت کنید.

ثبت سفارش رایگان سرویس کفسابی از طریق اپلیکیشن هوم سرویز

‫2 دیدگاه ها

  1. با تشکر از مطلب عالی تون میخواستم بدون تو شهرستان زنجان هم خدمات ارائه میدهید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا