بنایی و دکوراسیون

چگونه کاشی کاری آشپزخانه را انجام دهیم؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کاشی کاری آشپزخانه در دو مرحله انجام می شود. اولین مرحله در زمان ساخت بنا و دیگری در موقع بازسازی ساختمان است. معمولا همراه با تغییر دکوراسیون و عوض کردن کابینت ها، کاشی های دیوار آشپزخانه هم با کاشی های جدیدتر تعویض می شود. با توجه به قیمت نصب کاشی و سرامیک حتما از یک نصاب با تجربه برای نصب کاشی ها کمک بگیرید نصب کاشی و سرامیک یک کار تخصصی است و نیاز به تبحر کافی دارد. این کار آنقدرها که به نظر می رسد ساده نیست و می بایست ریزه کاری های زیادی را رعایت کرد. 

کاشی کاری آشپزخانه

 نصب کاشی و سرامیک اصلا کار ساده ای نیست و حتما باید در این زمینه تجربه داشته باشید. کاشی کاری ایرانی یکی از قدیمی ترین هنرهای این مرز و بوم است. هنوز هم می توانید آثار به جای مانده از کاشیکاری های سنتی را در بناهای باستانی ببینید. کاشی یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی است. برای انجام کاشی کاری آشپزخانه احتیاج به متریال اصلی یعنی همان کاشی دارید. آیا می دانید چه طرحی را انتخاب کنید؟ طرح کاشی روی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر دارد. برخی از طرح ها، آشپزخانه را تاریک تر و کوچک تر نشان می دهند. دقت داشته باشید که اگر آشپزخانه فضای کمی دارد هرگز از طرح های گل درشت و تیره برای کاشی های آشپزخانه استفاده نکنید. با استفاده از نقش کاشی می توان بسیاری از ایرادهای آشپزخانه و قناسی را پنهان کرد.

9 عامل اثرگذار بر قیمت نصب کاشی و سرامیک

کاشی کاری اشپزخانهکاشی کاری آشپزخانه با قیمت مناسب

چند متر کاشی برای اشپزخانه بخریم؟

طرح اصلی کاشیکاری مشخص می کند که چند متر کاشی لازم دارید. اگر فقط می خواهید فضای بین کابینت ها را کاشی کنید، به کاشی کمتری نیاز دارید. طول و عرض فضای بین کابینتی را اندازه گیری کنید تا متراژ کاشی مورد نیاز، به دست آید. اگر از رنگ کاشی های قبلی خسته شده اید باید همه دیوارهای آشپزخانه را دوباره کاشی کاری کنید. در این صورت لازم است تا همه قسمت ها را در طول و عرض اندازه گیری کنید. بهتر است همیشه یکی دو متر کاشی اضافی خریداری کنید. همیشه احتمال شکستن چند کشای و سرامیک وجود دارد. خط فرضی بالای کار را اندازه کابینت دیواری در نظر بگیرید. در یک دکوراسیون شیک معمولا دیوارها تا سقف با کاشی و سرامیک پوشیده نمی شود. ارتفاع کاشی کاری آشپزخانه در واقع بالاترین نقطه کابینت دیواری است. 

آماده سازی دیوار برای کاشی کاری

اگر دیوار از قبل کاشی شده باشد، نیازی نیست کاشی های قبلی را از دیوار جدا کنید. این روزها کار نصب کاشی و سرامیک نسبت به گذشته خیلی ساده تر شده است. چسب های مخصوصی به صورت پودری و ملات در بازار موجود است. این چسب های کاشی، به صورت ملات آماده هستند و نیازی به مخلوط کردن با سیمان یا چیز دیگری نیست. قبل از چسباندن کشی ها اول دیوار را تمیز کنید. نصب کاشی آشپزخانه روی دیوارهای روغنی اصلا پیشنهاد نمی شود. با یک دستمال گرد و غبار و روغن را از روی دیوار پاک کنید تا سطح چسبندگی کاشی و دیوار بیشتر باشد. نگران کاشی های ترک خورده و شکسته نباشید، اینها مشکل چندانی ایجاد نمی کنند.

چگونه بهترین مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک را انتخاب کنیم؟
هزینه کاشی کاری آشپزخانه در تهرانکاشی کاری آشپزخانه در کوتاه ترین زمان

نصب کاشی آشپزخانه

پول تان را بابت کاشیکاری کاری تا سقف هدر ندهید این طراحی خیلی قدیمی شده است. از کف تا ارتفاع کابینت ها را برای کاشیکاری در نظر بگیرید. یکی از مهم ترین نکات در کاشی و سرامیک کاری هم سطح کردن دیوار است. اگر دیوار قناسی دارد حتما باید این مورد اصلاح شود. اگر کاشی های قبلی لق شده باشد، نمی توانید روی آن را با کاشی جدید بپوشانید. بهتر است برای جلوگیری از هزینه های اضافی کاشی لق از محل خارج شود. نکته مهم دیگر تراز کردن کاشی ها موقع چسباندن است. حتی یک اختلاف سطح جزئی نیز در نهایت کار را خراب می کند. کاشیکاران از شاقول برای تراز کردن خط کاشی ها استفاده می کنند. یک نکته مهم را فراموش نکنید همیشه کاشی های درجه یک و مرغوب را خریداری کنید. استفاده از کاشی های نامرغوب برای بخش های در معرض دید اصلا توصیه نمی شود.

اجرای کاشی کاری آشپزخانه

نحوه اجرای کاشی روی دیوار و کف در اصل یکی است. طرح کلی کاشی کاری از قبل روی دیوار مشخص می شود و از کف به سقف، کار نصب ادامه پیدا می کند. این کار نیاز به صبر و دقت زیادی دارد. لازم است تا با دقت روی طرح مشخصی کار اجرا شود. به خصوص وقتی از دو طرح کاشی و سرامیک استفاده می کنید حتما باید طرح اصلی را لحاظ کنید. برخی از کاشی کارها از قبل روی دیوار خطوطی را رسم می کنند تا طبق طرح کار نصب کاشی ها انجام شود. مهم اینست که به خوبی ملات آماده بین کاشی و دیوار قرار گیرد تا چسبندگی لازم ایجاد شود. استفاده از ملات چسب به مقدار کم یا زیاد مشکل ایجاد می کند. در نهایت لازم است تا کاشی ها به خوبی با سیمان بندکشی شود.

بهترین رنگ کاشی توالت کدام است؟

کاشی کاری آشپزخانه ارزاناجرای کاشی کاری آشپزخانه در تهران

کاشی کاری آشپزخانه در کوتاه ترین زمان

سرویس کاشی کاری و سرامیک از خدمات محبوب هوم سرویز در تهران است. ما در همه محله های تهران فعالیت داریم. در هر کجایی که سکونت دارید برای کاشی کاری آشپزخانه و نصب کاشی توالت با ما تماس بگیرید. قیمت نصب کاشی برای متراژ بیش از 50 متر مربع شامل تخفیف کلی دستمزد نصب است. انجام خدمات کاشی کاری، سرامیک کاری، موزاییک کاری، اجرای سنگ آنتیک در پذیرایی، کاشی کاری راه پله، کاشیکاری شمشیری کنار پله، نصب قرنیز، دوغاب کاشی و سرامیک حمام پذیرفته می شود. در سفارش های کمتر از 10 متر قیمت گذاری به صورت توافقی انجام می شود. همه سفارش های ثبت شده در اپلیکیشن هوم سرویز شامل تضمین کیفیت هستند. اجرای اصولی کاشی کاری آشپزخانه در کوتاه ترین زمان دو اصل مهم در سرویس نصب کاشی هوم سرویز است. 

قیمت نصب کاشی و سرامیک

قیمت سرامیک کاری و نصب سرامیک

 ثبت سفارش رایگان سرویس کاشی کاری و سرامیک را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا