بنایی و دکوراسیون

چگونه درب و پنجره upvc را با دکوراسیون داخلی هماهنگ کنیم؟

درب و پنجره upvc از جدیدترین متریال در صنعت ساختمان سازی است. در دهه گذشته تقریبا اغلب ساختمان های نوساز با پنجره دو جداره کار شده اند. بحث صرفه جویی در انرژی و هزینه خانوار از دلایل اصلی محبوبیت این سازه شده است. از سویی کیفیت ساخت پنجره دو جداره در مقایسه با سال های اولیه، تغییرات زیادی داشته است. درب و پنجره های یو پی وی سی از زیباترین نوع در و پنجره هستند که زیبایی دکوراسیون داخلی را چند برابر می کنند. برای اینکه بهترین نوع درب و پنجره را انتخاب کنیم باید اطلاعاتی از متریال ساخت و جنس upvc داشته باشیم. یو پی وی سی پروفیل درب و پنجره تفاوت زیادی با سازه های آهنی و آلومینیومی دارد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

upvc چیست؟

یو پی وی سی یا همان pvc سخت متریال اصلی ساخت انواع درب و پنجره upvc است. این ماده ترکیبی از مشتقاوت نفت است. فرایند ساخت آزمایشگاهی پی وی سی از سال 1912 آغاز شد و به دلیل برخی ایرادات، متریال پی وی سی در تکمیل آن ساخته شد. به زبان ساده یو پی وی سی را می توان نوعی پلاستیک نامید. در واقع upvc یک پلاستیک بسیار سخت است که کارایی زیادی در صنایع دارد. متریال ساخت درب و پنجره upvc از مقاوم ترین سازه ها در صنعت درب و پنجره سازی است. این ماده فلز نیست و بافت پلاستیک گونه دارد. بیش از 50 درصد انواع پی وی سی و یو پی وی سی ساخته شده در جهان، برای تولیدات ساختمانی و به خصوص انواع درب و پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد.

ساخت پنجره دو جداره در تهران

ساخت درب و پنجره upvc ارزان

مزایای درب و پنجره upvc چیست؟

درب و پنجره یو پی وی سی به لحاظ کارایی بهترین انتخاب در هر ساختمانی هستند. دوام بالای یو پی وی سی، قابلیت نصب آسان، امکان تعمیر پنجره دو جداره upvc، مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و … برخی از ویژگی های این سازه های شکیل و با کیفیت است. در مقایسه با پنجره های آهنی، یو پی وی سی بسیار زیباتر است و در مقایسه با پنجره های چوبی قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی خیلی مقرون به صرفه تر است. یکی از بهترین ویژگی های این متریال شکل ظاهری آن است. بدون تردید پروفیل یو پی وی سی در ساخت شکیل ترین پنجره های مدرن بیشترین کارایی را دارد. اگر به دکوراسیون داخلی و هماهنگی آن با درب و پنجره اهمیت می دهید حتما پنجره های قدیمی را با یکی از انواع طرح های جدید یو پی وی سی تعویض کنید.

ساخت درب یو پی وی سی به قیمت مناسب

هماهنگی درب و پنجره upvc با طراحی منزل

دکوراسیون داخلی با دنیایی از طرح، رنگ، بافت و حجم در ارتباط است. پروفیل یو پی وی سی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگی دارد اما در ساختمان های لوکس و با طراحی مدرن، سازه های upvc بیشتر دیده می شود. پنجره های فلزی یادآور ساختمان های قدیمی هستند. اما در ساختمان هایی که از پروفیل یو پی وی سی در ساخت درب و پنجره استفاده شده، احساس مدرن بودن القا می شود. این امر به دلیل نوظهور بودن متریال ساخت قاب یو پی وی سی در مقایسه با سازه های فلزی است. برای اینکه دکوراسیون داخلی را به گونه ای شکیل طراحی کنید رنگ درب و پنجره اهمیت زیادی دارد.

درب و پنجره یو پی وی سی ارزان و با کیفیت

هزینه ساخت درب و پنجره upvc تعمیرات درب و پنجره upvc در تهران

رنگ درب و پنجره upvc

پروفیل ساخت پنجره دو جداره یو پی وی سی اغلب سفید رنگ است. با استفاده از روش های خاص می توان رنگ هایی با قدرت پوشانندگی بالا را بر روی قاب پنجره های یو پی وی سی اجرا کرد. در این صورت می بایست فریم قاب قبل از نصب برای رنگرزی به کارخانه ارسال شود. با استفاده از شیوه دیگری نیز می توان رنگ های سفارشی را روی متریال درب و پنجره یو پی وی سی اجرا کرد. در این صورت از لمینت های رنگی به صورت یک لایه روی پروفیل یو پی وی سی کار می شود. در واقع لمینت های رنگی روی فریم چسبانده نمی شود بلکه به صورت کشویی روی پروفیل اصلی اجرا می شود. اگر چه امکان رنگ آمیزی  سازه های یو پی وی سی  در کارخانه وجود دارد اما برای هماهنگی با دکوراسیون داخلی نیازی به این کار نیست. 

بهترین انتخاب برای رنگ بندی درب و پنجره upvc

بهترین انتخاب برای رنگ درب و پنجره یو پی وی سی اینست که رنگ دلخواه خود را از میان آلبوم رنگ لمینت انتخاب کنید. لمینت های رنگی بیشترین کارایی را برای همپوشانی رنگ سفید یو پی وی ایجاد می کنند. لمینت یک پوشش اضافی روی کار است و آسیبی به کیفیت upvc وارد نمی کند. بهتر است ابتدا رنگ فریم پنجره را انتخاب کنید و سپس رنگ دکوراسیون را بر همین اساس طراحی کنید. بهتر است رنگ دیوارها یک درجه روشن تر از رنگ قاب سازه باشد. در نظر داشته باشید که تابش نور از پنجره ها موجب می شود تا فریم کمی روشن تر دیده شود. بنابراین می بایست رنگ فریم را تیره تر و مات تر از رنگ دیوارها انتخاب کنید. یک اختلاف تناژ رنگی یکی دو درجه بین فریم پنجره و دیوارها پیشنهاد می شود. 

چگونه بهترین پنجره دو جداره را انتخاب کنیم؟

ترکیب رنگی درب و پنجره upvc طراحی و ساخت همه رنگ درب و پنجره upvc

نصب درب و پنجره دو جداره در تهران

خدمات درب و پنجره دوجداره از سرویس های فنی هوم سرویز است. انواع درب و پنجره upvc وین تک، پنجره دوجداره هافمن ، پنجره دوجداره ویستا بست با کیفیت عالی توسط بهترین سازندگان upvc ساخته می شود. قیمت ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی طبق نرخ اتحادیه محاسبه می شود. قبل از تماس با ما، حتما از چند شرکت سازنده درب و پنجره یو پی وی سی قیمت گیری کنید. نرخ اعلام شده همیاران هوم سرویز در مقایسه با موارد مشابه همیشه منصفانه تر لحاظ می شود. ما یک شرکت فصلی نیستیم. هدف جلب رضایت مشتری در پروژه های نصب درب و پنجره دو جداره است. برای اطلاع از تغییرات قیمت و ثبت سفارش رایگان از طریق اپ این سامانه اقدام کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات درب و پنجره یو پی وی سی هم ارائه میده؟

جهت ثبت سفارش سرویس درب و پنجره دوجداره از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا