بنایی و دکوراسیون

چگونه یک کابینت آشپزخانه جدید بسازیم؟

سفارش کابینت آشپزخانه جدید اولین کاری است که برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه انجام می دهید. در اغلب موارد با همین ترفند کل فضای خانه دگرگون می شود. اگر کابینت های قبلی فلزی بود حتما مدل های جدیدتر و کابینت های هایگلاس یا ان دی اف را سفارش دهید تا تفاوت زیادی با قبلی ها داشته باشند. طراحی و شکل و شمایل درب کابینت را هم می توانید متفاوت تر از قبلی ها انتخاب کنید. اغلب افراد روی طرح و رنگ کابینت وسواس زیادی دارند ولی شاید در مورد کابینت ساز، اینقدر محتاط نباشند. آیا می دانید که همه زیبایی و دوام کابینت های جدید بستگی به نحوه ساخت کابینت آشپزخانه دارد؟ مهارت کابینت ساز و استفاده از دستگاه های پیشرفته برش و صیقل و …. از مهم ترین عوامل در رضایت مشتری هستند. آیا می خواهید کابینت های جدید را خودتان بسازید؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

با نصب یک کابینت آشپزخانه جدید به طور حتم فضای آشپزخانه تغییر زیادی خواهد کرد. دکوراسیون آشپزخانه بستگی به طرح و مدل کابینت آشپزخانه دارد. اگر کابینت های قبلی فلزی بوده می توانید با رنگ آمیز کابینت، رنگ و روی آشپزخانه را تغییر دهید. اگر کابینت های قبلی نیاز به تعمیر دارد هم با کمی هزینه می توانید ایرادهای کابینت آشپزخانه را برطرف کنید. اما شاید بخواهید خودتان دست به کار شوید و یک کابینت مخصوص برای آشپزخانه تان بسازید. ساخت کابینت آشپزخانه یک کار تخصصی است و بدون تجربه نمی توانید آن را انجام دهید.

اما برای یکبار هم که شده،  دست به کار شوید و کابینت ها را خودتان بسازید. به خصوص اگر اوقات فراغت زیادی دارد و به کارهای هنری و دستی علاقه دارید حتما این کار را امتحان کنید. بدون تردید یک سرگرمی بسیار متنوع را تجربه کرده اید. کسی چه می داند شاید نتیجه خیلی بهتر از تصورتان باشد.

ساخت کابینت آشپزخانه جدید برای مبتدی

این کار اصلا ساده نیست پس خودتان را برای یک کار طاقت فرسا آماده کنید. برای اولین گام باید یک طرح کابینت آشپزخانه را آماده کنید. اگر چه طراحی هم نیاز به تخصص دارد ولی با کمک یک کاغذ سفید، خط کش و مداد می توانید طرح ابتدایی را آماده کنید. این طرح می تواند همان طرح ذهنی باشد که همیشه دوست داشتید و حدودی ترسیم می شود. بعد از اینکه طرح اولیه را آماده کردید باید یک طرح نهایی با اندازه های دقیق رسم کنید. برای مثال اگر قصد دارید یک کابینت دو درب با سه کشو را بسازید، طرح تان باید دارای همین ویژگی ها باشد. جای کشوها، ارتفاع طبقات و همه موارد را روی طرح خود علامت بزنید. اندازه ها را در مقیاس کوچک تر رسم کنید.

چرا باید نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه را یاد بگیریم؟

کابینت آشپزخانه جدید

طراحی کابینت آشپزخانه جدید

بر روی طرح اولیه لازم است تا اندازه های استاندارد را برای همه قسمت های کاابینت در نظر بگیرید. اندازه عمق کابینت 24 اینچ + 1 اینچ برای لبه کابینت می باشد. در همه کابینت های زمینی و دیواری از هر طرح و مدلی که باشد، عمق استاندارد همین است. برای ارتفاع 36 اینچ در نظر بگیرید. 34.5 اینچ کابینت و بقیه برای رویه آن در نظر گرفته می شود. عرض کابینت همیشه مضربی از 3 است. به طور معمول کابینت ها بین 12 تا 60 اینچ عرض دارند. محاسبه عرض کابینت اینطور است مثلا 12،15،18،21 تا آخر. معیار محاسبه عرض کابینت ها، اندازه درب کابینت است. علت اینکه عرض استاندارد کابینت مثل عمق مشخص نیست اینست که همه آشپزخانه ها به یک اندازه نیستند. گاهی یک قناسی یا یک پرتی وجود دارد که باید موقع کابینت کردن آن را در نظر بگیرید.

انتخاب متریال مناسب و تخته برای کابینت ها

تخته هایی با عرض 75/. اینچ برای ساخت کابینت آشپزخانه مناسب است. معمولا ورق ام دی اف برای ساخت کابینت انتخاب خوبی است. استحکام و طول عمر کابینت بستگی به متریال ساخت آن دارد. برای ضرفه جویی در قیمت کابینت آشپزخانه از مواد اولیه بی کیفیت استفاده نکنید. در بازار انواع ورق ام دی اف با ضخامت متفاوت به فروش می رسد. ورق های بسیار کم ضخامت را انتخاب نکنید. مراقب باشید در این زمینه تقلب زیاد است. گاهی ناچارید برای خرید همین مواد اولیه کلی هزینه کنید و در نهایت جنس خوبی هم به دست نمی آورید.

قیمت کابینت آشپزخانه با طرح جدید چقدر است؟

هزینه ساخت کابینت اشپزخانه جدید

ابزار مناسب برای ساخت کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه جدیدتان را چطور می سازید؟ داشتن یک طرح زیبا و کلی تخته و الوار با کیفیت به تنهایی کافی نیست. هنوز خیلی چیزهای دیگر لازم دارید تا بتوانید کار را شروع کنید. قبل از شروع به کار یادتان باشد تجهیزات کابینت را نیز خریداری کنید. لولاها، بازوهای کشویی، ریل ها، دستگیره ها و … هر چیز دیگری که لازم دارید را یکجا تهیه کنید. در غیر این صورت موقع کار لازم است تا بارها برای خرید مجدد وسایل کار، به مغازه مراجعه کنید. معمولا این لوازم را نیاز دارید:

  • تخته چند لا برای پنل های کناری و کف کابینت
  • تخته چند لا یا چوب سخت برای پنل های درب کابینت
  • چوب سخت برای ساخت قاب جلویی، قاب در و قاب کشو
  • ریل کشو به تعداد کشوهای کابینت
  • لولای در کابینت
  • پیچ پاکتی 6 میلیمتری

جدیدترین طرح کابینت آشپزخانه در دکوراسیون آشپزخانه لوکس

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

تخته ها را برش دهید

حالا می توانید کار کابینت آشپزخانه جدید را کم کم شروع کنید. اول باید تخته ها را برش دهید. برای بریدن تخته ها اره چوب بری کافی نیست. حتما به یک اره مدور خوب نیاز دارید. به نظر بریدن تخته های چوبی ساده ترین کار در دنیا باشد اما در عمل دچار مشکل می شوید. برای مثال برای ساخت کابینت آشپزخانه دو درب نیاز به 4 پنل کناری دارید. برش ها می بایست طبق اندازه و دقیق باشد. اگر کسی در دور و برتان هست حتما از او کمک بگیرید. طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه جدید تان را تنهایی انجام ندهید. علاوه بر یک وردست ماهر لازم است تا لوازم مناسب هم در اختیارتان باشد. برخی از ابزار موردنیاز برای ساخت کابینت آشپزخانه عبارتند از:

  • اره رومیزی یا اره مدور برای برش ها
  • دریل برقی
  • گیره سوراخ پاکتی

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت آشپزخانه جدید mdfطریقه مونتاژ قطعات کابینت آشپزخانه

اتصال قطعات کابینت آشپزخانه جدید

قاب های بالایی ، پنل های روکش ، درب ها و همه قسمت ها را برش دهید. برای اتصال قطعات نیاز به کمی تجربه دارید. معمولا قسمت های ثابت به هم متصل می شود ولی برای نصب درب ها از لولا استفاده می شود. کشوها از سه طرف به هم متصل شده و توسط ریل در محفظه مخصوص کابینت زمینی نصب می شود. همه قسمت ها ابتدا با چسب متصل شده و در گیره قرار می گیرد. تراز بودن کابینت ها خیلی اهمیت دارد. اگر برای اولین بار است که اقدام به ساخت کابینت آشپزخانه جدید کرده اید حتما با مشکل ناهماهنگی و عدم تراز بودن کابینت ها روبرو شده اید. لبه های نیز و سوهان نشده کابینت ها هم مشکل ساز هستند. تا همین جای کار هم خیلی وقت صرف کرده اید اگر نتیجه طبق دلخواه تان نشده با یک کابینت ساز حرفه ای تماس بگیرید.

make-cabinets

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه جدید را به حرفه ای ها بسپارید

به نظر خیلی ساده است ولی هر کاری اصولی دارد. قطعا شما هم در خیلی از کارها مهارت دارید ولی ساخت کابینت آشپزخانه یک حرفه تخصصی است. پس از اینکه کابینت ها برش خورد و به هم متصل شد لازم است تا این کابین های کوچک روی دیوار آشپزخانه به درستی نصب شوند. نصب کابینت آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان را تکمیل می کند. اگر در زمینه طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه به دنبال بهترین کابینت ساز تهران هستید با ما تماس بگیرید. خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هوم سرویز صفر تا صد کارهای کابینت سازی را در همه محله های تهران انجام می دهد.

هزینه ساخت کابینت آشپزخانه هوم سرویز

قیمت قیمت تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت ساخت کمد

خدمات ساخت کابینت آشپزخانه در تهران

تیم با تجربه و کاربلد کابینت ساز هوم سرویز سفارش های کابینت سازی در تهران و حومه را انجام می دهد. این سرویس در همه ایام سال فعال است. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان می باشد. اگر در مورد مواد اولیه و طراحی نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید. امکان دیدن طراحی سه بعدی قبل از ساخت وجود دارد. اگر پس از دیدن طراحی، سفارش ساخت کابینت را داشته باشید، هزینه طراحی سه بعدی دریافت نمی شود. پس از اندازه گیری و هماهنگی در مورد طراحی، عملیات ساخت در محل کارگاه انجام می شود. کابینت ساز حرفه ای با دستگاه های پیشرفته قسمت های اصلی را برش داده و کارهای نهایی را انجام می دهد. در نهایت مونتاژ کابینت در محل انجام می شود که از قبل با مشتری هماهنگ خواهد شد.

نگران هزینه های پرداختی نباشید. همه هزینه ها طبق تعرفه و بر اساس لیست منتشر شده دریافت می شود.

سفارش  ساخت کابینت آشپزخانه را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا