بنایی و دکوراسیون

بهترین رنگ کمد دیواری کدام است؟

 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

 کمد دیواری باید بزرگ، جادار، راحت و کاربردی باشد. به طور معمول کمد دیواری یکی از چهار دیوار اتاق خواب را پوشانده است اینطور نیست؟ بنابراین جدای از اینکه کاربرد کمد دیواری بسیار مهم است بحث زیبایی آن نیز اهمیت زیادی دارد. یک کمد لباس نقش فوق العاده ای در دکوراسیون اتاق خواب دارد بنابراین طرح و رنگ کمد دیواری هم اهمیت خیلی زیادی دارد. موقع ساخت کمد دیواری همه توجه روی قفسه بندی و طراحی داخل آن است. سعی دارید با کشوها و قفسه های بیشتر، فضای زیادتری را در اختیار داشته باشید که خیلی هم خوب است. اگر بخواهید می توانید یک کمد دیواری زیبا و خوشرنگ را در اتاق خواب داشته باشید بدون اینکه هزینه بیشتری بپردازید.

رنگ کمد دیواری اتاق خواب

چه کسی گفته ظاهر کمد دیواری اهمیت ندارد. جادوی رنگ ها در اتاق خواب را دست کم نگیرید. انتخاب های زیادی دارید و مجبور نیستید در همه اتاق ها از یک ترکیب رنگی استفاده کنید. اگر نمی خواهید کمد ها را مرکز توجه قرار دهید از یک رنگ ملایم و کمرنگ تر از دیوارها برای درب کمد دیواری استفاده کنید. در این صورت کمد دیواری چندان جلب توجه نمی کند. البته با انتخاب رنگ های جسورانه تر می توانید کمد دیواری را برجسته تر کنید. به هر حال چه بخواهید چه نخواهید وجود یک کمد دیواری بزرگ در اتاق خواب ضروری است. پس تا می توانید از این عنصر دکوراتیو به نفع زیباسازی اتاق خواب و تغییر احساس فضا استفاده کنید. اگر در انتخاب رنگ کمد دیواری تردید دارید، از این پیشنهادها ایده بگیرید.

طراحی و ساخت کمد دیواری با قیمت مناسب

رنگ کمد دیوارینصب انواع کمد دیواری ام دی اف در تهران

کمد دیواری تک رنگ انتخاب کنید

ساخت کمد دیواری در اتاق کوچک یک تصمیم بزرگ است. برای اینکه فضای اتاق شلوغ و درهم ریخته به نظر نرسد از کمدهای تک رنگ استفاده کنید. یکی از بهترین انتخاب ها استفاده از کمد دیواری به رنگ چوب است. انواع کمد دیواری چوبی با خود صمیمیت طبیعت را به خانه ها می آورد. رنگ های طبیعی چوب جذاب ترین رنگ کمد دیواری است. از همین ویژگی برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید. کمد دیواری تک رنگ اتاق را بزرگتر نشان می دهد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند کمد های سفید رنگ را در اتاق های کوچک نصب کنند تا اتاق جادارتر دیده شود.  هماهنگی لمینت با درب کمد در این تصویر موجب شده تا اتاق بزرگتر دیده شود. این یک ترفند هوشمندانه برای استفاده از رنگ ها در یک اتاق کوچک است.

خاطرات کودکی را نقاشی کنید

رنگ کمد دیواری اتاق کودک را کاملا متفاوت از دکوراسیون داخلی اتاق منزل انتخاب کنید. استفاده از ترکیب رنگی به جای تک رنگ، به کارگیری رنگ های متضاد و پر انرژی به همراه تصاویری از شخصیت کارتونی و یا ساده بهترین دکوراسیون اتاق کودکان است. دکوراسیون اتاق کودک باید رنگارنگ و پر از خاطرات کودکی باشد تا خلاقیت ذهنی کودکان را افزایش دهد. برای دکوراسیون اتاق بچه ها زیاد به فکر اصول و قوانین بزرگترها نباشید. مهم اینست که یک کمد دیواری بزرگ و جادار برای لوازم بچه ها در گوشه ای از اتاق وجود داشته باشد. اجازه دهید جادوی رنگ های شاد و پر انرژی تاثیرش را روی روحیه کودکان بگذارد. می توانید درب کمد دیواری اتاق کودک را از رنگ های مختلف به صورت یکی در میان کار کنید. در تصویر پایین با همین ترفند ساده ، اتاق نیاز به دکوراسیون دیگری ندارد. 

ساخت همه مدل کمد دیواری به قیمت توافقی

رنگ کمد دیواری جدیدطراحی و ساخت کمد اتاق خواب کودک و نوجوان

رنگ کمد دیواری را با دکوراسیون هماهنگ کنید

یکی از ساده ترین ترفندها برای اینکه رنگ ها را وارد اتاق کنید، نصب کمد دیواری رنگارنگ است. هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید. کمد دیواری ام دی اف قابلیت رنگ آمیزی را دارد. هر رنگی را که می پسندید برای درب کمد دیواری اتاق خواب انتخاب کنید. تصمیم گیرنده نهایی شمایید به عنوان پیشنهاد می توانید با توجه به تم رنگی دکوراسیون اتاق، رنگ کمد دیواری را انتخاب کنید. مثلا اگر رنگ دیوارها را روشن انتخاب کرده اید برای اینکه اتاق بی روح و کسل کننده نباشد، درب کمد را رنگی انتخاب کنید. سبز مغز پسته ای، زرد لیمویی، آبی، بنفش اولترا، قرمز یا هر رنگ دیگری که با آن حس بهتری دارید را انتخاب کنید. برای هماهنگی بیشتر دکوراسیون از کوسن های رنگی و رو تختی و … کمک بگیرید.

چگونه یک کمد جالباسی جا دار و بزرگ داشته باشیم؟

تم سیاه و سفید یا متضاد کار کنید

بسیاری از افراد علاقمند  هستند که از رنگ های ملایم و آرام بخش برای دکوراسیون اتاق استفاده کنند. اما عده ای نیز تنوع بیشتری را می پسندند. اگر از آن دست افرادی هستید که کمی چالش را دوست دارید سراغ رنگ های متضاد بروید. تم رنگی اتاق و لوازم را از رنگ های روشن و ملایم انتخاب کنید اما درب کمد دیواری را تیره و مشکی کار کنید. یکی از جذاب ترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب تم سیاه و سفید است! تم سیاه و سفید طرفداران پر و پا قرصی دارد به هر حال تضاد رنگی همیشه زیباست.

قیمت کمد دیواری و هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری چقدر است؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

رنگ کمد دیواری کوچک

بهترین رنگ برای  کمد لباس

آیا می دانید رنگ مناسب کمد لباس چه رنگی است؟ کمد دیواری های رنگی در مرکز توجه قرار دارند رنگ دلخواه تان را سفارش دهید و به حرف های دیگران حساس نشوید. مهم اینست که با ساخت کمد دیواری جدید، نظم اتاق حفظ می شود. رنگ کمد دیواری کاملا سلیقه ای است. هیچ طراحی نمی تواند در این زمینه کمک تان کند. هر رنگی که با آن احساس بهتری دارید را برای کمد دیواری انتخاب کنید. این رنگ می تواند سفید، ملایم، تک رنگ، ترکیبی، متضاد یا هماهنگ باشد. تصمیم نهایی را شما خواهید گرفت.

ساخت کمد دیواری در تهران

سرویس ساخت کمد دیواری هوم سرویز هم اکنون در همه محله های تهران فعال است. ما بهترین طرح کمد دیواری اتاق خواب را طبق سلیقه تان آماده می کنیم. انواع کمد دیواری مدرن با رنگ دلخواه، کمد جالباسی، ساخت کمد دیواری ریلی، کمد پذیرایی، کمد چوبی و ام دی اف را به بهترین ها سفارش دهید. قیمت ساخت کمد دیواری با هر رنگی که بخواهید طبق نرخ مصوب دریافت می شود. همه سفارش های ثبت شده دراپلیکیشن هوم سرویس شامل تضمین کیفیت ساخت هستند. همیاران هوم سرویز آمادگی انجام سفارش ساخت کمد دیواری برای مجتمع های در حال ساخت را دارند. برای اطلاع از تخفیف سفارش کلی با ما تماس بگیرید.

برای سفارش ساخت کمد دیواری هوم سرویز از اپلیکیشن این سامانه اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا