نظافت و پذیرایی

چگونه سوسک ریز آشپزخانه را از بین ببریم؟

سوسک ریز آشپزخانه داخل کابینت ها و هر فضای دیگری جا خوش می کند. بر خلاف سوسک درشت فاضلاب، این سوسک های کوچک، جثه نحیف تری دارند. اما گول کوچکی اندام این سوسک های کابینت را نخورید. سوسک زیر کابینت به سرعت غیر قابل باوری رشد و نمو می کند. تنها وجود یک سوسک ریز در آشپزخانه کافی است تا خیلی زود کل آشپزخانه توسط این موجودات مزاحم اشغال شود. این سوسک در کابینت های آشپزخانه زندگی و رشد می کند. از بین بردن سوسک های ریز مشکل تر از سوسک حمام است و با حشره کش های خانگی از بین نمی روند. تنها راه برای از بین بردن کلونی سوسک ها، سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

سوسک ریز آشپزخانه چیست؟

سوسک کابینت، سوسک آلمانی، سوسک اسرائیلی یا هر اسم دیگری که داشته باشد، موجودی مزاحم و آسیب رسان است. بدن این سوسک کمی کشیده تر و کوچکتر از سوسک فاضلاب است. اگر چه ازدحام سوسک ریز آشپزخانه در تابستان بیشتر است ولی تقریبا در همه فصول سال امکان تکثیر این سوسک وجود دارد. سوسک کابینت در روز فعالیت ندارد ولی با تاریکی شب از پناهگاه خارج شده و از باقیمانده مواد غذایی در آشپزخانه تغذیه می کند. اگر در روز تعدادی سوسک ریز را دیدید، شک نکنید که کلونی سوسک ها همه آشپزخانه و کابینت ها را اشغال کرده است. 

آیا سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه ضروری است؟

سمپاشی یا هر روش دیگری که می شناسید، فرقی ندارد. مهم اینست که حتما سوسک ها و حشرات خانگی را از آشپزخانه و محیط زندگی دور نگهدارید. سوسک ها با خود کثیفی و آلودگی را در همه خانه پخش می کنند. این موجودات شب کار هستند به این ترتیب احتمالا در روز هیچ سوسکی را نمی بینید. به محض خاموش شدن نور و روشنایی، فعالیت شبانه سوسک های آشپزخانه هم شروع می شود. برای جلوگیری از آلودگی و حفظ سلامت خانواده تان سمپاشی برای سوسک ها را جدی بگیرید. در نظر داشته باشید که راه های ساده تری هم وجود دارد. ابتدا همه راه ها را امتحان کنید. سمپاشی آخرین راه برای از بین بردن حشرلت خانگی است.

هزینه سمپاشی منزل چقدر است؟

ریشه کنی سوسک ریز آشپزخانهسمپاشی سوسک ریز آشپزخانه

راه های از بین بردن سوسک ریز آشپزخانه

محل تجمع سوسک ریز آلمانی در منافذ لای کاشی ها، فضای بین کابینت ها، زیر کابینت ظرفشویی و …. است. این سوسک برای رشد و تکثیر به مواد غذایی ،آب و پناهگاه  نیاز دارد. برای از بین بردن سوسک های ریز باید حداقل یکی از این 3 عامل را حذف کنید. وقتی تعداد سوسک ها هنوز زیاد نشده باشد شاید بتوانید بدون سمپاشی منازل و با استفاده از روش های دیگر، آن را نابود کنید. برای از بین بردن سوسک آلمانی و سوسک ریز کابینت این راه ها را امتحان کنید:

خدمات سمپاشی ساس در تهران

  • از بین بردن مواد غذایی سوسک ها

بهداشت و تمیزی اولین راه برای از بین بردن سوسک ریز آشپزخانه است. همه موادی که برای ما آشغال هستند، برای سوسک ها مواد خوراکی هستند. باقیمانده مواد غذایی روی کابینت ها، ریختن خرده های خوراکی ها روی کف آشپزخانه و هر ماده دیگری سوسک ها را به آشپزخانه دعوت می کند. لازم است تا هر شب قبل از خواب، کف آشپزخانه را تمیز کنید. شستن ظروف و پاک کردن باقیمانده مواد غذایی از روی کابینت ها هم فراموش نشود. داخل کابینت ها را مرتب بررسی کنید و سطح کابینت ها را دستمال بکشید. آرد، نخود و لوبیا و … را در قوطی های در بسته قرار دهید تا سوسک ها به آن دسترسی نداشته باشند. یادتان باشد سوسک آلمانی به اندازهکافی کوچک است و به راحتی وارد قوطی های مواد غذایی می شود. حتما هر شب زباله ها را از آشپزخانه خارج کنید.

سمپاشی سوسک و راه های دفع حشرات موذی

سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه قیمتسمپاشی سوسک ریز آشپزخانه

  • از بین بردن منابع آب سوسک ریز آشپزخانه

شاید حذف کامل همه منابع آبی در آشپزخانه امکان پذیر نباشد اما سعی کنید هیچ آبی برای سوسک ها باقی نماند. نشتی شیر آب را برطرف کنید. شیر آبی که چکه می کند، منبع آب مناسبی برای سوسک کابینت یا همان سوسک آلمانی است. پس از شستن ظرف ها، سینک ظرفشویی را کامل بسته و  آب اضافی آن را خشک کنید. هر قطره آبی که در آشپزخانه وجود دارد باید خشک شود. سوسک ریز آشپزخانه بدون آب نمی تواند مدت زیادی زنده بماند و از بین می رود. در مورد شیر آلات سرویس بهداشتی و حمام هم وضع همینطور است. واشرهای خراب را تعویض کنید. اتصالات شیر آلات را از لحاظ نشتی و ریزش آب بررسی کنید. آب برای همه موجودات منیع زندگی است. وقتی آبی وجود نداشته باشد، محل زندگی سوسک ها و حشرات نیز تغییر خواهد کرد.

بهترین شرکت سمپاشی در تهران برای مبارزه با حشرات موذی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟
  • از بین بردن پناهگاه سوسک کابینت

این سوسک ها بسیار ریز هستند و در هر سوراخ کوچکی پناه می گیرند. درز دیوار، ترک کاشی ها، فضای خالی بین کابینت های دیواری، بین سنگ کابینت و بدنه و هر جایی که فکرش را بکنید، محل زندگی این سوسک های ریز است. سوسک ها ترجیح می دهند تمام روز را در همین روزنه های کوچک استراحت کنند و شب از پناهگاه خارج شوند. برای دیدن سوسک های ریز، شب به آشپزخانه سر بزنید. این موجودات بدون داشتن آب و غذا و جایی برای زندگی، نمی توانند مدت زیادی زنده بمانند. به هر طریقی که می توانید محل زندگی سوسک ها را از بین ببرید. برای مثال:

  • ترک ها و شکاف های دیوار را با بتونه ببندید.
  • سوراخ های اطراف لوله ها را با نوارهای تفلون و یا بتونه بگیرید.
  • درز درب و پنجره ها را مسدود کنید تا امکان ورود سوسک به داخل منزل نباشد.
  • برای همه ورودی ها توری در نظر بگیرید.
  • حتی روی چاهک حمام و سوراخ فاضلاب ظرفشویی را نیز بپوشانید.
  • درز بین کاشی های کف و دیوار را با دوغاب ترمیم کنید.
  • کفپوش های قدیمی را از لحاظ ترک و شکستگی بررسی کنید.
  • کابینت باد کرده، پوسته شده و معیوب را تعمیر کنید.

سمپاشی منازل با سموم استاندارد

سوسک ریز آشپزخانه ریشه کنیسمپاشی سوسک ریز آشپزخانه

  • طعمه گذاری برای سوسک ها

حالا لازم است تا سوسک های موجود در خانه را از بین ببرید. سوسک ریز آشپزخانه موجود پر خوری است. این حشره چندش آور تقریبا هر چیزی را می خورد و در این مورد سخت گیر نیست. از همین نقطه ضعف برای از بین بردن سوسک کابینت می توان استفاده کرد. خمیرهای مخصوصی برای کشتن سوسک ها تولید شده که به صورت طعمه در مسیر حرکت آنها قرار می گیرد. بد نیست این خمیرهای سوسک کش را هم امتحان کنید. سمپاشی با اسپری  هم ایده خوبی است. به محض دیدن یک سوسک فورا با استفاده از حشره کش، آن را ازبین ببرید. اما اگر با این روش ها سوسک ها از بین نرفتند نیاز به کمک جدی دارید. این حشرات زاد و ولد زیادی دارند و خیلی زود جمعیت شان غیر قابل کنترل می شود. سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه تنها راه حل قطعی از بین بردن آن است. در این صورت ناچارید همه فضای داخلی را سمپاشی کنید.

سوسک ها تنها در آشپزخانه نمی مانند و خیلی زود به داخل کمدها و همه اتاق ها هم وارد می شوند.

  • سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه

سوسک ریز آشپزخانه به سرعت زیاد می شود. قبل از اینکه متوجه شوید همه کابینت ها و فضای آشپزخانه تحت سلطه این موجود کوچک در میاید. سوسک ریز آلمانی از روزن کوچک لوازم برقی وارد آنها شده و دستگاه ها را خراب می کند. تنها راه حل قطعی حذف کامل این موجودات، سمپاشی ساختمان است. معمولا ازدحام سوسک ها به یکی از واحدها به معنای پیدا شدن سوسک در دیگر طبقات و واحدها هم هست. برای نتیجه گیری بهتر لازم است تا اهالی در مورد سمپاشی کامل آپارتمان و مشاعات همکاری کنند. اسپری های معمولی نمی توانند صدها و هزاران سوسک ریز را نابود کنند. یکبار برای همیشه، از شر سوسک های ریز و درشت خلاص شوید. با یکی از شرکت های سمپاشی در محل هماهنگ کنید و بقیه کارها را به افراد با تجربه بسپارید.

خدمات سمپاشی در تهرانسمپاشی سوسک ریز آشپزخانه

تعرفه خدمات سمپاشی هوم سرویز

قیمت سمپاشی
قیمت سمپاشی رستوران

خدمات سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه در تهران

سمپاشی یک تخصص است سموم شیمیایی می توانند خطرناک تر از چیزی باشند که تصور می کنید. هرگز بدون اطلاع از ترکیبات سم، ار آن استفاده نکنید. خدمات سمپاشی هوم سرویز توسط بهترین متخصصین سم شناسی کشور ارائه می شود. در هر سفارش ابتدا کارشناس به محل اعزام می شود و با بررسی فضا در مورد نوع سم و میزان آن تصمیم گیری می کند. استفاده از بهترین سم برای سوسک کابینت و انجام حرفه ای سمپاشی منزل برای از بین بردن سوسک ها بخشی از خدمات هوم سرویز در تهران است. برای سمپاشی تضمینی سوسک لازم است تا سمپاشی دوم به فاصله یک تا 6 ماه بعد انجام شود. به این ترتیب تخم های باقیمانده نیز به طور کامل معدوم خواهند شد. ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز کاملا رایگان است. پس از ثبت سفارش می توانید از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنید.

این سرویس شامل گارانتی است و در صورت عدم رضایت، یکبار دیگر به رایگان انجام می شود.

برای ثبت سفارش سمپاشی منزل از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا