رایانه و تکنولوژی

چگونه نرم افزارها را در رایانه شخصی نصب کنیم؟ نصب نرم افزار در منزل

رایانه های شخصی از کاربردی ترین وسایل در خانه ها هستند. این روزها کمتر کسی است که یک لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی نداشته باشد. این رایانه ها امکانات زیاد و شگفت انگیزی دارند. با نصب نرم افزار در منزل می توانید عکس های خانوادگی را ویرایش کنید، فیلم های ویدیویی را ببینید و حتی بازی های روز دنیا را بر روی رایانه شخصی خود داشته باشید. از روزی که رایانه ها پا به درون خانه هایمان گذاشتند همواره توسعه دهندگان با برنامه های جدید نرم افزاری، شگفت زدمان کرده اند. گستره استفاده از رایانه با وجود انواع نرم افزار کاربردی، تخصصی و حتی بازی هر روز بیشتر می شود. با نصب ویندوز تنها یک سیستم روی رایانه دارید لازم است تا همه نرم افزارهای مورد نیاز را بر روی ویندوز نصب کنید تا سیستم شخصی خودتان را داشته باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نصب نرم افزار در منزل

به طور معمول یک رایانه خوب قابلیت نصب انواع نرم افزارهای سازگار با ویندوز را دارد. برخی از نرم افزارها عمومی هستند و همه کاربران با آن سر و کار دارند مثلا همین نرم افزار office که بدون آن روزمان شب نمی شود. برخی از نرم افزارها حرفه ای تر هستند مثل نرم افزارهای مالی و فوتوشاپ و …به هر حال وقتی یک رایانه یا لپ تاپ در خانه وجود داشته باشد، انواع نرم افزارهای عمومی و کاربردی یا تخصصی و حرفه ای را نیز می توان بر روی آن استفاده کرد. به طور معمول برای نصب نرم افزار در منزل چندین راه وجود دارد در ادامه شیوه های نصب نرم افزارهای ویندوز را بررسی می کنیم.

نصب ویندوز در منزل

نصب نرم افزار در منزلخدمات نصب نرم افزار تخصصی فوری

نصب نرم افزار در منزل از طریق CD-ROM

تا همین چند سال پیش، رایج ترین شیوه نصب نرم افزارها استفاده از CD-ROM بود. انواع سی دی نرم افزار هنوز هم در فروشگاه های لوازم رایانه به فروش می رسد. برای نصب با قرار دادن دیسک در محفظه CD-ROM خیلی ساده می توان برنامه را نصب کرد. دستورالعمل نصب توسط دیسک به کاربر داده می شود و معمولا با چند کلیک روی دکمه next کار نصب به سادگی تمام می شود. اوج استفاده ازاین روش در دهه 1990 تا اواخر دهه 2000 بود. پس از آن زمان با پیشرفت تکنولوژی و تولید رایانه های جدید، روش های دیگری جایگزین دیسک های نرم افزاری شد. در واقع بسیاری از رایانه های امروزی فاقد CD-ROM هستند. بنابراین لازم است تا در این مورد از رو های دیگری برای نصب نرم افزار در منزل استفاده شود. اگر رایانه یا لپ تاپ تان دارای CD-ROM نباشد،نرم افزار را از طریق وب نصب کنید.

نصب نرم افزار در منزل از طریق وب

امروزه متداول ترین راه برای نصب نرم افزار، دانلود آن است. سایت های زیادی در سراسر جهان نرم افزارها را به صورت پولی و یا به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. در این صورت داشتن یک خط اینترنت برای بارگیری نرم افزار و نصب آن روی سیستم ویندوز کافی است. حتی مرورگرهای کاربردی نظیر Google Chrome هم به رایگان از طریق وب سایت اصلی ارائه می شود.  اگر چه شبهات زیادی در مورد نرم افزارهای رایگان وجود دارد ولی بسیاری از کاربران خانگی ترجیح می دهند از این شیوه استفاده کنند. یک نکته مهم در این زمینه وجود دارد و آن امکان ویروسی شدن سیستم با دانلود نرم افزارهای رایگان است. امکان هک شدن سیستم رایانه و یا سرقت اطلاعات کاربران با ورود به سایت های مشکوک و بارگیری نرم افزارهای رایگان وجود دارد! برای اینکه دچار مشکلات بعدی نشوید همیشه از نسخه اورجینال نرم افزارها استفاده کنید.

نصب نرم افزار در منزل قیمت

نصب نرم افزار در منزل از فروشگاه مایکروسافت

اگر نمی دانید نرم افزارهای مورد نظرتان را از کجا نصب کنید یا به دنبال وب سایت های امن هستید از فروشگاه مایکروسافت کمک بگیرید. Windows Store یا Microsoft Store برنامه فروشگاهی مایکروسافت برای کاربران اینترنتی است! این فروشگاه به توسعه دهندگان هم اجازه می دهد تا نرم افزارهای خود را برای فروش روی فروشگاه عرضه کند. البته استفاده از فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 8 کاربردی است و بقیه نسخه ها در کار با آن مشکل دارند. این فروشگاه در حال حاضر از 109 زبان پشتیبانی می کند و در بسیاری از کشورها قبال استفاده است. البته برای نصب نرم افزار در منزل نمی توانید از این شیوه استفاده کنید. محدودیت دسترسی برای کاربران ایرانی وجود دارد و در حال حاضر این امکان برای کاربران داخل کشور مسدود شده است.

بهترین راه برای نصب نرم افزار در منزل

استفاده از سی دی برای نصب نرم افزارهای تخصصی با مشکلاتی همراه است بسیاری از این نرم افزارها کرک شده هستند و یا به صورت زمان دار ارائه شده اند. از طرفی حجم دانلود رایگان بسیاری از نرم افزارهی کاربردی بسیار بالاست و با سرعت اینترنت پایین در عمل امکان دانلود وجود ندارد. خطر ویروسی شدن رایانه با نصب نرم افزارهای مشکوک را هم نباید دست کم گرفت. علاوه بر آن امکان خرید از فروشگاه مایکروسافت نیز وجود ندارد پس چگونه می توان نرم افزارها را بر روی رایانه شخصی نصب کرد؟ ساده ترین راه برای نصب نرم افزار استفاده از سرویس نصب نرم افزار و بازی هوم سرویز است. در هر کجای تهران که سکونت دارید با ما تماس بگیرید. در کوتاه ترین زمان هماهنگی برای اعزام کارشناس متخصص به محل انجام می شود. 

نصب نرم افزار در منزل و محل کارنصب مجموعه نرم افزارهای عمومی و کاربردی

خدمات نصب نرم افزار در منزل هوم سرویز

نصب ویندوز در منزل، نصب نرم افزارهای گرافیکی نظیر فوفتوشاپ، افترافکت و ….، نصب نرم افزارهای صوتی و تصویری،نصب انواع بازی های رایانه ای در منزل پذیرفته می شود. چننچه نیاز به نرم افزارهای تخصصی دارید با ما تماس بگیرید. نصب نرم افزارهای معماری، املاک، حسابداری و …… توسط مهندس کامپیوتر در تهران انجام می شود. برای ثبت سفارش رایگان می توانید از اپ هوم سرویز استفاده کنید. لیست نرم افزارها و قیمت نصب نرم افزارهای بازی به صورت شفاف از طریق اپلیکیشن این سامانه اطلاع رسانی شده است. به هنگام سفارش می توانید روز و ساعت مراجعه همیار را نیز مشخص کنید. همه نرم افزارهای نصب شده روی رایانه، اورجینال بوده و بدون آلودگی ویروسی می باشد. جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

قیمت نصب نرم افزار و بازی

قیمت نصب نرم افزار و بازی
installing-software

سفارش سرویس نصب نرم افزار و بازی را در اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا