لوازم خانگی

بهترین روش تعمیر ترموکوپل بخاری گازی ✔️ هزینه تعمیر ترموکوپل

برای اینکه در سوز و سرما، بخاری گازی به خوبی خانه را گرم کند لازم است تا از قبل سرویس بخاری گازسوز را انجام دهیم. پیدا کردن تعمیرکار خوب در سوز و سرمای زمستان کار ساده ای نیست. این روزها تعمیرکارانی که سرویس نصب و تعمیر بخاری گازی را ارائه می دهند حسابی وقت شان پر است. اما نگران نباشید هوم سرویز در خدمت خانواده هاست و همه کارهای فنی و تعیمراتی را انجام می دهد.یکی از رایج ترین مشکلاتی که در سرویس بخاری گازی دیده می شود خرابی ترموکوپل است. هر گونه ایراد و اشکال در این قطعه موجب می شود که شعله بخاری دچار مشکل شود. این قطعه قابل تعویض بوده و هزینه تعویض ترموکوپل بخاری گازی نیز مقرون به صرفه است. اگر بخاری گازسوز خود به خود خاموش می شود یا شعله ندارد، برای تعمیر ترموکوپل بخاری گازی با ما تماس بگیرید. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نصب و تعمیر بخاری گازی

بخاری گازسوز از لوازم گرمایشی پر مصرف است و در بسیاری از خانه ها تنها منبع گرمایشی به حساب می آید. این بخاری ها در برندهای مختلف توسط شرکت های داخلی هم تولید می شوند. انواع بخاری گازی کوچک و بزرگ با توان گرمایشی بالایی که دارد، گمابخش خانه ها در سرمای زمستان است. گاهی یک ایراد کوچک، باعث می شود که به کلی بخاری از کار می افتد و غیر قابل استفاده می شود. برای مثال سیستم جرقه زن و بوبین و ترموکوپل که ایراد پیدا می کند، بخاری اصلا روشن نمی شود. بسیاری از قطعات بخاری گازی قابل تعویض هستند و می توانید دوباره از آن استفاده کنید. 

سرویس بخاری گازسوز در محل

ترموکوپل چیست؟

همه وسایل گازسوز خانگی دارای ترموکوپل هستند. سیستم ترموکوپل و بوبین جهت افزایش ایمنی بر روی بخاری گازی نصب می شود. بخاری گازسوز همیشه در معرض خاموشی و قطعی گاز قرار دارد. در صورتی که شبکه گاز ساختمان قطع شود، بخاری هم خود به خود خاموش خواهد شد. تا اینجای کار مشکلی نیست اما وقتی سیستم گاز ساختمان مجدد وصل شود، وسایل گازسوز در خطر انفجار و آتش سوزی قرار دارند. برای جلوگیری از این مشکل ترموکوپل در مسیر گازرسانی بخاری های گازسوز نصب می شود. این وسیله بسیار کارامد، از تجمع گاز در بخاری جلوگیری می کند. اصولا هر وسیله گاز سوز دیگری نیز حتما یک ترموکوپل دارد. برای مثال به  اجاق گاز خانگی نگاه کنید، آیا ترموکوپل را می بینید؟ این قطعه کنار شعله گاز قرار دارد. بیشترین کاربرد ترموکوپل موقع روشن کردن وسایل گازی مشخص می شود. این قطعه ورود گاز به بخاری را کنترل می کند.

عیب یابی و تعمیر بخاری گازی

تعمیر ترموکوبل بخاری گازی قیمتخدمات نصب و تعمیر بخاری گازی در تهران

تعمیر ترموکوپل بخاری گازی

آیا هنگام روشن کردن بخاری با مشکل مواجه می شوید؟ یکی از رایج ترین مشکلاتی که اغلب با بخاری گازی داریم مربوط به روشن کردن آن است. وقتی دکمه فرمان روشن فشار داه می شود، شمعک روشن شده و گاز جریان پیدا می کند. گاز شبکه منزل به محض رسیدن به شمعک، بخاری را روشن می کند. ولی همیشه این کار به همین سادگی نیست. چنانچه با فشردن دکمه فرمان، ابتدا شعله روشن شود و با برداشتن دست از روی دکمه، گاز قطع شود بدون تردید مشکل از ترموکوپل است. تعمیر ترموکوپل بخاری گازی تنها راه برای برطرف کردن مشکل روشن ماندن شعله لوازم گازسوز است. در واقع ترموکوپل یک مولد جریان الکتریکی در وسایل گازسوز است که بدون آن دستگاه به درستی کار نمی کند.

علاوه بر بخاری های گازسوز در موقع نصب و تعمیر آبگرمکن گازی هم مشکلات مربوط به بوبین و ترموکوپل دیده می شود. نحوه تعویض بوبین بخاری گازی و سایر وسایل گازسوز تقریبا یکی است.

ترموکوپل چکار می کند؟

این قطعه از سویی به پیلوت و از جهتی دیگر به بوبین متصل است.  نحوه اتصال به گونه ای است که یک میدان مغناطیسی در محل ایجاد می شود. وقتی بخاری خاموش است این مدار قطع می باشد. موقع روشن شدن بخاری گازی، این جریان به طور دائمی برقرار است. اما وقتی شبکه گاز دچار قطعی شود باز هم این میدان مغناطیسی عمل نمی کند. این یعنی هیچ گازی هم در بخاری پخش نخواهد شد. برای روشن کردن بخاری گازی لازم است تا دکمه ترموکوپل به مدت 20 ثانبه نگه داشته شود. به این ترتیب با گرم شدن این قطعه، سیستم میدان مغناطیسی بین بوبین و …. فعال شده و مسیر گاز باز می شود. بنابراین لازم است تا حتما این زمان برای گرم شدن ترموکوپل در نظر گرفته شود. اگر پس از این مدت هنوز با رها کردن دکمه، گاز باز نمی شود نگران کننده است.

برای تعمیر ترموکوپل بخاری گازی با سرویس تعمیر بخاری گازی هوم سرویز تماس بگیرید. 

سرویس و تعمیر بخاری گازی در تهران

تعمیر ترموکوبل بخاری گازی در تهرانتعمیر ترموکوپل بخاری گازی با قیمت منصفانه

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر بخاری گازی هم ارائه میده؟

اهمیت ترموکوپل در بخاری گازی

این قطعه حساس، ایمنی لوازم گازسوز را تامین می کند. گاز خانگی می تواند بسیار خطرناک و حتی مرگ آور باشد. خطر تنفس گاز و یا خطرات ناشی از انفجار گاز بسیار جدی است. لوازم خانگی استاندارد همیشه با این قطعه محافظ تولید می شوند. به این ترتیب نگرانی بابت قطع شدن گاز و تجمع گاز اضافی در محل وجود ندارد. اما مشکل اینجاست که ترموکوپل در معرض آسیب قرار دارد و از قطعاتی است که هر از گاهی لازم است تا تعویض شود. هر گونه ضربه به ترموکوپل می تواند کارکرد آن را مختل کند. شکستگی یا عدم توازن این قطعه می تواند عملکرد آن را دچار مشکل کند.

برای اینکه لوازم گازسوز و به خصوص بخاری گازی به خوبی کار کند لازم است تا سرویس دوره ای برای بازبینی بخاری انجام شود. در صورتی که بخاری گازی روشن نمی شود با همیاران هوم سرویز تماس بگیرید. قیمت ترموکوپل بخاری گازی بسیار ارزان است.

آموزش تعمیر ترموکوپل بخاری گازی

گذراندن دوره تعمیر لوازم خانگی برای تعمیر بخاری گازی الزامی است. وقتی بخاری گازی روشن نمی شود احتمال زیاد ترموکوپل آسیب دیده است. معمولا در اثر جا به جایی بخاری و یا تراز نبودن سطح زمین این مشکل ایجاد می شود. برای تعمیر ترموکوپل بخاری گازی لازم است تا بخاری از نزدیک بررسی شود. در صورت نیاز به تعویض، قطعه سالم با ترموکوپل آسیب دیده جایگزین می شود. این کار چندان مشکل نیست و در زمان کوتاهی انجام می شود. اما حتما باید در این زمینه تجربه داشته باشید. کارهای تعمیراتی وسایل گازسوز را نمی توان به صورت ناشیانه انجام داد. هر گونه سهل انگاری ممکن است به بهای گزافی تمام شود.

اگر هرگز چنین کاری را انجام نداده اید با دیدن فیلم تعویض ترموکوپل بخاری گازی هم می توانید نحوه تعویض بوبین بخاری گازی و ترموکوپل را یاد بگیرید. فیلم های آموزشی زیادی در فضای نت وجود دارد.

البته در مورد وسایل گازسوز توصیه می شود ریسک نکنید و حتما از یک حرفه ای کمک بگیرید. با پرداخت مبلغ اندکی می توانید از خدمات سرویس بخاری گازی استفاده کنید. به این ترتیب خیال تان بابت مشکلات بعدی و ایمنی ساختمان هم راحت تر است.

چه موقع تعمیر بخاری گازسوز ضروری است؟

مراحل تعمیر ترموکوپل بخاری گازیتعمیر ترموکوپل بخاری گازی در تهران

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تعمیر بخاری گازی

هزینه تعمیر ترموکوپل بخاری گازی

یکی از علل اختلال در روشن شدن وسایل گاز سوز، مشکلات ترموکوپل است. احتمالات دیگری نز وجود دارد که باید توسط تعمیرکار، بررسی شود. برای مثال اگر مشکلی در دودکش باشد یا لوله کشی گاز دچار ایراد شده  و …. هزینه تعمیرات بخاری، تغییراتی دارد. اگر تنها مشکل از ترموکوپل و سیستم جرقه زن باشد، هزینه ها خیلی کمتر است. قیمت این قطعه در بازار زیر 20 هزار تومان است ولی گاهی بوبین و مشعل و قطعات متصل شده نیز نیاز به تعویض دارند. در مورد هزینه ها و دستمزد تعمیرات، تنها تعمیرکار مجاز به اعلام قیمت است.

تعمیرکاران شرکتی علاوه بر اینکه تخصص بالاتری دارند طبق قوانین اتحادیه اصناف کار می کنند بنابراین قیمت ها همیشه منصفانه و کمتر از تعمیرکاران آزاد است. هوم سرویز با بهترین تعمیرکاران همکاری دارد و بهترین های این حرفه را به خانواده ها معرفی می کند. 

قیمت نصب و سرویس بخاری گازی هوم سرویز

قیمت نصب و تعمیر بخاری گازی

سرویس نصب  و تعمیر بخاری گازی در تهران

تعمیرات تخصصی انواع بخاری گازی یکی از صدها سرویس های تعمیراتی هوم سرویز است که هم اکنون در سطح تهران بزرگ ارائه می شود. تعمیر بخاری گازی، تعمیر شمعک ( پیلوت)، بوبین، تنظیم ترموکوپل بخاری گازی و …یک کار تخصصی است. در صورتی که مهارتی در این کار ندارید هرگز اقدام به باز کردن بخاری گازسوز و تعمیر آن نکنید. هزینه سرویس و تعمیر بخاری گازی بسیار مقرون به صرفه تر خرید یک دستگاه جدید است. لیست قیمت ها را در جدول، مشاهده می کنید. قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه مشخص شده و هیچگونه مبلغ اضافی دریافت نمی شود.

ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. تنها با چند کلیک ساده می توانید سرویس مورد نظر خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست از طرف تیم پشتیبانی جهت هماهنگی، با شما تماس گرفته می شود. با این سرویس امکان ارتباط مستقیم با تعمیرکاران متخصص بخاری گازی را خواهید داشت. کلیه خدمات فنی و تعمیراتی هوم سرویز، تحت گارانتی ارائه می شود.

سفارش سرویس نصب و تعمیر بخاری گازی را به رایگان در اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا