تعمیر موبایل

تعمیر موبایل

از 1066 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر موبایل در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت تعمیر یا تعویض تاچ ال سی دی موبایل

250,000 الی 1,000,000 تومان

قیمت تعویض باتری موبایل

200,000 الی 450,000 تومان

قیمت تعمیر یا تعویض سوکت شارزر موبایل

150,000 الی 300,000 تومان

قیمت تعمیر یا تعویض اسپیکر موبایل

200,000 الی 350,000 تومان

متوسط قیمت150,000 تومانکمینه قیمت150,000 تومانبیشینه قیمت150,000 تومان

آنچه درباره تعمیر موبایل خواهید خواند

  • تعمیر موبایل در محل
  • تعمیر موبایل آنلاین چیست؟
  • بهترین راهکار برای تعمیر موبایل چیست؟
  • تعمیرات تخصصی موبایل
  • مرکز تخصصی تعمیرات موبایل هوم سرویز چه ویژگی هایی دارد؟
  • عیب یابی و آموزش تعمیرات موبایل در محل
  • چگونه Factory Reset را اجرا کنیم؟
  • روش اجرای محیط safemode جهت تعمیر موبایل و تبلت های اندرویدی
  • درخواست تعمیر موبایل در محل هوم سرویز
  • هزینه تعمیر موبایل به چه مواردی بستگی دارد؟
  • مرکز تعمیرات موبایل هوم سرویز
  • انواع برندهایی که در مرکز تعمیر موبایل هوم سرویز پذیرفته می شود
  • تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت را به متخصین هوم سرویز بسپارید

تعمیر موبایل در محل

مرکز تعمیرات گوشی مجموعه ای از متخصصان مجرب در زمینه تعمیر انواع گوشی است که دارای تجهیزات مدرن هستند. تعمیر موبایل در محل و تعمیر تبلت از مواردی است که همه افراد استفاده کننده از این دستگاه ها حداقل یکبار به آن نیاز پیدا کرده اند. با افزایش قیمت موبایل، تعمیر موبایل در محل بیشتر مورد توجه قرار گرفته است زیرا که تعمیرات تخصصی موبایل موجب می شود که به جای تعویض گوشی بتوانید از حداکثر کارایی گوشی خود بعد از تعمیرات آن نیز استفاده کنید. تعمیر گوشی موبایل شامل تعمیرات نرم افزار موبایل و تعمیرات سخت افزار موبایل می باشد.

در بعضی از مواقع مشکلات نرم افزاری توسط خود کاربر قابل رفع است و نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیرات موبایل نیست. اما در صورت بروز ایرادات سخت افزاری در موبایل و تبلت باید تعمیر موبایل به تعمیرکار موبایل سپرده شود. در ادامه به بررسی مشکلات رایج در گوشی های موبایل سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی و راهکارهای تعمیر گوشی در محل و عوامل موثر بر هزینه تعمیر موبایل می پردازیم.

تعمیر موبایل آنلاین چیست؟

تعمیر موبایل آنلاین خدماتی است که به واسطه پیشرفت تکنولوژی فراهم آمده است. خدمات تعمیر موبایل در محل برای انواع گوشی های موبایل انجام می شود. تعمیر موبایل در محل از مرحله ثبت سفارش شروع می شود. به این ترتیب با بررسی گوشی از هزینه تعمیر گوشی مطلع می شوید. بر اساس نوع ایراد گوشی، خدمات تعمیر موبایل در محل انجام می گیرد و یا مقدمات انتقال گوشی به تعمیرگاه موبایل فراهم می شود. به این ترتیب با استفاده از خدمات تعمیر موبایل آنلاین شما با هزینه های نجومی مواجه نخواهید شد و مطمئن خواهید بود تعمیرکارانی مطمئن و کارآزموده اقدام به تعمیر گوشی موبایل می کنند.

بهترین راهکار برای تعمیر موبایل چیست؟

تمام افرادی که با ایراداتی در گوشی های خود مواجه شده اند به دو روش زیر می توانند اقدام به تعمیر موبایل کنند.

· مراجعه به نمایندگی تعمیر موبایل

در صورتی که گوشی شما در دوره گارانتی است. در صورت بروز ایراد می توانید به مرکز تخصصی تعمیرات موبایل مراجعه کنید. به شرط اینکه آسیب فیزیکی به دستگاه وارد نشده باشد، بدون هزینه کلیه پروسه تعمیرات، در نمایندگی تعمیرات موبایل انجام می شود. نمایندگی تعمیر موبایل خدمات تعمیرات را برای تمام برندهای موبایل ارائه می کنند. در این مراکز تعمیرکار موبایل با استفاده از قطعات اورجینال مراحل تعمیرات را انجام می دهند. همچنین در این نمایندگی ها از تجهیزات پیشرفته استفاده می شود و به بهترین نحو ممکن اقدام به تعمیر موبایل می کنند.

· تعمیرکار موبایل مجرب در تعمیرگاه موبایل مجاز

بخش اعظمی از کیفیت تعمیر گوشی موبایل در گرو مهارت تعمیرکار موبایل است. تا دستگاه را به خوبی بررسی کرده و ایراد دستگاه را درست شناسایی کند.

تعمیرات تخصصی موبایل

تعمیرات تخصصی گوشی شامل عیب یابی و تعمیرات گوشی با تجهیزات پیشرفته است. زیرا این اقدامات موجب بالارفتن کیفیت تعمیرات در انتهای کار و افزایش طول عمر گوشی خواهد شد. به طور کل تعمیر گوشی شامل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل است.

· تعمیرات نرم افزاری موبایل

تعمیرات نرم افزاری موبایل از مواردی است که هزینه چندانی در بر نمی گیرد. مواردی مانند فلش کردن گوشی، ریست فکتوری گوشی، بازیابی اطلاعات، رفع ایراد آنتن دهی، رفع ایراد اتصال به اینترنت از مواردی است که در راستای تعمیر نرم افزاری گوشی انجام می گیرد. البته این خدمات ساده نیستند و در صورت اشتباه گوشی با ایرادات وسیع تری مواجه می شود.

· تعمیرات سخت افزاری موبایل

در حقیقت تعمیرات تخصصی موبایل در تعمیرات سخت افزاری موبایل خلاصه می شود. در تعمیر گوشی هوشمند قطعات متعددی به کار رفته است. از این رو تعمیرات سخت افزاری گوشی به تعمیر یا تعویض هر کدام از این قطعات مربوط می شود. مواردی مانند تعویض باتری گوشی، تعمیر هارد گوشی، قاب، تعویض گلس، ال سی دی، تاچ، تعمیر میکروفن گوشی، تعمیر اسپیکر موبایل، تعمیر برد موبایل و …، مربوط به تعمیرات سخت افزار گوشی هستند و هر کدام از این موارد نیاز به مهارت تعمیرکار موبایل دارد.

مرکز تخصصی تعمیرات موبایل هوم سرویز چه ویژگی هایی دارد؟

با بالا رفتن قیمت گوشی ها اصلا منطقی نیست که برای تعمیرات گوشی موبایل به یک تعمیرکار موبایل ناشی و بی تجربه مراجعه کنید. همچنین با به کار رفتن تکنولوژی پیشرفته در انواع گوشیها، قطعا تعمیر گوشی کار آسانی نخواهد بود و نیاز به تجهیزات پیشرفته دارد. به این ترتیب تنها افزادی می توانند تعمیرات موبایل را انجام دهند که دارای مهارت کاملا به روز در این زمینه و تجربه کافی باشند.

علاوه بر مهارت، استفاده از قطعات باکیفیت مورد دیگری است تنها از مرکز تخصصی تعمیرات موبایل برمی آید. در نتیجه تفاوتی ندارد به دنبال مرکز تعمیر موبایل آیفون، سامسونگ و یا شیائومی باشید با کمک هوم سرویز بهترین تعمیرکاران با تجهیزات مدرن در کنار شما هستند. به این ترتیب با مناسب ترین هزینه و در کمترین زمان با کیفیت ترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

عیب یابی و آموزش تعمیرات موبایل در محل

همانطور که پیش تر گفتیم آموزش تعمیر موبایل شاخه ای بسیار تخصصی است و افرادی را می توان متخصص نامید که دارای اطلاعات و مهارت بروز در این زمینه باشند و تجهیزات لازم را برای تعمیرات گوشی در اختیار داشته باشند. در ادامه به ایرادات شایع در موبایل ها و راهکارهای تعمیر موبایل می پردازیم.

1. علت شارژ خالی کردن گوشی چیست؟

خالی شدن شارژ باتری گوشی یا نگه نداشتن شارژ یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران گوشی موبایل یا تبلت همواره با آن مواجهه خواهند شد. اگر یکباره با این مشکل مواجه شده اید، امکان دارد برنامه هایی در گوشی شما فعال شده باشند که در حال استفاده مضاعف از باتری گوشی هستند. روشن ماندن دائم وای فای یا دیتای گوشی نیز موجب این اتفاق می شود. همچنین استفاده از حداکثر نور صفحه در مواقع غیر ضروری نیز امکان دارد عامل بروز این مشکل شود. با رعایت این موارد نیاز به تعویض باتری گوشی یا مراجعه به مرکز تعمیر گوشی موبایل نخواهد بود.

البته گاهی نیز تنها ایراد از شارژر گوشی است و با تعمیر شارژر موبایل مشکل رفع می شود. به عبارت دیگر عدم شارژ صحیح موجب می شود که شارژ باتری به درستی انجام نشود. اما اگر شدت خالی شدن شارژ باتری گوشی بسیار زیاد باشد و شارژ کامل به طور ناگهانی تخلیه شود و گوشی درصد شارژ متفاوتی را نشان می دهد باید به فکر تعویض باتری باشید.

2. داغ شدن بدنه‌ی گوشی موبایل

داغ شدن بدنه‌‌ هم یکی دیگر از مشکلات رایج گوشی‌های موبایل است. البته اگر شما مدت زمان زیادی از گوشی خود استفاده کرده اید و یا برنامه یا بازی سنگینی را روی آن نصب کرده اید، گوشی خود به خود داغ می‌شود. اما مقصود ما از داغ شدن گوشی در اغلب اوقات و معمولا بدون دلیل یا استفاده‌ی زیاد از گوشی است.

داغ شدن گوشی موبایل علاوه بر اینکه به خودی خود مشکلی آزار دهنده است بلکه می‌تواند باعث بروز مشکلات دیگری نیز بشود. مشکلاتی نظیر سریع‌تر خالی شدن باتری موبایل یا کاهش عمر مفید آن. بنابراین داغ شدن از آن دست مشکلاتی است که باید جدی گرفته و حل بشود.

3. علت کم شدن سرعت گوشی چیست؟

این ایراد مخصوصا در تعمیر گوشی قدیمی بسیار رایج است. خوشبختانه رفع کند شدن گوشی ها حداقل در 90 درصد موارد با مسائل نرم افزاری ارتباط دارند. از ابزارهای عیب یابی مانند Diagnostic جهت عیب یابی و تعمیر موبایل اندروید خود می توانید استفاده کنید. به وسیله این ابزارها می توان به عیب یابی و تعمیر گوشی اندرویدی مانند تعمیر گوشی سامسونگ و تعمیر گوشی هواوی پرداخت.

اکثر گوشی های اندرویدی به صورت پیش فرض دارای یک ابزار عیب یابی می باشند که در سیستم عامل آنها قرار داده است. البته نحوه دسترسی به آن ها در گوشی‌های برندهای مختلف با هم متفاوت هستند. معمولا برای استفاده از ابزار عیب یاب و تعمیر موبایل سامسونگ باید از راه شماره گیری کدهای دستوری (**#*#4636#*#) یا ( #*0#*)در شماره گیر گوشی استفاده کرد.

تعمیر موبایل آیفون ازین موارد پشتیبانی نمی کند. امکان استفاده از کد دستوری برای عیب یابی و تعمیر گوشی آیفون نیست. در واقع عیب یابی در این گوشی یا بر اساس تجربه است یا اینکه با باز کردن گوشی می توان به علت اصلی کاهش سرعت در گوشی آیفون پی برد. البته جهت تعمیر موبایل آیفون از نرم افزار تست نیز استفاده می شود. که امکان عیب یابی و بررسی قسمت های مختلف آیفون را در اختیار کاربر قرار می دهد.

4. علت باز شدن خود به خود برنامه ها در گوشی موبایل چیست؟

ممکن است در حال استفاده از گوشی در قسمت تنظیمات گوشی باشید و به طور خودکار و ناخواسته برنامه تلگرام یا واتس آپ باز شود و شما در گروهی وارد شوید. معمولا این موارد در صورت نصب برنامه های مخرب در گوشی های اندرویدی اتفاق می افتد. رفع مشکل باز شدن خودکار برنامه ها در ios یا گوشی های اندرویدی معمولا با پاک کردن برنامه مورد نظر و روت کردن گوشی برطرف خواهد شد.

5. علت عدم آنتن دهی گوشی چیست؟

اولین راه حلی که برای تعمیر آنلاین موبایل باید انجام شود. راه اندازی مجدد گوشی یا تبلت یا به اصطلاح ری استارت کردن آن ها است. اگر باز هم بعد از این کار مشکل آنتن ندادن گوشی تلفن همراه رفع نشد. محل قرارگیری سیم کارت را باید بررسی کنید. بعد از طی این موارد در جهت تعمیرات تبلت در محل اگر نتیجه ای حاصل نشد. باید در عوامل سخت افزاری مانند فلت گوشی به دنبال ایراد بگردید. پیشنهاد می کنیم تعمیرات تخصصی موبایل را به مراکز معتبر بسپارید.

6. علت بالا نیامدن گوشی یا تبلت چیست؟

اگر گوشی بدون دلیل ری استارت می شود. یا در هنگام روشن کردن تبلت یا موبایل بر روی لوگو موبایل قفل میشود. همه از نشانه های معیوب شدن و نیاز به تعمیر هارد گوشی می باشد. البته در مواردی عدم ارتقا هارد دستگاه یا کمبود حافظه و استفاده از حداکثر فضای موبایل و تبلت نیز عامل بروز این ایرادات هستند. تعمیر هارد گوشی باید توسط تعمیرکار گوشی متخصص و دارای امکانات پیشرفته انجام شود.

7. علت هنگ کردن موبایل چیست؟

اگر موبایل دارای سیستم عامل اندروید شما مدام هنگ می کند وامکان دسترسی به app را از شما می گیرد. باید از طریق محیط safe mode اقدام کنید. زیرا اکثرا ایرادهای نرم افزاری موجب بروز این اتفاق می شود. در این روش می توانید صرفا به اپ های پیش فرض کارخانه ای گوشی دسترسی داشته باشید. در این صورت متوجه می شوید که با حذف برنامه های اضافی و غیر ضروری، مشکل هنگ کردن گوشی رفع خواهد شد یا خیر.

چگونه Factory Reset را اجرا کنیم؟

وارد منوی تنظیمات یا Settings گوشی اندرویدی بشوید. با توجه به زبان انتخابی یکی از دو گزینه ذکر شده را می بینید. پس از ورود به صفحه تنظیمات با انتخاب گزینه Backup & Reset و سپس گزینه Factory Reset می توانید عملیات تنظیمات پیش فرض سیستم را اجرا کنید. عملیات ریست فکتوری چند دقیقه طول می کشد تا تکمیل نهایی صبر کنید.

روش اجرای محیط safemode جهت تعمیر موبایل و تبلت های اندرویدی

معمولا برای تعمیر گوشی شیائومی و تعمیر گوشی هواوی و ورود به محیط safe mode باید دکمه پاور را نگه دارید. با نگه داشتن مداوم دکمه پیام دیگری باز خواهد شد که اعلام می کند آیا مایلید از طریق safe mode فعال شوید.

تعمیرات تبلت سامسونگ و برای ورود به محیط امن باید گوشی یا تبلت را خاموش کنید. سپس در هنگام روشن کردن گوشی و زمان نمایش لوگو سامسونگ دکمه ولوم را بگیرید. این دکمه را تا زمانی که درگوشه پایین نام SAFE MODE نمایش داده شود نگه دارید.

درخواست تعمیر موبایل در محل هوم سرویز

تعمیر گوشی آب خورده، ضربه خوردن گوشی ، شکستن تاچ ال سی دی و بسیاری از ایرادات دیگر مانند تعویض میکروفون موبایل و غیره همه از مواردی هستند که توسط افراد عام و بدون گذراندن آموزش تعمیر موبایل در حد حرفه ای قابل انجام نیستند. در صورتی که افراد مبتدی دست به تعمیر موبایل و تعمیر تبلت بزنند مطمئننا موجب بروز خسارات بیشتر یا دوباره کاری خواهند شد.

تعمیرات موبایل در محل هوم سرویز با کادر مجرب خود آماده ارائه خدمات با کیفیت در زمینه تعمیر موبایل در محل هستند. استفاده از قطعات با کیفیت و اصل در کنار کادر مجرب موجب می گردد تا شما با یک بار پرداخت هزینه تعمیرات موبایل در محل برای همیشه خیال خودتان را از بابت درخواست تعمیرات موبایل راحت کنید. تعمیر انواع برندهای تولید کننده گوشی و تبلت در هوم سرویز پذیرفته می شود.

· تعمیر گوشی آب خورده

شرکت های معروف با معرفی گوشی های هوشمند ضد آب، نسل جدیدی از گوشی ها را روانه بازار کرده اند. تبلیغات زیادی در مورد ضد اب بودن این گوشی ها صورت گرفته است. حتی اگر این تبلیغات واقعی هم باشد، نباید به عمد گوشی موبایل را وارد آب کنید. اصولا وسایل الکترونیکی کاربردی میانه خوبی با آب و رطوبت ندارند. با توجه به قیمت بالای انواع موبایل در بازار، بهتر است حتی فکر امتحان کردن گوشی های ضد اب را نیز از سر بیرون کنید. اما اتفاق خبر نمی کند. گاهی کاملا ناخواسته و اتفاقی گوشی خیس می شود یا داخل آب می افتد. تعمیر گوشی آب خورده در منزل نیاز به سرعت عمل دارد. اگر با این مشکل روبرو شدید سریع دست به کار شوید و از آخرین فرصت ها استفاده کنید. اگر هنوز گوشی روشن است و کار می کند، این نشانه سالم بودن دستگاه نیست.

· تعمیر گوشی خاموش

یکی دیگر از مواردی که در راستای تعمیر موبایل درخواست می گیرد، خاموش شدن گوشی است. در بیشتر موارد ایرادات مربوط به برد موبایل است. برای اینکه متوجه شوید ایراد از کدام قسمت است ابتدا گوشی را به شارژ بزنید اگر علامت شارژ روی موبایل ظاهر نشد متاسفانه ایراد به برد موبایل است و ممکن است نیاز به تعمیر آی سی موبایل باشد.

· تعمیر برد موبایل

راه اندازی گوشی بدون برد امکان پذیر نیست. برد کنترل کننده موبایل است. تعمیر برد موبایل شبیه به مادربرد لپ تاپ است. مواردی مانند مقاومت، خازن، دیود، پردازنده، حافظه فلش و حافظه رام در برد موبایل هستند و برد اتصال دهنده ی قطعات موبایل به یکدیگر است. با تمام این تفاسیر کوچک ترین اختلال در برد مصادف با خرابی گوشی تلفن همراه است. مواردی مانند خاموش شدن موبایل، هنگ کردن گوشی، از کار افتادن سیستم عامل گوشی، شارژ نشدن دستگاه و ... همگی نشانه هایی هستند که باید به تعمیر برد موبایل بپردازید.

· تعمیر اسپیکر موبایل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شاهد اختلال در عملکرد اسپیکر گوشی خود شده باشید. موارد متعددی ممکن است موجب آسیب به اسپیکر موبایل شود. پروسه عیب یابی اسپیکر بسیار مهم است و باید توسط افراد ماهر انجام شود. عواملی مانند خیس شدن اسپیکر، ضربه خوردن و کثیف شدن موجب اختلال در اسپیکر می شود و نیاز به تعمیر اسپیکر گوشی است.

· تعمیر دوربین موبایل

دوربین موبایل یکی از مهم ترین قطعات موبایل است. این آپشن در گوشی های هوشمند بسیار پیشرفته است. ممکن است به دلایل نرم افزاری و سخت افزاری متعدد دچار ایراد شود. تعمیر دوربین موبایل بسیار تخصصی است و باید توسط افراد متخصص و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام شود.

· تعمیرات سوکت شارژ موبایل

از رایج ترین ایرادات در گوشی های موبایل خرابی سوکت شارژ است. هر گونه ایراد در این قسمت مصادف است با خاموش شدن گوشی موبایل. تعمیر سوکت شارژر موبایل موجب شارژ شدن باتری موبایل می شود. در صورتی که پایه های سوکت شارژ از روی برد جدا شود می توان تعمیر نمود. در غیر این صورت باید سوکت تعویض شود.

· تعمیر سنسور اثر انگشت موبایل

این قطعه در واقع رمز عبور شخصی هر فرد است. اگر سنسور اثر انگشت با مشکلی روبه رو شود قطعا دردسرهای بزرگی را به همراه خواهد آورد. در صورت بروز ایراد ابتدا اقدام به تعمیرات نرم افزاری مانند پاک کردن حافظه کش و تست حسگر اثر انگشت انجام می شود. در صورت رفع نشدن ایراد باید اقدام به تعمیر سنسور اثر انگشت نمود.

· تعمیر ال سی دی و تاچ موبایل

تعویض ال سی دی موبایل مورد پردرخواست دیگری در حیطه تعمیر موبایل آنلاین است. اغلب ایرادات به تاچ ال سی دی در اثر ضربه یا آب خوردگی ایجاد می شود. تاچ موبایل از قسمت های مختلفی گلس، بک لایت و فریم تشکیل شده است که باید هر قسمت بررسی و تعویض شود.

تعمیرات تبلت به صورت تخصصی

تعمیر تبلت به مجموعه از تعمیرات و اقداماتی اطلاق می شود که بر روی برد و ال سی دی تبلت انجام می شود. تعمیرات تخصصی تبلت شامل تعمیر آی سی تبلت، تعمیر هارد تبلت، تعمیر سوکت شارژر تبلت، تعمیر و تعویض ال سی دی تبلت و غیره می باشد که نیاز به باز کردن تبلت است. تعمیرات برد تبلت از آن جهت در جزو تعمیرات فوق تخصصی تبلت دسته بندی می شود. زیرا که نیاز به تبحر بالای تعمیرکار تبلت می باشد و مدت زمان زیادی را جهت تعمیر تبلت در محل می طلبد.

هزینه تعمیر موبایل به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه تعمیرات گوشی به موارد متعددی وابسته است و نمی توان مبلغ ثابتی را به عنوان هزینه تعمیر موبایل اعلام کرد. در ادامه به عوامل تاثیر گذار بر هزینه تعمیر موبایل در محل می پردازیم.

· مدل و برند گوشی

طبعا نوع گوشی و برند آن تاثیر مستقیمی بر هزینه تعمیر موبایل دارد. زیرا در گوشی های مدل بالاتر قطعا از تکنولوژی های پیچیده تری استفاده شده است و طبعا تعمیرات آن نیز پیچیده تر خواهد بود و هزینه تعمیرات گوشی نیز بالاتر می رود.

· نوع ایراد دستگاه بر هزینه تعمیرات موبایل تاثیر دارد

در مواردی که عیب دستگاه سخت افزاری باشد و ایراد دستگاه بالاتر باشد طبعا هزینه تعمیر موبایل نیز بالاتر می رود. در موارد نرم افزاری نیز ایرادات جزئی هستند هزینه تعمیر موبایل در محل کمتر خواهد شد.

· نوع قطعه معیوب و تاثیر آن بر هزینه تعمیرات گوشی موبایل

نوع قطعه معیوب مهم ترین عامل تاثیرگذار بر هزینه تعمیر گوشی است. به طور مثال هزینه تعمیر برد گوشی با هزینه تعمیر اسپیکر گوشی یکسان نخواهد بود.

· تعمیر یا تعویض قطعه

مورد دیگری که بر هزینه تعمیرات موبایل تاثیر دارد تعمیر یا تعویض قطعه است. طبیعتا هزینه تعویض قطعه نسبت به تعمیر قطعه مورد نظر بیشتر خواهد شد. زیرا قطعات اورجینال و دارای گارانتی دارای قیمت بالایی هستند و دستمزد تعویض آن نیز به این هزینه ها اضافه می شود.

متخصصین هوم سرویز بیشترین تاکید را بر تعمیر قطعات به جای تعویض قطعات دارند تا به این ترتیب هم قطعه اورجینال دستگاه حفظ می شود و هم هزینه تعمیرات گوشی کمتر خواهد شد.

مرکز تعمیرات موبایل هوم سرویز

متخصصین ما در مرکز تعمیرات موبایل همگی دوره های تخصصی در زمینه آموزش تعمیر موبایل را گذرانده و دارای تجربه کاری بالا در این زمینه هستند. به این ترتیب با ثبت درخواست در این مجموعه، تعمیر موبایل در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ارائه می شود. استفاده از قطعات اورجینال در کنار قیمت منصفانه موجب می شود که مراجعین ما تعمیرات انواع گوشی را به متخصصین ما بسپارند.

انواع برندهایی که در مرکز تعمیر موبایل هوم سرویز پذیرفته می شود

  • تعمیر موبایل آیفون
  • تعمیر موبایل سامسونگ
  • تعمیر موبایل شیائومی
  • تعمیر موبایل هواوی، سونی و ...

تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت را به متخصین هوم سرویز بسپارید

تعمیر موبایل آنلاین هوم سرویز آماده ارائه خدمات تعمیر موبایل در محل می باشند. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست به علت عدم آشنایی با مراکز معتبر متحمل هزینه های بالا شوید. تعمیرات تبلت آنلاین و تعمیرات آنلاین موبایل هوم سرویز شامل تعمیر تمامی برندهای موجود در بازار هستند.

در صورتی که به تعمیرات تخصصی انواع موبایل و تعمیر tablet نیاز دارید، می توانید به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. در تعمیرگاه تخصصی تعمیرات تبلت و موبایل هوم سرویز، هدف نهایی تعمیرات قطعات گوشی توسط تعمیرکار گوشی می باشد. تا بدین ترتیب هم هزینه تعمیرات تبلت و هزینه تعمیرات موبایل صرفه جویی شود وهم قطعه فابریک موبایل حفظ شود. با ثبت درخواست و درج شماره تماس و آدرس متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام قیمت تعمیر موبایل با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر موبایل و همچنین ارایه خدمات تعمیرات موبایل و تبلت نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات موبایل و تبلت ارائه می دهد که شامل تعویض ال سی دی گوشی, تعمیر باتری موبایل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های رایانه و تکنولوژی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر موبایل

تعمیرات موبایل و تبلت

تعمیرات نرم افزار گوشی

تعمیر یا تعویض برد موبایل

تعمیر سنسور اثر انگشت موبایل

تعمیر دوربین موبایل

تعمیر قطعات مانند تعمیر اسپیکر گوشی، تعمیر سوکت شارژر موبایل و...

نظرات کاربران

profile picture
نفیسه علی اکبر

اون چیزی که میخواستم در زاهر دراوردند و ممنونم باید استفاده کنیم ببینیم خوبه یا نه درکل کار خوبی تحویل دادند

profile picture
یاشا پورامین

همه چی اکیه تا الان و مشکلی بوجود نیامده ممنون

profile picture
امیرمحمد زند

هم از رفتارشون راضی بودم هم نحوه عملکرشون خیلی عالی

profile picture
محمد مهدی اسلامی

خیلی ادم خوبی بودند کار را سریع راه انداختند تشکر

شرایط تعمیرات تخصصی تبلت و موبایل فوری

تهیه لوازم، قطعات و نرم افزارها در خصوص تعمیر موبایل و تبلت پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد مشاوره لازم را به مشتری ارایه نماید و در صورت تایید مشتری تعمیرات را انجام دهد.

همیار موظف است بلافاصله پس از تحویل گوشی وضعیت سلامت دستگاه مشتری را بررسی نماید و پس از مشورت با مشتری نسبت به رفع خرابی آن اقدام نماید. به همین ترتیب مشتری نیز پس از انجام تعمیرات می بایست وضعیت دستگاه را بررسی نماید. چنانچه دستگاه دارای عیب یا خرابی باشد بلافاصله به همیار اطلاع رسانی نماید.

تعمیرات موبایل انجام شده توسط همیار شامل یک هفته گارانتی همیاران می باشد و در صورت بروز خرابی همیاران می بایست نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.

هزینه دقیق تعمیرات و خرابی گوشی پس از بررسی همیار متخصص به مشتریان اعلام خواهد شد، لذا همیاران بر اساس توضیحات مشتری، برآورد اولیه هزینه را به صورت تلفنی به مشتریان ارایه داده و پس از بررسی فیزیکی دستگاه قیمت دقیق خدمت مشتریان ارائه می شود. پس از تایید مشتری نسبت به تعمیر و یا انصراف از آن اقدام خواهد شد. همیار بدون هماهنگی با مشتری مجوز تعمیرات گوشی موبایل را نخواهد داشت.

همیاران هوم سرویز احراز هویت و صلاحیت شده و دارای مدارک فنی معتبر می باشند و همچنین تضامین و قرارداد مستقلی از ایشان نزد هوم سرویز وجود دارد، ولیکن در حین سپردن خدمات مورد نظر شما به همیاران حتما نظرات و تجربیات سایر مشتریان از خدمات اخذ شده از همیار را ملاک انتخاب و تایید همیار قرار دهید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست