جابجایی و حمل بار

حمل اثاث منزل در فصل پاییز چه مزایایی دارد؟

حمل اثاث منزل در پاییز تصمیمی هوشمندانه است که مزایای زیادی دارد. پاییز  را به فصل شروع مدرسه ها می شناسیم ولی پاییز بهترین فصل برای اسباب کشی هم هست. بسیاری از افراد برنامه های خود را طوری تنظیم می کنند که در نیمه دوم سال و اوایل پاییز، اسباب کشی منزل را انجام دهند. تصمیم گیری برای زمان اسباب کشی یکی از دغدغه های اصلی خانواده هاست. اینکه در کدام فصل اسباب کشی راحت تر انجام می شود یا قیمت باربری در چه زمانی کمتر است، همگی روی تصمیم گیری نهایی تاثیر می گذارد. اسباب کشی در فصل پاییز نسبت به فصول دیگر مزایا و معایب خودش را دارد که در این مطلب به آن پرداخته شده است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مزایای حمل اثاث منزل در پاییز

با شروع بادهای پاییزی زمان اسباب کشی های فصلی هم شروع می شود. این روزها در هر کوچه ای کامیون حمل بار را می بینید که وسایل منزل را جا به جا می کنند. حمل بار به شهرستان یا باربری در تهران زمان مشخصی ندارد. تقریبا در هر زمان که بخواهید می توانید با شرکت باربری برای اثاث کشی هماهنگ کنید. انتخاب زمان مناسب اسباب کشی تا حدود زیادی بستگی به شرایط ویژه خانواده ها دارد. برای مثال لازم است تا چند روز را مرخصی بگیرید تا کار باربری و مستقر شدن در منزل جدید، تمام شود. شاید به خاطر تعطیلی مدارس ترجیح می دهید در تابستان اسباب کشی کنید. اگر هنوز در تصمیم گیری مردد هستید به این دلایل اسباب کشی پاییزی را انتخاب کنید:

چگونه هزینه باربری و اسباب کشی را تا نصف قیمت کاهش دهیم؟

حمل اثاث منزل در پاییز

قیمت حمل اثاث منزل در فصل پاییز

نمی توان کتمان کرد که باربری ها در فصل پاییز، سفارش های کمتری دریافت می کنند. اغلب خانواده هایی که بچه مدرسه ای دارند، در تابستان اسباب کشی و جا به جایی را انجام داده اند. بنابراین پاییز زمان خوبی برای اسباب کشی با هزینه کمتر است. اگر مدیریت هزینه ها اولویت شماست حتما اوایل پاییز را برای اثاث کشی انتخاب کنید. اگر مستاجر هستید سعی کنید اجاره نامه را برای فصل پاییز تنظیم کنید به این ترتیب هزینه اسباب کشی تا نصف هم کاهش پیدا می کند. البته در زمستان هزینه اسباب کشی کمتر هم می شود ولی دغدغه هوای بد و خیس شدن لوازم هم وجود دارد. 

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی را حرفه ای انجام دهید!

اسباب کشی در هوای پاییزی

حمل اثاث منزل در ماه اول پاییز یک مزیت بزرگ دیگر هم دارد. هنوز هوا خیلی سرد نشده ولی از گرمای طاقت فرسای تابستان هم کاسته شده است. اکنون می توانید در هوای دلپذیر پاییزی لوازم را بسته بندی کنید و کارهای باربری و حمل اثاث منزل را انجام دهید. گرمای تابستان روی عملکرد کارگر حمل بار تاثیر منفی دارد و خستگی را چند برابر می کند. در پاییز هوا خیلی گرم یا سرد نیست ولی امکان بارش های گاه و بیگاه هم وجود دارد. لازم است تا ماشین حمل بار مسقف را برای اسباب کشی انتخاب کنید تا خیال تان بابت باران های فصلی راحت باشد. البته چند سالی است که آسمان تهران کم بارش شده و در اغلب روزها شاهد هوایی آفتابی در فصل پاییز هستیم.  

اسباب کشی ارزان را با بهترین باربری تهران تجربه کنید!

قیمت حمل اثاث منزل

حمل اثاث منزل بدون دردسر

خانواده هایی که فرزندان مدرسه ای دارند، برای حمل بار به شهرستان و جا به جایی لازم است تا در تابستان اقدام کنند. تابستان فصل تعطیلی مدارس است و زمان مناسبی برای اثاث کشی به شهر دیگر یا منطقه ای دیگر در تهران است. به این ترتیب زمان کافی برای ثبت نام بچه ها و عوض کردن مدرسه هم وجود دارد. اما اگر در همین منطقه یک منزل جدید پیدا کرده اید، پاییز را برای اسباب کشی انتخاب کنید. در فصل پاییر باربری ها فرصت بیشتری دارند و هزینه های باربری هم کمتر است. علاوه بر آن با توجه به اینکه بچه ها نصف روز را در مدرسه هستند، مدیریت اسباب کشی در پاییز ساده تر است. در واقع می توانید زمان اسباب کشی را با وقتی که بچه ها در مدرسه هستند، تنظیم کنید. قبلا در مطلب دردسرهای اسباب کشی با کودکان در این مورد اشاره شده. 

کاهش هزینه های جانبی اسباب کشی

کمتر خانواده ای است که تا کنون طعم اثاث کشی منزل را نچشیده باشد. یکی از ویژگی های زندگی در شهرهای بزرگ اینست که چند سال یکبار و گاهی حتی به طور سالیانه می بایست به خانه ای دیگر اسباب کشی کنیم. این موضوع دردسرهای زیادی دارد. بحث هزینه ها از همه بغرنج تر است. از هزینه باربری و دستمزد کارگر حمل بار که بگذریم از کسادی بازار معاملات ملکی ها در پاییز نمی توانیم بگذریم. با توجه به اینکه بسیاری از خانواده ها در تابستان جا به جا شده اند، پیدا کردن خانه در نیمه دوم سال راحت تر است. معمولا خانه هایی که در تابستان به قیمت بالاتری وجود داشتند اکنون در لیست منازل ارزان قیمت هستند. بنابراین شانس پیدا کردن خانه مناسب تری را خواهید داشت. از طرفی می توانید با بهترین باربری تهران  برای جا به جایی لوازم منزل قرارداد ببندید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

قیمت باربری و هزینه حمل وسایل در تهران چقدر است؟

باربری و حمل اثاث منزل

تعرفه جابجایی و اسباب کشی در هوم سرویز

قیمت جابجایی و اسباب کشی

خدمات حمل اثاث منزل در پاییز

سرویس اسباب کشی منزل هوم سرویز در همه ایام سال فعال است. هر زمان که تصمیم به اسباب کشی دارید با ما تماس بگیرید. اسباب کشی ارزان، باربری آسان و شروعی متفاوت را با بهترین شرکت باربری تهران تجربه کنید. صفر تا صد اسباب کشی و حمل بار به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می شود. بسته بندی لوازم منزل در کارتن های 5 لایه محکم، حمل اثاثیه سنگین، حمل اثاثیه منزل در تهران و شهرستان بخشی از سرویس های ارائه شده در خدمات اسباب کشی هوم سرویز است. برای ثبت سفارش رایگان و اطلاع از قیمت باربری به اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید. همه سفارش های ثبت شده در این سامانه شامل بیمه نامه، گارانتی سالم رسیدن بار، دریافت خسارت در صورت آسیب به لوازم و قیمت منصفانه هستند. برای دریافت بهترین خدمات با بهترین شرکت باربری و حمل بار تهران تماس بگیرید.

جهت ثبت سفارش رایگان اسباب کشی منزل هوم سرویز از اپلیکیشن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا