بنایی و دکوراسیون

تعویض مغزی قفل درب upvc ✔️ قیمت تعویض قفل درب upvc در تهران

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

در ساخت درب های upvc کیفیت مواد اولیه بسیار مهم است. استفاده از متریال نامرغوب موجب می شود که خیلی زود سازه دچار مشکل شود. یکی از رایج ترین مشکلات خراب شدن قفل درب upvc است. یراق آلات و تجهیزات نصب درب و پنجره upvc نقش مهمی در کاربری و سهولت استفاده از آن دارند. درب ورودی و درب های داخلی ساختمان توسط دستگیره باز و بسته می شوند، بنابراین در معرض آسیب بیشتری هستند. لازم است تا دستگیره و قفل درب upvc از بهترین برندهای موجود در بازار انتخاب شوند. اگر چه انتخاب طرح و رنگ درب ساختمان سلیقه ای است ولی برای انتخاب یراق آلات تنها روی کیفیت آن دقت کنید. خراب شدن قفل یا لق شدن دستگیره های درب موضوع دور از ذهنی نیست و امکان تعمیر و یا تعویض یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی نیز وجود دارد. 

دستگیره درب یو پی وی سی

برای اینکه دستگیره درب یو پی وی سی در اثر باز و بسته کردن مداوم، دچار آسیب کمتری شود لازم است تا از اهرم های توپر برای دستگیره استفاده شود. دستگیره هایی با اهرم توپر و بلندتر، فشار کمتری را به قفل درب upvc وارد می کنند. علاوه بر جنس، ضخامت دستگیره نیز در استحکام آن تاثیر دارد. دستگیره های غیر استاندارد خیلی زود تغییر حالت می دهند و یا اهرم دستگیره می شکند. همه دستگیره های مرغوب دارای چهار فنر فشرده هستند. این فنرها به سادگی از جای خود خارج نمی شوند. نصب دستگیره و قفل درب upvc به درب می بایست دارای رزوه های جای پیچ مقاوم باشد و خیلی زود دچار هرز شدگی یا شکستگی نشود.

ساخت پنجره دو جداره در تهران

تعویض قفل درب upvcنصب درب و پنجره یو پی وی سی در تهران

قفل درب upvc

معمولا قفل درب های یو پی وی سی دارای استحکم خوبی است. به ندرت قفل های استاندارد دچار آسیب می شوند. علت اینست که قفل درب مثل دستگیره نیست که دائم باز و بسته شود. شاید در طول روز درب اتاق را ده یا بیست بار باز و بسته کنید ولی هر بار از قفل درب upvc استفاده نمی کنید. طول عمر بالای این قفل ها موجب شده که گاهی تصور کنیم، قفل ها هرگز خراب نمی شوند. اگر چه به ندرت ولی حتما هر قفلی یک روز خراب خواهد شد. وقتی قفل درب یو پی وی سی آسیب می بیند اولین گزینه اینست که قفل باید تعویض شود. اما جالب است بدانید که در بسیاری از موارد امکان تعمیر قفل درب upvc هم وجود دارد. به هر حال وقتی قفل درب و پنجره یو پی وی سی مشکل پیدا می کند دو راه پیش رو داریم:

  • تعمیر قفل درب upvc
  • تعویض قفل درب upvc

تعمیر قفل درب upvc

در صورتی که مشکل از توپی باشد در این صورت توپی یراق به درستی داخل زاماک جای نمی گیرد. برای تعمیر قفل درب یو پی وی سی با نصاب درب و پنجره هوم سرویز تماس بگیرید. شاید بتوان با جا به جایی زاماک و یا تعویض اسپانولیت، قفل را تعمیر کرد. زاماک و اسپانولیت از یراق آلات فلزی هستند که نقش کلیدی در قفل شدن درب دارند. البته همیشه نمی توان این قطعات را تعمیر کرد. در این صورت تنها راه تعویض قفل درب upvc است.

تعویض قفل درب upvc

به طور معمول وقتی قفل خراب می شود لازم است تا به طور کامل، قفل را تعویض کرد. با توجه به اینکه معمولا قفل های استاندارد به این زودی ها دچار مشکل نمی شوند، در صورت خرابی حتما قفل را تعویض کنید. این کار در ظاهر ساده به نظر می رسد ولی برای اینکه قفل جدید کارایی خوبی داشته باشد لازم است تا از یک حرفه ای برای نصب و تعویض قفل درب یو پی وی سی کمک بگیرید. سرویس درب و پنجره یو پی وی سی هوم سرویز در همه محله های تهران فعال است. اگر با قفل درب مشکل دارید با ما تماس بگیرید تا تکنیسین متخصص به محل اعزام شود و قفل را تعمیر یا تعویض کند.

ساخت درب یو پی وی سی به قیمت مناسب

نصب قفل درب upvcقفل درب upvc

نحوه باز و بسته شدن قفل درب یو پی وسی

اگر به تازگی درب و پنجره های قدیمی را انواع درب و پنجره یو پی وی سی تعویض کرده اید، احتمالا با نحوه قفل شدن درب ها مشکل دارید. شاید تصور می کنید درب ها خوب رگلاژ نشده است. در اغلب موارد مشکل از عدم آشنایی با مکانیزم باز و بسته شدن درب ها و قفل آن است. سیلندر و قفل درب upvc طوری طراحی شده که بدون حرکت دستگیره و با فشار درب به سمت چارچوب عمل می کند. در این حالت در قفل نیست و تنها درب نیمه بسته باقی مانده است. در این حالت عایق بندی ها کامل نیست و باید درب را کامل ببندید. برای اینکار لازم است تا دستگیره را به سمت بالا فشار دهید تا لنگه بازشو به سمت چارچوب کشیده شود. حتما پس از بستن درب دستگیره را نیز حرکت دهید.

درب و پنجره یو پی وی سی ارزان و با کیفیت

تعمیر یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی

نصاب upvc کارهای تعمیرات و تعویض قطعات upvc را نیز انجام می دهد. درب و پنجره یو پی وی سی از بهترین سازه های عایق در ساختمان هستند و طول عمر بالایی دارند. در صورت خرابی و آسیب به یراق آلات می توانید با تعویض قطعه معیوب تا سال های زیادی از سازه استفاده کنید. برای اینکه عایق بندی درب و پنجره upvc به درستی عمل کند لازم است تا همه یراق آلات کاملا سالم و صحیح کار کنند.

چگونه بهترین پنجره دو جداره را انتخاب کنیم؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات درب و پنجره یو پی وی سی هم ارائه میده؟
قفل درب upvc قیمت

خدمات نصب و تعمیر قفل درب upvc

سرویس درب و پنجره یو پی وی سی از خدمات تخصصی هوم سرویز است. این سرویس هم اکنون در سطح تهران بزرگ و به زودی دی دیگر شهرها ارائه می شود. این سرویس شامل: طراحی ، ساخت و نصب درب و پنجره upvc، تعمیر ریل و لولا، تعمیر و تعویض قفل درب upvc ، تعویض دستگیره، رگلاژ درب و پنجره و تعویض شیشه می باشد. جهت اطلاع از هزینه ها و ثبت سفارش از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید. همه سفارش های ثبت شده در اپ این سامانه شامل گارانتی بوده و با قیمت منصفانه ارائه می شود.

جهت ثبت سفارش سرویس درب و پنجره یو پی وی سی از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا