نظافت و پذیرایی

چه مراکزی به خدمات خشک شویی مبل نیاز دارند؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

خشک شویی مبل تنها مخصوص مبلمان منازل نیست. در هر کجایی که از مبل یا صندلی های پارچه ای استفاده می شود، سرویس خشکشویی مبل قابل ارائه است. دیگر مدت هاست که برای شستن مبل ها از آب و پودر شوینده به شیوه سنتی استفاده نمی شود.در واقع خیلی راحت و در زمان کوتاه دو ساعته می توان یک دست مبلمان را با دستگاه مبل شور تمیز کرد.  کافیست بعد از شستن مبل ها با دستگاه نگاهی به آب کثیف بیندازید تا متوجه شوید چقدر مبل های به ظاهر تمیزتان نیاز به شستشو دارند. هزینه شستشوی مبل بسیار کمتر از قیمت خرید مبلمان است. خدمات خشکشویی مبل کاربرد خیلی گسترده ای دارد که در این مطلب به آن می پردازیم.

خشک شویی مبل اداری

مبل های پارچه ای کلاسیک در دکوراسیون بسیاری از ادارات به کار می روند. به خصوص اتاق مدیریت با مبلمان پارچه ای شیک تر دیده می شود. یکی از پر کاربردترین موارد استفاده از خدمات خشکشویی مبلمان در ادارات است. بدون اینکه نیاز به تعطیل کردن اداره باشد یا مبل ها از محل خارج شوند، کار شستن مبل ها انجام می شود. متصدی مبل شویی با دستگاه مبل شور به ادارات مراجعه می کند و در زمان بسیار کوتاهی حتی در فاصله زمان ناهار مبلمان را تمیز می کند. جالب اینجاست که دستگاه مبل شور می تواند مبلمان را تقریبا خشک تحویل دهد که کیفیت کار را افزایش می دهد. علاوه بر مبلمان می توان موکت نمازخانه و صندلی ها  را هم با همین دستگاه تمیز کرد.

هزینه شستشوی مبل در منزل با دستگاه مبل شور

هزینه خشک شویی مبلخدمات شستشوی مبل پارچه ای در محل

خشک شویی مبل و صندلی های سینما

صندلی های سینما به طور ثابت نصب شده اند. نظیر همین صندلی ها در سالن های کنفرانس، تالارهای دانشگاه ها و … نیز نصب می باشد. با توجه به تعداد بالای صندلی و همچنین ثابت بودن آن، تنها راه شستن صندلی های سینما استفاده از دستگاه مبل شور است. در این روش خشک شویی مبل با دستگاه مخصوص انجام می شود. همچنین امکان شسشتوی موکت کف سینما و سالن های آمفی تئاتر نیز با دستگاه وجود دارد. در این سالن ها جهت جلوگیری از آلودگی صوتی همیشه از کفپوش موکت و صندلی های پارچه ای استفاده می شود. سرویس خشکشویی مبلمان هوم سرویز آماده ارائه خدمات نظافتی در سالن های کنفرانس، فرهنگسراها و سالن های سینما و … می باشد.

شستشوی مبل در محل و خدمات خشکشویی مبل

خشکشویی صندلی و مبلمان کلینیک های پزشکی

مبلمان بخشی از دکوراسیون مطب پزشکان است. با توجه به آلوده بودن محیط های پزشکی و کلینیک ها لازم است تا در فواصل زمانی کوتاه تری نسبت به شستشوی مبل ها اقدام شود. البته همه بیمارستان ها و کلینیک ها برای ضد عفونی لوازم، ملحفه های بیماران و حتی کف سالن، اقداماتی را انجام می دهند. یکی از این اقدامات نظافتی، شستشوی مبل ها با دستگاه است. خدمات خشکشویی مبلمان بیشترین کاربرد را در مراکز پزشکی و درمانی دارند. با توجه به اهمیت نظافت در این مراکز و وجود آلودگی های بیشتر، حتما خشکشویی و نظافت میلمان مطب پزشکان در پایان هر فصل می بایست انجام شود! برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید.

شست و شوی مبل با تخفیف ویژه

سرویس خشک شویی مبلشستن مبل ها در منزل با دستگاه مبل شور

شستشوی مبلمان هتل ها

حتما مبل های زیبا و تمیز لابی هتل های بزرگ را دیده اید. با توجه به رفت و آمد زیاد در این اماکن، اهمیت نظافت هتل ها بیشتر است. برای تمیز کردن مبلمان هتل ها از سرویس خشک شویی مبل استفاده می شود. جاروکشی، گردگیری و نظافت پرسنل به تنهایی برای تمیز نگهداشتن یک هتل کافی نیست. با استفاده از دستگاه مخصوص می توان همه مبلمان، تشک های خوشخواب و فرش های اتاق ها را نیز تمیز و پاکیزه کرد. بدون تردید خشکش شویی مبل در هتل ها روی میزان رضایت مشتری و کسب و کار هتل نیز تاثیرگذار است. در ضمن جهت شستشوی کف سالن نیز می توانید از خدمات این سامانه استفاده کنید. هزینه شستشوی مبل در تعداد بالا شامل تخفیف ویژه است! جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره رایگان از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید.

بدترین و بهترین روش شستشوی مبل پارچه ای !

خشک شویی مبل در رستوران ها و سفره خانه ها

دکوراسیون رستوران ها و سالن های غذاخوری شیک و با کلاس، بدون مبلمان کامل نمی شود. در سفره خانه ها و باغچه رستوران ها هم همیشه بساط تخت و فرش روی آن برپاست. با توجه به اهمیت بهداشت سالن های غذاخوری، نظافت این اماکن در اولویت قرار دارد. از طرفی به دلیل وجود چربی و غذا در رستوران، امکان کثیف شدن صندلی ها و مبلمان بیشتر است. سرویس خشکشویی مبلمان برای رستوران ها همیشه از قبل رزرو می شود. هوم سرویز مجری خشک شویی مبل در رستوران های تهران است. برای استفاده از خدمات شسشتوی مبل، صندلی های غذاخوری، پشتی های سنتی و فرش روی تخت رستوران با ما تماس بگیرید. این سرویس در همه ایام سال و به صورت دائمی ارائه می شود.

خشکشویی مبلمان در منزل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟
دستگاه خشک شویی مبلسرویس شستشوی مبل هوم سرویز

بهترین مبل شویی در تهران با قیمت مناسب

خدمات خشک شویی مبل در محل

سرویس مبلشویی از محبوب ترین خدمات نظافتی هوم سرویز است. این سرویس در سطح وسیع برای سفارش های خانگی و اداری انجام می شود. به دلیل آلودگی هوا و گرد وغبار در همه فصول سال تقاضا برای خشکشویی مبل وجود دارد. این سرویس بدون کثیف کاری بوده و در زمان کوتاهی انجام می شود. متصدی آموزش دیده با کمک دستگاه مبل شویی می تواند هر نوع مبل را تمیز کنید. در این سرویس علاوه بر مبلمان و صندلی، امکان شستشوی پشتی ، کوسن، تشک خوشخواب، مبلمان تختخوابشو نیز وجود دارد. قیمت گذاری بر اساس شستشوی مبل 7 نفره به عنوان پایه لحاظ می شود. برای اطلاع از هزینه های دریافتی و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. لکه بری به همراه خشکشویی در همه سفارش ها انجام می شود. همه سفارش های ثبت شده در اپ هوم سرویز شامل تضمین کیفیت خدمات و تعرفه منصفانه هستند. 

برای ثبت سفارش رایگان سرویس خشک شویی مبل از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا