لوازم خانگی

علت خاموش شدن تلویزیون چیست؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

در حال تماشای تلویزیون هستید و به ناگاه تلویزیون به طور خود به خودی خاموش می شود. خاموش شدن ناگهانی تلویزیون یکی از رایج ترین مشکلاتی است که این روزها زیاد دیده می شود. پیدا کردن علت خاموش شدن تلویزیون برای حل این مشکل ضروری است. عوامل زیادی می توانند موجب خاموش شدن ناگهانی تلویزیون شوند. برای تعمیر تلویزیون ابتدا باید علت اصلی مشکل را پیدا کرد. تعمیرات تخصصی تلویزیون از خدماتی است که هوم سرویز در تهران بر عهده دارد. تعمیرات تلویزیون از سرویس های تخصصی و فنی است و می بایست توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود.

پیدا کردن علت خاموش شدن تلویزیون

خاموشی های خود به خودی که بدون فشار دکمه و یا استفاده از کنترل تلویزیون ایجاد می شود، نشان دهنده یک مشکل در اجزای داخلی تلویزیون است. تعمیرکار متخصص با بررسی و چک قسمت های مختلف دستگاه می تواند عیب و ایراد آن را پیدا کند. قبل از اینکه با تعمیرکار تماس بگیرید از اتصال برق به دستگاه مطمئن شوید. در اغلب موارد علت خاموش شدن تلویزیون ، قطع شدن برق شهری است. وقتی برق ساختمان قطع می شود همه دستگاه های برقی نیز خاموش می شوند. نوسانات برق نیز می تواند موجب خاموش شدن ناگهانی تلویزیون شود. اگر برق ساختمان قطع نشده باشد می توانید سیم های رابط، دوشاخه و اتصالات برق را نیز بررسی کنید. در صورت سالم بودن این اتصالات مشکل را در تجهیزات داخلی تلویزیون جستجو کنید.

سرویس نصب و تعمیر تلویزیون

 

پیدا کردن علت خاموش شدن تلویزیونخدمات تعمیر تلویزیون در تهران

علت خاموش شدن تلویزیون : خرابی مین برد

خرابی مین برد تلویزیون اصلا موضوع خوشایندی نیست.  وقتی در حال تماشای تلویزیون هستید، به ناگهان تلویزیون خاموش می شود. در این صورت اولین کار اینست که برای روشن شدن دستگاه، دکمه پاور را بزنید. چنانچه با زدن دکمه پاور، دستگاه روشن نشود حتما مین برد دچار مشکل شده است. به خصوص اگر چراغ جلوی تلویزیون شروع به چشمک زدن کند، به وجود اشکال در مین برد شک کنید.

فرسودگی قطعات مین برد تلویزیون

یعلت خاموش شدن تلویزیون می تواند فرسودگی قطعات داخلی مین برد باشد. آیا عادت دارید تلویزیون را روشن کرده و سپس بخوابید؟ روشن ماندن طولانی مدت تلویزیون علت اصلی فرسودگی اجزای مین برد و کاهش عمر دستگاه است. برای افزایش عمر دستگاه و جلوگیری از خرابی مین برد و دیگر قعات داخلی حتما از روشن نگاه داشتن تلویزیون در زمان طولانی پرهیز کنید. توصیه می شود در صورت عدم استفاده از تلویزیون، برق دستگاه به طور کامل قطع شود تا مدار خاموش شود. برای تعمیرات تخصصی تلویزیون با ما تماس بگیرید. خدمات فنی هوم سرویز در تعمیر لوزم خانگی و نصب و تعمیر تلویزیون به صورت تخصصی فعالیت دارد. 

هزینه تعمیر لوازم خانگی در هوم سرویز چقدر است؟

علت خاموش شدن تلویزیونتعمیرات تخصصی تلویزیون در تهران

علت خاموش شدن تلویزیون : خرابی آی سی برد پاور

برای روشن یا خاموش شدن تلویزیون لازم است تا از دکمه پاور دستگاه استفاده شود. گاهی پیش می آید که تلویزیون روشن به صورت ناگهانی خاموش می شود. اگر از دکمه پاور استفاده نکرده اید پس مشکل در جای دیگری است. خرابی آی سی پاور تلویزیون یکی از دلایل اصلی خاموش شدن ناگهانی تلویزیون است. معمولا تعمیرکار حرفه ای با بررسی می تواند خرابی آی سی  برد پاور را به سادگی تشخیص دهد. آی سی قابل تعمیر نیست و می بایست حتما تعویض شود. این قطعه کوچک و حساس تاثیر زیادی در برقراری تصویر تلویزیون دارد. پس از تعویض آی سی برد پاور برای جلوگیری از خرابی مجدد و افزایش کارایی دستگاه لازم است تا خازن های اطراف IC هم عوض شود. تعمیرات تخصصی تلویزیون هوم سرویز از خدماتی است که در محل ارائه می شود. تنها با یک تماس تعمیرکار متخصص در محل حاضر می شود.

کابل HDMI نامرغوب علت خاموش شدن تلویزیون

کابل اچ دی ام آی یک پورت ارتباطی برای انتقال صدا و تصویر است. این کابل می تواند با سرعت بالا و کیفیت عالی تصاویر HD را انتقال دهد. یکی دیگر از دلایل خاموش شدن تلویزیون اینست که کابل HDMI مرغوب نیست. در حال حاضر کابل های فیک  غیر استاندارد در بازار به فروش می رسند که مرغوبیت خوبی ندارند. استفاده از این کابل های فیک منجر به ایجاد اختلال در تصویر و حتی خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می شود. اگر می خواهید تلویزیون را به دستگاه دیگری وصل کنید حتما از کابل های رابط مرغوب استفاده کنید. در غیر این صورت کیفیت تصاویر ارسالی اصلا مناسب نیست ولی بزرگترین مشکل مربوط به قطع شدن ناگهانی تصویر است. با خرید یک کابل استاندارد و تعویض کابل فیک، مشکل قطعی تصویر برای همیشه حل می شود. قیمت خرید کابل چندان زیاد نیست ولی کارایی آن فوق العاده است.

تعمیر لوازم خانگی، آسان‌تر از همیشه!

علت خاموش شدن تلویزیون چیست

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر تلویزیون هم ارائه میده؟

تعمیرات تخصصی تلویزیون

پیدا کردن علت خاموش شدن تلویزیون اولین گام در تعمیرات آن است. در اغلب موارد با تعویض قطع معیوب مشکل به طور کامل حل خواهد شد. در صورت خرابی یا سوختن سی پی یو، خرابی مین برد یا قطعات داخلی آن، اتصال در کابل اچ دی ام آی لازم است تا قطعه مشکل دار با قطعه دیگری با همان مشخصات تعویض شود. گاهی مشکل از چند قطعه است و با تعویض یکی از قطعات هنوز مشکل باقی است. جهت بررسی مشکلات داخلی دستگاه لازم است تا یک متخصص حرفه ای از نزدیک تلویزیون را بررسی کند. در صورتی که تخصص کافی ندارید و در این زمینه آموزش ندیده اید هرگر اقدام به باز کردن تلویزیون نکنید.

خدمات نصب و تعمیر تلویزیون هوم سرویز

با تلویزیون مشکل دارید؟ علت خاموش شدن تلویزیون هر چه که باشد، آن را تعمیر می کنیم. تعمیرات تخصصی تلویزیون، تعمیر LED و LCD توسط تعمیرکار مجاز تلویزیون. تعمیرات تلویزیون را به حرفه ای های هوم سرویز بسپارید. سرویس نصب و تعمیر تلویزیون هوم سرویز در همه ایام سال فعالیت دارد. این سرویس به صورت منطقه ای در سطح تهران بزرگ ارائه می شود. نصب تلویزیون روی دیوار، نصب تلویزیون روی پایه میز تلویزیون، تعویض پنل، تعویض پاور، عیب یابی و تعمیرات تلویزیون پذیرفته می شود. همه سفارش های ثبت شده در اپ هوم سرویز شامل گارانتی و تضمین کیفیت خدمات است. 

ثبت سفارش رایگان سرویس نصب و تعمیر تلویزیون از طریق اپلیکیشن هوم سرویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا