برقکاری ساختمان

چرا صفحه آیفون تصویری آبی شده است؟ تعمیر آیفون تصویری

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

 آیفون تصویری یک وسیله رفاهی و امنیتی در ساختمان های مسکونی است. به همین دلیل به محض کوچکترین ایراد در تصویر دستگاه باید نسبت به تعمیر آیفون تصویری اقدام کرد. یکی از مشکلات رایجی که در بسیاری موارد دیده می شود اینست که رنگ مانیتورآ آبی دیده می شود. در واقع هر بار که زنگ زده می شود به جای نشان دادن تصویر بیرون از منزل، دستگاه یک رنگ ثابت آبی را نمایش می دهد. به این ترتیب آیفون تصویری دیگر کارایی مناسبی ندارد. مهم ترین تفاوت این دستگاه با آیفون صوتی در نمایش تصویری آن است. در صورتی که دستگاه قادر به ارسال تصاویر نیست با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید. نصب و تعمیر آیفون تصویری یک تخصص است و نباید بدون تجربه اقدام به باز کردن دستگاه کنید.

پیدا کردن علت آبی شدن صفحه آیفون تصویری

با ورود آیفون تصویری به خانه ها به نوعی امنیت فضای داخل هم بیشتر شد. در حالیکه داخل خانه هستید می توانید ببینید چه کسی پشت درب است. تقریبا همه خانه های نوساز و بسیاری از ساختمان های قدیمی مجهز به انواع آیفون تصویری هستند. این وسیله الکتریکی از لوازم حساس برقی است و پس از مدتی دچار مشکل می شود. تعمیر آیفون تصویری با توجه به نوع ایراد آن بسیار ساده است. تصویر نداشتن یا آبی شدن تصویر هم یکی از این مشکلات است که می بایست توسط تعمیرکار برطرف شود. اما سوال اینجاست که علت آبی شدن تصویر چیست؟

قیمت گذاری خدمات خانگی تعرفه قیمت نصب و تعمیر آیفون

عیب یابی و تعمیر آیفون تصویریسرویس نصب و تعمیر آیفون صوتی و تصویری

عیب یابی و تعمیر آیفون تصویری

آبی شدن صفحه آیفون تصویری نشان دهنده یک مشکل فنی در دستگاه است. اولین اقدام در این مورد اینست که دستگاه را خاموش کرده و برق اصلی دستگاه را نیز قطع کنید. به این ترتیب از بروز صدمات بیشتر به قطعات داخلی آیفون تصویری جلوگیری کرده اید. در این مرحله هنوز میزان خرابی خیلی زیاد نیست و هزینه تعمیرات آیفون کمتر است. سپس بلافاصله با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید. تعمیرکار هوم سرویز می داند چگونه ایراد دستگاه را برطرف کند. به طور معمول علت آبی شدن صفحه مانیتور آیفون تصویری یکی از این موارد است:

  • خراب شدن مانیتور آیفون تصویری

اصلی ترین و شاید رایج ترین دلیل خرابی آیفون تصویری، ایراد و اشکال ال سی دی دستگاه است. اگر مانیتور خراب باشد تصویر روی LCD دیده نخواهد شد. در واقع تصویر دریافتی از پنل به دلیل خرابی مانیتور، نشان داده نمی شود. برای تعمیر آیفون تصویری در این مورد می بایست LCD مشکل دار با یک LCD تازه جایگزین شود. متاسفانه امکان تعمیر و رفع خرابی ال سی دی دستگاه وجود ندارد ولی به سادگی می توان قطعه معیوب را تعویض کرد. تاکید می کنم این کاری نیست که بدون تجربه بتوانید خودتان انجام دهید. در واقع این تنها یکی از دلایل آبی شدن صفحه آیفون تصویری است که باید بررسی شود. اگر LCD سالم بود موارد دیگر بررسی می شود.

نکاتی طلایی در مورد انتخاب و تعمیر آیفون

تعمیر آیفون تصویری ارزانتعمیر آیفون تصویری در تهران
  • ایراد در بُرد LCD

آیا صفحه مانیتور آیفون تصویری به جای ارسال تصاویر، رنگ آبی را نشان می دهد؟ علت اینست که سیگنال های دریافتی از پنل توسط دستگاه دریافت نمی شود. اگر برد LCD آسیب ببیند سیگنال ها تبدیل به تصویر نمی شوند. در این صورت مانیتور نمی تواند هیچ تصویری را نشان دهد. برای تعمیر آیفون تصویری با سرویس نصب و تعمیر هوم سرویز تماس بگیرید. این قطعه نقش مهمی در دریافت سیگنال ها از پنل و تبدیل کردن تصاویر و همچنین ارسال آن به مانیتور دارد. لازم است تا سلامت برد توسط کارشناس بررسی شود و در صورت نیاز به تعویض قطعه و یا مانیتور اقدام شود.

  • خرابی سیم کشی و تعمیر آیفون تصویری

چنانچه دستگاه هیچ تصویری دریافت نمی کند یا به عبارتی رنگ صفحه نمایش کاملا یک دست آبی شده است، دلایل زیادی دارد. پس از بررسی مانیتور و برد LCD نوبت به سیم کشی آیفون می رسد. هر گونه اشکال و ایراد در سیم کشی  و یا قطعی مدار سیم کشی آیفون تصویری منجر به بروز این مشکل می شود. در واقع وقتی سیم کشی اشکال داشته باشد، تصویری برای برد ارسال نخواهد شد. البته این اولین احتمال نیست و می بایست ابتدا مانیتور و برد به طور کامل بررسی شوند. قیمت تعمیر آیفون تصویری و تعویض سیم کشی بیشتر است لدا ابتدا موارد دیگر بررسی خواهد شد. تعمیر آیفون تصویری و سیم کشی های آن نیاز به تخصص دارد. شاید مشکل در یک نقطه از سیم کشی باشد ولی حتما کل مسیر سیم کشی بررسی می شود

سرویس نصب و تعمیر آیفون

قیمت تعمیر آیفون تصویریعیب یابی و تعمیر آیفون تصویری
  • سوختن دوربین پنل جلویی آیفون تصویری

یکی دیگر از دلایل آبی شدن صفحه نمایش آیفون تصویری اینست که دوربین پنل جلویی دستگاه خراب شده است. در این صورت همه واحدهای دیگر نیز با مشکل آبی شدن صفحه آیفون تصویری روبرو می شوند. سوختن دوربین پنل جلویی موجب می شود که تصاویر به مانتیورها ارسال نشود. شاید قبل از اینکه متوجه شوید همسایه ها نسبت به این موضوع شاکی باشند. برای تعمیر آیفون تصویری در این وضعیت لازم است تا از یک مانیتور سالم برای تشخیص استفاده شود. تعمیرکار و کارشناس آیفون تصویری با اتصال مانیتور به پنل دستگاه می تواند عملکرد دوربین را بررسی کند.

سرویس نصب و تعمیر آیفون تصویری

پیدا کردن ایراد آیفون تخصصی یک کار کاملا تخصصی است. قطعات داخلی دستگاه حساس هستند و نباید بی جهت دستکاری شوند. هرگز برای پیدا کردن علت آبی شدن صفحه مانیتور و تعمیر آیفون تصویری اقدام به باز کردن دستگاه نکنید. با این کار امکان آسیب به قسمت های داخلی و قطعات دستگاه وجود دارد. در این صورت ناخواسته باعث افزایش هزینه تعمیر آیفون شده و به جیب تان ضرر می زنید. اگر آیفون تصویری دپار مشکل شده و تصاویر را ارسال نمی کند با ما تماس بگیرید. سرویس نصب و تعمیر آیفون هوم سرویز در همه مناطق تهران فعال است. با ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن هوم سرویز، هماهنگی جهت اعزام کارشناس متخصص انجام می شود. همه سفارش های ثبت شده در این سامانه شامل تضمین کیفیت خدمات هستند. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر آیفون هم ارائه میده؟

قیمت تعمیرات آیفون در هوم سرویز

قیمت نصب آیفون تصویری و صوتی
قیمت تعمیر آیفون تصویری و صوتی

جهت ثبت سفارش سرویس نصب و تعمیر آیفون از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا