خانگی و ساختمانی
موضوعات داغ

نصب توری پنجره در تهران ✔️ بورس توری پنجره در تهران | با لیست قیمت

نصب توری پنجره کاری است که در فصل های گرم سال، اهمیت زیادی پیدا می کند. با باز گذاشتن پنجره ها در طول شب، نیازی به روشن کردن کولر و پنکه نیست. نسیم خنک تابستانی در طول شب، خانه را خنک نگه می دارد، اما اگر پنجره ها توری نداشته باشند، نمی توانید از نعمت نسیم خنک شب های تابستانی یا گردش هوای اتاق در طول روز استفاده کنید. انواع حشرات موذی مانند سوسک و مگش و پشه منتظرند تا به محض باز کردن پنجره، به سایه اتاق پناه بیاورند.

انواع توری آلومینیومی پنجره ریلی از ساده ترین و ارزان ترین توری پشه ای هستند که بر روی هر پنجره ای نصب می شوند و با نصب توری آلومینیومی پنجره، یک بار برای همیشه از دست پشه و مگش و دیگر حشرات خلاص می شوید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مطالبی که در این مطلب می خوانید:

انواع توری پنجره

راهنمای انتخاب بهترین نوع توری

قیمت نصب توری

مزایای توری پلیسه ای

مراحل ساخت ، نصب و تحویل

چرا هوم سرویز برای نصب توری

 

نصب توری آلومینیومی
خدمات نصب توری آلومینیومی در هوم سرویز

توری آلومینیومی پنجره ریلی

وقتی تصمیم به نصب توری پنجره می گیرید انتخاب های زیادی پیش رو دارید. از توری های مدرن و جدیدتر گرفته تا انواع توری آلومینیومی کارایی یکسانی دارند.

البته توری آلومینیومی از قدیمی ترین توری های پشه است که هنوز هم طرفداران زیادی دارد؛ سوراخ های این تور به اندازه ای ریز است که حتی کوچکترین حشرات نیز قادر به عبور از آن نیستند و همین موضوع باعث می شود که خیالتان از بابت ورود حشرات به داخل منزل راحت باشد.

همچنین با نصب توری پنجره سیار، شما به راحتی می توانید در فصل های دیگر سال تور را جدا کرده یا کنار بزنید و از پنجره منزل خودتان استفاده کنید.

انواع توری آلومینیومی پنجره ریلی

با وجود انواع توری پنجره ای باز هم سفارش های زیادی برای ساخت توری پنجره آلومینیومی در اپ هوم سرویز دریافت می شود و این موضوع، نشان دهنده پرطرفدار بودن این نوع توری نسبت به دیگر انواع توری پنجره است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

به طور کلی توری پنجره از نظر حرکت ۲ نوع دارد:

  • توری پنجره ثابت: توری های ثابت در مکان هایی نصب می شوند که امکان حرکت قاب توری وجود ندارد.
    فرض کنید یک پنجره تک لنگه کوچک نیاز به توری دارد؛ در این صورت تنها گزینه، استفاده از همین توری های ثابت است. فریم این توری ها به صورت ثابت بر روی پنجره نصب می شود و امکان حرکت به بالا و پایین یا طرفین را ندارد اما می توانید هر زمان که بخواهید آن را بردارید و بعدا مجددا نصب کنید.
  • توری پنجره متحرک: توری پنجره متحرک خود به چند نوع مختلف تقسیم می شود که در ادامه در مورد آنها توضیح خواهیم داد.
نصب توری آلومینیومی پنجره
انواع توری آلومینیومی پنجره ریلی

انواع توری پنجره متحرک

در ادامه انواع توری پنجره متحرک را معرفی خواهیم کرد، باید بدانید که این توری ها را باید براساس پنجره خودتان و محیطی که می خواهید برای آن نصب توری پنجره انجام دهید انتخاب کنید.

مثلا اگر از پنجره upvc یا پنجره دوجداره استفاده می کنید، تقریبا از انواع این توری ها می توانید استفاده کنید. اگر خودتان نمی دانید چه توری برایتان مناسب تر است، از سازنده توری پنجره خودتان کمک بگیرید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

1- توری پنجره لولایی:

شیوه حرکت و باز و بسته شدن این نوع توری پنجره، درست مثل پنجره های لولایی است.

ابتدا قاب و فریم اصلی توری پنجره ساخته می شود و سپس توری آماده بر روی لولا نصب می شود. نصاب به هنگام نصب، محل لولا بر روی قاب پنجره را مشخص کرده و لولا گذاری را انجام می دهد.

توری درب بالکن یا درب ورودی منزل را می توان از این نوع انتخاب کرد. به این ترتیب موقع ورود و خروج از درب، توری از لولا باز و بسته می شود.

کارایی این سازه ها خیلی بهتر از توری آهنربایی و محصولات مشابه است؛ چون در صورت خرابی امکان تعمیر توری پنجره آلومینیومی وجود دارد و این مزیت توری فلزی نسبت به انواع توری پنجره است.

2- توری پنجره رولینگ:

این محصولات از انواع مدرن تر توری پنجره ای هستند و معمولا در ساختمان های تازه ساز نمونه هایی از انواع توری پلیسه ای و رولینگ نصب می شود.

طریقه نصب این توری با انواع لولایی تفاوت دارد. این توری پنجره با تکنولوژی ساخت مدرن و در کارخانه تهیه می شود.

این نوع توری پشه در فریم قابلیت حرکت را دارد اما فریم اصلی روی قاب پنجره ثابت است.

توری پنجره رولینگ دقیقا مانند کرکره عمل می کند و به همین خاطر به آن توری پنجره کرکره ای هم گفته می شود.

البته اگر پنجره های ساختمان شما قدیمی تر هستند، ممکن است نصب توری کرکره ای برایتان انتخاب خوبی نباشد و بهتر است از توری ریلی استفاده کنید.

3- نصب توری آلومینیومی پنجره ریلی:

این نوع توری را می توان روی همه پنجره های دوجداره یا حتی پنجره های معمولی نصب کرد.

حداقل یک فاصله ۸ تا ۱۰ سانتیمتری برای نصب ریل در پشت پنجره لازم دارید و اگر پنجره بدون لبه و کاملا مماس با دیوار باشد، امکان استفاده از توری پنجره ریلی وجود ندارد.

جنس توری پشه ای از آلومینیوم است که در برابر گرما و سرما تحمل خوبی دارد. قاب توری نیز معمولا از پروفیل آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

برای حرکت توری  ریل باریکی در بیرون پنجره کار گذاشته می شود. جنس این ریل هم تماما از آلومینیوم است و پروفیل ساخت قاب توری طوری ساخته شده که استحکام زیادی دارد. البته توری ریلی به نام توری کشویی هم شناخته می شود.

در ویدیوی زیر نوع متفاوتی از توری های پنجره را معرفی می کنیم تا با بهترین نوع توری موجود در بازار آشنا شوید.پس ویدیوی زیر را هرگز از دست ندهید!!                                 

هزینه نصب توری آلومینیومی پنجره ریلی چقدر است؟

هزینه ساخت توری آلومینیومی پنجره ریلی، کاملا بستگی به جنس پروفیل و مواد اولیه دارد.

استفاده از پروفیل های سبک یا دست دوم در ساخت توری پنجره آلومینیومی اصلا پیشنهاد نمی شود، زیرا این پروفیل ها خیلی زود تغییر شکل داده و کج می شوند و این موضوع می تواند خرج های بیشتری برایتان ایجاد کند؛ البته اندازه بزرگی پنجره و ابعاد توری هم در قیمت هر متر توری آلومینیومی نقش دارد.

توری پنجره آلومینیومی

استفاده از توری های نخی و پلاستیکی، برای ما هزینه هایی را در بر دارد و دردسر نصب آنها با استفاده از چسب های مایع، یکی از بزرگترین کابوس همه ماست. بدی این توری ها این است که نصب آنها دردسر و هزینه زیادی دارد و هرسال هم باید آنها را تعویض کنیم چون با تابش آفتاب، کم کم خراب شده و پاره می شوند.

توری آلومینیومی بهترین جایگزین برای توری پنجره است؛ چون هم پروفیل فریم و هم توری از جنس آلومینیوم ساخته شده و استحکام خوبی دارد و به راحتی نمی تواند آن را پاره کرد و به آن آسیب وارد کرد.

انواع توری آلومینیومی قابل نصب بر روی هر پنجره ای است و می توان از آنها در سه حالت ثابت، لولایی و حالت کشویی استفاده کرد.

خبر خوب این است که در هر سه حالت امکان شستشوی توری پنجره وجود دارد و با توجه به گرد و غبار و آلودگی هوا، بهتر است توری آلومینیومی را ماهی یکبار شستشو دهید تا ظاهر تمیزتر و مناسب تری داشته باشد و ماندگاری آن هم افزایش یابد.

توری پنجره آلومینیومی
روش تمیز کردن توری پنجره آلومینیومی

نحوه تمیز کردن توری پنجره آلومینیومی

شستشوی توری پنجره مراحلی دارد که باید آنها را به ترتیب انجام دهید تا هم به خوبی توری را تمیز کنید و هم آسیبی به آن وارد نشود. در ادامه مراحل شستشوی توری آلومینیومی را می گوییم که می توانید آنها را قدم به قدم انجام دهید.

1- جدا کردن توری آلومینیومی از پنجره:

برای شستن توری پنجره بهتر است آن را از پنجره جدا کنید تا هم آسیبی به آن وارد نشود و هم راحت تر بتوانید این کار را انجام دهید.

توری کشویی یا ریلی را می توانید با یک حرکت از ریل خارج کنید. برای جدا کردن توری لولایی آلومینیومی آن را از لولا خارج کنید.

توری های ثابت هم اغلب روی پنجره های انبار یا زیر زمین ها نصب هستند که با باز کردن پیچ ها از پنجره جدا می شوند.

بعد از اینکه قاب توری را از پنجره جدا کردید آن را روی یک حوله یا پاچه بزرگ قرار دهید تا توری در اثر برخورد با زمین آسیب نبیند.

2- غبار روبی و گردگیری توری پنجره آلومینیومی:

بر خلاف توری های مدرن، شستشوی توری های آلومینیومی بسیار ساده است.

حالا که قاب توری را از پنجره جدا کردید با استفاده از سری کوچک جاروبرقی روی توری ها را به آرامی تمیز کنید، دقت کنید که سری را محکم به توری پنجره نکشید چون ممکن است باعث شود شبکه توری باز شود و به آن آسیب برسد.

بسیاری از غبارات ریز لا به لای توری را می توانید با جارو برقی کاملا پاک کنید. البته هنوز هم ممکن است کثیفی و آلودگی روی قاب توری آلومینیومی وجود داشته باشد؛ قاب معمولا با جاروبرقی به خوبی تمیز نمی شود و باید در مراحل بعدی آن را به خوبی تمیز کنید.

اگر بخشی از قسمت فلزی توری از قاب خارج شده با استفاده از یک چاقوی کره خوری سیم توری را به داخل قاب فشار دهید. مراقب باشید توری فلزی را پاره نکنید و تنها گرد و خاک آن را تمیز کنید.

3- شستشوی توری پنجره آلومینیومی با آب و صابون:

در یک ظرف بزرگ مقداری آب و صابون را مخلوط کنید تا کف صابون ایجاد شود؛ سپس با یک پارچه یا تکه ای اسفنج می توانید کف صابون را روی توری آلومینیومی بریزید و به آرامی توری را تمیز کنید.

توری آلومینیومی در برخورد با آب و شوینده های معمولی آسیب نمی بیند و دچار مشکل نمی شود. فقط بهتر است با حوصله قسمت جلو و پشت توری را با محلول آب و صابون پاک کنید و شاید خوب باشد این کار را در حیاط یا در مکانی انجام دهید که در انتها بتوانید کف آنجا را بشویید، چون آب سیاهی که از توری خارج می شود که ممکن است محیط منزل را کثیف کند. البته برخی تصور می کنند توری آلومینیومی موجب سیاه شدن آب می شود؛ اما این اشتباه است و این آب به خاطر وجود گرد و غبار توری آلومینیومی سیاه می شود.

 در این مرحله بهتر است یکبار به طور کامل دو طرف توری آلومینیومی را با شیونده تمیز کنید تا تمام گرد و غبار موجود گرفته شود.

4- آبکشی توری پنجره آلومینیومی:

در این مرحله می توانید با شلنگ آب، سطح توری آلومینیومی را شستشو دهید تا کف روی آن به صورت کامل شسته شود.

برای راحتی توری را به یک دیوار تکیه دهید، البته باید مراقب باشید توری به روی زمین نیفتد و آسیب نبیند یا کج نشود.

با فشار آب کاملا لا به لای توری فلزی و قاب آلومینیومی را بشویید و بعد از شستن چند دقیقه ای توری را در همان حالت بگذارید تا آب روی آن کاملا گرفته شود.

5- خشک کردن توری پنجره آلومینیومی:

در این مرحله باید با یک پارچه خشک توری را آبگیری کنید.

گرفتن آب توری فلزی، قبل از نصب الزامی است و می تواند عمر توری آلومینیومی را افزایش دهد.

خیلی ساده با کشیدن دستمال دور تا دور قاب و روی توری فلزی را خشک کنید. دقت کنید که در همه مراحل باید صبر و حوصله داشته باشید و اگر عجله دارید، بهتر است این کار را به زمان دیگری موکول کنید.

6- نصب توری پنجره آلومینیومی:

خیلی از افراد روی نحوه جا انداختن توری پنجره مشکل دارند، اما باید بدانید که این کار بسیار ساده و راحت است.

پس از خشک کردن توری آلومینیومی کشویی، آن را را در ریل قرار دهید و یکی دوبار باز و بسته کنید تا کامل داخل ریل جای بگیرد.

توری فلزی لولایی را هم به سادگی می توانید مثل قبل روی لولا قرار دهید و دشواری خاصی ندارد.

حالا که توری تمیز و پاکیزه شده حتما دید شفاف تری به فضای بیرون دارید. انواع توری پنجره تا حدودی مانع دید صد در صدی می شوند ولی توری های فلزی در صورت کثیف بودن، تاری دید بیشتری ایجاد می کنند و به همین خاطر است که تمیز کردن آنها به صورت ماهانه، می تواند دید شما را به بیرون بهتر کند.

توری پنجره آلومینیومی
نصب توری آلومینیومی برای پنجره شما با هوم سرویز

خدمات نصب توری پنجره آلومینیومی هوم سرویز

اگر نیاز به نصب توری آلومینیومی دارید، یا توری های قبلی نیاز به تعمیر دارد و می خواهید آنها را تعویض کنید؛ با ما تماس بگیرید.

سرویس نصب توری هوم سرویز در همه محله های تهران فعال است و در سریعترین زمان ممکن به شما ارائه خواهد شد.

نصب توری پنجره آلومینیومی و توری فلزی بر روی انواع پنجره ها امکان پذیر است، اما اگر به دنبال متریال شیک تری هستید، توری پلیسه و توری پنجره آکاردئونی را سفارش دهید.

توری های مدرن اغلب برای توری پنجره دو جداره یا پنجره upvc کارایی بهتری دارند و به نمای ساختمان لطمه ای نمی زنند.

قیمت هر متر توری آلومینیومی، توری پلیسه و انواع توری پنجره فلزی طبق نرخ اتحادیه برای هر متر مربع اعلام می شود.

پس از اندازه گیری دقیق پنجره ها، قیمت نهایی اطلاع رسانی می شود تا در صورت تایید، ادامه مراحل برایتان انجام شود.

همه سفارش های ثبت شده در اپلیکیشن هوم سرویز شامل گارانتی خدمات هستند و با خیال راحت می توانید خدمات موردنیاز خودتان را دریافت کنید.

نصب توری درب و پنجره
نصب توری درب و پنجره شما با هوم سرویز

چرا هوم سرویز را برای نصب توری پنجره انتخاب کنیم؟

درخواست و خرید توری از هوم سرویز مزایای زیادی برای مشتریان به همراه خواهد داشت. از جمله این مزایا می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • همیاران هوم سرویز از میان سازندگان و تولید کنندگان برجسته و صاحب نام شهر تهران انتخاب و به شما معرفی شده اند که با کیفیت ترین اجناس نظیر نخ، فریم، موئی و توری در توری ها مورد استفاده قرار گرفته اند و این امکان برای مشتریان فراهم شده تا به صورت مستقیم و بی واسطه توری خود را تهیه کنند. که همین امر موجب کاهش و پایین آوردن هزینه ها برای مشتری خواهد شد.
  • بعد از ساخت و تحویل توری پنجره ، کلیه آموزش های موردنیاز جهت شست و شو و نصب مجدد و رگلاژ توری به مشتریان داده می شود.
  • بعد از ثبت سفارش ، در کمترین زمان ممکن (بین 2 الی 3 روز) توری ساخته و به مشتریان تحویل داده ی شود.
  • کلیه مراحل طراحی ، ساخت و نصب توری توسط متخصصان  و با رعایت استانداردهای موجود این حوزه انجام می پذیرد و به همین دلیل دارای ضمانت طول عمر توری خواهد بود.

علاوه بر موارد اعلام شده به یاد داشته باشید که در هنگام اعلام قیمت توسط هوم سرویز ، هزینه حمل و نصب نیز در متراژ توری لحاظ می شود و دیگر نیازی نیست هزینه اضافی بابت این موارد پرداخت کنید و تضمین خدمات مهمترین ویژگی تیم هوم سرویز می باشد. پس شما می توانید با خیال راحت از خدمات هوم سرویز و نصب توری پنجره و درب ها استفاده کنید.

برای سفارش توری درب و پنجره upvc ، توری پنجره آلومینیومی، توری پنجره آکاردئونی یا توری پلیسه ای یا هر نوع توری دیگری که مدنظر دارید اپلیکیشن هوم سرویز را نصب کنید. مراحل ثبت درخواست در اپلیکیشن هوم سرویز بسیار راحت می باشد. برای ثبت درخواست توری در  اپلیکیشن هوم سرویز تصاویر زیر را دنبال کنید.

هوم سرویز سامانه آنلاین درخواست خدمات منزل و محل کار
ثبت درخواست آنلاین خدمات نصب توری پنجره

‫16 دیدگاه ها

  1. من در ساری زندگی میکنم و متاسفانه در حال حاضر نمیتونم از خدماتتون استفاده کنم. ولی مطلبتون در مورد نصب توری پنجره رو کامل خوندم چون واقعا امسال تابستون دنبال توری مناسب می گشتم .و بر اساس اطلاعات شما در نهایت توری پلیسه ای رو سفارش دادم.ممنون بابت اطلاعات خوبتون.انشالا به زودی هوم سرویز رو در شهر ساری هم داشته باشیم

  2. من گوشی جدید نداشتم که از طریق اپلیکیشنتون درخواستم رو ثبت کنم بنابراین با شماره تماستون که در صفحه تون بود تماس گرفتم و همکارانتون خیلی خوب من رو راهنمایی کردم،دیروز همیار هوم سرویز اومد برای اندازه گیری پنجره ها و قرار شده سه روز دیگه توری ها رو برام بیارن.ممنون بابت اطلاعات و پیگیری خوبتون

  3. من از سرويس ارايه شده استفاده كردم بسيار دقيق سفارش من پي گيري شد وبسيار بسيار از هوم سرويز راضي هستم

  4. برای دومین با بود از خدمات هوم سرویز استفاده می کردم، قبلش یه سرویس کولر آبی گرفته بودم .
    خیلی را ضی بودم تو هر دو تا سرویس. ممنون از کل مجموعه .
    این دفعه هم اومد تو اینترنت دنبال نصب توری گشتم دیدم هوم سرویزه. خیالم حسابی راحت شد.
    ممنون ممنون ممنون

  5. واقعا باورم نمی شد که همچنین مجموعه ای وجود داشته باشه که یکجا همه خدمات رو ساپورت کنه. من توی اینترنت دنبال نظافتچی می گشتم که با شرکت هوم سرویز آشنا شدم و برای خونه جدید که تازه تخلیه شده بود نظافتچی آقا گرفتم . انقدر راضی بودم که سرویس اسباب کشی ، نصب توری و بعدش نصب ماشین لباسشویی و ظرفشویی هم ازش گرفتم. واقعا مرحبا به همچنین همتی.براتون آرزوی موفقیت می کنم

  6. نصب توری رو برای مادرم درخواست دادم که تنها زندگی میکنه . چون خودم خیلی درگیر کار و زندگی هستم معمولا وقت نمی کنم کارهای خونه مادرم رو انجام بدم.توری هم چیزی نیست که بشه برای خونه هی پشت گوش انداخت . توی اینترنت که سرچ کردم با خدمات توری هوم سرویز آشنا شدم و البته به پیشنهاد خود هوم سرویز هم توری پلیسه ای رو انتخاب کردم و درخواست دادم. تا الان که راضی بودیم هم من هم مادرم. امیدوارم تا آخر همینطور با کیفیت بمونه. ممنون هوم سرویز که با وجود مشغله های زیاد زندگی امروز باعث شدی ما یه کاری هم بتونیم برای بزرگترامون انجام بدیم. ایشالا همیشه موفق باشید

  7. فکر نمی کردم بتونم تو اینترنت یه همچین مجموعه خوبی را پیدا کنم. که بتونم بهش اعتماد کنم.
    به همه توصیه می کنم از خدمات هوم سرویز استفاده کنند.

    1. سلام . در حال حاضر هوم سرویز کل مناطق تهران را پوشش می دهد. انشااله در آینده ای نزدیک خدمات هوم سرویز را در شهر اهواز هم خواهیم داشت.

    1. با سلام
      فعلا خیر دوست عزیز، مقدماتش فراهم شده و به زودی در دفتر میدان شهرداری نمایندگی هوم سرویز فعالیتش رو آغاز میکنه که علاوه بر نصب توری با بیش از ۱۵۰ نوع خدمت دیگه در خدمتتون خواهیم بود.

    1. با سلام
      تمام سعیمون رو میکنیم که نمایندگی های شهرهای مختلف را افزایش بدیم تا بتونیم در خدمت شما هم باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا