رایانه و تکنولوژی

روش کار با اسکایپ در گوشی موبایل

استفاده از اسکایپ برای تدریس و تماس

این روزها به خاطر فراگیر شدن آموزش مجازی و دورکاری، نیاز به نرم افزارهای با کیفیتی داریم تا بتوانیم از آن برای ارتباط تصویری با دیگران استفاده کنیم. خیلی از شرکت ها و موسسات آموزشی برای این کار هزینه های زیادی را پرداخت می کنند و در نهایت نیز نمی توانند عملکرد خوبی را از نرم افزار خریداری شده دریافت کنند. اسکایپ (skype) یکی از بهترین نرم افزارها برای ارتباط مجازی است که به کمک آن می توانید به صورت صوتی و تصویری تماس برقرار کنید و کیفیت تماس های این سیستم بسیار فوق العاده است. در این نوشته با روش کار با اسکایپ در گوشی موبایل آشنا خواهید شد.

نکته جالب اسکایپ این است که به شما این اجازه را می دهد که به صورت رایگان از آن استفاده کنید. در اسکایپ اگر تعداد افرادی که با آنها جلسه برگزار می کنید کم باشد، به راحتی می توانید برگزاری جلسه را با اسکایپ به صورت رایگان انجام دهید و کیفیت بی نظیری را تجربه کنید.

در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که روش کار با اسکایپ در گوشی موبایل چگونه است و چطور می توانید در گوشی خودتان با نرم افزار اسکایپ کار کنید و با آن تماس های صوتی و تصویری برقرار کنید.

همچنین به شما خواهیم گفت که چطور می توانید با دیگران میتینگ برقرار کنید یا گروه های تماس تشکیل دهید و به چت و گفتگو و تماس بپردازید. اگر به دنبال این هستید که جلسات کاری یا دوره های آموزشی خودتان را با استفاده از اسکایپ برگزار کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

این نکته را هم باید بگوییم که برایتان یک ویدیو آموزشی آماده کرده ایم که در آن می گوییم روش کار با skype در موبایل چگونه است و به صورت تصویری می توانید این موضوع را یاد بگیرید.

فهرست مطالب

کار با اسکایپ در گوشی موبایل
روش کار با اسکایپ در گوشی موبایل

طریقه راه اندازی اسکایپ در گوشی اندروید

اسکایپ سرویسی است که توسط شرکت مایکروسافت که یکی از غول های تکنولوژی در جهان است توسعه داده می شود و این شرکت خوشبختانه نسخه های وب، اندروید و آیفون و حتی ویندوز را برای نرم افزار خود تولید کرده است.

شما می توانید با استفاده از اسکایپ در گوشی خودتان تماس های صوتی و تصویری برقرار کنید و جلسات کاری خودتان را در آن مدیریت کنید. برای این موضوع کافی است اسکایپ را در گوشی خودتان راه اندازی کنید.

در ابتدا شما باید نرم افزار اسکایپ را روی گوشی خودتان نصب کنید و سپس آن را اجرا کنید، در مرحله بعدی نیاز است که در اسکایپ ثبت نام کنید یا اگر قبلا ثبت نام کرده اید، در این قسمت باید وارد حساب کاربری خودتان شوید.

مرحله بعدی این است که اطلاعات خودتان را تکمیل کنید و دسترسی های لازم را به اسکایپ بدهید تا بتوانید از آن برای تماس های صوتی و تصویری خودتان استفاده کنید. همچنین می توانید پروفایل خودتان را تکمیل کنید تا حرفه ای تر به نظر برسید و افراد دیگر بتوانند به راحتی شما را بشناسند.

با طی کردن این مراحل اسکایپ در گوشی شما راه اندازی می شود و می توانید از آن استفاده کنید تا جلسات موردنظر خودتان را برگزار کنید و از کیفیت فوق العاده این نرم افزار لذت ببرید.

راه اندازی اسکایپ
روش راه اندازی اسکایپ

نحوه ارسال پیام در اسکایپ

اگر تا به حال تجربه کار با نرم افزار اسکایپ را نداشته اید، احتمالا نمی دانید روش کار با skype در موبایل چگونه است و چطور می توانید در آن برای دیگران پیام ارسال کنید. اما باید بدانید که این موضوع کار سختی نیست و به راحتی می توانید با اسکایپ نیز پیام رد و بدل کنید و تماس صوتی و تصویری برقرار کنید.

اسکایپ نیز مانند پیام رسان های واتساپ و تلگرام به شما این امکان را می دهد که پیام های متنی، صوتی و فایل ها و ایموجی های مختلفی را برای دیگران ارسال کنید و کار با آن اصلا سخت نیست.

تنها کافی است یک بار این نرم افزار را امتحان کنید تا کار با آن را یاد بگیرید و بتوانید از آن استفاده کنید.

فیلم آموزش اسکایپ اندروید

در ادامه برای شما یک ویدیو آموزشی قرار داده ایم که در آن از مراحل ابتدایی یعنی ثبت نام در اسکایپ تا برقراری تماس و… را آموزش داده ایم و شما می توانید با دیدن این ویدیو، به راحتی روش کار با skype در موبایل را یاد بگیرید و به استفاده از این اپلیکیشن فوق العاده بپردازید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

جمع بندی

در این مقاله در مورد روش کار با اسکایپ در گوشی موبایل صحبت کردیم و گفتیم که این نرم افزار را می توانید روی گوشی خودتان نصب و راه اندازی کنید تا برای برگزاری جلسات و کلاس های آموزشی از آن استفاده کنید.

همچنین برایتان یک آموزش ویدیویی قرار دادیم تا یادگیری برایتان آسان تر شود و بتوانید کار با قسمت های مختلف این برنامه را یاد بگیرید. امیدواریم این مطلب به شما در زمینه یادگیری روش کار با اسکایپ در گوشی موبایل کمک کرده باشد و بتوانید به خوبی به این موضوع مسلط شوید.

در بخش تکنولوژی هوم سرویز شما می توانید سایر مقالات دنیای موبایل و کامپیوتر را مطالعه کنید و دانش خود را بیشتر کنید. مثلا می توانید روش کار با جیمیل در گوشی یا روش دانلود از یوتیوب را در هوم سرویز به همراه ویدئو یاد بگیرید و خیلی سریع و راحت این کارها را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا