زیبایی

زیباترین و بهترین رنگ مو برای پوست روشن کدام است؟

وقتی حرف از ایجاد تغییر در چهره خانم‌ها می‌شود، قطعاً یکی از اولین کارهایی که به ذهنشان می‌رسد، رنگ کردن موها است. با انتخاب رنگ موی مناسب، چهره فرد جذاب‌تر و زیباتر می‌شود و ظاهر او حسابی تغییر می‌کند. برای انتخاب درست رنگ مو، باید به رنگ پوست و رنگ چشم‌ها توجه کرد تا بتوان مناسب‌ترین رنگ را انتخاب کرد. خانم‌هایی که پوست سفیدی دارند، همیشه به دنبال بهترین رنگ مو برای پوست روشن هستند تا بتوانند موهایشان را زیباتر و جذاب‌تر کنند.

در این نوشته می‌خواهیم درباره انواع رنگ مو برای پوست روشن صحبت کنیم و به شما توضیح دهیم که چه رنگ‌هایی برای پوست روشن و سفید مناسب هستند. همچنین عکس انواع رنگ مو را به شما نشان می‌دهیم تا بهتر بتوانید رنگ موی دلخواه خود را انتخاب کنید.

اگر به فکر رنگ کردن موهای خود هستید و دوست دارید با زیباترین رنگ‌ها برای پوست سفید آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

رنگ مو برای پوست روشن و چشم عسلی
اهمیت انتخاب رنگ مو برای پوست روشن

چرا انتخاب رنگ مو برای پوست روشن اهمیت زیادی دارد؟

شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که چرا برای انتخاب رنگ مو، باید به رنگ پوست توجه کرد و چرا این موضوع اهمیت زیادی دارد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که انتخاب درست رنگ مو، باعث می‌شود که صورت شما جذاب‌تر و خیره‌کننده‌تر به نظر برسد.

معمولاً در هنگام مشاهده فرد، ابتدا به صورت و چشم‌های فرد و بعد به موهای او نگاه می‌کنیم. حالا اگر رنگ موها با پوست و چهره فرد تناسب داشته باشد، جذابیت و زیبایی فرد در نگاه ما چندین برابر می‌شود.

آرایشگر حرفه‌ای به‌خوبی با اصول انتخاب رنگ مو برای پوست‌های روشن آشنایی دارد و رنگ موهایی را برای مشتریان انتخاب می‌کند که زیبایی چهره آنها را بهتر نشان دهد.

پوست‌هایی که رنگ سفید، شیری و رنگ پریده دارند، همگی جزو پوست‌های روشن محسوب می‌شوند. برای انتخاب رنگ مو برای پوست سفید و روشن، بهتر است تن پوست خود را نیز تشخیص دهید. برای این کار می‌توانید از رنگ رگ‌های مچ دست خود کمک بگیرید. اگر رنگ رگ‌های مچ دست شما سبز است، پوستی روشن با ته رنگ گرم دارید. حالا اگر مچ دست شما آبی است، پوست سرد و روشنی دارید و ته رنگ چهره شما سرد است.

برای انتخاب زیباترین رنگ مو باید به رنگ پوست، تن پوست و رنگ چشم‌ها توجه کنید و سپس برای رنگ کردن مو اقدام کنید. مثلاً اگر پوستی بسیار روشن و رنگ پریده دارید، بهتر است به سراغ انواع رنگ‌ها با تناژ گرم مانند رنگ موی بلوند شکلاتی طلایی، رنگ موی عسلی، رنگ موی قهوه‌ای کاراملی بروید تا رنگ موها با رنگ پوست شما هماهنگی بیشتری داشته باشد.

اگر می‌خواهید هزینه رنگ کردن مو را کاهش دهید و با کمترین هزینه، موهایی زیبا و جذاب داشته باشید، از خدمات رنگ مو هوم سرویز استفاده کنید و از مهارت آرایشگران حرفه‌ای در منزل لذت ببرید.

بهترین رنگ مو برای پوست روشن
بهترین رنگ مو برای پوست روشن

بهترین رنگ مو برای پوست روشن

در ادامه، بهترین رنگ موها برای پوست روشن و سفید را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین درباره انتخاب رنگ مو برای پوست روشن و چشم عسلی، چشم رنگی، چشم قهوه‌ای و چشم مشکی نیز صحبت می‌کنیم تا بتوانید بهترین رنگ مو را برای چهره خود انتخاب کنید. مثلاً اگر چشم‌هایی قهوه‌ای‌ رنگ دارید، بهتر است به سراغ رنگ‌هایی بروید که تناژی از رنگ موی قهوه‌ای را در خود دارند تا با رنگ چشم‌های شما هماهنگ باشد و زیبایی‌های طبیعی شما را بهتر نشان دهد.

باید بدانید که شما می‌توانید این رنگ‌ها را برای کل موهای خود انتخاب کنید یا اینکه با رنگساژ مو و هایلایت مو، جذابیت موهای خود را بیشتر کنید.

رنگ مو برای پوست سفید
رنگ مو برای پوست سفید

رنگ مو برای پوست روشن با ته‌رنگ گرم

در این قسمت با رنگ‌های مناسب برای پوست‌های روشن به ته رنگ گرم آشنا خواهید شد که گرمای چهره شما را بیشتر می‌کنند و جذابیت بسیار زیادی را به چهره شما می‌بخشند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رنگ مو ساده بانوان هم ارائه میده؟

1- بلوند طلایی:

اگر پوستی روشن و گرم دارید، بلوند طلایی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زیبایی موهای شما است. این رنگ با رگه‌های طلایی که در خود دارد، چهره شما را گرم‌تر نشان می‌دهد و جذابیت چهره شما را بیشتر می‌کند.

اگر رنگ پوستتان روشن سرد است، بهتر است رنگ بلوند را با تناژهای رنگ دودی ترکیب کنید و رنگ‌هایی مانند بلوند یخی، بلوند شامپاینی و بلوند نقره‌ای را برای موهای خود انتخاب کنید.

اگر به دنبال رنگ مو برای پوست سفید و چشم سبز یا آبی هستید، رنگ موی بلوند طلایی را برای موهای خود انتخاب کنید تا حسابی تغییر کنید. این رنگ مو به‌راحتی با انواع مدل‌های میکاپ روشن و آرایش اروپایی هماهنگ می‌شود و انتخاب خوبی برای خانم‌های جوان و خوش‌سلیقه است.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از رنگ موی بلوند طلایی را مشاهده خواهید کرد:

2- بلوند توت‌فرنگی:

بلوند توت فرنگی از جمله رنگ‌های جدیدی است که حسابی پرطرفدار شده و بسیاری از خانم‌های جوان را مجذوب خود کرده است. بلوند توت‌فرنگی، همان بلوند طلایی است که با کمی رنگ موی بلوند قرمز ترکیب شده است. رنگ موی بلوند توت فرنگی برای خانم‌ها با پوست روشن و گرم مناسب است.

اگر به دنبال فرمول ترکیب رنگ موی بلوند توت فرنگی هستید، باید موها را با دکلره به پایه 10 برسانید. سپس با ترکیب رنگ موی قهوه‌ای روشن، رنگ بلوند طلایی، رنگ فانتزی قرمز و اکسیدان، این رنگ موی جذاب را برای خود درست کنید.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از رنگ موی بلوند توت فرنگی را مشاهده می‌کنید:

3- قهوه‌ای طلایی:

رنگ قهوه‌ای همیشه یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای پوست روشن است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد! حالا زمانی که رنگ موی قهوه‌ای با مقداری طلایی ترکیب می‌شود، ترکیبی رویایی و فوق‌العاده را ایجاد می‌کند.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی برای پوست روشن و گرم مناسب است. شما می‌توانید بعد از قرار دادن رنگ موی قهوه‌ای، سایه‌های رنگی مانند طلایی، بلوطی، شکلاتی و… را روی موهای خود ایجاد کنید تا زیبایی و جذابیت چهره شما را چندین برابر کند.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از رنگ موی قهوه‌ای طلایی را مشاهده می‌کنید:

4- قهوه‌ای اسپرسو:

اگر اهل نوشیدن قهوه باشید، قطعاً مشاهده کرده‌اید که رنگ قهوه اسپرسو تازه، چقدر زیبا و دوست‌داشتنی است و چه حس خوبی را منتقل می‌کند. رنگ موی قهوه‌ای اسپرسو رنگی جذاب و خاص است.

در این رنگ مو، شما سایه‌هایی از رنگ قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره را در کنار هم مشاهده خواهید کرد. اگر می‌خواهید رنگ موی شما کمی روشن‌تر شود، رنگ موی کاراملی یا رنگ موی فندقی را نیز با این رنگ ترکیب کنید. رنگ قهوه‌ای اسپرسو برای انجام بالیاژ روی موی مشکی نیز بسیار مناسب است و ظاهری طبیعی و جذاب را به موهای شما هدیه می‌دهد.

از آنجایی که رنگ قهوه‌ای اسپرسو جزو رنگ‌های تیره برای مو است، می‌توان برای انتخاب رنگ موی دخترانه نیز به سراغ این رنگ خاص و زیبا رفت.

پس اگر پوستی روشن و گرم دارید، به انواع ترکیب‌های رنگ قهوه‌ای فکر کنید. قهوه‌ای شکلاتی و قهوه‌ای اسپرسو برای افرادی که پوست روشن و چشمان قهوه ای دارند بسیار مناسب و جذاب است.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از رنگ موی قهوه‌ای اسپرسو را مشاهده خواهید کرد:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رنگ مو ساده بانوان هم ارائه میده؟

5- قهوه‌ای قرمز:

رنگ‌های ترکیبی همیشه جزو رنگ‌های خاص برای مو هستند و طرفداران زیادی دارند. رنگ موی قهوه‌ای قرمز نیز از جمله رنگ‌های ترکیبی محبوب برای خانم‌ها است که بسیاری از سلبریتی‌های دنیا به این رنگ مو علاقه دارند.

در اولین نگاه به رنگ موی قهوه‌ای قرمز، شما رنگ قهوه‌ای را به وضوح مشاهده خواهید کرد؛ اما با توجه بیشتر به آن، متوجه می‌شوید ته رنگ قرمز نیز در این رنگ وجود دارد. ترکیب جذاب قهوه‌ای و قرمز در کنار هم، رنگی بسیار زیبا و جذاب را به وجود می‌آورد. رنگ موی قهوه‌ای قرمز، با پوست روشن و چشمان قهوه‌ای تیره هماهنگی زیادی دارد.

قهوه‌ای مایل به قرمز روشن برای پوست‌های بسیار روشن مناسب است. قهوه‌ای قرمز تیره برای پوست روشن مایل به سبزه انتخاب بهتری است. شما می‌توانید ابتدا کل موهای خود را قهوه‌ای کنید و سپس با تکنیک بالیاژ مو، سایه‌های قرمز را روی موها ایجاد کنید.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از رنگ قهوه‌ای قرمز را مشاهده خواهید کرد:

انتخاب رنگ مو برای پوست روشن با ته‌رنگ سرد

در این قسمت می‌خواهیم به شما رنگ‌هایی را معرفی کنیم که برای پوست‌هایی روشن و سرد مناسب هستند و تناژی از رنگ‌های گرم در آنها وجود دارد.

اگر پوست سفید و سردی دارید، می‌توانید یکی از رنگ‌های زیر را برای رنگ کردن مو امتحان کنید:

1- بلوند پلاتینی:

بلوند پلاتینی یک رنگ خاص و زیبا است که با هر لباسی به‌راحتی هماهنگ می‌شود. رنگ موی پلاتینی، شما را به یاد رنگ فلز «پلاتینیوم» می‌اندازد. بلوند پلاتینی، نسبت به انواع دیگر بلوند، ظاهری کاملاً متفاوت دارد و به همین خاطر برای پوست‌هایی با ته‌رنگ سرد بسیار مناسب است.

انتخاب این رنگ برای دختران و خانم‌های جوان، بسیار خاص و ماجراجویانه است. شما می‌توانید بلوند پلاتینی را با سایه‌هایی از بلوند طلایی و بلوند خاکستری ترکیب کنید تا در نهایت به رنگ موی دلخواه خود برسید و دیگران را شگفت‌زده کنید. شما می‌توانید رنگ بلوند پلاتینی را برای آمبره کردن موهای کوتاه نیز انتخاب کنید.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از رنگ موی بلوند پلاتینی را مشاهده خواهید کرد:

2- قهوه ای ترکیبی:

رنگ‌های قهوه‌ای ترکیبی ته‌رنگ گرم دارند و به همین خاطر طیف‌های مختلف رنگ قهوه‌ای برای اکثر پوست‌ها مناسب است.

خانم‌هایی که پوست روشن و چشم‌های عسلی دارند، می‌توانند رنگ موی بلوطی و رنگ موی بلوند تیره را انتخاب کنند. همچنین سایر رنگ‌ها مانند رنگ قهوه‌ای شکلاتی، رنگ ماهگونی خرمایی و رنگ موی فندقی برای خانم‌هایی که پوست سفید دارند مناسب است.

برای ایجاد زیباترین رنگ‌ها، شما می‌توانید راهنمای ترکیب مو به سبک آرایشگرهای حرفه‌ای را در مجله هوم سرویز مطالعه کنید و با اصول ترکیب رنگ مو بیشتر آشنا شوید.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از رنگ موی قهوه‌ای ترکیبی را مشاهده خواهید کرد:

3- بلوند خاکستری:

رنگ بلوند خاکستری، یکی از رنگ‌های جذاب برای خانم‌های جوان و خوش‌سلیقه است. طیف‌های مختلفی از رنگ بلوند خاکستری وجود دارد که برای موهای بلند و پرپشت بسیار مناسب است.

شما می‌توانید رنگ بلوند خاکستری تیره یا رنگ بلوند خاکستری روشن را برای موهای خود انتخاب کنید. رنگ خاکستری، با تناژ ملایمی از رنگ آبی همراه است و به همین دلیل برای پوست روشن و سرد مناسب است.

اگر به بلوند علاقه‌مند هستید، اما پوستی سرد دارید، رنگ بلوند خاکستری گزینه خوبی برای زیبایی موهای شما است. با رعایت نکات نگهداری از رنگ موی فانتزی، ماندگاری این رنگ مو بیشتر می‌شود.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از رنگ بلوند خاکستری را مشاهده خواهید کرد:

4- زیتونی تیره:

اکثر در افرادی که پوست روشن و سرد دارند، مشاهده می‌کنیم که صورتشان گلگون است و گونه‌ها و صورت آنها سرخ به نظر می‌رسد. به همین خاطر این افراد باید از رنگی برای موهایشان استفاده کنند که تکمیل‌کننده پوست صورتشان باشد.

زیتونی تیره، رنگی است که می‌توانید از آن استفاده کنید تا تیرگی این رنگ جذاب، گلگونی صورتتان را پوشش دهد و کمک کند که جذاب‌تر به نظر برسید. این رنگ مو برای پوست روشن بسیار جذاب است و هماهنگی زیادی با پوست‌های روشن و سرد دارد.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از رنگ زیتونی تیره را مشاهده خواهید کرد:

جمع‌بندی مطالب

در این مقاله در مورد انواع رنگ مو برای پوست روشن صحبت کردیم و زیباترین رنگ‌ها برای پوست سفید را به شما معرفی کردیم. همچنین نمونه‌هایی از این رنگ موها را به شما نشان دادیم تا بتوانید با این رنگ‌ها بیشتر آشنا شوید و از میان انواع رنگ موی بلوند طلایی، قهوه‌ای، بلوند توت فرنگی، بلوند خاکستری، بلوند پلاتینی و… زیباترین رنگ مو را برای خود انتخاب کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و دعوت می‌کنیم که در مجله زیبایی هوم سرویز با انواع مدل موی بلند و همچنین مدل موی کوتاه نیز آشنا شوید.

اگر می‌خواهید از خدمات آرایشگری هوم سرویز استفاده کنید و از مهارت آرایشگران حرفه‌ای لذت ببرید، همین حالا اپلیکیشن هوم سرویز را دانلود کنید و سفارش خودتون را ثبت کنید. تجربه خدمات آرایشگری در منزل یک تجربه جدید و جذاب برایتان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا