جابجایی و حمل بار

10 مورد از بزرگترین اشتباهات اسباب کشی

 اسباب کشی همینطوری هم کلی پیچیده و دردسر آفرین هست اما گاهی ناخواسته به مشکلات اسباب کشی بیشتر دامن می زنیم. نداشتن آمادگی کافی یا عدم آگاهی از روند جابجایی و اسباب کشی موجب استرس و بی نظمی بیشتری می شود. اضطراب ناشی از حمل بار و بسته بندی لوازم دست به دست هم می دهند تا اشتباهاتی را انجام دهیم. برخی از این اشتباه ها خسارات زیادی به همراه دارد که گاهی برای جبرانش مجبور به پرداخت هزینه بیشتری هستیم. در ادامه 10 مورد از بزرگترین اشتباهات اسباب کشی را بررسی می کنیم.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

1- دست کم گرفتن اسباب کشی

برخی افراد همه چیز را دست کم می گیرند اثاث کشی به این سادگی ها هم نیست کلی جعبه و کارتن بسته بندی لازم داریید. آیا از قبل به تعداد کافی کارتن محکم و با کیفیت تهیه کرده اید؟ این افراد همه چیز را ساده و سطحی نگاه می کنند. برای مثال وقتی نوبت به بسته بندی لوازم  منزل می رسد همیشه تعداد کارتن های خریداری شده کمتر از حجم وسایل است. همین مضوع ساده یکی از بزرگترین اشتباهات در اسباب کشی به حساب می آید. اگر لوازم بسته بندی ( کارتن، برچسب، پلاستیک حباب دار و …) کمتر از مقدار نیاز باشد مجبورید در وسط کار برای خرید کارتن با قیمت بیشتری اقدام کنید.

چگونه هزینه باربری و اسباب کشی را تا نصف قیمت کاهش دهیم؟

بدترین اشتباهات در اسباب کشی

2- بزرگترین اشتباهات اسباب کشی و بسته بندی

وقتی چند سال در یک خانه ساکن باشید احتمالا کلی وسیله کوچک و بزرگ را تهیه کرده اید. جابجایی این همه لوازم مشکلات اثاث کشی را بیشتر می کند. بسیاری از این وسایل دیگر استفاده چندانی برای تان ندارند. برای خلاص شدن از لوازم بی مصرف، آنها را بفروشید یا به دیگران هدیه دهید. مثلا اسباب بازی های بچگی فرزندتان یا تخت و کمد سیسمونی که دیگر به کارتان نمی آید را به کسی که به تازگی صاحب فرزندی شده ببخشید. به هر حال هر گاری بهتر از اینست که کلی پول بابت بردن این لوازم به منزل جدید بپردازید. شرکت باربری با توجه حجم بار، مبلغ بیشتری دریافت می کند.

اسباب کشی ارزان را با بهترین باربری تهران تجربه کنید!

3–هماهنگ نکردن با شرکت باربری

یکی دیگر از اشتباهات موقع اسباب کشی اینست که سعی دارید همه کارها را به تنهایی انجام دهید. برخی از افراد برای کاهش هزینه های باربری از دوستان و اقوام کمک می گیرند. در نظر داشته باشید که این افراد نمی توانند به درستی کار حمل بار و جابجایی را انجام دهند زیرا در این زمینه کم تجربه هستند. اما شرکت های اسباب کشی سالانه صدها مورد مشابه را انجام داده اند و در صورت بروز مشکل می دانند چگونه بار را سالم به مقصد برسانند. یک روز بارانی یا هوای گرم تابستان نمی تواند در کار باربری ها مشکل ایجاد کند. اما برای دوستان تان کلی داستان درست می شود.

4- هزینه های جانبی بزرگترین اشتباهات اسباب کشی

اسباب کشی هزینه دارد. اغلب افراد از قبل در مورد براورد دقیق هزینه های اثاث کشی لوازم منزل محاسباتی را انجام می دهند. قیمت ماشین حمل بار و دستمزد کارگر حمل بار در این لیست محاسبه می شود. اما هنوز هزینه های زیادتری وجود دارد که شاید از قلم انداخته باشید. هزینه بسته بندی لوازم منزل، کارتن های بزرگ و کوچک، خرید پلاستیک حباب دار و … بخشی از این هزینه های فراموش شده است.

خدمات اسباب کشی افراد سالمند

بزرگترین اشتباهات اسباب کشی

5- نداشتن بیمه نامه بزرگترین اشتباه در اسباب کشی

اگر به یک تلویزیون خسارت وارد شود یا در حین اسباب کشی یکی از کالاهای آنتیک و با ارزش تان آسیب ببیند چه کسی پاسخگوست؟ افراد غیر شرکتی و باربرهای آزاد به هیچوجه خسارات وارد شده به لوازم را قبول نمی کنند. این افراد در هر صورت دستمزدسان را دریافت کرده و می روند. برای اینکه لوازم منزل سالم و بدون شکستگی به مقصد برسد از خدمات اسباب کشی حرفه ای استفاده کنید. شرکت های باربری معتبر همگی سلامت بار را تضمین می کنند. در حمل بار به شهرستان لازم است تا بیمه نامه نیز صادر شود.

6- عدم مراقبت از اسناد و جواهرات بدترین اشتباه در اسباب کشی

وسایل کوچک و سبک مانند جواهرات به راحتی در معرض آسیب و حتی گم شدن قرار دارند. امن ترین مکان برای نگهداری آنها همراه با شما و در جایی امن در وسیله نقلیه خودتان است. اطمینان حاصل کنید که این لوازم را به درستی و در مکانی امن نگهداری می کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

7- بزرگترین اشتباهات اسباب کشی : تهیه نکردن بسته اضطراری

بسته اضطراری را هرگز فراموش نکنید. وقتی همه لوازم در کامیون بسته بندی شده، در صورت نیاز به یکی از لوازم چکار می کنید؟ یک کیف حاوی داروها، مسواک، لوازم نوزاد و یا هر وسیله ضرروی دیگر را تهیه کنید و در اتومبیل خود نگهداری کنید. به این ترتیب به محض رسیدن به خانه جدید، نگران حوله و مسواک و وسایل شخصی تان نیستید. به جای باز کردن همه بسته ها برای پیدا کردن این وسایل می توانید برای همه اعضای خانواده یک کیف شخصی تهیه کنید.

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی را حرفه ای انجام دهید!

اثاث کشی در تهرانبزرگترین اشتباهات اسباب کشی

8- عدم آمادگی برای جابجایی گیاهان و حیوانات خانگی

استرس ناشی از اسباب کشی روی حیوانات هم تاثیر می گذارد. شرکت های حمل بار، جابجایی گلدان های گل یا حیوانات را بر عهده نمی گیرند. به خصوص در مسافت های کوتاه تر و اثاث کشی درون شهری می توانید این کار را انجام دهید. برای جلوگیری از آسیب به گلدان های بزرگ، گیاهان آپارتمانی را به دوستان و همسایه ها هدیه دهید. در خانه جدید دوباره می توانید پرورش گل را شروع کنید. حیوان خانگی را نیز باید با ماشین خود به خانه جدید ببرید در کامیون حمل بار جایی برای نگهداری از سگ و گربه وجود ندارد.

9- عدم توجه به کامپیوتر از بزرگترین اشتباهات اسباب کشی

بسیاری از لوازم الکترونیکی در حین اسباب کشی آسیب می بینند. بسته بندی صحیح این وسایل چندان هزینه ای ندارد ولی از بروز خسارت بعدی جلوگیری می کند. بدترین مورد مربوط به کامپیوترهای خانگی است با توجه به اینکه خطر ایراد و اشکال در موقع حمل و نقل وجود دارد توصیه می شود از اطلاعات کامپیوتر یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. بسیاری از افراد اسناد مهم را در کامپیوتر اسکن می کنند و اطلاعات مهم را در فایل های کامپیوتری نگهداری می کنند. 

10-برنامه ریزی ضعیف از بزرگترین اشتباهات در اسباب کشی

اغلب افراد روزهای تعطیل ، آخر هفته ها یا روزهای آخر ماه را برای جابجایی لوازم منزل انتخاب می کنند. اسباب کشی در روزهای تعطیل برای این افراد راحت تر است زیرا وقت آزاد بیشتری دارند. اما این یک برنامه ریزی صد در صد اشتباه است که کلی وقت و پول تان را هدر می دهد. در روزهای غیر تعطیل و زمان هایی که تقاضا برای حمل بار کمتر است، می توانید تخفیف خوبی از باربری ها دریافت کنید.

  10biggest moving mistakes

قیمت باربری و هزینه حمل وسایل در تهران چقدر است؟

خدمات اسباب کشی در تهرانبزرگترین اشتباهات اسباب کشی

تعرفه جابجایی و اسباب کشی در هوم سرویز

قیمت جابجایی و اسباب کشی

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس جا بجایی و اسباب کشی از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا