نظافت و پذیرایی

5 اقدام اساسی که حتما بعد از سمپاشی آشپزخانه باید انجام دهیم…

آیا سمپاشی آشپزخانه به تنهایی برای دفع آفات کافیست؟!

هر مکانی که مورد نظافت قرار نگیرید ، طبعا می توانند سبب ایجاد آفات و بسیاری از بیماری ها بشوند. مخصوصا در مناطقی که بارندگی زیاد است . رطوبت در دیوار ها نفوذ می کنند و  در نهایت در صورت عدم رعایت نظافت ، منجر به هجوم آفات و حشرات موذی نیز میشوند.  هیچ کس نمیتواند حضور حیوانات موذی را در خانه، خصوصا در آشپزخانه تحمل کند. در بعضی مواقع تنها راهکار دفع آفات ، سمپاشی آشپزخانه است. اما به تنهایی سمپاشی آشپزخانه کافی نیست بلکه انجام نظافت منزل حرفه ای نیز بسیار در تداوم کیفیت سم پاشی موثر است. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت سفارش

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

 

سمپاشی منازل

چرا رعایت نظافت آشپزخانه مهم تر ار سایر نقاط خانه است؟

 عدم رعایت نظافت موجب رها بودن این حشرات می شود . راه رفتن این موجودات موذی روی ظروف کثیف داخل سینک یا اطراف کابینت های آشپزخانه و تغذیه از غذاهای ریخته شده و همچنین فرار و مخفی شدن در سوراخ و شکاف های دیوار و… همه ی اینها سبب ایجاد احساس انزجار در بین  افراد ساکن در منزل می شود.

هم چنین عدم رعایت موارد بهداشتی ،  ممکن است موجب ایجاد بیماری هم شود ،این باکتری هایی که در اطراف خانه شما رها شده اند ممکن است سبب  ایجاد انواع بیماری ها شود.

اکنون زمان تصمیم گیری در مورد چگونگی حل مشکلات و تمیز نگه داشتن فضای خانه است.

رعایت نظافت روزمره  از ایجاد و تکثیر حشرات موذی جلوگیری می کند:

این حشرات ریز و درشت قطعا سبب ناسالم جلوه دادن منزل شما میشوند. هدف نهایی افراد خانواده، تمیز نگه داشتن منزل علی الخصوص  آشپزخانه است. تمیز کردن  و تمیز نگاه داشتن منزل یک عادت پسندیده و معنوی است. زیرا اگر به آن به عنوان یک عادت صبحگاهی نگاه کنیم سبب ایجاد احساس خوشایند و موفقیت در افراد می شود.

شما میتوانید با انجام تمیز کاری های روزمره آشپزخانه،  از آلوده شدن آن به جانوران موذی جلوگیری کنید. یکسری از وظایف روزمره هستند که باید حتما به صورت روزانه انجام شوند. مانند دفع زباله ها ، پاک کردن کف آشپزخانه یا تمیز نگه داشتن اجاق گاز …

 

سمپاشی تضمینی خانه

سمپاشی آشپزخانه را پشت گوش نیندازید:

آشپزخانه قلب خانه است و باید همواره تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد. آفات آشپزخانه ، یکی از بزرگترین چالشهایی است که حتما باید به موقع و دقیق از طریق سمپاشی آشپزخانه ، رفع شوند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

شرکت سمپاشی هوم سرویز با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مراکز کنترل و دفع آفات و سمپاشی آشپزخانه می تواند شما را در این چالش بزرگ همراهی کند و میتوانند به شما کمک کنند از دست تمامی  آفات خلاص بشوید.  بدون آن که این عمل ، باعث دردسر و سلب آسایش شما و خانواده تان شود.

تمیز کردن کامل خانه و حفظ بهداشت آن بسیار مهم است.

آشپزخانه محلی است که در آن غذاهای خوشمزه و دلچسب طبخ میشود پس نباید مهمان خانه ای برای مورچه ها ،سوسک ها و سایر حیوانات موذی باشد.

در اینجا چند روش برای حفظ نظافت و جلوگیری از حمله ی دوباره آفات به آشپزخانه شما بعد از کنترل آفات (سمپاشی آشپزخانه ) معرفی خواهیم کرد.

5 اقدام اساسی که حتما بعد از سمپاشی آشپزخانه برای جلوگیری از هجوم دوباه آفات باید انجام دهیم:

1-آشپزخانه خود را خشک نگه دارید:

حشرات در حال مرگ همواره به سمت آب حرکت میکنند. آب یا هر مایع دیگری مانند روغن ، هنگامی که با یکدیگر مخلوط شوند یک ترکیب چرب و چسبناکی ایجاد میکنند، که سبب جذب آفات می شود و همچنین ظاهر کابینت های شما را خراب میکنند.بنابراین همیشه آشپزخانه خود را خشک نگه دارید، بخصوص اطراف سینک،حتما بعد از هربار استفاده از آب آن را پاک و خشک کنید.

 

 

سمپاشی تضمینی مورچه و سوسک

2-حتما غذاها را در ظروف محکم و دربسته نگهدارید.

حتما غذاها را در ظروف دربسته و محکم نگه دارید. سعی کنید در فضایی به غیر از آشپزخانه و یا سالن غذا خوری ، اقدام به خوردن غذا  نکنید.

به این صورت شما از پاشیده شدن غذا به اطراف خانه پرهیز میکنید. زیرا که این خورده غذا های پاشیده شده ، میتواند یک منبع تغذیه مناسب برای  حشرات باشند.

3-کابینت های آشپزخانه را تمیز نگهدارید.

در حقیقت چیدمان و دیزاین آشپزخانه بسیار مهم و کارآمد است.کابینت های آشپزخانه فضا را سازماندهی و مرتب میکنند.که به ما اجازه میدهند وظایف خود  را بدرستی انجام دهیم.

و همچنین تمیز کردن آشپزخانه بسیار مهم است چه به صورت روزانه تمیز بشوند چه به صورت یکباره و کلی. این مسئله به حفظ زیبایی آشپزخانه کمک میکند و همچنین آشپزخانه را از شر آفات حفظ میکند.

4-به طور مرتب زباله ها را دور بریزید.

حتما به صورت روزانه و مرتب زباله ها را دور بریزید،این باعث میشود خانه به طور مرتب تمیز شود و هیچ آفتی نتواند خانه را آلوده کند.

5-تمیز کردن عمیق و کامل آشپزخانه به صورت ماهانه

زندگی پر مشغله و امروزی ما فرصت کمی را برای تمیز کاری در اختیار ما قرار میدهد  در چنین مواقعی میتوانید با تیم هوم سرویز تماس بگیرید  و با کمک نیرو های هوم سرویز آشپزخانه خود را به صورت کاملا و حرفه ای عمیق  تمیز کنید.

خلاص شدن از دست آفات مزاحم کار راحتی نیست زیرا آنها توانایی زنده ماندن در سخت ترین شرایط را دارند و گفته میشود حتی برخی از حشرات میتوانند انفجار های هسته ای را نیز تحمل کنند. پس این موجودات موذی را دسته کم نگیرید و به کمک هوم سرویز به جنگ آنها بروید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

                                           برای اطلاع از قیمت سمپاشی منزل و ثبت سفارش رایگان سمپاشی با هوم سرویز تماس بگیرید.

همیار شماییم تا پایان سرویس…

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا