نظافت و پذیرایی

نحوه شستشوی مبلمان اداری

شستشوی مبلمان اداری به منظور جلوگیری از انتقال آلودگی ها ضروری است. انواع مبلمان چرمی، پارچه ای، چوبی و … در ادارات و دفاتر مدیریت استفاده می شوند. برای شستن این لوازم، همیشه جنس رویه مبلمان در نظر گرفته می شود. شرکت های خدماتی با ارائه سرویس خشکشویی مبل کارهای نظافتی مبلمان را ساده کرده اند. انواع صندلی و مبلمان اداری در محل شسته و تمیز می شود. طریقه شستشوی مبلمان طوری است که هیچ نوع کثیف کاری و ریخت و پاش آب و کف و … در محل وجود ندارد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اهمیت شستشوی مبلمان اداری

صندلی های ادارات یکی از منابع اصلی آلودگی است. این آلودگی ها نه تنها روی مراجعه کنندگان بلکه روی کارمندان نیز تاثیر دارد. به خصوص در این دوران که اهمیت نظافت و تمیزکاری بیش از قبل شده است، باید مبلمان و میز و صندلی های اداری را به طور مرتب تمیز کرد. در مقایسه با میلمان خانگی میزان آلودگی مبلمان اداری، ده ها برابر بیشتر است. این در حالی است که نحوه نظافت در ادارات به خوبی منازل نیست. برای جلوگیری از انتقال بیماری های ویروسی و انواع قارچ و باکتری می بایست لوازم اداری را در فواصل مشخص، شستشو داد. در ادامه نحوه شستن انواع مبلمان با توجه به جنس و متریال ساخت، بررسی شده است.

هزینه شستشوی مبل در منزل با دستگاه مبل شور

خدمات شستشوی مبلمان اداری

شستشوی مبلمان اداری چرمی

در بسیاری از ادارات از مبلمان چرمی ( چرم طبیعی یا مصنوعی) برای دکوراسیون دفتر مدیریت و کارکنان استفاده شده است. برای تمیز کردن مبل های چرمی دفتر کار، نیازی به آب فراوان و پودر و کف فراوان نیست. با یک دستمال میکروفایبر مرطوب به راحتی می توانید رویه مبل چرمی را تمیز کنید. انواع شوینده ها و واکس چرم نیز در بازار به صورت آماده به فروش می رسد. برای تمیز کردن مبل چرمی از دستگاه بخارشو با الکل و سفید کننده ها استفاده نمی شود.

شستشوی مبلمان فلزی یا پلاستیکی

تمیز نگهداشتن صندلی های عمومی در ادارات به اندازه مبلمان دفتر کار اهمیت دارد. افرادی که روی این صندلی ها می نشینند به راحتی در معرض ابتلا به انواع آلودگی ها هستند. برای نظافت این صتدلی ها می توان از دستمال مرطوب و شوینده استفاده کرد. شرکت های خدماتی از دستگاه های بخارشوی صنعتی برای نظافت صندلی های عمومی در ادارات استفاده می کنند! بخار آب موجب از بین رفتن همه آلودگی ها و عوامل بیماری زا در صندلی های اداری می شود.

نحوه شستشوی مبلمان اداری پارچه ای

مبل های پارچه ای از آلوده ترین لوازم در ادارات هستند. گرد و خاک به بافت پارچه وارد می شود و با دستمال نمدار و گردگیری نمی توان این آلودگی ها را خارج کرد. ساده ترین راه برای گردگیری مبلمان اداری پارچه ای اینست که از سری مخصوص جاروبرقی و با مکش قوی استفاده شود. به این ترتیب همه گرد و خاک از لا به لای بافت پارچه خارج می شود. البته ابن راهکار به طور موقتی عالی است ولی به مرور آثار کثیفی و لک روی پارچه دیده می شود. برای شستشوی مبل پارچه ای و مخمل راه های مختلفی وجود دارد. 

شستشوی مبل در محل و خدمات خشکشویی مبل

شستشوی صندلی اداریشستشوی مبلمان اداری

  • شستشو با پودر و آب

این راه در عمل کاملا مردود است. آب وارد بافت پارچه شده و به اسفنج نشیمن مبلمان نفوذ می کند. به این ترتیب همه آلودگی ها و کثیفی های رویه نیز همراه با آب وارد اسفنج می شود. این امر می تواند موجب رشد قارچ و کپک در اسفنج شده و مشکلات دیگری را ایجاد کند. باقی ماندن آب و مواد شوینده در پارچه نیز از علل پوسیدگی و فرسودگی رویه مبل است. اما راه های بهتری هم وجود دارد.

  • شستشوی مبلمان اداری با بخارشو

بخار داغ می تواند موجودات ریز و میکروارگانیسم های آلرژی زای داخل مبلمان پارچه ای را نابود کند. دستگاه های بخارشوی در بسیاری از موارد کار راه انداز هستند ولی توان نظافت عمقی و از بین بردن لکه های روی پارچه را ندارند. انواع شامپوهای مخصوص برای از بین بردن لکه های مبلمان پارچه ای تولید شده که کار را ساده کرده است. مقدار کمی از این شامپو را روی پارچه زیخته و با آن محل لکه را تمیز کنید. این کار برای منازل عملی است ولی در ادارات با تعداد زیاد مراجعه کننده و کارمندان، نمی توان دائم مبلمان را دستمال کشید، گردگیری یا ضد عفونی کرد پس چاره چیست؟

  • خشکشویی مبلمان اداری

خشکشویی مبلمان توسط شرکت های خدماتی انجام می شود. در این شیوه بدون اینکه مبل ها جابجا شوند، کار نظافت امکان پذیر است. یک دستگاه کوچک برای شستن مبل ها به محل آورده می شود. متصدی دستگاه با سری فرچه مانند آن مبلمان را شستشو می دهد. به همین سادگی.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

این دستگاه دارای دو محفظه جدا برای آب کثیف و تمیز است. ابتدا آب و شیونده روی پارچه میلمان پاشیده می شود و پس از نظافت و تمیزکاری، آب چرک و کثیف به محفظه دیگر دستگاه، مکش می شود. شرکت های خدماتی از این دستگاه برای شستشوی انواع مبلمان اداری و خانگی استفاده می کنند! خشکشویی مبل اداری در کمتر از دو ساعت انجام می شود و نیازی به تعطیل کردن واحد اداری نیست.

بهترین مبل شویی در تهران با قیمت مناسب

خشکشویی مبل اداریشستشوی مبلمان اداری

قیمت خشکشویی مبل هوم سرویز

قیمت خشکشویی مبل

خدمات خشکشویی مبلمان در تهران

هوم سرویز سرویس ویژه ای را جهت شستشوی مبلمان و صندلی های اداری، ارائه می دهد. بدون نیاز به خارج کردن مبلمان از دفتر کار، همه عملیات شستشو و خشکشویی مبلمان در همان محل انجام می شود. جهت ثبت سفارش از طریق اپ این سامانه اقدام کنید. در صورت نیاز به لکه بری، این کار انجام خواهد شد. ثبت سفارش مشمول پرداخت هیچ هزینه ای نیست. با توجه به اوضاع فعلی و جهت پیشگیری از بیماری های ویروسی، امکان قبول سفارش در همه روزهای هفته فراهم شده است. سرویس مورد نظر را برای روزهای تعطیل از قبل رزرو کنید زیرا تعداد سفارش ها در این روزها بیشتر است. شستشوی مبل ها در دفتر کار و با دستگاه نیمه اتومات انجام می شود. پس از اتمام کار، صندلی ها و مبلمان به صورت تقریبا خشک تحویل داده می شود.

برای ثبت سفارش رایگان سرویس خشکشویی مبل از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا