بنایی و دکوراسیون

انواع رنگ های ساختمانی جدید در نقاشی ساختمان

تا همین چند دهه پیش تنها رنگ های موجود در بازار رنگ های روغنی و پلاستیک بودند اما این روزها مرتیال نقاشی ساختمان خیلی متنوع شده است. انواع رنگ های ساختمانی جدید وارد بازار شده که هر کدام با تکنیک ویژه ای اجرا می شوند. برای تغییر دکوراسیون داخلی هیچ راهی کم هزینه تر از رنگ آمیزی دیوار ها و سقف نیست. اگر رنگ و روی خانه کهنه و قدیمی به نظر می رسد با استفاده از رنگ های مدرن و جدید، خانه را لوکس و امروزی کنید. این روزها انتخاب های بیشتری برای اجرای رنگ و نقاشی ساختمان وجود دارد که بستگی به نوع رنگ و متریال به کار رفته در رنگ آمیزی دارد. در ادامه با جدیدیترین رنگ های ساختمانی آشنا می شویم.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

 

انواع رنگ های ساختمانی جدید

رنگ های روغنی و پلاستیک از قدیمی ترین و معروف ترین رنگ های ساختمانی هستند. رنگ های پلاستیک برای رنگ آمیزی سقف منزل مناسب تر هستند و نسبت به رنگ روغنی دوام کمتری دارند. رنگ های روغنی قابل شستشو بوده و در سه نوع مات، نیمه مات و براق موجود هستند. جدیدترین رنگ های ساختمانی ویژگی های متفاوتی دارند. برخی از این رنگ ها دارای بافت درشت تر هستند و برخی دیگر اصلا شباهتی به رنگ های پلاستیک یا روغنی دارند. در هر صورت اگر بودجه محدودی دارید می توانید با جدیدترین رنگ های ساختمانی، دکوراسیون را متحول کنید. اجرای رنگ و نقاشی نیاز مهارت دارد. تنها نقاش ماهر و با تجربه می تواند با رنگ های جدید ساختمانی کار کند. اگر چه هزینه کمی صرف می شود ولی قطعا نتیجه کار شگفت زده تان می کند. 

تعرفه قیمت نقاشی ساختمان در سال ۹۹

انواع رنگ های ساختمانی

انواع رنگ های ساختمانی جدید مولتی کالر

مولتی کالر از رنگ های دکوراتیو است که یک لایه نازک روی سطوح ایجاد می کند. این متریال قابلیت اجرا روی کلیه سطوح را دارد. سطوح گچی، سیمانی، کاشی، آلومینیوم، شیشه، بتون، چوب، پلاستیک و یا هر نوع دیگری را می توان با مولتی کالر، نقاشی کرد. جالب است بدانید که این متریال دوده و گرد و غبار را به هیچوجه جذب نمی کند. در هر صورت مولتی کالر قابل شستشوست و هر وقت بخواهید می توانید دیوار را تمیز کنید.

مولتی کار ترکیبی از رنگ ها و طرح های متفاوت است که پس از اجرا به صورت برجسته و رگه دار دیده می شود. در واقع این نوع رنگ حالت تزئینی دارد و به علت چسبندگی زیاد روی هر سطحی قابل اجرا است. اجرای مولتی کالر در دیوارهای داخلی ساختمان به علت بافت متفاوتی که دارد به کلی دکوراسیون را تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از مزایای رنگ های مولتی کالر اینها هستند:

  • ارزان و مقرون به صرفه
  • سهولت اجرا روی دیوارها
  • دارای بافت زیبا و شیک
  • قابل شستشو
  • قابل اجرا روی کلیه سطوح
  • شیک و لوکس

رنگ آمیزی ساختمان مسکونی با هزینه مناسب

انواع رنگ های ساختمانی جدید بلکا

بلکا شباهت زیادی به کاغذ دیواری دارد و در آن از الیاف سلولزی استفاده شده است. البته از نظر فنی بلکا نوعی رنگ ساختمانی محسوب می شود و کاغذ دیواری نیست. این محصول قادر است همه عیوب دیوار را پوشش دهد بنابراین بهترین انتخاب در ساختمان های قدیمی و جدید است. بلکا از رنگ های عایق گرما و رطوبت نیز هست و در همه شرایط آب و هوایی بدون تغییر باقی می ماند. این متریال قابلیت شستشو با آب و شوینده های معمولی را دارد. 

هزینه اجرای رنگ بلکا بسیار مقرون به صرفه تر از کاغذ دیواری است. این رنگ جدید ساختمانی نیز از رنگ های دکوراتیو و تزئینی محسوب می شود که طرفداران زیادی پیدا کرده است. بلکه روی همه سطوح گچی، سیمانی، فلزی، چوبی، شیشه ای و …. قابل اجرا می باشد. برخی از مزایای بلکا عبارتند از:

  • بدون نیاز به زیرسازی
  • بدون بو و حساسیت
  • قابل شست و شو
  • آنتی استاتیک و عدم جذب گرد و غبار
  • مقاوم در برابر ضربه و حرارت بالا
  • عایق صدا و نور

رنگ و نقاشی ساختمان با تضمین کیفیت

رنگ های ساختمانی جدید

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نقاشی هم ارائه میده؟

انواع رنگ های ساختمانی جدید پتینه

پتینه از جدیدترین تکنیک های رنگ آمیزی ساختمان است که طرفدارهای بسیار زیادی دارد. در واقع پتینه کاری از هنرهای قدیمی نیز به حساب می آید که این روزها با سبک و سیاق متفاوتی در ساختمان های لوکس اجرا می شود. پتینه قابلیت طراحی متنوعی دارد و بنابراین می توانید طرح اختصاصی خود را برای پیاده سازی روی دیوارها سفارش دهید. پتینه کاری دارای سبک های کلاسیک و کدرن است بنابراین با هر سبک دکوراسیونی می توانید از پتینه نیز استفاده کنید. پتینه پس از اجرا به صورت برجسته دیده می شود. برخی از مزایای نقاشی ساختمان با پتینه اینها هستند:

  • پتینه قابل شستشو است
  • این متریال ترکیبی از رنگ های مختلف می باشد
  • پتینه کثیفی و گرد و غبار را کمتر نشن می دهد
  • پس از اجرای پتینه سطوح بسیار شیک و خاص دیده می شوند.

پتینه کاری یک تخصص است و هر کسی نمی تواند این متریال را روی دیوارها اجرا کند. در واقع نقاش متخصص و با تجربه در رنگ پتینه تنها فردی است که می تواند طرح انتخابی را به درستی پیاده سازی کند. 

تکنیک های رنگ کاری ساختمان و نقاشی ساختمان در تهران

جدیدترین رنگ های ساختمانی

لیست قیمت نقاشی ساختمان و نقاشی خانه

قیمت نقاشی ساختمان

خدمات رنگ و نقاشی ساختمان در تهران

اجرای رنگ پلاستیک، رنگ روغنی، رنگ های اکریلیک، پتینه، کنیتکس و انواع رنگ های جدید ساختمانی پذیرفته می شود. نقاش حرفه ای هوم سرویز آماده قبول سفارشات رنگ آمیزی ساختمان در همه مناطق تهران است. هزینه ها بر اساس متراژ بنا و نوع رنگ طبق جدول منتشر شده در همین صفحه، محاسبه می شود. جهت ثبت سفارش رایگان از اپ این سامانه اقدام کنید. کلیه سفارش های ثبت شده در این سامانه شامل تضمین کیفیت خدمات است. چنانچه در مورد نوع رنگ به راهنمایی نیاز دارید، با ما تماس بگیرید. راهنمایی و مشاوره توسط تیم پشتیبانی به رایگان انجام می شود. امکان تهیه رنگ و تجهیزات نقاشی ساختمان از سوی همیار نقاش نیز وجود دارد. در صورت خرید لوازم توسط همیار حتما فاکتور خرید به مشتری ارائه می شود.

برای ثبت سفارش سرویس نقاشی هوم سرویز از طریق اپلیکیشن این سامانه اقدام کنید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا